三上悠亞引退,你有覺得可惜嗎?

 (原文於21-3-2023 hksecretparty刊登 

https://hksecretparty.com/2023/03/21/三上悠亞引退,你有覺得可惜嗎?/


2023年3月13號夜晚7點,S1專屬女優三上悠亜宣布即將喺今年八月推出最後一套作品,喺三十歲嘅生日月份,結束佢八年嘅業界生涯。

關於三上悠亜八年嚟嘅作品,我會等所有作品都推出哂之後做一個總結同個人推薦。今次呢一篇文章主要係想同大家分享一下我喺呢幾日所觀察到,坊間對於「三上悠亜引退」呢件事嘅反應;以及嚟到2023年,當一個AV女優宣布引退之後,大家嘅諗法同以前會有咩唔同。

今次呢篇文章會比平時寫嘅更加傾向個人觀點分享同沉悶,希望大家唔好介意。

SSIS-663 引退発表 126日後にAV女優をやめる三上悠亜

 

先講講三上悠亜嘅引退宣言內容,當中佢本人有陳述佢引退嘅原因,主要係因為身體支撐唔到拍攝工作嘅辛勞,雖然作為專屬女優,佢每個月都只需要拍一套作品就可以坐埋一邊等收錢,但長達八年每個月定時定候嘅工作對於佢嘅身體都係一種負擔,再加上佢本人喺過去幾年積極向唔同範疇發展,以上種種原因都令到佢決定離開呢一份做咗八年嘅工作,正式脫離現役AV女優呢一個身份嘅標籤。

在我觀察嚟睇,三上悠亜喺2017年拎到最優秀女優賞之後,其實就已經奠定咗佢喺AV業界無人可以複製嘅地位同成績;爬到上最高嘅等級,成為業界入面萬人景仰嘅傳奇AV女優,每個月收嘅片酬係好多企劃單體女優辛勞工作嘅幾倍甚至幾十倍,名利雙收之餘仲有一大堆嘅海外工作邀約,簡直係每一個AV女優夢想嘅生活同前景。

當年三上悠亜以無人能敵嘅氣勢同聲勢,奪得DMM ADULT AWARD 2017 最優秀女優賞。

TEK-067 Princess Peach 三上悠亜

以上嘅成績相信佢本人同經理人公司一早已經預見得到,而三上悠亜本人明顯志不至此,AV女優嘅身份無錯可以為佢帶嚟更多嘅名氣同收入,但成為一個最Top嘅AV女優只係佢嘅第一步,佢嘅目標係成為下一個潮流界、時裝界、化妝品界嘅女皇,能夠同昔日嘅前輩明日花キララ睇齊,甚至超越,先係佢一直以嚟嚮往嘅目標。

所以由幾年前開始,明顯已經睇得出三上悠亜喺AV業界嘅極限已經到咗,佢本人亦都慢慢將工作重心轉移去其他地方,搞偶像組合進軍南韓,創立自己品牌嘅時裝同化妝品,雖然偶有失敗嘅案例,但再接再厲,喺AV業界以外大展拳腳,以三上悠亜呢個大名進軍各個市場,先係佢最渴望嘅舞台。


喺過去幾日坊間嘅討論入面,有唔少人都有將三上悠亜嘅引退,同佢早一兩個月之前同一個19歲嘅Youtuber合作呢一件事掛鉤,有唔少人都認為係因為三上悠亜識到新男朋友,所以決定收山唔再拍片,但容許小弟喺呢一度為三上悠亜平反:嗰一條合拍片只係佢地兩個人嘅商業合作,並唔係坊間八卦記者所講嘅「三上悠亜識咗新男朋友」,所以三上引退呢件事同呢位年青Youtuber理論上係一啲關係都冇。

另一樣我觀察到嘅係對於三上悠亜嘅引退,坊間唔多人有「可惜」嘅感覺。喺過去當我地睇到一個AV女優宣布引退,唔多唔少都會有一種「以後都冇機會睇到佢新片喇」嘅失望感,但三上悠亜咁多年嚟嘅AV作品評價,大部份人都係覺得失望居多,導致有呢種失落感嘅人唔多,大家只係有「反正都拍得唔好睇,早啲收山都冇所謂」嘅反應。

作為一個Top界別嘅AV女優,拍出嚟嘅AV所收穫嘅評價竟然係低到大家覺得無咗都唔可惜,坊間有呢一種逆向嘅反應都實屬罕見。

三上悠亜喺2022年啱啱慶祝完出道六週年。

22年高橋しょう子引退,23年三上悠亜引退,兩位傳奇級數嘅女優相繼離開AV業界,但大家嘅留戀感覺已經冇以往咁強,我認為唔多唔少都同新人輩出有關;喺疫情嘅呢三年時間,經濟衰退之下令到唔少日本女仔投身風俗業,輾轉之下成為下海拍攝AV嘅一員。喺呢一個幾乎每日都有新人出道嘅年代,少一個一線女優,第二日就已經有十個新人嚟俾你過目,填補你嘅空虛。

雖然未必每一個新人都啱口味,但隨住時間嘅流逝,舊人嘅感覺同回憶只會越嚟越稠淡,新人帶俾我地嘅衝擊亦會越嚟越強,搵到新嘅替代只係時間問題。就好比失戀分手之後最好嘅療傷方法,搵下一個對象嚟填補空缺,傷口自然就會痊癒。

其次係喺近年,AV女優就算喺引退之後,都仲有唔少地方有機會見到佢嘅身影,例如近年都有唔少女優喺宣布引退嘅同時開設FANS Club,一手一腳由自己打理。除咗可以避免俾事務所分一杯羹之外,仲可以自己掌控尺度同價錢,同時仲可以喺引退後都繼續保留到嚟自一班死忠FANS每個月嘅穩定外快收入。FANS就算收到引退消息,都唔需要擔心以後冇機會再見到心愛嘅女優嘅消息同靚相,甚至乎仲會有再搞見面會嘅可能,喺呢一方面都大大降低咗FANS對於女優引退之後嘅空虛感。

所以嚟到2023年,當我地睇到一個AV女優宣布引退,就算有冇心理準備都好,我地心中泛起嘅波瀾已經冇以前咁大同震驚。或者我地唔會咁快就搵到一個可以取代佢嘅位置嘅女優,但第二位第三位嘅席位,依然大把選擇;睇一睇FANS Club嘅帖文,原來引退之後嘅佢今日去咗一間好靚嘅餐廳食嘢,望到佢掛喺臉上面幸福嘅笑容,原來引退,都唔係一件咁hard feeling嘅事。


三上悠亞嘅引退,象徵住一個AV時代嘅終結,未來又會有下一位皇者女優揭竿而起,安慰大家寂寞嘅晚上;面對一個女優嘅引退,我地心入面當然會有不捨,但江山自有人才出,傳統AV要追上時代嘅步伐同迎合觀眾越嚟越高嘅口味,自然就要一代接一代嘅淘汰同換血,先至會有顯著嘅成長。就好似如果一個城市嘅娛樂圈萬年不變,大家仲會睇到進步嗎?

喺呢一刻,我已經開始期待聽日宣布出道嘅新人了。

 

沒有留言:

張貼留言