入院唔開心?咁係你太悲觀,睇唔到有即尺痴女護士帶嚟嘅好處。

 (原文於7-2-2024 hksecretparty刊登

https://hksecretparty.com/2024/02/07/入院唔開心?咁係你太悲觀,睇唔到有即尺痴女護/)


話說上個月月頭小弟因為一啲小病,突發入院瞓咗半晚,檢查過後暫時都冇咩大礙。老人家經常話小病是福,特別係當經歷過香港醫院急症室嘅無盡等候之後,就更加覺得健康真係相當重要,所以喺2024年年頭都祝願大家身體健康,長做長有,有咩唔舒服就及早求醫,手尾一長就唔係咁容易處理。

講到住院類嘅AV題材,近年比較多嘅都係痴女護士嘅企劃,反而以前經常見到嘅強姦女醫生,又或者夜勤病棟之類嘅淩辱向題材,已經買少見少,睇嚟最近呢十年八年觀眾嘅口味真係產生好大變化;講返正題,由一個痴女護士去照顧病人,到底係會加重咗病人嘅病情,定係會有特別嘅治療效果,觀眾雪亮嘅眼睛同強硬嘅肉棒自然會俾出最誠實嘅答案。今日就同大家介紹我自己近年幾鐘意嘅一個痴女護士系列,由Ideapocket出品嘅「即尺超好きおしゃぶり痴女ナース」(喜愛即尺吸啜的痴女護士)企劃。

IPX-293 携帯ナースコールで24時間口内射精OK! 即尺超好きおしゃぶり痴女ナース 桃乃木かな

都係先由系列名稱開始拆解分析:即尺嘅意思就係各位男士都夢寐以求嘅「無需任何事前處理見面後即時口交」,痴女故名思義就係為咗手握肉棒同揸乾精液,會用盡一切不擇手段方法嘅女性,最後就係職業系列入面,其中一個最令男士有無窮暇想嘅護士,每一位白衣天使都係愛心爆棚,能夠俾佢哋喺床上面各方面都悉心照顧,簡直就係每一位男士嘅夢想。

所以痴女護士加上不斷嘅口交,就係呢一個系列嘅兩大賣點,聽起嚟就同小弟之前介紹過嘅口交女僕系列,有少少異曲同工之妙,只係場景由屋內同室外,換成醫院同病床,甚至係救護車入面;女僕裝可以有唔同種類嘅變化,護士裝就比較單調,但若然襯托得宜,一對白色絲襪都可以為平凡嘅護士裝帶嚟錦上添花嘅感覺;更加唔少得嘅係呢個口交護士系列獨有,帶住口罩為病人口交嘅場面,坦白講以小弟嘅常人性癖嚟講,呢個畫面同舉動真係理解不能,有少少畫蛇添足嘅感覺,不過應該都係因為有觀眾有共嗚,先會繼續有呢個畫面提供嘅...

講遠咗講遠咗,先嚟同大家簡單講解一下呢個企劃嘅設定:男主角亦即係身為觀眾嘅你不幸入院,院方特登安排一個護士為你貼心服務,護士喺你入院後做嘅第一件事,就係遞俾你一個鐘仔,而且仲話:

「只要你㩒響佢,無論隨時隨地,我都會為你含棒棒喔。」

作為病人嘅我哋當然要驗證一下呢番說話,當下就喺病床上面試一試呢個鐘仔可唔可以正常運作,護士一收到你嘅呼喚之後,自動自覺拉低你條病人褲,將半軟嘅肉棒溫柔咁含入口中,未到射精誓不放口,而且每次口爆完仲會伴隨體貼而專業嘅掃除口交,呢個必備嘅掃除口交動作都可以算係呢個系列嘅其中一個特色;如果見掃除完之後肉棒仍然堅挺,護士會先徵得你嘅同意,然後再為你嚟一次口啜排毒嘅程序,直到你滿意為止。

自此之後,你嘅入院生活就同其他院友分開咗兩條世界線,喺你食緊病人餐嘅時候,護士都喺枱下食緊佢嘅病人餐;醫生幫你量血壓同檢查其他心肺功能嘅時候,護士又會喺你胯下幫你保持良好嘅血液循環;臨入手術室前太緊張,護士有佢獨特嘅麻醉方式,保證你會有個香甜美夢;手術完後叫醒你嘅,未必係因為麻醉氣體嘅藥效已過,而係護士嘅口腔實在太過溫暖舒服,令到你不由得打醒十二分精神。

能夠將醫院嘅每一個地方都好好利用,亦係呢一個系列嘅賣點之一,單純喺病床同夜晚冇人嘅走廊口交同做愛,好似都唔夠刺激好玩,同埋亦都失去「隨時隨地」嘅意思。喺病人應診室、手術房、醫院大堂、狹窄嘅洗手間等等嘅地方,可以為醫院呢一個地方稍為加入一啲新鮮感同刺激感。不過有啲場景確實帶有少少科幻成份,例如完成手術之後喺手術室入面口交,聽起嚟真係唔係一個好嘅timing,小心傷口爆線呀。

當然,除咗口交之外護士仲會喺夜晚為你提供更體貼嘅服務,塵封咗成日嘅小穴係時候要派上用場,而且仲會係上下兩個嘴仔交替使用嘅方式,為咗令你更加體驗到兩個嘴仔嘅分別,護士會非常忙碌咁樣又上又落,小穴用完就到嘴仔,含到咁上下再用返小穴,去俾你用肉棒感受唔同嘴仔帶俾你嘅感受。

「呢個...係上面個嘴...而呢個...嗯吖...係...下面嘅...你鐘意...我用邊個服侍你...?」

用邊個都冇問題,最重要係有選擇嘅過程,臨尾嘅衝力射球當然繼續以口爆為目標,護士幫你掃除口交完之後,當然都係會確認你嘅肉棒仲係咪堅挺先俾你瞓低,未完全排毒嘅肉棒,係唔可以離開病床㗎。

漫長嘅入院24小時準備完結,護士入嚟幫你收拾行李同打點,呢個時候護士嘅南丁格爾之心會因為你嘅離去而燃起最後一次火花,用佢嘅一對大眼睛望住你講:

「一陣你就要出院了...記得要保重身體...臨走之前,可以俾我再照顧你一次嗎?」

喪鍾唔知道為誰而敲,但呢一刻手上嘅小鐘就係為咗報答護士嘅恩情而嗚動。喺最後嘅病床上,護士身上只剩低一頂薄薄嘅護士帽,身體上下擺動用小穴幫你將最後一股影響身體機能嘅壞損精液吸啜出嚟,臨尾都係唔好用口爆了,直接用顏射完事,護士就算雙眼被精液所蒙蔽,仍然記得自己要做足掃除口交嘅職責,將最後一滴精液都吸走之後,一臉滿足嘅微笑,送你離開病房。

口交女僕,口交護士,都係男性觀眾百年恆久不變嘅至愛企劃,簡單、直接、有制服、畫面靚,而且仲滿足到男士對於職業嘅獨有暇想,拍足咁多年都歷久不衰,經得起時代嘅考驗。

如果呢一種口交護士真實存在嘅話,你又會選擇用一個咩原因嚟令自己「安全入院」?

但喺呢個夢想實現之前,記得先要好好保重身體喔。

最後補充返呢個系列嘅所有番號:

IPX-293 携帯ナースコールで24時間口内射精OK! 即尺超好きおしゃぶり痴女ナース 桃乃木かな

IPX-564 携帯ナースコールで24時間口内射精OK! 即尺超好きおしゃぶり痴女ナース 楓カレン

IPX-684 携帯ナースコールで24時間口内射精OK! 即尺超好きおしゃぶり痴女ナース 藤井いよな

IPX-739 携帯ナースコールで24時間口内射精OK! 即尺超好きおしゃぶり痴女ナース 二葉エマ

IPX-782 携帯ナースコールで24時間口内射精OK!即尺超好きおしゃぶり痴女ナース 明里つむぎ

IPX-800 携帯ナースコールで24時間口内射精OK! 即尺超好きおしゃぶり痴女ナース 希島あいり

沒有留言:

張貼留言