2022年2月份FANZA月間榜 Top 100女優 + FANZA / Prestige 作品銷量榜 Top 20

大家好:)


嚟到2月既成績表,影響比較大既係安齋らら既回歸,雖然其實只係抖咗兩個月,但一返嚟就等於同河北彩花以外既女優講聲企後一格啦咁既局面#sad#cow

另外Prestige個新人和久井都可以留意下:)

以下就係呢幾個榜既詳情#lihkg2#tiger

FANZA女優榜link: https://www.dmm.co.jp/mono/dvd/-/ranking/=/mode=actress/term=monthly/

FANZA作品榜link: https://www.dmm.co.jp/mono/dvd/-/ranking/=/term=monthly/

Prestige作品榜link (需要VPN): https://www.mgstage.com/ranking/ranking.php?id=month











 - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

以下係作品榜:)

FANZA:




Prestige:





 - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

3位 松本いちか 企劃單體女優

我唯一諗到點解松本今個月可以彈上嚟,應該就係因為前排有個Vtuber直播既時候俾人睇到佢電腦有個裝AV既folder,而個file名就係松本既片,至於係邊一套我就唔記得咗喇#sad#cow

松本EQ都好高,冇喺Twitter度大炒大鬧,只係輕輕講咗句「下次就請你喺FANZA買嚟睇喇」,低調地處理而又不失霸氣,好值得學習#like#tiger



5位 うんぱい S1專屬
6位 山手梨愛 S1專屬

うんぱい似乎比我想像中仲要好賣,雖然喺作品榜山手梨愛既大痙攣作品有第五位,うんぱい既第二套作品3本番題材只有13位,但うんぱい前一隻Debut作今個月依然有上榜,仲要係Blu-ray同DVD都有上。

呢個情況有啲奇怪,出道作既評價喺FANZA得2.6分,仲引到咁多人追返嚟買?所以我覺得有合理懷疑呢個銷量係S1自己谷出嚟既效果。

一於睇多幾個月既成績再做定論#donno#tiger




10位 宍戸里帆 Moodyz專屬

Moodyz 3月既新人,聽講呢個真係課真價實既日本大學生嚟,標準既日本傻白甜大波妹模版,另外我覺得佢影日常相比起封面好睇。



14位 藤森里穂 企劃單體女優

啱啱月中舉行既SKY TV成人大賞,係疫情猖狂既呢兩年後既第一個AV頒獎禮,可惜藤森里穂全晚都係做佈景板過去齋坐,難得嗰晚仲set咗個靚頭。

嗚呀長髮既藤森里穂好有女人味#tasty#dog


18位 水卜さくら Moodyz專屬

早排喺自己個小專欄度就寫過S1有潛質成為下一個神乳既女優,啱啱我又諗返起,當年水卜都係喺S1出道。

事後孔明都好,水卜喺Moodyz既發展一定點都好過競爭咁大既S1,如果仲喺S1既話分分鐘捱唔過兩年,真係要俾個叻北都集團(如果關佢地事既話),將水卜調去Moodyz呢個舉動真係近呢幾年見過最好既移藉#champagne#tiger



19位 小宵こなん S1專屬

進化後既小宵大家都有J共賭,越嚟越吸引,越嚟越引死啲男人,除著早野詩宣布咗引退,鐘意呢類神body既影迷都應該會有啲遊走咗過去睇小宵,我繼續期待小宵喺S1既表現。



20位 橋本ありな FALENO專屬

FALENO暫時唯一我仲會有動力去追同去買既,真係得返橋本,而且都睇得出橋本既片比起其他FALENO專屬女優既作品,拍出嚟既水準都比較好,題材亦都尚算吸引,大家仲對橋本念念不忘既話不妨搵佢最近既片嚟睇下,試下會唔會改觀。



22位 川北メイサ 企劃單體女優

越嚟越打出名堂既FALENO跳槽女優,佢本人唔提我都冇留意,原來佢個賣點係個91cm既大pat pat#sosad#cow有前有後樣又甜,仲留喺FALENO既話真係暴殄天物#arrr#cow



23位 桜空もも ideapocket專屬

我唔知係咪我性癖唔啱,但櫻空4月嗰套人體固定題材我第一個反應就係哇好老土#sweat#tiger好耐冇見過一線專屬女優拍呢類題材,有種見返老朋友既感覺。

另外就係櫻空個Twitter又接近一個月冇update過喇#bye#tiger不過好彩佢都仲會玩下IG#lihkg#tiger



27位 天使もえ FALENO專屬

仲可唔可以話天使係FALENO一姐呢?年資上絕對係,但銷量嚟講近呢排都係橋本領先,鐘意天使多啲既朋友,真係要多啲幫天使打打氣。

畢竟如果天使唔係諗著行熟女路線既話,應該玩多一兩年就引退了...



32位 七沢みあ Moodyz專屬

七沢早兩日出席咗個大型既水著攝影會,超可愛,完全唔輸得過同佢一齊有份出席既三上悠亞#love#mouse

145cm高都有呢個身材比例,萬中無一吖#:P#cat



39位 小倉七海 S1專屬

之前提過最近小弟越嚟越覺得小倉七海順眼咗,另外演技都好咗,最近一套女朋友妹妹多咗一個沉倫既設定,幾新鮮,亦都幾啱佢,前途可期既一位妹系女優。

另外另外,4月小倉仲會拍小弟最鐘意既其中一個系列即尺女僕,今日開始儲定彈藥應該差唔多。


45位 楓カレン Ideapocket專屬

話說呢兩日楓姐就del哂成個Twitter同IG既動態同相,坊間估佢係咪想引退,我就暫時都仲樂觀,畢竟佢咁樣做都唔係第一次,同埋亦都冇咩其他佢想唔撈既跡象,我反而覺得比較似識咗新男朋友多啲。

都係繼續觀察下事態發展,同埋IP社P呢個封面會唔會重手得濟呢#angry#tiger



56位 河北あさひ 企劃單體女優

3月既新人,同石川澪有幾分相似,笑起上嚟幾好睇,會唔會係一個潛力股?



69位 桃乃木かな Ideapocket專屬

桃乃木最新表情包#happy#tiger另外4月係媚藥題材。



77位 つばさ舞 S1專屬

我覺得幾有potential既一位姐系女優,有啲啲似吉高寧寧初初出道嗰時既感覺,但身材更加吸引,都係可以留意下。



86位 神菜美まい Ideapocket專屬

神菜美姐姐既訪問翻譯做緊最後修訂,應該今個月內有得睇#lihkg#tiger鐘意佢既朋友請留意小弟既出po#like2#tiger



96位 はやのうた S1專屬

只能夠講係可惜,一年就引退,真係事業啱啱起步既時候,希望引退後既早野詩生活愉快#cryalot#mouse

沒有留言:

張貼留言