喺東京逗留一個月,可以見到幾多個女優?Part 11

過去嘅呢個星期日係我呢個一個月東京行程入面,最最最繁忙嘅一日,喺schedule入面全日有6場event要去#bicycle#cow真係想唞啖氣都未必有時間#arrr#cow


先嚟第一場嘅event,佢同尋日嘅河合あすな一樣都係Prestige嘅專屬女優,佢叫做七嶋舞:



(當日第一場event嘅水著,好少見到女優會著橙色。)

暫時嚟講七嶋舞算係Prestige嘅二線女優,銷量普普通通,身材上佢嗰條小蠻腰係佢嘅最大特點;除此之外佢個妝同個樣都好有MK妹嘅風格,喺成人台AV po我哋好鐘意叫佢做「MK舞」#mock#pig


Prestige嘅女優event相照舊唔公開得:






(順帶一提另一個MK妹嘅代表女優係Ideapocket嘅西宮ゆめ,我哋嗌佢做MK夢。) 

雖然七嶋舞外表寸寸地同cool cool地,但笑起上嚟都相當可愛,而且對眼又圓又大好好睇#:)#cow日系嘅MK妹果然有返咁上下#hehe#cow

#:)#cow:七嶋小姐你好,我有個朋友係你忠實FANS,佢一直推薦你嘅活動叫我嚟試下。
:):真係嘅!?
#:)#cow:今日見到你真人感覺同睇片好唔同,同埋你個化妝同個樣都係香港男仔會鐘意嘅類型嚟,可以嘅話請你保持落去#mock#pig
:):哈哈,好吖。

喺對應方面七嶋舞唔算得上係好熱情,我唔知佢係屬於慢熱嗰類女優定係點,總之就唔係睇片嗰陣咁wild嘅感覺。呢啲都係我鐘意去AV女優event嘅其中一個原因,女優本人嘅氣場同拍片嘅時候可以相差好遠#confuse#rabbit





(初次見面
👋🏻
可以同你見面真係好開心! by 七嶋舞)



(早排七嶋舞同另一個又係有MK feel嘅女優流川夕一齊出活動,個活動名就係用佢哋個名嚟做梗,叫做「七夕」,喺正七夕嗰日搞。)

又到咗食肥膩嘢嘅時間,今日嘅第二場活動去搵一個SOD嘅專屬女優,佢就係新一代嘅SOD四小花之一,恋渕ももな(戀渕桃菜)。



設定上係公務員出身,喺出道嘅時候以M Cup嘅超巨乳身材嚟做賣點,亦係暫時唯一一個,拍埋去另一個又係大隻見稱嘅女優神木麗隔離,唔會覺得突兀嘅同片商女優[bouncer][bouncer]

今次已經係我第三次嚟佢嘅event,前兩次俾我嘅感覺都相當好,係一個可以傾得比較deep少少嘅女優,所以今次見有event就過嚟打個招呼#bye#

今日繼續係響應返萬聖節,著返套萬聖節主題嘅水著:





有呢個身材,有返咁上下肉地先至算係合理,再加上真係有唔少巴打講過係鐘意佢咁啖啖肉,所以我覺得恋渕keep住咁樣就得,暫時都冇咩減肥嘅需要#confuse#rabbit




頭先都講過恋渕係可以傾得deep少少嘅女優,於是喺傾計嘅時候我都放膽啲:

#:)#cow:恋渕小姐我哋又見面喇,每次見到你真人我都覺得好震撼,你嘅身材真係好勁。
:):多謝你嘅讚賞。
#:)#cow:恋渕小姐嘅身材喺香港女仔身上真係見唔到,你而家仲係M Cup...
:):唔係,我又升咗兩Cup,而家係O Cup了#yup#
#:)#cow:(不期然坐直咗個人)O Cup真係難以想像呢。
主持人:ABCDEFG....MNO,真係好勁呢。
#:)#cow:係,真係好犀利。




不過諗諗下如果港女有O Cup,大概會成為動物園嘅其中一隻受保護動物#confuse#rabbit


(好耐冇見!繼續都要俾我搞到你小鹿亂撞喔!同埋我已經係O Cup喇 by 恋渕ももな)

第三場都係我今日最期待嘅一場,我去見嘅係AV業界嘅顏面國寶,明里つむぎ(明里紬)。



明里今年出咗新嘅寫真集「ILLUMINATION」,我印象中明里都已經好耐冇搞過AV碟嘅event,除咗寫真集同年曆呢啲regular每年多數都有嘅event之外,比較撞到有佢嘅event,所以今次又係一個難得可以見到佢嘅機會#cheerleading#mouse

都係嗰句,明里係無死角嘅:







雖然我成日都話女優喺event上面嘅對應好重要,但有時都有啲例外,好似明里咁,佢就係嗰種你對住佢唔駛講嘢,甚至連影相時間都唔駛拎起部相機,淨係用對眼望住佢都已經好滿足嘅女優#love#mouse影相嘅呢幾分鐘除咗我對眼好滿足之外,我feel到我部相機都滿足到想射精#wet#dog

我自己對上一次咁近距離見明里都已經係19年嘅事,今次都係冇變過,明里全程都係冇望過我嘅#stop#dog不過真係唔緊要,靚女係大晒嘅,你俾我望住你就得喇#tasty#dog




(同各位明里FANS講聲對唔住,我掂到你哋女神隻手。)


(甚至我拎返喺TRE影佢嗰啲相俾佢睇,佢都係講「哇~好懷念~」,之後就完咗。)

帶住見完明里嘅興奮心情,繼續今日嘅第四場活動,佢都係SOD嘅專屬女優,佢叫宮島めい(宮島芽衣)。




厚唇,有少少妖氣,係我對宮島めい嘅最深刻印象,同七嶋舞相反,宮島めい我初時以為佢係一個好靜嘅女優,嗰日event反而佢先係最hyper嗰個,笑又笑得大聲,又一直keep住亢奮mode(雖然都幾明顯係扮出嚟,佢對住工作人員係另一個冷靜樣。),係嗰種會令到嚟event嘅人好開心,好enjoy嘅女優#hehe#cow

今日佢係著小惡魔嘅cosplay,個肚上面仲整咗個淫紋,成件事幾有feel:





影完相就到簽名時間,通常店鋪/主辦都會準備定唔同顏色嘅水筆/簽名筆俾個女優用,有啲FANS嫌鋪頭啲簽名筆唔夠多顏色,會自己拎一pack去,以下就係我同宮島咁啱傾到顏色呢個話題嗰陣嘅對話:

:):(揀緊水筆)你想用咩色?
#:)#cow:紅色啦,我鐘意用紅色。
:):吖係喎!你手錶又係紅色!相機又係紅色!
#:)#cow:唔止,我連背囊同手機都係用紅色。
:):哈哈!
#:)#cow:希望會有機會見到宮島小姐有海外嘅event。
:):我都想...雖然暫時未有。
#:)#cow:慢慢宮島小姐越嚟越出名,就自然會有公司搵你嚟#good#


(多謝你嚟我嘅萬聖節event!鐘意紅色嘅新東寶!下次見!by 宮島めい)

跟住第五場event又見返七嶋舞,點解無啦啦會去兩次呢?其實只係因為我買多咗飛#sad#cow應該買一場就夠嘅#sad#cow

不過唔買都買咗,就當影多套衫啦:)


(當日嘅第二套衫,唔係水著嚟。)






呢一場影相影得唔多,反而係傾計嗰陣有一段仔我好深刻:

#:)#cow:七嶋小姐同拍片嗰陣好唔同呢。
:):嗯?
#:)#cow:平時睇片以為七嶋小姐係痴女嚟,今日見到面覺得你好靜好斯文,有好大分別。
:):唔好俾AV作品啲設定呃咗,我真係唔係啲咁嘅人嚟#nope#pig


(ABF-048 ちゃくそエロい最高級ギャルと中出ししまくった、あの夜。 06)
(喺呢套片入面佢就係做返一個日系MK妹。)

所以話有時唔見真人真係唔知原來個女優本人係點呢:)

終於嚟到今日嘅最後一場event,就係我哋嘅業界大家姐,天使もえ(天使萌)。


(當日嘅cosplay衫,都係嗰句,萬聖節吖嘛。)

又係唔公開po得出嚟嘅相:






坦白講今日套衫真係好唔襯佢,不過天使もえ喺event嘅對應一直都係數一數二嘅強,今次影完相佢就係咁:

:):(用力捉住我對手)今日好多謝你嚟!
#:)#cow:今年TRE好多人嗌你做「萌萌」,下年一定都會繼續請你嚟。
:):Er~~其實我每次聽到啲人咁樣嗌我,我都覺得好怕醜#mock#pig
#:)#cow:點會呢,明明係大家鐘意你先咁嗌。
:):咁就...「請叫我!」(國語)
#:)#cow#oh#.....?
:):「請叫我!」(國語)
#:)#cow#oh#.....(哦係喎!)萌萌(國語)!

就係咁喇#sad#cow呢個就係我喺同天使もえ傾計嘅時候,差啲接唔到嘅對話#sad#cow


(同埋天使もえ最強嘅一點係主動,包括合照嗰陣嘅呢個拖手都係佢主動拖起我。)


(順帶一提就係而家疲情完咗,天使もえ以往嘅一個舉措都開始返,就係喺event傾完計嘅時候,佢會主動摸一摸你個頭,意思大概係俾啲力量你/安撫下你咁上下,唔鐘意都可以主動同佢講唔駛,不過可以俾AV女優摸頭,應該大部分人都唔會介意。)

成個月最攰最忙碌嘅一日終於完咗#sad#cow夜晚同三個巴打喺上野磯丸水產食吓笑吓on9吓,咁又過咗一晚:






然後我返到民宿執執下相執到瞓著咗#sleep#cow而家都要去瞓了,各位早唞#bye#cow

未完待續

沒有留言:

張貼留言