「使用前請先閱讀💗~我的使用說明書~」訪問企劃 vol.9 希島あいり(希島愛里) #1-4



「使用前請先閱讀💗~我的使用說明書~」訪問企劃 vol.9 希島あいり(希島愛里) #1

想窺探一下可愛少女又纖細又複雜既少女心嗎?

「如果你讚我呢啲地方既話會好開心!」
「希望呢度你會留意多啲...」
「冇同FANS提過既各種事情...」

喺呢個企劃,我地將會深入探討Ideapocket專屬女優,製作一份使用說明書,嚟到第九集登場既係大家都好期待嘅Perfect Beauty 希島あいり(希島愛里)。喺2021年年尾,「#希島あいり奇跡の33歳」(希島愛里奇蹟的33歲)成為咗Twitter嘅熱門話題,雖然擁有壓倒性嘅美貌,但似乎佢整人都有唔少對自己冇自信嘅地方。連閃閃發光嘅相片都無法傳達,きじ(kiji)嘅真實情感係...?



:)=記者
#:)#mouse=希島

翻譯:新東寶翻譯製作

- - - - -



透過工作改變咗嘅事

:):希島小姐今日請你多多指教,果然真人比起上鏡仲要更加可愛...
#:)#mouse:你好第一次見面,我係希島愛里,請你唔好咁讚我~!俾人咁講我會好怕醜#please#mouse



:):雖然係第一次見面,但係希島小姐俾人嘅印象好溫柔。
#:)#mouse:好開心聽到你咁講,可能係外表俾到人咁嘅感覺,成日都聽到第一次見面嘅人會話「仲以為你係一個傲嬌嘅人...」

:):太靚嘅人都有一種令人難以接近嘅氣場,但係喺希島小姐身上,說話方式同動作都傳達到溫柔感。
#:)#mouse:好多謝你...!原本我係怕生保,唔出聲嘅類型,所以都有一段時間好難喺其他人面前表現自己,而家應該克服咗唔少。



:):原來怕生保,不過都有少少明白呢種心情。
#:)#mouse:真係嘅?本身對於外表同內心都有自卑感,思考好消極,亦都唔擅長處理人際關係,所以為咗改變咁樣嘅自己我就加入咗呢個行業!

:):咁而家對自己多唔多呢種自卑感呢?
#:)#mouse:...都仲有,不過雖然仲有好多,但入咗呢一行之後會有「鐘意真實嘅自己」呢個諗法,喺好多場合都有咁樣同自己勉勵嘅機會。其實自己在意嘅地方同埋性格都係好好!要有自信!「咁我就咁樣做啦!」,慢慢就變得有自信#yea#mouse...
所以而家唔會好似以前咁怕生保,只要有支持我,同我講鐘意我嘅FANS喺度,我就同自信聯繫起嚟,向著前面行落去!



:):每一個人都有自己嘅煩惱同憂慮,但我見到希島小姐就只係覺得「好可愛!」,所以聽到你咁講自己都係有啲驚訝。
#:)#mouse:我諗每個人都會咁樣諗過,但可能有人會唔在乎,有人會好在乎。在我嚟講我覺得我個胸好細,同埋我對於我塊臉嘅輪廊由以前開始就好自卑... 仲有一啲其他地方,不過講完你嘅注意力就會去咗嗰啲位,所以都係唔講好啲#cheer#mouse
當我覺得煩惱嘅時候,身邊嘅人都會同我講一句魔法咒語「而家咪幾好!」,所以我覺得而家唔需要勉強去改變,一直在意著都好辛苦,逐啲逐啲咁喺大家身上攞到自信心,努力咁愛上自己覺得自卑嘅地方!



- - - - -

Perfect Beauty都係慢慢培育出嚟嘅技能



:):面對自卑感係一件好難嘅事。
#:)#mouse:呢樣真,由以前開始就唔鐘意自己呢個好似男人嘅臉型#ohno#mouse所以一直都盡力隱藏起嚟,但喺呢份工作嘅過程裏面同髮型師傾計,佢地講咗「越想隱藏嘅話塊臉會顯得越長哦~」,同埋「希島小姐其實抬高啲塊臉,會更加顯得塊臉細啲!」之類嘅建議。
於是就換咗一個輪廓顯得冇咁重嘅髮型,一開始都有啲抗拒,而家已經開始習慣了!

:):喺髮型同化妝方面,有啲咩特別在意嘅地方呢?
#:)#mouse:因為我都唔係好熟,喺拍攝現場見到化妝師同我用嘅化妝品效果好好,所以我就跟著去買,平時都好鐘意用。髮型就要根據唔同嘅現場環境嚟轉變,其實我比較鐘意一啲深啲嘅顏色,頭髮深色啲都會俾到人一啲柔和嘅印象,所以我一直都特登揀啲適合自己膚色嘅髮色。



:):原來希島小姐唔熟悉化妝,有啲意外。
#:)#mouse:由以前開始化妝就好差,成日都俾人一種好厚嘅上色感,不過雖然唔係化得好好,亦都有唔順利嘅時候,但係喺LIVE同活動嘅時候都係自己化妝,所以除咗善用化妝師嘅建議之外,漸漸都做到適合自己嘅妝出嚟!
最重要係要有客觀嘅著眼點,化妝呢樣野只要你搵到適合自己嘅野,成個世界就會唔同哂。我最近都改變咗眉毛嘅位置,成塊臉俾人嘅感覺柔和咗,即刻變靚咗#bye#mouse



:):原來係眉毛嘅位置。
#:)#mouse:本身我塊臉嘅部位都比較集中,所以將兩條眉中間嘅位畫濛啲,將兩條眉嘅距離隔遠啲,就會出到嚟一種好柔和嘅感覺。有時俾人感覺好傲慢好無禮貌都係令我有自卑感嘅地方,喺呢一方面落少少功夫,幾毫米嘅差異毫可以改變成塊臉嘅印象,化妝嘅力量真係犀利。

:):美容意識都係喺持續工作之中漸漸掌握嘅技能。
#:)#mouse:係吖,因為係喺人前現身嘅工作,所以美容意識每年都喺度提高緊,同唔同嘅人相遇之中得到嘅知識同建議,慢慢就同自信聯繫埋一齊!



- - - - -

今個星期既說明部分

經常俾人稱讚♡希島愛里鮮明嘅輪廓

本來好自卑嘅輪廓,因為接收到大家嘅稱讚所以漸漸愛上咗!



好有禮貌,希島愛里係一個好好嘅聆聽者。

因為本來好怕生保,所以交流嘅時候一直都好有禮貌。
會好留心聽人地講野,說話溫和。



- - - - -



說明書企劃Vol.9登場嘅係希島愛里!
喺佢口中講出有好重自卑感嘅說話,但係喺FANS嘅支持同身邊人嘅建議建立嘅基礎上,慢慢消除緊呢種自卑感!
大家都不妨試下搵出連希島小姐都冇注意到嘅魅力啦!

下次將會帶俾大家關於希島小姐私生活嘅部分!

 - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -



「使用前請先閱讀💗~我的使用說明書~」訪問企劃 vol.9 希島あいり(希島愛里) #2

想窺探一下可愛少女又纖細又複雜既少女心嗎?

「如果你讚我呢啲地方既話會好開心!」
「希望呢度你會留意多啲...」
「冇同FANS提過既各種事情...」

喺呢個企劃,我地將會深入探討Ideapocket專屬女優,製作一份使用說明書,嚟到第九集登場既係大家都好期待嘅Perfect Beauty 希島あいり(希島愛里)。基本上極少喺SNS上面提及過私生活嘅希島小姐,佢本人都話「冇出過任何關於私生活嘅po。」,但相信都會有讀者有興趣,今次我地就嚟發掘希島小姐私底下嘅戀愛故事,同埋喺屋企點樣煮飯!



:)=記者
#:)#mouse=希島

翻譯:新東寶翻譯製作

- - - - -

喺SNS上面都睇唔到?希島嘅戀愛故事

:):雖然啱啱希島小姐就講過唔識得處理人際關係,但喺訪問講野方面希島小姐好細心。
#:)#mouse:好多人都話我「冇估到你都幾好傾。」,正正就係因為俾人嘅印象好難接近,所以講野嘅時候都會比較小心同慎重。
同埋因為唔擅長講野,所以經常都會俾人誤解,我係唔會太主動去表達自己嘅類型,但當我同對方了解得越嚟越深嘅時候,我就會越講越多#solution#mouse...



:):有一種大姐姐嘅感覺,我覺得呢個係一個好好嘅地方。
#:)#mouse:其實我好鐘意同真人接觸,同淨係見到相片嘅感覺唔一樣!可以咁講。





:):喺SNS上面經常會見到同狗狗有關嘅po,但關於其他私生活嘅po就好少,所以希島小姐總係俾到人一種神秘感。
#:)#mouse:因為好鐘意狗狗,所以一直都係講呢個話題比較多。私生活好少有野可以po,我就係咁樣嘅一個人,亦都好耐冇拍拖,以前朋友同化妝師都會問我「最近點?」,不過最近都冇聽到佢地問了#notcry#mouse

:):咁可惜...
#:)#mouse:田為冇遇到啱嘅人,所以冇辦法,當我鐘意一個人嘅時候,我眼入面就只係會見到佢,但我覺得好難兩個人都做到咁。如果將來引退咗嘅話,可能會喺呢方面努力啲...



:):但係一諗到希島小姐咁可愛但係又咁少戀愛經驗,就有種莫名嘅親近感。
#:)#mouse:可能好意外,但我真係一個好普通嘅人,而且仲好細膽。

:):但當認真起嚟嘅時候,就無人能敵了。



- - - - -

維持身材苗條嘅秘訣係「健康嘅飲食生活」

:):講起嚟希島小姐身材咁好,平時有啲咩注意嘅地方呢?
#:)#mouse:保濕同埋做運動,呢啲基本野一定會注意,但係又冇話特別做一啲野去護理,就好似帶狗狗去散步咁,好普通。
不過因為踏入3字頭,就開始注重內部嘅護理,補充維他命C同骨膠原,食多啲自己煮嘅飯。



:):維持健康嘅生活就係變靚嘅最大秘訣。
#:)#mouse:我平時會帶一啲膠原蛋白啫喱喺身當係零食,最近好沉迷料理,所以食得好健康同開心#ohyes#mouse

:):平時會煮啲咩呢?
#:)#mouse:最近買咗新嘅電飯煲,可以煮啲好食嘅米飯,所以就開始鑽研一啲好食嘅飯系料理,最近第一次整西班牙海鮮飯,平時多數整湯咖哩同菜肉卷。因為鐘意飲酒所以喺夜晚仲會飲少少,但食飯就好難忍,每次都會食好多。




:):呢啲就係希島小姐平時放鬆休息嘅時間。
#:)#mouse:喺拍攝嘅前一日會注意一啲飲食,但我覺得要保留一啲唔需要咁care嘅時間俾自己#vampire#mouse



- - - - -

今個星期既說明部分

喺SNS上面都睇唔到,希島愛里喺家庭嘅一面

雖然冇喺SNS上面上傳過,但其實每日都會下廚♡
(採訪嘅時候仲睇過啲相,睇起嚟好好食!)



從健康飲食塑做出嚟,希島愛里嘅身材曲線

喺食飯方面係不忍耐派,透過適當嘅飲食同運動,保持著女性獨有嘅身材曲線!



- - - - -



希島小姐意外嘅私生活,覺得點樣呢?
因為鐘意食飯嘅關係,每日都用電飯煲挑戰各色各樣嘅料理。
幾時先會喺SNS上面睇到呢?之後就要留意喇。

下一集我地一齊睇下希島小姐抒發壓力嘅秘訣!

 - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -



「使用前請先閱讀💗~我的使用說明書~」訪問企劃 vol.9 希島あいり(希島愛里) #3

想窺探一下可愛少女又纖細又複雜既少女心嗎?

「如果你讚我呢啲地方既話會好開心!」
「希望呢度你會留意多啲...」
「冇同FANS提過既各種事情...」

喺呢個企劃,我地將會深入探討Ideapocket專屬女優,製作一份使用說明書,嚟到第九集登場既係大家都好期待嘅Perfect Beauty 希島あいり(希島愛里)。透過呢個採訪,我地可以睇到希島小姐細心又友善嘅一面,但越認真嘅人就越容易感受到壓力,今次我地同大介紹只有工作咗10年先知道嘅「將壓力釋放溜走」嘅方法。



:)=記者
#:)#mouse=希島

翻譯:新東寶翻譯製作

- - - - -

要唔好積累壓力,就要注意唔好太過努力

:):希島小姐喺好大壓力嘅時候,會點樣做嚟消除呢?
#:)#mouse:會點做呢... 最近為咗唔好俾自己積累壓力,我會注意自己要快啲on off返個狀態,我係嗰種會積累壓力然後憂慮好耐嘅人嚟,如果唔識得點樣解決呢啲壓力嘅話,身體就會好快病。
有一段時間係連自己都唔知個原因喺邊,但而家我嘅治癒時間就係同我隻狗狗玩,咁我就可以reset返自己個狀態!



:):有冇一啲防止壓力積累嘅秘訣可以同大家分享下?
#:)#mouse:同狗狗一齊散步,身體攰嘅時候就一定要去浸浴放鬆一下,訓教嘅時候會點一啲鐘意嘅香味蠟燭。因為我好鐘意而家呢份工作,所以冇乜點樣覺得辛苦,但係一入咗工作mode嘅話就會努力到過咗籠#please#mouse
經常都會俾人話我係完美主義者,所以我會注意著等自己唔好太過努力,唔好以100%作為目標,改做80%左右,偶而都要咁樣俾自己做一次。意思唔係俾自己做到啱啱好就算,而係等自己帶著一種恰到好處嘅「馬馬虎虎」心態嚟做野,咁樣人生先至會變得好... 呢個建議係我喺某個人身上學習返嚟!所以最近嘅格言係「馬馬虎虎都OK」#yea#mouse




:):所以喺減肥方面都係「馬馬虎虎」就OK喇。
#:)#mouse:其實我淨係食咗一次肉!我試過一個月嘅時間咁樣俾自己去忍耐,但果然忍著胃口唔食想食嘅野咁樣係唔好。最重要都係好好面對自己,同身體好好商量,仲有就係盡量創造多啲舒服嘅環境同埋笑多啲。



:):唔好全部都偷懶,最重要係平衡。
#:)#mouse:係吖,我覺得將我自己在意嘅地方做到可以短時間內改善,咁樣會比較好。例如最近在意臉部鬆弛嘅話,喺沖涼嘅時候將橡筋勾喺耳仔度,做一啲臉部嘅淋巴護理,可以唔駛駛錢,只係用一條像筋就輕鬆完成,所以我覺得最重要係了解自己嘅能力,唔好俾自己over咗咁樣做落去。


- - - - -

喺SNS上面都要認真交流!個契機係...

:):希島小姐SNS上面有咁多Follower,有冇覺得咁樣經營SNS好攰呢?
#:)#mouse:又唔算好攰,我已經習慣咗每朝起身打開Twitter睇comment,而且有好多都係溫柔又溫暖嘅comment,所以倒不如話呢啲係我成日嘅能量來源,每一日都感受到呢啲係我活動嘅精神支柱。

:):希島小姐都俾到人一種同FANS之間羈絆好強嘅形象。
#:)#mouse:支持我嘅人都係一班友善同出色嘅人,所以我好安心!而家我開始有一個意識想要傳達多啲自己嘅野俾大家,希望能夠儘量同更多嘅人交流,所以我會繼續玩SNS。我亦都想要營造一種輕鬆愉快嘅傾計氛圍,想同大家成為好朋友#lihkg#mouse




:):容易同人傾到計嘅人,就會容易俾到人親近感,希島小姐可以傳達到呢種性格特質俾身邊嘅人。
#:)#mouse:聽到你咁講好開心,多謝你!

:):希島小姐連自拍相都好可愛,我喺Instagram上面都有save低希島小姐嘅相。
#:)#mouse:好開心!本身我唔擅長自拍,但係身邊嘅人不斷鼓勵我,令到我逐漸有返啲自信。喺Twitter上面儘量每朝都upload相,起身之後同大家講早晨,然後開始同大家交流#solution#mouse

:):可以咁樣同FANS交流真係開心。
#:)#mouse:好開心知道FANS鐘意我影嘅相,就算隔著好遠距離都好,都可以透過呢種方式嚟同大家聯繫!




- - - - - 

今個星期既說明部分

希島愛里一對會吸人入去嘅眼睛

以前唔擅長同人對視傾計...
而家會儘量努力♡望著對眼嘅話會俾佢吸引著



唔好太勉強自己,希島愛里俾人嘅一種成熟感覺

人生格言係「唔駛咁努力」、「馬馬虎虎」
正正就係因為經歷過唔同嘅事,所以有咗而家呢個諗法



- - - - -

下一集就完成呢份使用說明書喇!
最後會完成一份點樣嘅說明書呢... 敬請期待!

 - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -



「使用前請先閱讀
💗
~我的使用說明書~」訪問企劃 vol.9 希島あいり(希島愛里) #4

想窺探一下可愛少女又纖細又複雜既少女心嗎?

「如果你讚我呢啲地方既話會好開心!」
「希望呢度你會留意多啲...」
「冇同FANS提過既各種事情...」

喺呢個企劃,我地將會深入探討Ideapocket專屬女優,製作一份使用說明書,嚟到第九集登場既係大家都好期待嘅Perfect Beauty 希島あいり(希島愛里)。出道嘅十週年,成為3字頭嘅女優,希島小姐依然一直繼續努力,喺工作同生活上學到好多重要嘅野。懷著強烈嘅心情,希島小姐有想同各位傳達嘅訊息,包括對FANS嘅感謝,當中嘅意義令記者都為之動容。



:)=記者
#:)#mouse=希島

翻譯:新東寶翻譯製作

- - - - -

想喺各色各樣嘅活動之中改變「乜野都冇嘅自己」

:):希島小姐嘅工作範圍好廣闊,包括一啲偶像相關嘅活動,係咪由以前開始就鐘意唱歌呢?
#:)#mouse:學生時期有喺卡拉OK度打工,所以經常聽到好多流行曲,聽到一啲好正嘅歌嘅話會喺收工返屋企嘅時候哼著唱#ohyes#mouse不過雖然鐘意唱歌,但係喺朋友面前唱嘅話會好緊張... 以前係唔擅長喺陌生人面前唱歌。



:):咁跳舞呢?本身有冇經驗?
#:)#mouse:完全冇#please#mouse只係對跳舞好有興趣!入咗惠比壽麝香葡萄之後就開始記唔同歌曲嘅舞步,雖然好辛苦不過都好開心!
因為喺學生時代就已經好鐘意運動,所以參加過籃球、田徑、羽毛球等等各色各樣嘅社團活動,喺以前體育堂仲有玩過壘球同足球,就算而家玩返都仲見得下人。

:):好強嘅運動神經!又睇到希島小姐意外嘅一面。
#:)#mouse:哈哈,成日俾人覺得我應該係喺吹奏樂部,所以講親呢啲成日都會嚇親人。





:):希島小姐仲有涉獵埋電台主持人同舞台劇,有啲咩原因驅使你去做咁多唔同嘅活動呢?
#:)#mouse:可能係因為我好鐘意表演,因為有好多嘅挑戰精神,所以而家可以挑戰唔同嘅野覺得好開心。我好鐘意「努力」呢個字,而家我深深感受到努力嘅重要性,唔可以逃避自己唔擅長嘅野。
以前對於咁笨拙嘅自己覺得好自卑,努力嘅其中一個理由就係想發掘出新嘅自己,希望可以以各色各樣嘅形式令FANS覺得開心。




#:)#mouse:喺我開始而家呢個工作之前,我一直都對於做咩都唔順利呢樣野好失望,但而家我可以好正面咁諗到「呢樣野我可以做得到」、「諗法唔同嘅話成個人都會有改變」,可以做到積極咁樣去思考事情。

- - - - -

失望都好而家都會享受,希島傳達俾每一位嘅鼓勵



:):開始咗呢份工作之後,身邊嘅人有冇覺得你變咗呢?
#:)#mouse:經理人同朋友都有講「你變得勁咗!」,我諗喺精神上自己係有變化!

:):希島小姐回顧返又覺得自己有啲咩變化呢?
#:)#mouse:到咗30歲之後覺得自己嘅應對能力同靈活性冇以前咁強,20歲嘅時候會對於3字頭有恐懼,有好多煩惱,自己嘅職業生涯應該點算,結唔結婚好,我唔知道點樣先至可以令自己嘅人生順利。
但而家我覺得過咗30歲每日都會好開心,我得到咗好多好寶貴啲經驗,能夠做到嘅範圍一直喺度擴大,就算撞板都好都會同自己講「唔緊要!一定有其他方法!」,只要唔好諗得太深入,就發現到其實人生可以好順利。




:):我覺得識得咁樣諗嘅人好犀利,因為大家都會對將來有各種各樣嘅不安,經常會有思緒煩亂然後失眠嘅夜晚。
#:)#mouse:我都好理解你嘅心情,正因為我都係咁,所以挑戰好多唔同嘅野,挑戰、努力、失敗... 但只要試過好多次,人生同埋決定嘅時機就會變得隨便。





:):能夠堅持做一件事都好,都已經係好偉大。
#:)#mouse:的確每一項活動我都堅持咗好長嘅時間,因為每一個活動嘅內容都唔同,所以都有好多美好嘅相遇,喺堅持嘅過程入面人同人之間嘅關係都會變好,我想努力維繫呢種緣份。

:):最後請希島小姐同各位讀者講幾句說話。
#:)#mouse:有時我會失去自信,但都會俾大家嘅comment同「鐘意你!」呢啲話話拯救咗,我想透過各色各樣嘅活動嚟報答一直支持我嘅大家!
任何人都會有唔順利而感到痛苦嘅時候,但係喺呢9年我喺大家身上學習到「就算喺痛苦嘅日子入面,都會有好事發生。」,然後繼續行落去。
雖然煩惱同不安都係因人而異,但我希望可以喺大家困難嘅時候,成為傳達笑容俾大家嘅存在,我會繼續努力!請大家多多支持!



- - - - -

經過一個月既訪問之後,希島愛里既使用說明書都完成喇!



希島愛里嘅說明書覺得點樣呢?
除咗AV女優嘅工作之外,一直都擴大緊活躍嘅地方。
跟著落嚟都請好好關注之後嘅活動!
鐘意呢個企劃嘅你,要加入希島Family嗎?




說明書企劃感謝你睇到呢度!
下一集就係出道5週年!被稱為「さくもも」(sakumomo) 嘅桜空もも(櫻空桃)!

沒有留言:

張貼留言