2020年10月份FANZA月間榜 Top 100女優

大家好:)


差唔多到年尾,大家鐘意既女優今年又上過幾多次榜呢:)
仲有兩個月就round up今年既總成續,希望到時出嚟既結果大家都滿意啦:)

以下係10月既成續表#hoho#



1位 有栖花あか S1專屬

石原希望11月開始成為Moodyz專屬女優,產量由過往既uncountable變到得返一套,排名急跌,其他專屬女優於是就乘虛而入。
打頭陣既有S1既新一代神乳有栖花,憑住寫真界既資歷同心口一對車頭燈,出道作攞到好多唔錯既評價。直至寫呢篇短評既時間,喺FANZA網有1110個評價,平均分4.86,新人嚟講成績非常好:)
能唔能夠複製,甚至繼承安齋既成功,我地可以拭目以待。



2位 辻井ほのか 企劃單體女優

同樣受惠於石原希望既專屬移藉,都有啲企單女優跑到上嚟,但小弟我就唔太熟呢位辻井ほのか[sosad]
睇返作品表就應該係上年11月出道既女優,3月曾經以素人名義出過一套中出作品,172cm H Cup既高大波大女優。
睇review睇嚟都係一位演技唔錯既女優,有時間都可以留意下:)



4位 小野六花 Moodyz專屬

有時我都會諗,如果今年有新人賞,到底邊一位新人有機會提名同上台呢?
今年Moodyz同Ideapocket既新人女優質素都好高,同S1嗰種只係星光熠熠既感覺相比,兩間片商既新人都比較「平民」一啲,片既題材亦都比較吸引同突出,更加能夠令到觀眾同FANS留意到佢地。
小野六花都係其中一位我今年一直有留意既新人,出咗道半年,12月1號出寫真集,人氣有一定保證,相信以呢個銷量喺Moodyz留多一段長時間應該都冇咩問題:)加油加油:)



5位 七ツ森りり 6位 山崎水愛
7位 三上悠亜 14位 潮美舞
20位 天音まひな
S1專屬

頭20位既排名,S1佔據咗6個位,Moodyz佔咗5個,一半有多既江山係WILLS(北都)既世界。
當中可以留意一下山崎水愛,寫真女星資歷,「聲稱」處女之身,第一次就奉獻俾呢個行業,如果喜歡可愛系而又唔係胸奴一族既朋友,不妨睇下山崎水愛又啱唔啱口味。



9位 楓カレン ideapocket專屬

早一兩個禮拜唔知發生咩事del哂啲新相,嚇到大家以為會消失既楓カレン,11月出品係口交護士題材,無獨有偶同一個系列上一個拍過既女優係桃乃木,除咗同片商之外,兩個亦都係同一間事務所既女優。
我睇完都係覺得桃乃木嗰套好睇啲#[sosad]#fs楓カレン都係做返啲S系既角色比較啱佢[sosad]



10位 吉永このみ MS SOD專屬

MS SOD呢一條line其實我本身覺得應該大有作為,女優質素唔差,可以同SOD Star本家既女優分庭抗禮,但奈何拍出嚟既題材同質素總係令人失望,有少少恨鐵不成鋼既感覺。
呢位吉永このみ係MS SOD 11月既新人,有OL背景,8頭身,但睇預告真係幾照騙feel...



15位 石原希望 Moodyz專屬

對於石原希望嚟講,轉做專屬應該係好事,但對於影迷嚟講又係咪好事呢?
產量多一直都係企單女優既一大賣點,成為專屬之後除咗產量變少好多之外,題材亦都會有唔同種類既局限,會唔會因為咁流失咗一啲影迷,我相信都係會有可能發生。
呢排睇Twitter見到石原希望玩緊禁慾,呢位個口拍得住蘭茜咁大既女優,禁慾完會變成點呢?坦白講我諗我連trailer都未必敢睇[sosad]




17位 吉良りん 企劃單體女優

由S1出嚟之後越戰越勇,不過專屬女優轉做企單女優之後會有幾個月類似呢啲既蜜月期,之後隨住產量慢慢下跌同新鮮感降低之後,銷量會慢慢下降返,最後可能只係喺中下游附近徘徊。
吉良りん俾我既感覺一直都有少少中性feel,但又唔係椎名嗰種TB感覺,有機會吸引到啲女影迷,可以觀望下。


22位 栗山莉緒 Ideapocket專屬

IP社今年下半年既重點新人女優,可能大家未必認同,但我認為佢有潛質做到下一個桜空もも,成為IP社既新人王。
12月將會有佢既第三套作品,係女友妹妹誘惑題材,新人嚟講咁快就有劇情片拍,相信IP都對佢有信心,值得留意。



23位 橋本ありな FALENO專屬

橋本今年下半年既曝光基本上係奇低,兩三個禮拜update一次Twitter,最近亦都有同影迷講因為疲情同其他原因,出片將會冇咁穩定。
12月既FALENO新作暫時都唔見佢既蹤影,既然佢本人都講到明係有其他原因,相信都唔係引退先兆,只係FANS就可能真係要等多一排先有新片睇了。



34位 白石茉莉奈 Madonna專屬

過檔去Madonna名正言順拍人妻題材既白媽,我覺得比起以前SOD更加吸引,出嚟既成績亦都更好,再加上瘦咗唔少,引返唔少影迷返嚟。
希望白媽長拍長有,Madonna既大門一直會為你而開。



35位 相沢みなみ Ideapocket專屬

呢幾個月寫短評最最最唔忿氣就係寫相沢,明明每日既預售都好好,但偏偏嚟到月榜既時候就只有三十幾四十,我自己po出嚟同寫出嚟都唔好意思,有種拆緊自己台既感覺#dying#pig
even唔攞其他片商比,FANZA可唔可以解釋一下點解IP既新人同舊人,預售冇一日上過頭十名,但月榜都可以排得比相沢前?
黑哨都唔好吹得咁明顯啦好心#heard#pig



41位 葵つかさ S1專屬

私心廣告時間,葵司既寫真集搞緊眾籌,有興趣既朋友多多益善少少無拘:)小弟無言感激:)



44位 涼森れむ Prestige專屬

12月有佢既潮吹題材作品:)



47位 吉岡ひより S1專屬

有少少走漏眼既女優,本身以為冇咩特別,但唔經唔覺喺S1都已經一年,拍出嚟既成績同作品都唔差。



58位 河合あすな Prestige專屬

好似好耐冇見過河合上到頭二十[sosad]係咪啲人己經睇厭咗[sosad]



64位 八掛うみ Prestige專屬

個名幾特別既11月新人。



77位 水卜さくら Moodyz專屬

斷咗幾個月既檔期,水卜11月返嚟出咗一套搜查官,然後12月又唔見影,唔知係咪真係疫情影響咁簡單呢?



88位 藤井いよな Ideapocket專屬

一個字,勁靚女!IP社既11月新人,終於有返啲IP社應有既水準。



93位 天使もえ FALENO專屬

我諗用唏噓呢個字都唔足以影容天使今年下半年既情況,移藉去FALENO之後成績越嚟越差,拍出嚟既作品未盡人意,再望一望當日打贏自己既相沢,大半年冇出過作品, 但一出返嚟就贏盡所有目光同成績,仲要一套好過一套。
FANS唔甘心,但我諗天使本人更加唔甘心。

沒有留言:

張貼留言