(AV 幻想劇) 集合啦!AV女優同學會! 第二季 Chapter. 5 征服坂道

Chapter 5 征服坂道


星期五嘅放學後,坂道話想同我講清楚之前小櫻事件嘅來龍去脈,話想我上去佢屋企。

冷處理咗坂道差唔多成個禮拜,我都覺得係時候要好好搞清楚我地兩個之間嘅關係,小櫻件事其實我唔係太放喺心上,一嚟成個過程我冇咩蝕底,二嚟我想趁呢個機會將坂道正式收入我嘅床上後宮。

於是,放學後我就同坂道前後腳離開學校,我地喺街上面刻意保持至少十米距離,費事有同學見到起疑;坂道就不時望向後面,確認我有跟上嚟,不時又示意我行快啲行貼啲,我繼續維持冷處理嘅模式,聽著歌、同阿橋同檸檬sd下msg,慢慢行,睇見坂道鼓起個臉頰但又唔可以發脾氣個樣,我就由個心度笑出嚟。

坂道呢啲女人,一定要由上至下徹底咁征服佢,以後先至會聽哂我話。

然後,終於我地返到坂道屋企,一打開門就係一個簡單嘅套房。坂道一個人嚟到呢個縣讀書,屋企人淨係租咗一間細套房俾佢,中間擺咗一張簡陋嘅床墊,而且中間仲有幾明顯嘅水漬。



 - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

我放低書包之後,非常唔客氣咁訓喺成間房唯一我最有興趣嘅地方,坂道唔出聲,坐喺我身邊。

「…有咩想講,快啲講喇。」我面無表情咁望著套房嘅天花板。

坂道冇出聲,淨係伸手想拖起我隻手,我本來想縮,但眼角瞄到佢就嚟想喊咁嘅表情,又有啲於心不忍,於是由得佢拖著。

「做咩啫,唔想講我走喇。」

我扮到唔耐煩咁,作勢就想起身離開,坂道將我推跌返落床,扁著嘴講。

「…唔準你嬲我...」坂道話。
「嗯?咩話?」
「我話...唔準你嬲我。」坂道水汪汪咁望著我講。
「…我冇嬲你吖。」我個心又軟咗一軟。
「咁你又唔理我!又唔覆我msg!又...又!又成日拖著個女人專登喺我面前行過...!」

果然有效,女人天生就係鐘意呷醋嘅動物。

「咁...佢係我女朋友吖嘛,全校都知架,你入嚟學校第一日都已經知我同阿橋係咩關係架啦。」我語帶平淡咁講。
「…我唔理!總之...總之我唔準你唔理我!」

坂道捉著我隻手摸向自己嘅胸部,我強烈忍住想揸波嘅衝動,只係按喺上面冇做其他動作。

坂道俾我嘅反應嚇親,一臉驚訝點解平時咁咸濕嘅我,今日會對佢毫無興趣。

「…做咩停手...?我...我可以俾你摸架...」
「我呢排同阿橋日日都做,冇咩性慾喇。」
「點...點會!我...我都可以同你日日都做...」
「但係...你唔係我女朋友喎。」

坂道紅著臉,伸手摸向我褲檔,一臉無辜咁講。

「咁...係咪我做你女朋友...我就可以每日同你做?」


坂道隔著校褲撫摸著我嘅肉棒,控制著隻手我都仲OK,肉棒嘅反應就輪唔到我控制,肉棒喺坂道嘅搓弄之下漸漸變硬,我按著坂道胸口嘅手都開始放棄抵抗,慢慢一下一下咁揸落坂道個波度。

雖然校服有幾層,但依然可以感受到坂道對波嗰種青春嘅彈性,坂道見我揸得性起,示意我可以雙龍出海好好咁幫佢按摩一下,我兩隻手就好似磁石一樣貼喺坂道胸口,開始搓弄起嚟。

「只要...只要可以同你做...」坂道口窒窒咁講。「我...我點樣都可以...」
「真係嘅?但係...我已經有阿橋喇喎...」
「都…都可以…」坂道話。「你成日同佢做都會悶架...過嚟搵我...我同你點做都可以...喺邊度都可以...佢做到嘅我都可以做到...」
「我同阿橋喺學校都照做...」
「我都可以...只要你想...我都可以配合你...」

我伸手除開坂道校服嘅鈕扣,一條微微嘅事業線映入眼簾,我用手指督一督坂道非常軟熟嘅雙乳,坂道竟然成個人震起上嚟。

「咁大反應嘅你...好耐冇做吖?」
「我...我唔得喇...自從上次同你做過之後...我甩唔到...我搵唔到其他人可以滿足到我...」
「係咪只要我同你做,你就咩都可以,咩都聽哂我講?」

坂道對我點一點頭。

「咁...你做我女朋友,嗌我老公,我就同你做。」

坂道二話不說,挨上嚟用嘴唇同我濕吻著,我地嘅舌頭不斷互相交疊,坂道就好似隻脫疆野馬咁,放肆地喺我嘅口腔裹面奔馳。

我微微張開眼,望見佢眼神一臉享受嘅表情,心中悠然生起一陣優越感。

「俾我...做你女朋友...」坂道伸手除低剩餘嘅衫鈕。「老公...同我做...我想要...」


坂道隔著校褲撫摸著我嘅肉棒,控制著隻手我都仲OK,肉棒嘅反應就輪唔到我控制,肉棒喺坂道嘅搓弄之下漸漸變硬,我按著坂道胸口嘅手都開始放棄抵抗,慢慢一下一下咁揸落坂道個波度。

雖然校服有幾層,但依然可以感受到坂道對波嗰種青春嘅彈性,坂道見我揸得性起,示意我可以雙龍出海好好咁幫佢按摩一下,我兩隻手就好似磁石一樣貼喺坂道胸口,開始搓弄起嚟。

「只要...只要可以同你做...」坂道口窒窒咁講。「我...我點樣都可以...」
「真係嘅?但係...我已經有阿橋喇喎...」
「都…都可以…」坂道話。「你成日同佢做都會悶架...過嚟搵我...我同你點做都可以...喺邊度都可以...佢做到嘅我都可以做到...」
「我同阿橋喺學校都照做...」
「我都可以...只要你想...我都可以配合你...」

我伸手除開坂道校服嘅鈕扣,一條微微嘅事業線映入眼簾,我用手指督一督坂道非常軟熟嘅雙乳,坂道竟然成個人震起上嚟。

「咁大反應嘅你...好耐冇做吖?」
「我...我唔得喇...自從上次同你做過之後...我甩唔到...我搵唔到其他人可以滿足到我...」
「係咪只要我同你做,你就咩都可以,咩都聽哂我講?」

坂道對我點一點頭。

「咁...你做我女朋友,嗌我老公,我就同你做。」

坂道二話不說,挨上嚟用嘴唇同我濕吻著,我地嘅舌頭不斷互相交疊,坂道就好似隻脫疆野馬咁,放肆地喺我嘅口腔裹面奔馳。

我微微張開眼,望見佢眼神一臉享受嘅表情,心中悠然生起一陣優越感。

「俾我...做你女朋友...」坂道伸手除低剩餘嘅衫鈕。「老公...同我做...我想要...」


坂道一含著肉棒就完全冇想放口俾佢離開嘅意識,佢對眼入面就只有我嘅肉棒,津津有味咁不斷含入,我都好耐未試過俾人含得咁徹底,舒服到我都唔知點形容,肉棒俾口腔完全包裹嘅感覺實在太美好。

喺只有我地兩個人嘅小套房,坂道含啜嘅聲音此起彼落,我訓喺度好好享受坂道嘅一流服待,忽然我覺得隻手有啲空虛,摸向坂道嘅身體,佢就轉換姿勢配合,坂道訓喺我側邊W宇型打開雙腳,示意我可以隨意撫弄。

當然,佢個嘴仔冇離開過我支肉棒。

我試探性咁隔著底褲摸上坂道嘅小穴,坂道嘅反應超級誇張,含啜肉棒嘅力道變得更大,我用手指沿著小穴底滑上小穴頂,幾乎每一下都有少少淫水由小穴流出,反應大到我有啲難以想像。

「坂道…唔係...坂坂你今日做咩反應...反應咁大...吖你啜得我好舒服...」
「我...我忍咗咁耐...先有得同你做...」坂道嘴唇仍然黏著肉棒。「梗係大反應啦...繼續摸我吖...」
「咁呢段日子我冇同你做...你咪好辛苦囉?」
「每日...嗯...啜啜...啜...都要...玩玩具先訓得著...」坂道邊含邊講,「小櫻同你喺補習社嗰日...我聽到佢話幫你含完之後...我直頭成個人癲咗咁...點解佢有得含!我又冇!」

坂道使勁咁吸啜我嘅大肉棒,明顯感受到佢嘅怒火,但又無處發洩,我壓抑著興奮嘅衝動,慢慢咁手用掃佢大脾內側,佢先至輕聲呻吟同停止落嚟。

「好喇好喇...你再咁樣含法我成支嘢俾你整斷喇...」
「應承我吖...唔好唔理我...唔好唔同我做...」
「你係鐘意我,定淨係鐘意同我做?」

坂道聽到我咁問又臉紅起上嚟,繼續用含啜嚟遮掩佢嘅怕醜。

「哦...原來頭先啲老公係假嗌嚟嘅...」我望著佢嘅表情得戚咁講。
「嗯...唔睬你...我好忙...唔得閒...」
「唔答我...一陣唔搞你架...」

坂道忽然停止所有動作,舔一舔我嘅龜頭,向我拋咗個媚眼。

「你忍得到手咩?」坂道話。

坂道坐直個身,將校裙嘅拉鍊拉低,除低條底褲,露出佢誘人嘅小穴,亮晶晶嘅淫水非常誘人,實在好難忍得到手。

「我地玩69吖...」


坂道半裸趴喺我身上,忙著舔弄我粗壯嘅肉棒,而我亦都冇放軟手腳,手口並用咁挑逗坂道嘅小穴。

坂道嘅小穴對我異常敏感,我每一下動作都由小穴帶出大量嘅淫水,畫面非常壯麗,美少女嘅淫水完全唔覺得有咩異味,我插入坂道小穴嘅手指被小穴啜實嘅時候,感到相當實在嘅壓逼感,搞到我都開始幻想緊一陣肉棒插入去會有幾舒服。

而坂道嘅含啜肉棒功力當然都係正到無得彈,完全冇俾牙齒磨擦到肉棒嘅任何一度神經,用脷舔嘅時候又知道點樣剛柔並濟,舒服到我有幾下都忍唔著要用手指抽插佢小穴嚟分散佢注意力,69姿勢雙方都互有攻守,係喺床上交流嘅一個理想方式。

於是我地兩個拳來腳往,用69姿勢將對方玩到大汗淋漓,玩咗差唔多十分鐘先喘著大氣喺對方身上移開。

「點吖...報哂仇未...小櫻都冇得咁樣同我玩...」我問坂道。
「OK…OK啦…」坂道伸手除埋件bra,「好熱...好耐未試過咁正...」
「我都好耐冇玩69玩咁耐...」
「講大話,你肯定同個女人成日玩...」呢度坂道所指嘅係阿橋。
「邊有喎...」
「你實成日叫佢用腳整你啦...」坂道伸手喺書包拎咗一支潤滑劑出嚟。「我都識用腳...我都識得整...」

好勝嘅坂道,把口就唔肯認,其實就好想取代阿橋喺我心目中嘅地位,佢將潤滑劑搽喺大脾內側同小穴附近,坐喺我身上,用兩邊大脾夾著我肉棒慢慢上下套弄。

呢個姿勢正正就係早幾日我同阿橋喺保健室玩過嘅花式,只係當時阿橋著嘅係黑絲,今次坂道用嘅係白滑大脾,兩種感覺又完全唔同,但都同樣令人無比興奮,我繼續做享受嘅角色,感受著坂道少少笨拙嘅腳交帶嚟嘅快感,一邊望著淨係著件裇衫入面全裸嘅坂道,若隱若現更加慈人暇想,青春美少女嘅肉體真係冇一個男人能夠拒絕。

整下整下坂道同我都越嚟越有feel,坂道索性連裇衫都除埋,將潤滑劑搽喺小穴度,坐喺我身上同我玩素股,我雙手揸上坂道嘅雙乳狎玩著,坂道就前後挪動身體,用小穴磨擦著肉棒,兩個性器官距離合體只有一步之隔,但我地都唔急於融為一體,享受著對方身體帶俾自己嘅快感,滿足喺前戲嘅環節上。

我終於明,點解我同坂道嘅身體可以咁夾,佢又可以俾到我一種阿橋同檸檬都冇嘅感覺,就係大家對前戲嘅追求同要求。

坂道扶著我嘅胸膛,隨著不斷嘅磨蹭,佢嘅呻吟都越嚟越大聲,我feel到佢就嚟去到高潮,我決定好好回禮佢頭先嘅努力,我抬起佢身體,扶著肉棒喺小穴外圍瘋狂撥弄,佢冇估到我有呢一著,突如其來嘅攻擊令佢有啲不知所措,只能夠好好咁配合我。

「做咩吖...吖!...吖!咁樣...會好high架...!好舒服吖咁樣!唔好用肉棒整...會...會忍唔到...」
「你忍咗咁多日啦,等我幫你整出嚟。」我加快撥弄嘅速度。
「人地...人地想等你一陣...一陣入嚟先高潮...唔好而家吖...唔好吖唔好吖...一陣我會癲架...吖!吖!好舒服...」
「唔得...唔可以等一陣...老公而家就要你噴出嚟...」
「老公...老公吖...唔...唔得喇...我真係要...吖!」

小穴入面嘅淫水激射而出,我成個胸口都係坂道因為高潮而噴灑出嚟嘅大量淫水,坂道就好似一個壞咗嘅水龍頭咁不斷噴灑,我睇到坂道有呢個反應非常有滿足感。

坂道足足噴咗十幾秒先停,雙腳仲不斷抖震緊,我慢慢扶佢坐喺我身上,佢成個人冇力咁攤喺我身上。

我摸上佢白滑嘅玉背,高潮後嘅反應令佢身體不斷發熱,但滑嫩嘅肌膚令人愛不釋手,我輕輕掃著佢背脊,慢慢挪動身體,將肉棒對準佢啱啱高潮完嘅小穴。

我只要輕輕向上一頂,肉棒就會盡根沒入坂道嘅小穴裏面,但我都係想聽到坂道講出真心話。

「坂坂…舒唔舒服...?」我摸著佢個頭講。
「嗯...嗯...好舒服...」
「做我女朋友...好唔好吖?」
「我地做SP...唔好咩?」坂道問。
「你想淨係同我做SP咩?」
「唔想...」坂道撐起上半身,小穴輕輕壓著龜頭。「我唔會俾嗰個叫阿橋嘅女人獨佔你。」

坂道慢慢壓低下半身,小穴已經接近完全包裹龜頭,我清楚咁感受到小穴嫩壁嘅擠壓。


與其話係我將肉棒插入去,倒不如話係坂道嘅小穴將我支肉棒吸入去,碩大嘅肉棒撐開小穴嘅肉壁,啱啱潮吹完嘅坂道小穴,入面根本就係榨精機器。我正想抬起坂道屁股開始向上頂,個衰妹已經先我一步W宇型打開雙腳,雙手㩒住我膝頭借力,身體一上一下咁擺動起嚟。

「唔得...好正...救命...我真係癲喇!...點解可以咁舒服架...!」坂道一邊郁一邊口入面念念有詞。

中門大開嘅坂道,小巧嘅雙乳隨住佢身體嘅動作而輕輕擺動,我當然唔會錯過呢個絕佳嘅時機,雙手順勢就握上坂道雙乳,肆意揉弄起嚟,坂道都根本無暇理會,淨係瘋狂享受我支肉棒帶俾佢嘅快感。

啪啪聲伴隨著清澈嘅水聲,再加埋坂道嘅呻吟聲,如果有男人喺門外面偷聽嘅話肯定扯到恆,坂道條腰完全冇停過,一下又一下咁吞沒肉棒,不時又俯低主動舔起我嘅乳頭,搞到我都忍唔住發出舒服嘅呻吟。

「正唔正吖...同我做...同我做係咪好正吖...嗯...吖...吖...我再郁快啲得唔得吖...」坂道眼神迷離咁望住我講。
「你鐘意點郁就點郁啦...我都俾你捉住咗咯...」我向上輕輕頂一頂坂道,話俾佢知「捉住」嘅意思。

坂道妖媚咁對我笑一笑,錫咗我一啖之後將身體180轉後,改為用背後騎乘繼續品味我嘅肉棒,呢個姿勢坂道條腰更好發力,圓潤嘅屁股一上一落,我清楚睇到我嘅肉棒進出坂道小穴嘅情況,插咗一陣之後我直頭忍唔住伸手扶著坂道嘅屁股加快上落嘅速度,面對呢個局面坂道更加放聲呻吟。


「吖!吖吖!...快啲吖...!再郁快啲吖...!好舒服!...」
「好舒服係咪?我地轉另一個再舒服啲嘅pose好唔好吖?」
「好吖好吖...你嚟吖...總之插入嚟就得架喇...」

我毫不留情咁將肉棒抽出,抽出嘅動作甚至連小穴入面過多嘅淫水都撩埋出嚟,我低頭望著因為沾濕淫水而光濕嘅肉棒,心入面嘅征服感更強,將坂道扶到狗仔式嘅pose,完全唔憐香惜玉,一口氣將肉棒直搗皇龍!

「吖!好大...咁樣入...feel到好入...頂入啲吖再...吖吖...!大力啲撞入嚟吖...!」

聽到坂道咁樣呼喊,我更加放心進攻,一手扶著坂道嘅屁股,輕輕捏起少少臀部脂肪,條腰就好似裝咗摩打咁瘋狂擺動,肉棒不斷進出,將坂道插到花枝亂顫,插到咁上下坂道甚至捉到我嘅節奏,將屁股同條腰配合我嘅動作向後撞返埋嚟,兩個人嘅合拍程度去到巔峰。

「坂坂...你咁樣邊個男人頂得順...吖...你又咁樣頂返上嚟...明明係我享受緊你小穴...」
「唔係吖...吖...係我...係我歎緊你支肉棒吖...我差唔多又到...俾我噴埋出嚟啦...一陣到你吖...」

我努力忍住射精嘅衝動,坂道嘅動作偏偏就越嚟越快,喺射精前嘅臨界點我急忙抽走肉棒,肉棒喺抽出嘅時候刮過小穴陰唇同G點,將坂道高潮前最後一道屏障都打破,小穴入面嘅淫水激噴而出,我低頭睇著淫水一股股咁噴喺床上面,有一種睇緊人體奧妙展嘅感覺。

坂道係我遇過噴水量最多同最勁嘅女仔,而且伴隨著嘅仲有高潮帶俾身體嘅抖動,可以完全感受到呢個小淫娃對滿足嘅性愛係有幾大嘅渴求。


我半坐喺床上面回一回氣,頭先差啲就俾坂道高潮前嘅收陰功夫搞掂,肉棒要好好冷靜一下先得。

點知坂道個衰妹竟然爬過嚟主動將肉棒又含入口,肉棒又進入溫暖嘅國度,而且頭先嘅敏感仍然未消退,搞到我又有想射精嘅衝動。

「嗯...啜...啜...好多水...獎勵你...幫你含...都係老公最勁...」
「好喇好喇...老公都未歎夠...你就高潮咗兩次...咁樣公平咩?」我輕輕摸著坂道上下擺動嘅頭髮。
「咁...坂坂俾老公揀...一係咁樣含到射...一係就插入嚟...插到超舒服跟著射...老公想要邊樣?」

坂道抬頭用水汪汪嘅大眼晴望上嚟,不時又繼續舔弄著肉棒,我輕輕抬起坂道,將佢正面訓低喺床上面,示意佢打開雙腳,然後我將肉棒抵喺佢小穴前面。

「老公而家揀...好好享受完坂坂小穴之後...好舒服咁射出嚟...跟著坂坂再好好咁用嘴仔舔到老公好舒服。」
「咁貪心...冇話俾你揀哂兩樣...!吖!又入嚟...好大...好敏感...人地啱啱先噴完...」
「老公就係咁貪心,就係要你做哂兩樣。」我開始抽插坂道仍然濕潤嘅小穴。
「吖...吖...嗯...嗯吖...可以吖...我淨係俾老公貪心...一陣射完...坂坂幫你含吖...你而家...繼續享受我小穴入面吖...」

只能夠講呢個女人天生就係一副做愛機器,坂道嘅小穴簡直可以令所有男人瘋狂,我扶著坂道條纖腰不斷抽插,坂道順從咁打開雙腳等我可以插得更入,白滑嘅肌膚,曲線誘人嘅身材,喺我嘅肉棒下不斷顫抖,我嘅征服感再一次悠然而生,抽插得更加起勁。

坂道隨著我嘅抽插不斷咁呻吟著,我都feel到精液已經完全上膛,我加快肉棒抽插嘅步伐,坂道都明顯感受到肉棒臨射精前變得更硬嘅變化,刺激到小穴因為咁樣而變得興奮,一直將嫩壁收緊,誓要將肉棒嘅精液榨到一乾二淨!

「坂坂...吖...唔得喇...我準備射喇...」
「老公...呢度...」坂道伸一伸條脷。「呢度...射喺呢度...全部俾哂我...」

小穴雖然夾到肉棒無比舒服,但我都係努力忍住中出嘅誘惑,喺最後一刻將肉棒抽出,扶著肉棒放喺坂道嘴邊,坂道亦都伸出條脷接著射出嚟嘅精液,忍耐著嘅精液喺呢一刻全部激射而出,隨咗射咗入坂道個嘴入面之外,有啲仲射到枕頭上面。

坂道一嗅到精液嘅味道又開始獸性大發,索性將成個龜頭含著,將所有剩低嘅精液都全部收入口,我由第二下開始嘅射精就變成口爆,濃稠嘅精液將坂道嘅小嘴射滿。坂道用脷輕輕喺口腔入面掂一掂龜頭,確定冇任何精液再射出嚟之後,就開始同我做掃除口交。

喺掃除口交方面坂道又係一個專業級,個嘴吞吐住肉棒,隻手就微微套弄,簡直係舒服到不得了,肉棒都好似俾佢刺激到,開始流出少少未射出嚟嘅精液,坂道當然唔會放過,又將啲精液全部舔走。

足足過咗一分鐘,坂道先至將肉棒由佢嘅口入面放開,飽受摧殘嘅肉棒又紅又漲,完全睇唔出啱啱先射完,坂道仲輕輕咁錫一錫龜頭,肉棒又興奮咁跳動起嚟。

坂道喺我面前咕嚕一聲就將精液吞嚥,男人一生只為尋找一個肯為自己吞精嘅女人,我好慶幸我搵到好幾個。

「舒服哂未?貪心老公。」坂道又笑著講。
「超舒服...咁你又舒服哂未?」
「吓...我冇諗著咁快完喎...」坂道輕輕套弄一下我仍然堅挺嘅肉棒。「我仲見到佢仲好硬喎...」
「原來你先係最貪心...榨完我一次都唔夠...」我將坂道又將撲倒喺床上面。
「嘻嘻...咁人地真係好耐冇做吖嘛...」坂道雙手穿過我雙肩將我摟著。「我唔理架,你出面同其他人點搞都好,返到嚟都要餵飽我架...」

我將肉棒抵喺坂道小穴外面,用行動解答佢嘅疑慮。

「咁我都唔理...我每次射完你都要好似今次咁...清潔到乾乾淨淨先...我地先再做...」我望著坂道講。

坂道甜笑對著我點點頭,我地兩個又開始第二回合嘅翻雲覆雨。

放喺一邊嘅手機,同時彈出嚟自阿橋同檸檬嘅訊息,我嘗試用眼光餘光瞄一瞄,坂道就即刻用濕吻嚟將我個視線拉返番嚟。

由今日開始,要努力應付三個女朋友嘅日常生活了。


 - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

終於嚟到最後一個Chapter喇:)今次揀嘅係仍然叫「坂道みる」時期嘅作品,SSNI-447 エッチ大好き坂道みるの性欲ダダ漏れエロ過ぎヌキまくり風俗スペシャル~超献身ご奉仕170分VIPコース~ (非常喜歡做愛的坂道美琉,過強性慾爆發的風俗特別篇,超班服侍170分鐘VIP套餐)



我認為係坂道みる時期一套滄海遺珠嘅作品,以風俗娘嘅題材做基礎,再由坂道以控制唔到性慾,自己都玩埋一份嚟做發揮,出嚟嘅效果比起一般風俗題材更加好,雙方都有嗰種enjoy嘅感覺,而唔係一味只係搞到個男優無限制發射就算,係我好鐘意呢套作品嘅地方:)

第二季嚟到呢度就完滿結束喇:)其實寫呢篇短故好大程度都係拎嚟滿足下我想試下做AV導演嘅幻想#sad#cow將一啲常見嘅AV題材同劇本串連起嚟做一個後宮甜故,用廣東話重新編排過,用另一個同原著作品唔同嘅角色設定嚟「翻拍」,令到睇同一套AV可以有兩個感受,係我寫呢類文字版AV小說最鐘意嘅部分。

而揀嘅三位女主角,全部都係我覺得香港男仔最常見到,身材同樣貌都最「貼地」嘅幾位AV女優,想俾大家喺睇嘅時候有更加大嘅親切感。三個女仔,三種唔同嘅女朋友感覺,三個都嗌你做老公,三個都對你嚟講都有唔同嘅意義同吸引,都有令你又愛又恨嘅理由,作為主角嘅你最後會選擇享受齊人之福,定係只揀一個幸福終老,都係一個我想留俾各位讀者思考自己答案嘅課題。

坦白講,第二季睇嘅人明顯冇之前咁多,點都有少少唔開心#sadbutsmile#cow但同時亦都令我更加感激睇到呢度嘅各位#sosad#cow有緣嘅,我地喺第三季再見#bye#cow

呢一個禮拜感謝大家嘅陪伴#bye#cow兔年快樂#bye#cow

沒有留言:

張貼留言