(劇透+影評) MIAA-253 久留木玲 青頭仔既我為咗第一次唔好失禮,去咗搵青梅竹馬幫手。

 好多人生既第一次都係喺青春時期發生。


第一次講粗口,第一次駁父母嘴、第一次同朋友玩通宵、第一次同死黨鬧交、第一次鐘意一個異性、第一次想拍拖有個人陪...喺青春時期發生既每個第一次,都特別深刻,特別有意義,特別令人回味。

講起嚟,仲記得你第一次破處既經過嗎:)?
入嚟睇到呢度而仲係青頭仔既你,又有幻想過自己第一次破處會係點樣嗎:)?

第一次咁重要,當然最希望留返俾自己最鐘意既人,然後成個過程順順利利,等自己有個美好回憶。
不過既然咁重要,一陣唔識野柒咗咪好大獲#oh#?
都係搵個好朋友幫下手先...
唔知...佢會點幫我呢#oh#?


晚安:)小弟新東寶翻譯製作:)歡迎收睇小弟既拙文:)

日本漢字「幼馴染」(おさななじみ),意思係由細玩到大既朋友,用華人既詞彙嚟解釋,就係青梅竹馬。
2019年7月喺SOD青春時代出道既久留木玲,喺影迷之間被稱為「永遠の幼馴染」,亦係現伇其中一位最適合學生裝既AV女優。

99年出生,156cm高,日本標準既C Cup,久留木玲既外觀條件的確同一般平凡日本女子高中生冇咩分別,唯一唔同係久留木玲膚色比較偏黑,同而家標榜美白至上既潮流有個反差。不過,亦變相令佢有一種特殊既鄉土本地感覺,又或者話,平凡貼地啲。



出道係由SOD既其中一條出名既分支青春時代開始,呢間十套有八套都係以女學生做題材既片商,都曾經係唔少女優踏入業界既第一步: 包括有而家喺SOD STAR既戸田真琴、已經引退既混血女優成宮りか、仲有大家次次都話唔知點解攞銷量第一既深田えいみ#no#dog,改名前叫天海こころ,都係喺青春時代出道。

始終係SOD既屬下分支,同埋主題局限,青春時代既女優往往都未能備受注目,但作為俾初入行女優體驗下業界生活既片商,青春時代反而更加能夠提供俾女優一個比較舒服既開始。


(出道作SDAB-100,係初戀#cry#dog我要初戀呀#cry#dog)

當然,SOD最終目標係喺自己旗下既二三線片商入面,將有實力有潛質既提拔上去自家最高品牌SOD STAR,成為專屬女優。
久留木玲既表現非常唔錯,但最後,佢係跳咗出嚟做企劃單體女優,放棄專屬女優呢種每個月淨係開幾日工既休閒生活#stop#dog

呢一度我個人猜測係兩個原因,第一當然係錢,企劃單體女優多勞多得,只要你肯拍肯接,一個月拍足31日都冇人阻你;第二個原因係SOD STAR既企劃唔能夠突顯自己,成為專屬女優,上面有一班大家姐坐陣,影親大合照都要企側邊,有新題材又未必第一套就俾自己拍...咁不如出嚟辛苦啲搵多啲好過#cheerup#dog

而事實上,如果久留木玲上去做專屬,以SOD既作風都可以幾肯定唔會有咁多青春校服俾佢拍#zzz#dog
成為企劃單體女優之後既久留木玲,大多數都係繼續接校服題材既劇本,影迷一致讚好,4月既銷售榜,久留木玲就攞到第四名,以出道未夠一年既新人嚟講成績相當唔錯,可惜今年冇新人賞,唔係既話久留木玲都應該會係其中一個大熱。


(有人睇AV鐘意睇身材,有人鐘意睇氣質,百花齊放先係AV界既理想生態:))
講到永遠の幼馴染咁犀利,就梗係要搵套青梅竹馬題材既片過下目,睇下係咪真係咁勁啦#lihkg#dog

呢兩日就同大家睇下呢位學生妹,點樣幫自己既好朋友解決煩惱#bye#dog

--------

「連仔...我可唔可以...做你女朋友吖:)?」
「吓#oh#...我...我可以咩#oh#...」
「學校咁多男仔...我覺得你最好人...對我又最好...
「做你女朋友...一定好幸福:)

各位...我...終於都出pool喇#love#




我叫連仔,係一個普通既日本高中生:)

由高中第一年開始,我就一直幻想住自己出pool既一日,一直都羨慕身邊有拖拍既同學,一直都想有個女朋友關心下我,一路都好想知拖住女朋友出街係咩感覺#cn#...
終於去到今日,我正式出pool喇#love#仲要係我由入學就一直傾慕到而家既女神#love#

一諗返頭先女神主動同我表白嗰一刻,我直頭開心過中咗六合彩#love#

「喂...喂...喂!」

一把熟悉既聲音將我由回憶帶返現實,坐響我面前既,係一位同我年紀同我差唔多既少女。

佢係我既青梅竹馬,阿玲。



「你條友...叫我出嚟又淨係坐響度傻笑,你唔係話有野想同我講咩?」阿玲話。
「你...我啱啱就係回味緊嗰一下:-[俾你打斷咗:-[
「痴Q線...有咩回味咁巴閉吖#ng#」阿玲用不屑既眼神望一望我。「哦...肯定係尋晚發春夢,跟住同入面啲AV女優玩3P啦[369]
「春咩夢#oh#...我講真架:-[當你係好兄弟我先第一個同你講:-[

將阿玲稱呼為好兄弟,一啲都唔過份。

我地屋企住得好近,由細到大都一齊玩,我地父母既鄰居關係一直都好好,有時是但一邊唔得閒,都會拜託對方幫手湊一湊自己個仔女。
由我有記憶開始,我就成日同阿玲一齊,食飯一齊,去公園一齊,去廁所一齊,沖涼一齊,甚至連訓教都一齊,咩男女有別,細細個鬼知咁多咩,淨係知每日都有人陪自己玩,不知幾開心:)
直到升上小學,我地雙方父母都覺得再好似連體嬰咁唔係幾好,大家又有自己既朋友圈子,我地咁close既關係先慢慢分割開。
但係我地兩個友情依然好好,有咩困難,唔開心,都會同對方講。

響我心目中,阿玲就係我最好既朋友,一個可以咩心事都同佢分享既知心好友。

 
「咁你捨得講未吖,又話當我好兄弟#ng#
「講出嚟,你唔好嚇親吖^3^」我實在難掩面上既招積。「話你知...我尋日終於都出pool啦!#yup#

阿玲面上掠過一刻既驚訝,用難以置信既眼神望住我。

「出...出pool?」
「係吖,我拍拖喇#yup#終於有女朋友#love#
「咁...係...邊個? 我...識架?」
「咪就係女神囉:D佢尋日---」

「連仔~~原來你喺度~~」

女神既聲音響課室門口傳嚟,手上仲拎住兩個飯盒。

「我呢...整咗飯盒俾你吖:)一齊食吖:)
「真...真係既#love#? 你對我真係好#love#第一次有女仔煮野俾我食#love#

「明明上個禮拜上嚟我屋企打機先煮咗個公仔麵你食...」

我完全沉醉喺女神既容顏同料理,完全冇留意阿玲細細聲既自言自語。
甚至之後阿玲粒聲唔出咁行出課室,一早變咗心心眼既我,都完全冇為意。


  

一個禮拜後,響阿玲間房。

「阿玲求下你啦:~(得你可以幫到我架喳:~(
「...我而家唔想理你吖。」

響阿玲充滿少女氣息既房間,我跪低喺阿玲面前,懇求佢既幫忙。

「我...第一次拍拖:~(...都唔知應該要點做:~(...
早兩日同佢出街遲咗三個字先到...佢都已經嬲到咩咁:~(話我冇時間觀念:~(...」
「衰遲到? 抵啦[369]你估個個女仔都好似我咁冇所謂咩[369]
「我後尾都知衰...不過...再咁落去一定分手架:~(...我都唔識拍拖:~(又唔知你地女仔點諗:~(...」
「分手...都幾好吖...」

我抬頭望一望阿玲,佢好似俾我發現咗秘密咁,一直迴避我既眼神。

「總之...總之我求下你幫下我啦:~(
「...唔幫吖,你一係上連登開po問人啦[369]
「連登嗰班...個個都係青頭仔扮溝女高手:~(全部都係啲山埃貼士推人去死:~(

阿玲望住眼前呢位由細玩到大既好朋友,無奈地嘆咗一口氣。




「...你想知啲咩吖。」
#oh#...阿玲你真係好人:~(全世界最第二好既女仔一定係你:~(
「我頂你咩第二好:-[...
有咩你就問啦,問完快啲返去,一陣阿爸阿媽就返嚟#ng#
「我...下個禮拜會去女神屋企...
兩個人共處一室...你明架啦[sosad]

阿玲聽到呢度,開始紅都面哂。

「你地...拍咗拖都唔夠一個月...咁快就諗住...搞...搞野?」
「唔係...只係我驚到時會出事啫:-(...
不過...我都想早啲破處:-(...但如果到時咩都唔識雞手鴨腳咁實俾人笑:-(
「咁...我都唔知點幫你喎...唔通企響你地隔離教你咩...」
「唔...唔駛架...你之前咪話你同你之前男朋友...咩過既...
你大慨話我知...個流程係點就得架喇#cn#

面前我呢個無理既請求,阿玲除咗繼續紅都面哂,尷尬到兩隻手唔知放喺邊好,手足無措。
而我講咗出口先發覺,就算我地由細玩到大都好,對一個女仔講啲咁既野好似有啲過份,搞到我都唔知點開口接落去。

最怕空氣突然安靜,大慨經過30秒尷尬既沉默,阿玲終於開口。

「我...嗰次...冇咩特別...好快完咗...都冇咩可以同你講...」
「吓#oh#...Er...咁...咁...第一次係咪...係咪會好痛架#oh#...」
「你...痴線既咩#ng#...邊有人會問得咁直接架...」

而家先發覺,原來面紅紅怕怕醜醜既阿玲,其實都幾可愛。

「你平時睇埋睇埋咁多AV...你咩都學唔到返嚟既咩...」
「AV還AV...現實又點同喎...」

阿玲望住我雙眼,好似喺度思考緊一個好重要既決定。

「咁...一係...」阿玲笑一笑。「我同你...做一次:)




喺嗰一刻,時間就好似停止咗咁。

我擘大個口望住阿玲,完全唔敢相信自己啱啱聽到既說話。

「你...你唔好誤會吖!」阿玲似乎都覺得自己失言。「我...純粹...純粹想幫你喳...你唔好...唔好諗多咗...」

解釋即係掩飾,阿玲既回答令到我對佢呢個舉動更加懷疑。
不過響而家呢一刻,我都冇更好既選擇。
唔通真係上連登開po問人咩#ng#

「阿玲...你真係肯...咁樣幫我...?」
「...係吖,你問咁多做咩啫,而家蝕...蝕底嗰個又唔係你...
總之...總之我同你做一次,你唔再係青頭仔咯,咁你就唔駛煩啦:-[
#oh#...哦...咁好啦...」
「...咁你仲跪響度...坐埋嚟啦。」

阿玲示意我坐喺佢隔離,我乖乖坐上床,兩人隔住唔夠一個人既身位。
望住著住一身高中校服既佢,唔知點解,我心入面既淫念開始萌芽,明明平時都冇啲咁既諗法...
今日既阿玲,好似靚過平時好多。

「一陣...你聽我指示,我叫你點就點,知唔知?」阿玲既眼神明顯睇到緊張。
「哦#oh#...好...我聽哂你話#oh#...」
「咁...」阿玲深深吸咗一口氣。「我地由鍚嘴開始...」



面前既阿玲,唔再係以前會同我爭玩具玩既細路女,而係充滿青春氣息既美少女。

我同阿玲既臉慢慢互相靠近,我感覺吸入緊佢吐出既氣息,阿玲放喺床上既雙手輕微抖震,彷彿要獻上初吻一樣。
我地既嘴唇微微碰上,有一種觸電既感覺由嘴唇傳到大腦,阿玲既嘴唇好軟,錫落去就好似錫咗落一舊棉花糖度咁。
大慨兩三秒左右,阿玲輕推開我,我地先分隔開。

「Kiss既感覺..原來係咁樣...」我好似打開人生新一頁一樣。
「以前...以前細個我地都Kiss過啦...講到好似第一次鍚女仔咁...」
「咁你都識講細個...」
「跟住...再錫多次...呢次伸條脷出嚟...」

我地既嘴唇再一次合體,我懷住探險既心情伸出舌頭,阿玲既舌頭先我一步,侵入我既口腔,同我既舌頭纏繞起嚟。
阿玲既舌頭就好似條蛇一樣包纏住我,雙方既口水因為舌頭既交纏互相交織,我慢慢放開緊張既心情,配合阿玲舌頭既動作撩動住。
同時,我都感覺到身體開始發熱,褲檔入面既肉棒開始蠢蠢欲動,海棉體開始充血。

良久,我地先分開呢對難離難捨既舌頭,大家都微微喘住氣,嘴邊仍然殘留住對方既口水。

「...有冇...有冇feel?」阿玲問。
「有...有少少#oh#...」
「同女仔第一次...一定要溫柔啲...」阿玲摸上我既手。「你地啲男仔...成日粗手粗腳...整痛人又唔知...」
「哦#oh#...係...我到時會留意#oh#...」
「跟住...錫到咁上下...就可以摸上嚟...」阿玲望一望自己身上既校服。「由...由對波開始...」




阿玲身上既夏季校服比較單薄,怕涷既佢今日加多一件小小既白色背心喺外面。
隔住兩重既阻礙,阿玲帶住我既手摸上佢既胸部,少女啱啱發育好既胸部透過校服微微隆起,阿玲並唔係乜野35E既超勁身材,我一隻手已經可以完全掌握,輕輕用力一揸,胸部充滿彈性地回彈,手感非常好。
阿玲見我專心玩得樂此不疲,都唔好意思阻斷我,但佢既喘氣聲越嚟越重,另一隻手輕輕按住下身位置。

「你...唔係咁...唔係咁揸架...人地會痛...」
「咁...咁應該點...」我緊張地問。
「你摸完先...之後就可以開始...開始除佢件衫...」阿玲放開捉住我既手。「你試下幫我除...」

自己除自己校服就試得多,幫女仔除都係第一次。除低阿玲件背心之後,我一粒粒咁將阿玲校服既鈕扣解開,好似打開一重重關卡咁,最後只係剩低純白既胸圍。

阿玲望住我,我又望返佢,大家都等待緊對方。

「望...望咩啫...除埋個Bra啦#ng#...做啲唔做啲...」
「吓#oh#...呢件點除架#oh#...」
「你真係唔識架#ng#...?」阿玲輕嘆一口氣。「響背脊...有個扣...」

喺阿鈴既指導下,我解開咗人生第一個Bra扣,差啲想剪走個扣拎返屋企鑲起佢留為紀念。

就係咁,阿玲袒露住上半身喺我面前,亦係我第一次親眼睇到女性既半裸。







「望咩啫...以前細個一齊沖涼嗰陣都見過啦...」阿玲嘟著嘴話。

阿玲目測俾盡都係得B Cup,一身黝黑既皮膚,均稱既身材,平凡之中帶點特別,特別佢而家呢個怕怕醜醜既表情,更加顯得我見猶憐。

「你呢...到時...就咁樣摸佢...摸佢呢度...咁女仔先會舒服...」

阿玲一邊講,一講用食指中指上下輕掃自己既乳頭,乳頭就好似被喚醒一樣慢慢硬起,阿玲微微咁呻吟著,好似怕俾我聽到一樣。

「唔...喺人面前做呢啲野好奇怪...」
「但係#oh#...第一次睇女仔咁樣摸自己...幾好睇#oh#...」
「你真係...好遲鈍...」阿玲睥一睥我。「我意思係...你幫我整吖...」

阿玲捉住我對手摸上佢既雙乳,冇咗胸圍既阻礙,雙手直接揸住阿玲小巧既雙乳,青春肉體既質感沿住雙手直衝大腦,雙乳隨住我既揉搓不斷變化形狀。阿玲低頭睇住我既表現,緊張既身體開始放軟,成個人好似被電擊一樣有種酥麻但relax既感覺。

「我訓低先...吖...你除咗摸...仲可以舔...溫柔啲...」

阿玲訓低喺大床,突起既乳頭就好似一個小山丘一樣,我好似AV入面啲男優咁樣,一口含住乳頭,用舌頭上下來回舔弄,另一隻手就挑弄另一邊既乳頭。
阿玲雙唇緊閉,唔敢發出太大既呻吟聲,任由我把玩佢既身體。唔駛好耐,兩邊既乳頭已經佈滿我既口水,阿玲喘住氣望住我。

「咁樣啱唔啱..係咪咁樣舔#oh#...」
「都話溫柔啲...唔係個個女仔都鐘意咁Chur架...
「不過...係幾舒服既:)...」
「真係既?」
「傻仔...讚下你就咁開心...
「之後...摸埋下面...我教你點摸...」






「呢度女仔好敏感架...太粗暴啲女仔會唔鐘意...你伸隻手出嚟...」

阿玲誘惑咁拉起條校裙,雙腳W字型打開,純白色既內褲就咁樣呈現喺我眼前,內褲包裹住飽滿既小穴微微隆起。
阿玲捉起我既手,示意我摸上去,當手輕輕掃過大脾內側既時候,阿玲又表現出頭先嗰種酥麻既動靜,睇嚟身體相當敏感。
伸出兩隻手指,我輕輕咁喺小穴外圍打圈,阿玲望住我,繼續緊閉雙唇唔敢發出太大既呻吟聲,隨住我動作既快慢,阿玲既雙腳不由自主咁顫抖收緊。
估唔到平時睇AV都會飛走唔睇既男優愛撫女優畫面,到有個真人響自己面前做起上嚟,完全係唔同感覺既事,睇住阿玲既表情,我成個人好有滿足感。

「呢樣...呢樣...你又咁熟手...? 頭先你扮新手吖?...」
「...我睇AV啲男優都係咁整#oh#...」
「AV邊有教呢啲架...又吹水...你係咪真係青頭仔嚟架...」
「係呃都唔呃你啦...」
#ng#...我唔理吖...你搞到人好想要...你要負責返...」

阿玲主動迎上香吻,同時捉住我隻手示意我將手放入底褲裏面。
經過一小撮既陰毛,我人生第一次接觸到女仔既陰部,我試探咁用兩隻手指摳弄,只係將手指頭輕輕伸入小穴,入面既嫩壁已經將手指啜實。我輕輕咁用手指上下進出,阿玲已經發出動聽既呻吟聲,雙手不斷喺我後頸摸嚟摸去。

「衰人...慢啲吖...你係咪真係扮唔識架...第一次就整到人咁舒服...」
「吓#oh#...我真係新手嚟架...」
「摸到人地濕哂...」阿玲開始郁手解開我啲衫鈕。「人地想要吖....」







阿玲面紅紅輕喘住氣,一件一件咁除低我身上既衣物,經過頭先既一輪挑逗,褲檔既肉棒一早已經蠢蠢欲動,期待住阿玲既解放。
阿玲望住聳立喺自己眼前既肉棒,由下至上咁望住我。

「...咁我除埋呢件架喇...」
「嗯#oh#...嗯...」我都難掩心中既緊張。

阿玲拉低底褲,粗大既肉棒終於被解放,龜頭前端既愛液滴漏住,紅腫而光滑既龜頭睇起嚟隨時有爆發既可能。

「...好大#oh#...」阿玲呆咗咁望住我既肉棒。
「咪又係...以前細個睇過啦...」我有啲唔好意思。
「以前邊有咁大...細個嗰陣好似迷你腸仔包入面條腸仔咁喳嘛:D
:-[...明明係...吖!」

阿玲猝不及防咁握住我既肉棒,開始套弄起嚟。過往一直只有被自己隻手摸過既肉棒,享受住阿玲親手既愛撫,好似認識咗一個新朋友一樣,期待之中帶點興奮。
龜頭前端不斷流出既愛液,隨住阿玲既動作濕遍整個龜頭,肉棒第一次被女生撫摸既興奮,更加令我忘記咗阿玲係我青梅竹馬既身份,全情享受住呢個被打飛機既過程。
陌生既觸感令到肉棒更添刺激,阿玲望住我既表情慢慢加快速度,我feel到精液開始上膛了。

「咁樣...舒唔舒服...」阿玲問我。
「舒服...第一次俾女仔摸...你chok咁快...想射...」
「唔得吖...都未插入去...
「同埋你以後既第一次...都要係俾我...」
「吓#oh#?」
「我話...你同嗰個女仔...做之前...要同我做咗先...」阿玲細細聲講。
「都...都係唔好啦...我頭先講笑喳...我返去睇AV得架喇...」
「我唔理...」阿玲望實我。「...而家我要攞走你既第一次。」

阿玲放開手上既肉棒,開始郁手除低校裙入面既底褲...





阿玲好似比起我仲要心急,將底褲除低隨手放埋一邊,訓低張開雙腿。

「唔好淨係望啦...入嚟啦...」阿玲催促住我。
「我...都係唔好啦...我學咗頭先啲野都夠架喇...我地又冇戴套...」
「...總之你俾我幫埋你啦...」阿玲拉住我既肉棒靠向自己小穴。「冇套...冇套都得架...你入咗嚟先啦...」

面前既阿玲有啲陌生,我從來未見過佢呢個樣,好似今日唔破我處就唔俾我走咁。
我扶住自己既肉棒望住阿玲既小穴,啱啱俾自己手指抽插而帶出既淫水,令成個陰唇顯得鮮嫩飽滿,阿玲用手輕輕扒開小穴,示意我隨時可以進入。

「咁...咁我插架喇...」
「嗯...嗯...慢慢入...」

只係龜頭輕輕插入,就已經感受到小穴嫩壁既夾緊,阿玲握住我既肉棒,逐寸逐寸咁塞向自己既小穴,途中不斷發出重重既喘氣聲同呻吟聲。
就係咁,隨住小穴既吞噬,我成支肉棒就咁樣插入小穴裏面,小穴由頭到尾都夾緊我既肉棒,我稍為輕輕一郁阿玲都發出輕輕既呻吟。

「係咪整痛你...?」我擔心咁問。
「唔係...我好耐...好耐冇做...入面好敏感...你慢慢郁條腰...」

畢竟係新手上路,我連點樣慢慢郁條腰都唔識。我試探性咁抽出少少肉棒,小穴既淫水已經佈滿肉棒表面,抽出嚟既時候,小穴對龜頭既磨擦仲帶俾我陣陣既騷癢感。
我扶住阿玲條腰,開始一前一後咁擺動條腰,肉棒開始習慣同愛上小穴既磨擦,阿玲既表情亦都由緊張變得慢慢放鬆,呻吟聲亦都開始越嚟越大。

「吖...好粗...繼續吖...你開始識郁...個...個動作大啲都唔怕...吖...」
「動作大啲...即係點#oh#...」
「即係...即係...我都唔知點講...你趴上嚟...摟住我...」

阿玲拉住我手臂,我成個人趴喺阿玲身上,兩個人既身體零距離接觸,可以感受到阿玲身體既體溫,溫暖而熱情,同時因為姿勢既關係肉棒插得更入,小穴既肉壁好似想由龜頭擠出啲精液一樣,不斷擠壓住肉棒。
比起自己雙手,女仔既小穴實在舒服太多喇:P

「一係...郁快啲吖...我鐘意快啲...」
「快啲...係咪即係咁...」我笨拙咁擺動腰部,肉棒抽插既幅度冇頭先咁大,但磨擦既密度比頭先更多。
「差唔多...頂...頂入啲吖...唔駛驚整痛我...」
「但係...但係我...」
「好舒服吖...你呢...舒唔舒服...郁快啲吖...吖!...吖...」

阿玲又一次主動迎上香吻,兩條舌頭再一次交換口水,阿玲雙手摟緊我既膊頭,呻吟聲此起彼落。
我只有本能反應咁繼續擺動我條腰,肉棒進進出出,磨擦既快感逐漸增加,龜頭流出既愛液早已不受控制,好似跑馬進入最後直路一樣,我加快抽插既力度同速度,務求將快感一再提升。

「你...你係咪想射吖...」阿玲feel到我突如其來既變化。
「係...係卦...我都...我都唔知...」我腦袋已經思考唔到。
「咁記得唔好...唔好射喺入面...你冇戴套架...吖...好硬吖你...插多一陣先射吖...唔好咁快完...」
「我...我控制...唔到...」

阿玲既說話只係隱約被大腦接收,我已經失去控制肉棒既能力,精關一鬆,應該話喺毫無反抗能力之下,濃濃既精液就咁樣射入阿玲小穴裏面。
我摟住阿玲既雙手微微抖震,龜頭一下又一下咁射出精液,小穴既肉壁貼緊啱啱射完精極度敏感既龜頭,好似想每一滴精華都吸出嚟一樣。

我人生既第一次做愛,就喺呢短短既五分鐘內結束。
而擺脫青頭仔身份既我,同時亦都體驗咗人生既第一次中出。

進入聖人模式既我而家先醒起...
死火#oh#...我唔小心中出咗自己個青梅竹馬#oh#...






坐喺床邊,我同阿玲尷尬咁著返校服,大家都唔敢出聲。
唔小心中出咗人既我,連正眼望住阿玲既勇氣都冇,耷低頭扣衫鈕。

「喂...」阿玲打破沉默。
「係...」我已經準備好要被人鬧到上天花版了。
「你吖...頭先同你講嗰啲野,唔好到時唔記得咗吖。」
#oh#...哦...知...知道...」
「你唔好睇咁多AV喇,睇完又學唔到啲咩,連點郁都唔識...」阿玲嘟住嘴講。「中出你又識...」
「頭先#oh#...Sorry...一時忍唔住...」
「...算啦...」阿玲輕嘆一口氣。「你都...你都射咗咯...我自己食藥啦...」
「真係既#oh#? 你唔嬲我#oh#?」
「得啦得啦...」阿玲有啲唔耐煩。「快啲著返衫走啦...阿爸阿媽就返,一陣俾佢地見到又問長問短...」
「咁...我走先喇,聽日學校見:D
「嗯...Bye Bye:)

我懷住滿足既心情離開阿玲屋企,有咗第一次,連空氣都好似唔同咗味道咁。
終於唔再係青頭仔,同女神曳曳就冇咁擔心喇:P

---

響房入面既阿玲,隔住衫摸住自己啱啱被中出既小穴。

「你以後既第一次...都一定要係我。」




-------

青梅竹馬又係一個已經拍咗咁多年基本上冇咩新意可言既劇本,既然劇本冇咩可以著墨,咁大家既焦點就自然去返女優身上。

久留木玲既樣貌同身材都係適合呢類勾起人青春時期回憶既女優,而佢喺呢套作品表現亦都幾稱職。我特別鐘意佢喺面對男主角時候嗰幾段短短既內心戲,眼神入面唔捨得男主角,但又想默默喺後面幫助佢祝福佢,之餘仲要攞走男主角各種既第一次,呢啲情緒同表情我覺得佢表現得好出色,收放自如,以一個出道未夠一年既女優嚟講更加係難得。


(女神固之然係最好,不過通常好似久留木玲呢類普普通通既女仔,先最適合同毒撚過人世;-))
第一場戲係一個好短促既熱身,冇咩多餘既口交、69、或者過量既前戲,呢度編劇就深深明白處男第一次派報紙係正常不過既事#:)#dog連體位都唔換,直接一落到尾,等觀眾對男女主角既設定都有個慨念,再開始之後既劇情。
久留木玲呢一part明顯演得有一種收埋收埋既感覺,亦都顯得同下一幕既佢有一個對比既落差。


(好多男仔第一次都係咻一聲就完架啦#mock#pig啲AV拍到咁長都唔真實既#heard#pig)

第二場戲就係第一場既拉長版,將所有濃縮咗既野攤返開。久留木玲開始上電嚟料,演得比前一段放,多咗主動擒上去既口交,呻吟聲亦都冇之前既就住就住,一野就推低男主角就騎上去,全程女上騎乘完事,唯一唔係好鐘意係佢背脊唔太靚,有礙觀贍。
整體嚟講,未去到痴女,用「肉食女」呢個term嚟形容會比較貼切,配上佢呢個純情樣就更大殺傷力。



第三幕係一幕學生裝+口交既場口,繼續延續肉食女既設定,展現女優口交功架,係有啲料到,不過略嫌單調,如果多返少少變化,例如換一換個姿勢,又或者中途轉一轉個場景,出嚟效果會冇咁dry。

最後就大團圓結局,非常普通既一場肉戲,可以無視。


(最後一幕有少少趕收工feel[sosad]好似好多位都好求其[sosad])

--------
總括嚟講呢套作品我覺得勉強合格,久留木玲表現都係理想範圍之內,女優外型同氣質適合呢類設定同劇本,令到出嚟個效果算係衰極有個譜。

一個女優適合咩類型既劇本,好多時都要慢慢推演同試出嚟,好難一步到位。如果個女優遇上一個根本唔啱佢外型同感覺既劇本,個女優條件同演技幾好都好,觀眾都會覺得格格不入#no#dog
等於如果搵安齋らら嚟拍呢個劇本,大家可能都屌哂鬼,一嚟女優唔啱feel,二嚟劇情設定會變得唔合理#give#dog
所以有時會見到啲情況係明明女優好好條件,但硬係紅唔起啲片唔好睇唔好賣,其中一個大原因就係揀錯咗劇本#mock#pig

希望久留木玲將來唔會行錯路線啦:)


最後都係攞幅cap圖做個總結:)

「你個傻仔...要加油吖。」
教俾你既野,入到你個腦,但入唔到你個心#gcap#fs

:)多謝收睇:)

沒有留言:

張貼留言