一個女學生喺便利店偷嘢失手之後...

  (原文於21-9-2023 hksecretparty刊登

https://hksecretparty.com/2023/09/21/一個女學生喺便利店偷嘢失手之後/


便利店、女學生、偷竊、失手被擒,以各位讀者睇AV嘅年資,相信已經可以大概組織到一個標準嘅AV劇本出嚟。嚟到2023年嘅今日,如果呢類企劃仲停留喺女優失手之後被店長捉住把柄,被店長誘騙返屋企任人魚肉,最後墜落成為店長同朋友嘅肉便器,再加一個俾男朋友發現嘅ending,相信大家睇完都唔會留低啲咩深刻印象,求其飛住嚟睇就當睇完。

假如你係AV監督,片商要求你用以上元素諗一個比較新穎嘅劇本出嚟,呢一刻嘅你又會有咩新Idea?喺20215月,片商Ideapocket就用呢幾個元素寫咗一個「何発ヤッても帰してくれないしつこい追姦ピストンレ×プの悲劇。」(不管被侵犯多少次也無法回家的強姦悲劇),嘗試擺脫TVB式嘅例牌結局,到底出嚟效果係點?

IDBD-894 「パンツ脱げ。」 万引きの代償…≪何発ヤッても帰れない≫ しつこい追姦ピストンレ×プの悲劇 8時間 終結BEST 桃乃木かな 西宮ゆめ 藤井いよな 相沢みなみ 明里つむぎ

影片開場係以一對兩小無猜嘅男女主角開始,一男一女共處一室當然係想乾柴烈火,但女優表示冇套就唔俾入,一次都唔準,啱啱用哂安全套嘅男朋友一臉無癮咁著返條褲,而女優就肩負起買安全套嘅重任。

對於一個學生嚟講,喺便利店入面買安全套呢啲咁尷尬嘅行為,實在難以踏出第一步,不過冇套就冇得同男朋友曳曳,唔用套嘅話一陣唔小心有咗仲大獲,於是女優把心一橫,決定用偷呢個方法去達成呢個目的。

就好似初嘗鮮血嘅幼獅一樣,偷得第一次自然心癢癢就想偷第二次第三次,慢慢女優就當咗便利店係自己嘅私人倉庫一樣,想要乜隨手擺入自己書包就可以,每一次都冇俾人發現,嗰種刺激感同緊張感都會令人上癮。

上得山多終遇虎,終於有一日女優喺便利店人贓並獲,本來仲想砌詞狡辯借機逃走,點知俾店員一個反手推向便利店後場嘅儲物櫃,「嘭」嘅一聲巨響,本來已經心虛嘅女優更加嚇到魂飛魄散。便利店店員一手搶過女優嘅書包,將入面嘅便利店貨物搜出,一件接一件咁扔喺枱面,女優即時嚇到花容失色。


「講!仲有冇收埋喺其他地方!」店員大聲怒斥。

「冇冇喇」女優唔敢正面望向店員。

「我唔信!一定仲有收埋喺其他地方!除咗條底褲佢!你可能收埋喺下面!」

你講咩!下流!變態!」

「你唔除吖嘛!咁我而家就直接報警!」

驚俾人知道自己惡行嘅女優,當然唔想行到報警呢一步,唯有乖乖將校裙入面嘅底褲拉低,呢一個極盡誘惑嘅動作,簡直係將困住店員獸性一面嘅枷鎖徹底打破;女優為咗證明自己身上嘅清白,只可以服從店員嘅指示,將校服一件接一件咁除下,直到最後赤裸裸展現喺店員面前。

「你呢啲廢青淨係識偷嘢搞破壞!」

店員拉起女優遮住胸前兩點嘅雙手,女優心口嘅兩粒紅豆曝露喺空氣之中,店員當然唔會錯過呢個大好機會,開口就將女優乳頭含入口中放肆舔弄,女優嘗試反抗都無法掙脫店員嘅魔爪。

「我要檢查清楚你到底仲有冇收埋我地啲貨喺入面

店員伸出兩隻手指粗暴咁插入女優小穴,只係淺嚐人事嘅女優又點會有呢種可怕嘅社會經驗,一邊嗌住唔好,一邊感受到店員靈活嘅手指喺自己小穴入面上下撥弄,小穴嘅快感向大腦襲來。女優想向外界求助,但一諗到自己偷竊嘅惡行有機會俾更多人知道,就唔敢大聲呼救;結果只係換嚟店員更無情嘅淩辱,店員解開自己褲頭,將已經硬如鐵柱嘅肉棒插入女優口中!

女優被逼口交之後,本來以為惡夢就此完結,冇諗到只係呢個淩辱悲劇嘅開始;店員將仍然沾滿女優口水嘅肉棒狠狠咁插入女優小穴入面,連男朋友都未試過無套插入,冇諗到自己嘅第一次會俾一個陌生嘅便利店店員奪走。

喺便利店嘅後場,店員將女優壓喺枱上面,以後入體位瘋狂抽插,女優對於自己嘅偷竊行為感到後悔都已經太遲,降臨喺佢身上嘅懲罰實在太大太粗太殘暴,最後店員虎驅一震,將滾燙嘅精液射喺女優白滑嘅屁股上,先至宣告第一章嘅完結。

難得有一個性玩具可以隨意玩弄,店員又點會咁快就放手,將女優拖去更難俾人發現嘅貨倉,雖然燈光昏暗,但地方更大,瞓喺度要女優嚟個女上體位都唔係咩問題。仍然全裸嘅女優瑟縮喺貨倉角落,身上仍然殘留頭先大戰時流出嘅汗水,店員嘅獸性再一次爆發,提起微微抬頭嘅肉棒,向女優伸出又一次嘅魔爪。

肉隨砧板上,女優只係想快啲完結呢一場可怕嘅惡夢,但睇住店員醜陋嘅陌生肉棒,再一次無套插入自己口內同體內,始終都係難以忍受;今次店員仲要佢主動擺動身體,好好感受無套肉棒插入自己小穴嘅觸感,女優只感到更大嘅羞辱。

「快啲求下你快啲快啲完」女優心諗。


「公司有個包裹要我拎落嚟擺喺度,聽日有人嚟拎走,都比較大件,請問放喺邊度?」一位西裝友拎住一個大箱入嚟便利店。

「哦…Er…入面打開門轉右,見到貨倉推門入去擺低,就咁就可以了。」店員面有難色回答。

啱啱俾自己蹂躪完嘅女優,仲喺貨倉嘅角落入面,店員本來諗住今晚帶返屋企繼續慢慢享用,而家咁樣有機會會俾人發現。

果然,西裝友一入到貨倉打開燈,就見到瑟縮喺貨倉角落嘅女優,全身赤裸咁攤喺地上。

「小姐...小姐...你醒下...你冇事吖嘛?」西裝友連忙上前慰問。

「救...救我...我想返屋企...」女優發出微弱嘅呼救聲。

西裝友即時將身上嘅大褸冚喺全裸嘅女優身上,同時攙扶住女優行出便利店,正想問店員到底發生咩事嘅時候,便利店嘅櫃位已經空無一人,西裝友冇諗太多,當下救人要緊,於是就帶女優嚟到附近嘅便利店辦公室先行安頓。

女優身上依然披住西裝友嘅大褸,全身仍然赤條條,西裝友遞俾佢一杯熱茶,對眼不時向住女優誘人嘅身體打轉。

「我...一時貪心喺便利店...偷咗啲嘢擺入書包...」女優低頭訴說自己今晚嘅慘痛經歷。

「跟住呢?」西裝友明顯志不在此。

「跟住...俾個店員發現咗...佢捉咗我入去後場...仲逼我除衫...最後除到一件都冇...

「跟住呢?」西裝友越坐越埋。

「佢...用手指插入嚟...好唔舒服...我唔敢反抗...驚佢會報警...

「跟住呢?」

「之後佢...逼我要幫佢含...之後仲...唔戴套插入嚟...我都未試過咁樣...佢強姦咗我...射咗好多喺我身上...

西裝友聽到呢度,已經按捺不住自己嘅慾火,既然今晚女優已經有兩次俾人強姦嘅經歷,再多一次都冇太大分別,二話不說就將女優身上嘅大褸扯走,強吻女優!

「嗯!...你做咩!...放開我...!」女優出盡全力發抗。

「偷嘢絕對係唔啱!...我都要加入懲罰你嘅行列!」西裝友開始喺女優全裸嘅身上亂摸。

「放手...俾我...俾我走...救命!有冇人救我...!嗯...唔好...!」

喺空無一人嘅寫字樓,女優用盡佢僅餘嘅力氣,向西裝友作出零聲嘅反抗,但雙方嘅力氣相當懸殊,再加上女優今晚已經俾人強姦過兩次,心理上同生理上都已經相當疲憊,只係短短一兩分鐘,反抗嘅雙手已經變得遲緩,漸漸四肢都變得冇力,成為任由西裝友玩弄嘅真人公仔。

「嘻嘻...反正你今晚都俾人搞過咯,唔爭在啦?」

西裝友露出佢嘅肉棒,硬挺挺咁向住女優嘅小穴邁進,呢一刻女優已經放棄反抗,任由另一個陌生人嘅肉棒無套插入自己嘅小穴,女優冇發出過一次呻吟,亦都冇作無謂嘅反抗,只係攤喺座椅上面,任由西裝友蹂躪自己嘅肉體。

西裝友見到女優呢個近乎死魚一樣嘅反應,唔單止冇覺得掃興,甚至仲有少少興奮,一邊擺動腰部一邊揑住女優嘅臉頰,逼佢望住自己強姦時候嘅得戚表情,女優只能夠用淩厲嘅眼神作無聲抗議。

最後,西裝友將女優趴伏喺枱面上,用後入嘅姿勢不斷猛攻女優嘅身體,喺強烈嘅炮火下女優嘅身體俾出老實嘅反應,忍唔住呻吟咗幾聲,最後西裝友喘住大氣,將精液射喺女優身上,冷冷咁留低一句:

「下次,唔好再偷嘢喇。」


以上就係成個系列大概嘅劇情走向,Ideapocket呢個劇本係一個冇結局嘅故事,同一般會交代埋最後安排嘅劇本唔同,最後只係以一個女優表情嘅近鏡埋尾,就好似表示呢一晚冇完結嘅一刻,女優喺呢一晚只會不斷被人強姦。

除此之外,呢一個企劃嘅另一個特色就係每一位參演嘅女優,喺搜身嘅場景都要俾人大力推去儲物櫃,嗰下「嘭」一聲嘅震撼已經成為呢個系列嘅標誌性畫面,就好似講緊呢一刻開始,女優就要開始佢不斷被人強姦嘅命運一樣。

喺拍攝過嘅呢五位女優入面,導演都有因應佢地外型上嘅感覺,喺劇本上有少少調整:例如西宮ゆめ(西宮夢)喺最後一個場景俾西裝友救走之後,不斷喺寫字樓埋怨點解冇啲好茶服侍下佢,又唔俾西裝友過嚟掂自己,嗰種寸寸貢嘅MK妹感覺走哂出嚟,更加成為西裝友強姦佢嘅另一個導火線。

明里つむぎ(明里紬)嘅設定係古惑仔嘅女朋友,兩個人喺便利店入面仲欺凌過店員,更加加深之後店員對女優嘅怨念;至於相沢みなみ(相澤南)就係唯一一個喺最後一幕,直接用死魚狀態演出嘅女優,意外地有一種「認命」嘅感覺,同呢個劇本最後嘅結局感覺不謀而合,出嚟嘅效果相當突出,係一個驚喜嘅表現。

睇完呢一個故事,你又有咩感想呢?偷嘢俾人發現之後,仲俾人用私刑私了,墜入被人不斷強姦嘅無間地獄,呢幾個女學生為咗一盒安全套同一時嘅貪念,用自己嘅身體上咗寶貴一課。

下次落去便利店買嘢嘅時候,睇嚟都要留意下後場有冇微弱嘅呼救聲了。

最後貼返呢五套作品嘅封面同番號:

IPX-660 バラされたくなかったらパンツ脱げよ。 万引き少女… 何発ヤッても帰してくれないしつこい追姦ピストンレ×プの悲劇。 桃乃木かな

IPX-693 バラされたくなかったら脱げ。 万引き美女…何発ヤッても帰してくれないしつこい追姦ピストンレ×プの悲劇。 港区女子編 西宮ゆめ

IPX-896 『黙っててヤルからパンツ脱げよ。』 万引き美少女…何発ヤッても帰してくれないしつこい追姦ピストン中出しレ×プの悲劇。 藤井いよな

IPX-956 万引き少女…何発ヤッても帰してくれないしつこい追姦ピストンレ×プの悲劇。 相沢みなみ

IPX-971 万引き少女…何発ヤッても帰してくれないしつこい追姦ピストンレ×プの悲劇。 明里つむぎ

沒有留言:

張貼留言