(劇透+影評)ABP-984 涼森れむ 政府為咗人民健康,強制要求所有成年男士每三日射精一次。


大家好:)小弟係新東寶翻譯製作:)又嚟到每個月同大家分享AV劇透影評既時間:)

唔知大家平時有冇話規定自己幾耐要打一次飛機,又或者幾耐同囡囡扑一次野呢:)?

聽起嚟好似係一個好奇怪既問題,照計性愛同自慰係講求feelIng同需要既野,如果跟住一個Timetable去實行,明明冇mood都要逼自己去做,做起上嚟都唔會好feel,有一種強逼、例行交功課既感覺,一啲都唔enjoy。

如果我話由聽日開始,政府立一條新法例強制管理你既性慾,規定你每隔幾日一定要射一次精,又或者自慰一次。同時將你既性慾數據化,有人會檢查你性慾有冇超標,超標既會同你強制執行射精程序,強逼你射精,強逼你性交,直到你既性慾水平降低為止,你又會點睇呢O:-)

一個理應係人權自由既行為,被法律所束縛規範,人權自由受到干預,你嘗試發聲質詢,但政府同你講,呢個立法其實都係為咗社會大眾,為咗個社會和諧穩定著想,所以幫幫手,犧牲一下你個人自由啦#please#mouse

當連性愛都不能自主既時候,你會選擇逆來順受,定係挺身反抗?


19年4月出道既涼森れむ(涼森玲夢),係Prestige蚊香社既專屬女優,一頭清爽既短髮,含蓄有禮既笑容,日本標準F Cup既身材,出道既時候已經吸引唔少目光。

經歷完園田既引退,鈴村既神隱,幾位專屬女優既離隊,Prestige已經五勞七傷,急需一啲新血嚟填補空缺,先至能夠企穩地位。
涼森既出道正正就係填補呢啲空缺,睇返出道到而家短短一年,已經開始企穩站腳,有幾套作品都賣得唔錯口碑幾好。其中蚊香社既著名企劃「絶対的鉄板」,由涼森主演既版本喺FANZA網攞到4.5分既高評價,足以證明觀眾都對佢非常受落。

片商介紹佢既時候係用「透明感」嚟形容,至於咩係透明感呢...
其實我都唔知#give#dog不如大家一齊睇相研究下#beg#dog


呢幾日就同大家分享一套由涼森主演,蚊香社最近其中一套招牌劇本,射精執行官#whip#pig

強逼射精,係咪真係咁爽? 一齊嚟睇下。



--------


我叫望近,係一個啱啱讀完大學既畢業生。
喺讀U既時候,每個同學都對前途一片迷惘,有人想留喺呢度生活,因為對呢個地方有歸屬感;又有人想向海外發展,因為覺得呢個地方既法律越嚟越箝制國民既自由。

而我,一早就已經諗好畢業後既去向。
我決定要加入政府喺三年前成立既,射精管理局。

---

今日係我返射精管理局既第一日:)
循例同每一個同部門既同事打招呼之後,我坐喺分配既座位,望住其他辛勤工作既同事,我就知自己冇揀錯地方:)

呢個地方既政府,喺三年前立咗一條新法例,要求每一位成年男士三日必須要至少射精一次,作用係為咗管理人民既性慾,等佢地唔好有過多既淫念而犯罪。
政府為咗確保呢條法例能夠順利運行,特別成立射精管理局,由一班專業人士組成,負責監察國民既射精情況。如果遇上緊急情況,射精執行官仲會強制執行射精程序,以確保社會大眾既安全。
立法初期社會都有唔少爭議既輿論,但隨住時間推進,呢個地方既國民已經慢慢習以為常,性犯罪既個案亦都真係越嚟越少,大家既生活都越嚟越受到保障。
為咗社會大眾既福祉著想,犧牲一下小小既個人自由,同時又可以保障個人健康,又有啲咩問題:)? 我都唔明啲人既反駁原因係咩xx(

一諗到自己既職責係幾咁重要同祟高,我不禁成個人認真起嚟:-[今日第一日返工,一定要留個好印象俾啲同事:-[

「你...叫望近,係咪?」我既上司,連Sir行到我位置同我講。
#oh#...係! 我係望近#oh#!」
「雖然今日你第一日返工,但我地都希望你儘快了解我地射精管理局既運作。」連Sir話。「畢竟國民既健康,係我地既首要考慮...所以你要俾啲心機,為國家效力,知唔知:-[?」
「係#oh#! 知道#oh#!」
「咁...你而家就落去地下收容所嗰度,去幫涼森警官啦。
「佢今日要處理三個case,你去旁邊學下野,同埋睇下有冇咩幫到手。」

於是,我就懷住戰戰競競既心情,落去地下收容所樓層搵涼森警官...



「哦,你係今日新嚟嗰個同事。」

「係...我叫望近#oh#請多多指教#oh#
「得架喇得架喇...總之你有唔識就問啦。」

同保安人員打完招呼,佢地話涼深警官準備緊,叫我企埋一邊等。
地下收容所同監倉感覺差唔多,一道又一道既鐵閘,嚴密既看守,無數既攝錄鏡頭,令人感覺好唔自在。
我開始手心冒汗緊張起嚟,唔知涼森警官係一個點樣既上司呢#???#

「犯人A! 犯人B! 犯人C! 全部出嚟!」

保安人員一聲令下,三位淨係著住灰色褲,上身裸露既男子,手上綁住手扣,響其中一個監倉排住隊行出嚟。
佢地大多面容憔悴,一副做錯事既模樣,頭聳聳咁咁企喺我同保安人員面前。

走廊既另一邊傳嚟響亮既高爭鞋聲,一位女警官步入眼簾。



涼森警官留住一頭短髮,樣貌清秀,睇起嚟年紀只係比我大幾年,但一副銳利既眼神帶住濃濃既殺氣,令人不寒而慄。

手上綁住射精執行官既臂帶,涼森警官先掃視面前既三位犯人,最後目光停留喺我身上。

「你係邊個?響度做咩?」涼森警官問。
「我...我係望近#oh# ...! 今日第一日返工,連Sir叫我落嚟幫你手#oh#...」
「幫? 我唔駛人幫。」涼森警官冷冷咁講。「你企埋一邊睇住就得,唔好阻住我做野。」

聽到涼森警官既命令,我即刻瑟縮一角,旁邊既保安人員忍唔住偷笑。

「好好笑咩? 嗯?」涼森警官望住保安人員。
「唔..!唔係! Sorry 涼森警官!」保安人員即時立正。
「...攞個探測器俾我。」

保安人員遞上探測器,呢個探測器經過射精管理局改良,外表雖然同一般金屬探測器無異,但改裝過後能夠準確測量成年男士既性慾。
涼森警官將探測器放喺每個犯人既褲檔位置,機器一律發出「嗶」既聲音,顯示犯人既性慾全部都極度高漲,有隨時犯罪既危險。
保安人員接過涼森警官手上既探測器,以雄亮既聲線命令:

「所有犯人立即除褲! 準備強制執行射精程序! 」




三位犯人聽從命令,將身上僅餘既衣物除下,唔駛十秒,佢地三個人就已經赤裸裸咁坦露喺我地三個陌生人面前。

涼森警官望見面前既男士裸體,冇露出任何尷尬怕醜既表情,繼續擺出一副冷冰冰既臉孔,直視住面前既犯人。

「根據國家法例第2020條,所有成年男士必須每三日射精一次,以控制性慾,
「根據我地射精管理局既調查同頭先既測試,你地全部都性慾超標,而家開始進行強制射精程序。」

涼森警官既說話鑑鏘有力,每一個字既回音都喺走廊回蕩,面前既三位犯人全部都低著頭,默默接受法律既制裁。

涼森警官行向犯人A,一手按住犯人身後既牆。

「犯人A,係咪?」
「係...係...」
「上一次射精,係幾時。」
「三...三個星期之前...」
「三個星期? 點解咁耐都唔射?」
「因為...我啱啱同我老婆離咗婚...冇...冇心情...打飛機...」

涼森警官不屑咁望住犯人A,忽然一手拍落犯人A既肉棒。



「吖! 痛...」
「冇心情? 你知唔知唔射精對社會影響有幾大。」
「對...對唔住...」
「同老婆離咗婚,係因為咩原因。」
「佢...佢跟咗第二個男人走...」
「對住你呢啲唔射精既男人...係女人都會走。」

涼森警官伸手捉住犯人A既肉棒,開始套弄起嚟。

「三個星期唔射精...儲埋咁多嚟做咩。」
「冇...冇諗住攞嚟做咩...」
「係咩? 但你硬得咁快,仲唔係諗住儲住啲精,等一次過射出嚟?」

的而且確,響涼森警官既套弄之下,犯人A既肉棒已經瞬間充血,龜頭仲流出透明既愛液,睇起嚟有隨時射精既可能。
涼森警官見犯人A既肉棒已經完全勃起,踎低喺犯人A面前,將肉棒含入口中。

「吖! 咁樣...! 太...太刺激...!」
「啜...啜...啜啵...快啲射啦,唔好浪費我時間。」
「係...係...知道...」

涼森警官繼續為犯人A口交,口水既啜啜聲,同犯人A既喘氣聲,傳遍地下收容所既每一個角落。




犯人A三個月冇射精既肉棒,又點可能抵擋得住涼森警官既口交攻勢,入職之前我已經聽聞射精管理局既執行官,喺強逼射精呢方面係世界級水準,外國甚至會派專家嚟偷師。我第一日入職就可以欣賞到執行官既技術,算得上係不枉此生。


呢個時候我先留意到涼森警官既衣著,上身同一般OL無異,都係一件白裇衫外加一件深藍色外套,下身就係一條超短既窄身短裙,最厲害既係涼森警官著住一對魚網吊帶絲襪,短裙同絲襪中間既絕對領域非常誘惑。
再加上涼森警官而家踎低口交既姿勢,更加突顯屁股渾圓既線條,紫色既蕾絲底褲隨住動作,不時喺大脾之間露出,淨係喺隔離睇都已經令到我血脈沸騰。

只係過咗兩分鐘,犯人A既肉棒經歷完涼森警官既口交催殘,精液已經上好膛隨時發射。涼森警官放開口內既肉棒,改為攻向犯人A既乳頭。

「射啦...快啲射出嚟,舒服又唔射。」
「唔...唔好整我...乳頭...好...好敏感...」犯人A求饒。
「你入到嚟...唔係淨係要射精...」涼森警官一邊舔住犯人A既乳頭一邊講。「而係要...射哂所有精液出嚟。」

一邊套弄住肉棒,一邊舔住乳頭,涼森警官專業而熟練既技術令我大開眼戒。只見犯人A低吼一聲,一股又一股既精液由肉棒射出,全部射喺涼森警官手上。
涼森警官揮一揮走手上既精液,仲將剩餘既精液抹喺犯人A心口上。

「下次記得自己準時射精。」涼森警官冷冷咁講。
「係...係...知道...我知道了...」

整個過程只係三分鐘左右,涼森警官就已經令到犯人A由冇心情射精,變成大爆射既狀態。
射精執行官,果然名不虛傳。







「到你,犯人B,係咪。」

「...係...」
「講句野有氣無力咁...上次射精係幾時。」
「一...一個月之前...」
「一個月...點解咁耐都唔射。」涼森警官一邊講一邊開始套弄犯人B既肉棒。
「因...因為...我響連登睇咗嗰啲戒手淫既po...佢地話...話戒手淫...成個人都會...精神啲...」
「係咩? 咁你而家冇射一個月,點解講野都仲係陰聲細氣,成條軟皮蛇咁?」
「我...我都唔知...明明佢地話戒咗...身體就會好...」

犯人B既身型比較瘦削,一睇就知平時冇做開運動,跑兩步都喘哂氣嗰啲毒撚嚟。
確實,有一啲男性既身體狀況連三日射一次精都做唔到,呢啲case通常會交俾射精管理局既特別部門處理,用藥物等治療提升身體質素,醫好佢地之後,先俾佢地出返社會工作。
今次犯人B睇嚟係有急切射精危險,先會直接安排嚟到呢邊強制射精,再去接受治療。

「平時...上連登唔係睇到好多J圖既咩?」
「係...但我睇完...都...都會忍住手...唔打飛機...」
「...所以咁樣咪出事囉。」涼森警官深深咁套弄咗幾下犯人B既肉棒。「越積越多又唔發洩...谷住谷住身體只會更差。」

面對犯人B,涼森警官打算快刀斬亂麻,今次直接彎低腰就含住犯人B既肉棒,大力咁吸啜起嚟。
犯人B低頭望住涼森警官為佢口交,表情由難受變為享受。

「好正...好耐...未試過...」
「啜啵...啜啵...啜啵...」
「吖...吖...唔...唔得...太勁...」
「啜...啜啵...啜啵...已經想射,係咪?」
「係...係...我想射精...」
「你呢個case...頭先上頭話要特別處理,」涼森警官望住犯人B,「擰轉面,趷高個屁股。」






「頭先我睇咗你啲資料,你敏感帶係響屁股菊花附近。」涼森警官望住犯人B講。「你呢個體弱case一陣會去特殊部門處理,不過去之前要響呢邊加重處理咗先。」


涼森警官望一望我,示意我好好留意。
我打開金晴火眼,準備學習專業既處理手法。

涼森警官踎低,一手穿過犯人B兩腿之間,捉住肉棒加快套弄,同時將頭埋向屁股,舔弄住犯人B既菊花。
呢個方法我都係第一次親眼睇到,響學堂既時候只係睇過文字解說,感受唔到嗰股威力,到今日親眼目睹,先知道原來威力咁強!

犯人B發出痛苦既叫聲,衝擊既快感同酥麻令到佢雙腿劇震,要扶住牆先夠力撐起成個人。涼森警官唔單止冇停低動作,仲加快手上套弄肉棒既速度。

「唔好!...唔好!...嗰度...嗰度...我咁大個仔都未俾人舔過...! 好...好唔知點...」
「啜...而家刺激前列線嚟加強你既射精敏感,你儲既量太多,要一次過射多啲出嚟。」
「唔好...求下你...嗰度...好...好敏感...我...」
「快啲射,唔好咁多野講。」

涼森警官繼續埋頭苦幹,一邊套弄住肉棒,一邊舔弄住菊花,犯人B就好似來回地獄又折返人間,七情上面,成塊面漲紅起嚟。

「我...我以後...唔敢...唔敢架喇...求下你...停手...」
「射哂出嚟,我就停手。」
「唔...唔好...吖吖!....吖!...吖!」

犯人B慘叫一聲,一股股既精液噴射而出,射出嚟既量仲超越一般既多,涼森警官冇停止過套弄,肉棒足足連續射咗十幾秒先停低落嚟。
涼森警官望住地上一大攤既精液,不屑咁望一望接近虛脫既犯人B,將手上既精液抹喺佢心口,徑自走向犯人C。

「最後,你,」涼森警官依然係嗰副冷冰冰既臉孔。「想要點樣射。」






「可...可以既話...我...要錫嘴...」

「錫嘴? 哈。」涼森警官冷笑一聲。「你冇睇到我頭先舔過啲咩野咩? 你都仲要錫嘴?」
「係...! 係吖...」犯人C露出淫邪既微笑。「我...頭先淨係企喺隔離....已經就嚟忍唔住要射喇...」

我抬頭望一望犯人C,大慨四十出頭,睇起嚟五官端正,相貌堂堂,估唔到響佢口中會有咁奇怪既要求。
就喺我以為涼森警官會拒絕既時候,

「好吖,要鍚嘴吖嘛,你要求既。」

涼森警官一手捉住犯人C既肉棒套弄住,一邊就錫向犯人C既嘴唇,而且唔係一般既蜻蜓點水,而係兩邊互有攻守既舌戰!
採取主動既涼森警官伸出舌頭,喺犯人C既口腔入面攬動,同時又將自己既口水唾液輸送到犯人C既口腔,兩邊既口水聲交疊,舌頭互相交織,犯人C一臉享受,閤起眼同涼森警官瘋狂濕吻。
涼森警官既專業手法,睇到我同保安人員都目瞪口呆。射精執行官既實力,比起我既預想仲要再厲害好多!

濕吻大戰一分鐘後,涼森警官先捨得放開犯人C既嘴唇,兩人既嘴邊都留住對方既口水。

「果然係...資料冇寫錯...有NTR性癖...」涼森警官微微喘氣。「頭先望到我對另外兩個犯人既處理嗰陣,已經興奮到上心口呢?」
「我...我淨係睇見其他人做愛...就已經忍唔住喇...」犯人C語帶抖震。「入嚟之前已經一日射幾次精...但性慾仲係好高漲...」

原來係咁! 呢個犯人C並唔係太耐冇射精而被捕,而係性慾太過高漲而要隔離處理!






涼森警官對於犯人C既自白冇咩反應,似乎已經習以為常。

「呢個社會就係太多你呢類連自己性慾都唔可以好好控制既人...先至咁多罪案...」涼森警官並無停止套弄手上既肉棒。「你呢啲男人...就算俾你出返去...都對社會冇貢獻。」

犯人C似乎對涼森警官既嘲諷非常受落,唔單止冇露出唔愉快既表情,仲一邊點頭同意涼森警官既講法。

「係...! 我冇用!...我...我淨係識射精...! 冇其他貢獻!」
「M底既犯人...NTR性癖...哼。」涼森警官冷笑一聲。「要對付你呢類犯人實在太容易。」

涼森警官踎喺犯人C面前,張口將肉棒含住,比起頭先對另外兩位犯人既口交,今次更加激烈!
一下又一下既深喉,用力既吸啜,左手反覆而有節奏既套弄,不時又舔弄犯人既睾丸。因為吞吐而流出既口水,隨住動作不時滴到地上,但現場都冇人在意,大家都已經被涼森警官既技術而嚇倒。



 


「射啦...啜! 啜啵...唔係好敏感既咩...? 啜啵...快啲射出嚟。」

「吖!...唔...吖...好犀利...啜得好實...」
「快,啲,射。」

涼森警官加快步伐,用力吸啜龜頭,同時套弄肉棒,兩邊既臉頰因為用力吸啜而微凹,犯人C發出呻吟聲越嚟越重,睇嚟差唔多要射了!

「我...我唔得喇...! 要...要射...!」

涼森警官聽見犯人C既射精宣言,唔單止冇放開肉棒,反而更加大力啜實龜頭。作為男士都知道臨射精既龜頭敏感度極高,涼森警官既吸啜更加包裹住龜頭既每一部份,誓要將犯人C榨乾榨淨!
犯人C身體劇震,涼森警官手中同口中既肉棒有節奏地跳動著,一股股既精液全數射入涼森警官既口中,涼森警官牢牢咁吸啜住每一滴既精液。
涼森警官抬頭望一望犯人C,將口中既肉棒吐出,企起身一口鍚向犯人C既嘴唇!

「嗯!嗯! 唔...唔好! 啲...啲精液!...」

正所謂以彼之道還施彼身,涼森警官一口又一口咁將頭先犯人C射喺自己口入面既精液,全數灌到犯人C既口中!
犯人C雙手被綁無力反抗,只能默默承受。

「啲精液臭到...」涼森警官抹一抹殘留喺口邊既精液。「你鐘意鍚吖嘛? 自己鍚返自已啲精液囉。」

     


犯人C無言以對,口中既精液一滴又一滴咁由嘴邊流出,嘴唇邊既液體已經分唔清係口水定係精液。

由開始射精處理前後只係十分鐘左右,精液既腥臭味已經充斥住整個走廊,地上一攤又一攤既液體,紀錄住剛才發生既點滴。

「好...今日就到呢度。」涼森警官企喺三位犯人面前。「而家三位犯人既強制射精處理完成,帶返佢地返去。」
「係! 涼森警官! 今日辛苦你了!」

保安人員清理現場既同時,涼森警官行到我身邊,望一望我呢位被嚇到不知所措既新丁。

「你而家明,點解我頭先話唔駛你幫啦?」

涼森警官既說話伴隨住佢既腳步聲,喺地下收容所既走廊,同喺我既腦海,一直揮之不去。



兩個禮拜之後,我喺做例行街站既時候撞見返涼森警官。


返工第一日涼森警官既震撼教育,一直響我腦入面重複又重複咁播放,事隔兩個禮拜可以再一次同涼森警官一齊工作,更加令我覺得與有榮焉#adore#
於是,我決定鼓起勇氣過去打聲招呼。

「涼...涼森警官! 早晨#oh#!」
#oh#...你係邊個?」涼森警官上下打量我一番。
「我...我係望近#oh#...兩個禮拜前喺地下收容所幫...Er...睇住你做射精管理嗰個#oh#...」

諗返起其實嗰日我咩都冇做過,都係唔好用個幫字會好啲[sosad]

「...嗰日...哦,你係嗰個新仔。」涼森警官對我笑一笑。「仲喺度做緊冇俾我嚇親,都幾叻吖。」
#oh#...?」
「你嚟之前有幾個新人,第一日又係落地下收容所學野,睇完之後第二日就遞信。」涼森警官玩弄住手上既探測器。「之前園田警官、愛音警官,佢地都嚇走咗唔少新人,你冇事,一係你就係痴線既,一係呢,你就係傻既:)
「Er...我...我應該係...傻卦...#cn#

涼森警官聽完我既回答哈哈大笑。

「哈哈...真係傻仔嚟...
「你今日就跟住我啦:)不過我平時做野好嚴厲,你最好有定心理準備。」
「係#oh#...! 係#oh#...! 今日就拜託你指導我了#oh#!」我連忙90度鞠躬。

能夠同自己心目中最仰慕既前輩共事,我直頭想同老細講主動申請OT添啦#love#!




街站既工作比較簡單,都係setup個booth,隨機抽樣檢查市民既性慾狀況,嗌下咪派下傳單,提醒男性市民記得準時射精:)
不過大熱天時要咁樣企街企大半日,都咪話唔辛苦xx(未到放Break時間我已經做到滿頭大汗,但涼森警官依然面不改容,一臉嚴肅咁檢查市民既情況。
前輩果然係前輩,真係要向涼森警官好好學習。

好不容易捱到放Break,我放低手上既傳單,過去搵涼森警官。

「前輩...可以休息一下喇---」
「喂,你望下嗰個人,」涼森警官打斷我既說話。「好似有啲古怪。」

我望向涼森警官望住既方向,一個年約40,身上帶住裝修工具既男人,挨喺燈柱旁邊,狀甚痛苦。

#oh#...佢好似有啲唔舒服...」
「以我經驗...應該唔係咁簡單,過去睇下。」

於是我就同涼森警官過去睇下發生咩事。
「先生,你係咪有咩唔舒服?」涼森警官話。

嗰個奇怪男人冇回應,一手扶住欄杆,一手㩒住自己下身。

「...睇嚟又係嗰個組織既受害人,望近,帶佢企埋一邊檢查。」
「哦#oh#...! 係#oh#...!」

完全唔知發生咩事既我,半拉半推咁將呢個奇怪男人帶入街站既後巷。
到底發生咩事呢#oh#






入到後巷,奇怪男人開始清醒一啲,開始想擺脫我既束縛。

「先生...先生...請你合作啲...」我好辛苦先至可以箍得住佢。
「好辛苦...俾我...俾我射...」

涼森警官望住個奇怪男人,神情比之前更嚴肅,將手上既探測器擺近奇怪男人既下身,感應器發出強烈既「嗶」聲。

「你地...你地係射精管理局既人...?」
「係,有咩貴幹。」涼森警官話。
「求...求下你地...幫下我...」

奇怪男人大力掙脫我既雙手,仲動手將身上既褲除低,理應係著住底褲既下身,竟然係一條男性既貞操帶!

「我...我跟咗連登嗰個戒丁Group啲人講...用呢個方法戒丁...已經...已經三個幾月...谷得好辛苦...
「你...你係射精執行官吖可...? 你...幫我射精啦:~(...! 我自己除唔到落嚟:~(...」






奇怪男人作勢撲向涼森警官,我即刻拉住佢,等佢同涼森警官有一個安全距離。
面對奇怪男人既自述,涼森警官冇表現出任何驚訝,將手上既探測器再一次貼緊奇怪男人既下身,感應器既「嗶」聲比頭先更強烈。

「呢個...要緊急處理。」涼森警官望一望我。「望近,帶佢上車,我地返總部。」





返到射精管理局,涼森警官立即要求上頭安排獨立牢房俾我地處理呢個奇怪男人。
獨立牢房大慨只有一百幾呎,平時係專門用嚟收容一啲重症患者,特殊情況下會用嚟做緊急射精處理,所以隔音設備同其他裝備都非常完善。

將奇怪男人既雙手綁起之後,我喺工具箱攞咗支尖嘴鉗出嚟,打算將貞操帶剪開。

「你...!? 你想做咩吖:~(!? 唔好切咗我條野吖:~(!?」
「先生! 請你合作! 我地而家係嚟幫你!」
「我...仲係處男嚟:~(唔想未扑過野就要俾人切咗吖:~(

一直挨喺窗邊既涼森警官,冷冷咁望住呢位掙扎緊既處男。

「你...點解想戒丁。」涼森警官問。
「我...之前覺得自己縱慾過度...一日打好多次飛機...身體差咗...所以...」
「抵死。」涼森警官拋低一句。「任何野過量都會有問題,你咁大個人唔識自己節制下既咩?」
「我知錯喇...求下你地幫下我:~(...」

響涼森警官同處男對答期間,我已經剪開咗貞操帶,肉棒毫無遮掩曝露喺空氣之中。
涼森警官望一望,心入面盤算緊下一步行動。

「望近,㩒實佢,我地要速戰速決。」

涼森警官一聲令下,我出盡全力㩒實處男既雙手,涼森警官將處男雙腿扒開,肉棒就喺涼森警官面前微微聶立住。
氣氛變得有啲緊張,不過可以又一次睇到涼森警官表演,我又不禁期待起嚟。

涼森警官一手捉住肉棒,套弄咗幾下,直接彎低腰開始口交起嚟。今次係近距離觀察,就更加清楚見識到涼森警官既功架。
一下又一下既吸啜,涼森警官既小嘴都只係吞入半支肉棒,另一邊不斷用手套弄肉棒根部,雙重刺激之下肉棒唔駛一陣就已經硬立起嚟。
呢一招係極為有效既做法,比起整根吞入更加能夠盡快摸清楚犯人既敏感位置,而且慳水慳力又唔會整痛自己,係一個好聰明既技巧。

只不過,暫時仲未見到處男有任何想射精既跡象。






「喂,想射未。」

涼森警官連續吸啜咗三分鐘有多,但處男仍然冇想射精既衝動,表情依然面帶痛苦。

「有啲難搞...你㩒實唔好俾佢亂郁。」

涼森警官打算再一次使出口交技倆,就喺佢彎低腰唔夠十秒,處男竟然用雙腳夾實涼森警官既頭!
處男雙腳夾緊涼森警官向自己靠攏,涼森警官嘗試推開但未能成功,只能夠繼續維持口交姿勢,口入面仲含住處男既肉棒。

「喂! 你做咩!? 快啲放開涼森警官!」

我用力捏住處男既臉龐,處男哇哇大叫,先至捨得鬆開扣緊涼森警官既雙腳。
涼森警官差啲被夾到窒息,喘住氣望住處男。

「幾夠膽吖你...你果然係佢地啲人嚟。」
「哼...你地射精管理局唔係一直都唔放我地在眼內咩!?」
「提倡射精自主...一路暗中騷擾我地工作...我地一早已經觀察咗你地好耐。」

劇情嚟個180度轉變,原來面前既處男並唔係乜野戒丁戒上腦既受害者,而係提倡射精自主既地下組織成員!

「我喺組織入面訓練咗咁耐...就係為咗今日嚟對付你地呢啲射精執行官...
「嚟啦! 我係唔會咁容易認輸射出嚟! 有咩招數你就用哂出嚟啦!」

面對敵人既挑釁,涼森警官冇正面回應,將肉棒套弄幾下之後緩緩企起身,走到處男面前。

「頭先夾得我咁開心...我都要送返啲見面禮俾你。」

涼森警官拉開底褲,露出誘人既小穴。

「同我舔,舔到我嗌停為止。」






涼森警官按住處男既頭,前後擺動條腰,小穴就喺處男既口上面徘徊,同處男深情激吻。

「伸條脷出嚟啦,頭先唔係講到自己好把炮既咩? 驚吖?」
「嗯!嗯嗯嗯! 嗯嗯!...嗯!....」
「吖,Sorry,我今朝去完廁所好似冇抹乾淨,少少尿味啫,你唔會介意架可?」

女人既報復心真係唔可以睇少,涼森警官既小穴不停喺處男既口上面磨贈,誓要將頭先既屈辱十倍奉還。
涼森警官望一望我,自信咁笑一笑。

「呢啲...你唔駛學,當睇唔到就得。」

我報以一個了解既微笑,繼續欣賞涼森警官既私刑表演。




處男喺涼森警官小穴既蹂躪之下,反抗無效只能乖乖接受。雖然係咁,但涼森警官一直都觀察住肉棒既狀況,稍有變軟跡象既時候就伸手套弄,務求要將肉棒維持喺最佳精神狀態。

「喂,冇feel吖,落力啲啦,你組織冇俾飽飯你地食吖!?」

涼森警官一邊嘲諷,一邊轉換姿勢,改為屁股朝向處男,形成69既對峙狀態。
由呢個角度望向涼森警官,屁股曲線圓潤,充滿線條美,睇到我目不轉晴。

「未舔完吖,繼續啦。」

涼森警官低頭望住自己既小穴喺處男面上蹂躪,一臉不屑,一手套弄住肉棒,滴少少口水落去,又開始口交起嚟。
不得不說處男既忍耐力真係有返咁上下,之前喺地下收容所三位犯人連三分鐘都捱唔住,而家已經過咗十分鐘有多,處男依然金槍不倒。
呢個地下組織似乎真係訓練有素,不容忽視。

涼森警官都發現今次對手唔簡單,係時候出絕招了。

「係有啲料到...咁耐都唔射...」涼森警官企起身,放開處男臉上既小穴。「好,就睇下係咪真係咁犀利...。」

涼森警官跨坐喺處男肉棒上,拉開底褲,準備直接以小穴嚟挑戰處男既金槍!

「前輩! 就咁就插好危險---」我連忙提醒涼森警官。
「放心,我地打哂性病疫苗,」涼森警官望住處男。「五分鐘,我就要你乖乖射出嚟。」







「唔會咁易...射出嚟...吖...!」
「哼...就睇下你捱得幾耐。」

涼森警官毫無猶豫就將小穴迎向處男既肉棒,口交過後既肉棒,混和住涼森警官既口水,毫無阻礙咁插入涼森警官既小穴。
按住處男既心口,涼森警官先嚟一段輕輕既腰部前後擺動,作用係等小穴適應肉棒既形狀,等嫩壁可以更加貼近肉棒,做到最緊密既貼合。
相反,如果一嚟就大幅度動作既擺動,除咗浪費體力,亦都會令小穴唔能夠包緊肉棒,快感減半。

大慨三四十秒之後,涼森警官改為騎乘體位,一對著住黑色絲襪既美腿M字打開,小穴好似打樁機一樣,一下又一下吞沒肉棒。
屁股撞擊既啪啪聲此起彼落,涼森警官一邊觀察住處男既神情,一邊調整適合既速度。

「點吖,認輸都得架喎。」
「唔會...咁易...認...認輸...」
「舒服咪射出嚟囉,忍住唔射又有咩好。」
「你地...只係美其名為健康好...但實際上...係剝削緊我地既自由...」




涼森警官冇回應處男既質詢,只係冷冷咁繼續用小穴蹂躪肉棒。

「哦...正面唔得,試下後面囉。」

涼森警官維持住姿勢,小穴繼續牢牢套住肉棒,慢慢轉身變成屁股朝向處男。
唔好睇少呢個動作,喺小穴夾實肉棒既情況下,肉棒喺轉身既過程可以接觸到小穴入面既每一吋位置,從而更加刺激肉棒。
情況就好似喺打飛機既時候用手掌心包裹磨住龜頭,比起只係普通既上下抽插更加能夠提升敏感度。

「嗯!...嗯...!吖...今次斃...」

戰術似乎奏效了,處男既神情慢慢由緊張變為放鬆,喘氣聲都比之前大。涼森警官把握機會,繼續好似打樁機咁撞擊處男既肉棒。
屁股上下擺動既畫面充滿淫穢氣色,渾圓有肉既屁股睇起嚟將肉棒夾得好舒服,搞到我都不禁有啲羨慕處男。

「差唔多啦,我都feel到你比頭先硬,唔駛忍住喎。」涼森警官不屑咁講。
「點...點會...你唔好諗住睇少我...」
「呵...你把口好似仲硬過你條野...」

涼森警官停止動作,以為佢打算休息一下,點知佢突然舉起犯人雙腳...





「喂! 你想做咩...吖...! 呢個體位...!未試過...!」
「未試過,啱囉,俾你喺入去收容所之前試下。」

涼森警官舉起處男雙腳,扶住肉棒直接插入自己小穴,處男因為雙腳被拉開,肉棒以外毫無阻隔,涼森警官每一下既吞沒都將整條肉棒狠狠吞噬。而且呢個姿勢極為羞恥,處男既肉棒同屁眼都表露無遺,再加上由上而下既進攻,全程由涼森警官主導,作為男人真係會感到自尊心受創!

「唔...唔好...停手...」
「唔想停喎。」
「夠...夠喇...我想自己射精...唔係由你地...」
「舒服咪射出嚟囉,自己射可以做到而家咁樣咩?」
「吖...咁樣好入...夾得好緊...好痕...」

處男既肉棒越嚟越敏感,涼森警官既小穴夾緊肉棒,由龜頭到肉棒根部都好好濕潤住,就連涼森警官本人都開始發出微微既呻吟聲,睇起嚟身體都開始有反應了。

「想唔想我夾實啲吖?嗯?」
「夠喇! 我...我唔想...而家射...」
「認輸啦...你冇可能頂得順。」

涼森警官腰部稍稍用力,充滿彈性既小穴嫩壁收緊,將肉棒既最後一道防線撃潰,早已到達崩潰邊緣既龜頭冇辦法再承受更大既刺激。
處男既雙手同身體微微顫抖,腰部有規律地郁動咗幾下,濃濃既精液就全數射入涼森警官既小穴之中。

涼森警官到最後一刻冇放過處男,小穴貪婪地夾緊肉棒,直到肉棒停止抖動之後,先至慢慢起身將肉棒由小穴抽出。
過量既精液順住地心吸力由小穴流出,淍白既精液一滴又一滴由小穴既肉縫滴出嚟,涼森警官用手撩一撩走濺喺大脾邊既精液。

「哼...仲以為有咩咁犀利...」
「涼森警官...」相比起處男,我比較關心涼森警官既情況。
「攞個探測器俾我。」

我遞上探測器,涼森警官將探測器擺近啱啱射完既肉棒,今次探測器冇發出任何聲音,睇嚟處男既性慾已經好好發洩了。

「你地...只係...剝奪緊...我地既...自由...」處男用微微既聲線話。
「你收聲! 我地係為咗你地既健康著想! 」

「望近,唔駛同佢講咁多。」涼森警官打斷我既說話。「等啲獄卒好好招呼佢,我地走。」







故仔就睇到呢度:)老生常談都係嗰句,希望大家都多啲買正版AV啦:)

以下係小弟對呢套AV既觀感:)歡迎交流:)

--------

射精執行官係蚊香社喺上年推出既新劇本,我第一次睇到呢個劇本既時候,就諗起搜查官題材。
相信睇咗咁多年AV既大家都唔會對搜查官感到陌生,黑色緊身衣,一條由中間開到底既拉鏈,由女優飾演既搜查官接到任務要潛入敵陣,好有型咁開咗幾槍踢咗幾腳,然後俾人用槍指住個頭再打個肚跟住暈咗,然後群P群P同群P到最後,真係閤埋眼都識背#zzz#dog

所以嚟到2020年,喺搜查官題材已經唔知拍咗幾多萬次既情況下,蚊香呢一個劇本無疑係充滿新鮮感,而喺編排上呢個劇本亦都有唔差既水準,以下就等小弟同大家解說一下:)


(背景唔駛打格仔,係有外景既AV吖#touch#dog)
首先射精執行官係一套有世界觀設定既題材,以健康為理由,國民既射精將會強制執行,係一個好得意既設定,未去到天馬行空,放喺今日既好多國家嚟講,甚至唔係匪夷所思。政權今日Stop你呢樣,聽日可以Stop你第二樣,只要美其名一下就可以剝削各種既自由。

更何況,有時現實都比AV更荒謬:)


劇情由射精執行官既登場開始,先由女優手口並用強制射精,同搜查官唔同,今次射精執行官既裝束同普通OL差唔多,唔再係緊身衣唔再係制服。呢一個開頭可以令觀眾擺脫呢一套劇本同搜查官既關係,唔會潛移默化以為又係另一套群P輪姦既作品,相反會係由女優主導既劇情。

場景亦都有別以往成日喺搜查官見到既貨倉,今次有監倉、Ofiice、甚至民居,亦有街景既襯托,可以話係相當揼本。



之後就有第一段埋牙既肉戲,呢個劇本其中一個賣點就係各式各樣既騎乘體位,因為劇情設定大多數男優都係被動一方,呢度就考驗女優既S系感覺同騎乘功架。
同一般輕輕掂下都要呻吟唔同,今次女優大多數時間都要板起塊面嚟演出,所以呢套如果係由一啲可愛型既女優演出既話就會大打折扣[sosad]要有嗰種女王氣息既感覺,先至拍得出嗰種味道。

另外呢一幕亦都唔係除哂衫直接嚟既場景,女優只係拉開條底褲就插入,算係對於一啲服裝癖既朋友加以照顧。

 
(大家最鐘意既黑絲,不過冇腳交#die#fs)
第三幕就比較得意,劇情就講到男優食到春藥之類既物體,然後射精執行官就即場幫佢解決。
個理由有少少唔合理[sosad]我反而覺得呢一幕寫成男下屬全程強姦好似仲會合理啲[sosad]而家有少少兩頭唔到岸[sosad]

呢幕亦係成套片第一幕有除衫既肉戲,前戲唔多,摸兩下就埋牙。男優既表現要猴擒,但又要一邊say sorry;女優又要做到半推半就,呻吟又唔係,唔呻吟又唔係,我覺得觀眾會比較難投入,個人唔太推薦。


(就咁睇幅圖,你甚至會以為兩個都俾人強姦咗。)
嚟到第四幕就好睇喇,射精執行官知道咗邊個落藥之後,就以傳銷形式色誘男優,入到屋先嚟一段甜言蜜語,「買我地呢個Plan可以任射唔嬲哦:)」、「仲可以隨便中出添:)」。
如果啲對白換返啲字眼,會唔會覺得好親切呢#:)#dog

讚一讚涼森,呢度佢既笑容非常親切,同成套片一路以嚟既冷酷形象好大對比,對男優既要求亦都有求必應甚至更多,再加上場景係喺屋企令到女友感更強,又係一幕不容錯過既演出。



(睇女優表現夠唔夠投入,其中一個可以留意既係眼神,好似呢啲響我心目中就好高分。) 

甜到漏既肉戲過後,射精執行官表露身份,展開第二次既肉戲。呢度就同前面嚟一個反差比較,俾觀眾睇到兩者既分別。先有純情女友感,再嚟無情既榨汁機器,甜言蜜語既背後原來係笑裏藏刀,令觀眾忍唔住為男優捏一把冷汗@_@Total 3Q既連射,睇見都辛苦#ass#



(逼你射唔準走,係天堂定係地獄?)
最後一幕就係1 VS 3既重頭戲,今次其中一位男優係吉村卓。呢度就近似搜查官既開展,同伴被挾持,女優無奈聽話,輪姦既戲碼,經歷一次又一次精液既洗禮。
然後嚟到轉捩點,以為三個都射哂出嚟完事,點知而家先係射精執行官既回合,你唔硬我整到你硬,你無力我含到你有力,再嚟一連串既騎乘攻勢,射哂出嚟為止,吉村卓都表示頂唔順。

涼森本人好鐘意玩劍球,呢套AV都有唔少佢玩劍球既畫面,甚至喺最後呢一幕,佢係用劍球嚟對付吉村卓把手槍#haha#dog
算係個人特色嚟,等套AV冇咁悶同千篇一律:)當係娛樂啦:)

 
(Er...我到底睇咗啲咩#???#)
涼森又係一個可塑性好高既女優,外型唔輸蝕,喺蚊香亦都有唔錯既人氣。今次呢套射精執行官未必係佢本人既代表作,但射精執行官系列入面暫時嚟講佢既表現相當出色,演到嗰種高佻、藐視既感覺,同時又有溫柔、可愛既一面。

未來大家可以多多留意呢位短髮妹妹,亦都希望蚊香唔好又一次暴殄天物,浪費一個好女優:)


循例既Cap圖總結:) 


「我有我射精既自由吖! 想幾時射就幾時射!
「點解你地要強逼我...! 吖...! 吖!」

未來既某一日,唔知呢套AV既劇情設定,會唔會不幸成真呢?

:)多謝收睇:)

沒有留言:

張貼留言