(劇透+影評) SSNI-529 天使もえ 處男下屬同女上司共處一室,邊個最大損失?

大家好:)

最近睇咗天使もえ響8月推出既SSNI-529,覺得拍得幾好,所以想同大家分享下:)
小弟第一次寫AV影評,有咩唔好就請大家多多包涵,亦都希望大家睇完可以俾啲意見小弟,等小弟可以越做越好:)

首先我地睇住張封面圖除定褲先:)


簡單介紹一下天使もえ呢位女優,響14年8月出道,由S1推出Debut作,之後就一路冇轉過片商,數數手指今年已經係佢出道既第五個年頭。
銷量方面暫時喺S1入面都係僅次於三上,十分穩定,入行以嚟都攞過唔少大大小小既獎項,響今年既5月就喺被稱為AV界奧斯卡既FANZA成人大賞攞到優秀女優賞,飲恨輸咗俾相沢みなみ#:)#dog


有留意開天使既朋友都知道,天使拍開既題材同路線有唔少都係以JK(學生服)為主,佢本人既形象同氣質亦都同JK相當吻合。之但係今年佢已經踏入25歲,唔係話唔拍得,只係對觀眾嚟講佢再拍JK既話真係冇咩新鮮感同吸引力[sosad]
所以今次呢套女上司題材既作品,唔理係對於Fans定影迷嚟講都相當衝擊,我個人覺得可以以「解禁」嚟形容。睇返FANZA網,呢套作品攞到4.31分 (5為滿分) ,成績都係相當唔錯。
開始睇片咯:)

 

天使所飾演既部長,一大清早同男友撒完嬌之後,就同下屬橋本一齊去見客。
但橋本可能啱啱入職又或者第一次見客,顯得相當緊張,天使唯有一面淡定咁去應付。

 
成功傾好咗生意既兩人之後去咗飲酒,天使飲飲下除低件外套,橋本就即刻眼甘甘咁瞰實天使白裇衫入面透出嚟既內衣:P


   
「吓#oh#...今既我地要訓同一間房#oh#?」
「係:-(...部長你又話要減低預算,所以淨係book咗一間房,咁啱今晚其他房都full哂booking了#ass#
入到房發現唔多對路既天使,問完橋本點解今晚淨係book一間房之後,唯有默默接受呢個「安排」。
於是,兩個人又開始飲酒,傾計既話題亦都開始深入。
   

天使越飲就越熱,慢慢除開衫鈕諗住散一散熱。
橋本飲咗兩杯落肚面紅紅,又梗係唔會錯過呢個瞰野既黃金機會:P
天使呢個時候忽然發現嚟自下屬既目光,諗咗一諗偷一偷笑,決定不如整蠱下佢;-)
  
「係呢,我地聽日要搭幾點鐘火車;-)?」
「Er...要搭11點既火車#oh#
「咁...要set定鬧鐘:D
天使即刻仆上床攞電話去set鬧鐘,其間繼續搔首弄姿,睇到橋本眼都唔貶:P
   
「冇識過女朋友? 唔通你仲係處男? 」
面對天使越嚟越深入既話題,橋本顯得答又唔係唔答又唔係:~(
「不過唔緊要既...係呢,你鍾意咩類型既女仔;-)?」
    
天使越行越埋又餵哂波餅,係男人就應該俾返啲尊重:-[
但橋本似乎都係對於自己上司呢番突如其來既舉動顯得不知所措,對眼唔知放響邊度好[sosad]
「一個人既時候...會唔會睇住AV打飛機...?」
「Er...Er...都會既:~(
「咁...橋本。」
「係...係...」
「早抖咯;-)
 
天使講完呢句就一邊偷笑一邊仆咗上床訓教Z_Z

呢個時候,相信任何男人都頂唔住:-[橋本! 就算你係處男,都要似返個男人,俾返啲對女士應有既專重出嚟:-[!
    
「等一陣...你做乜野...快啲停手...」
就好似你搞肚痛咗三個鐘然後俾你終於搵到一個適合俾人去既公廁一樣,呢個時候仲點停吖大佬#kill#
雖然橋本係處男啫,但出於男人對球類運動既喜好,一於向對波埋手,咁樣實冇錯[bouncer][bouncer]
   
「你等一陣...等一陣先...
咁樣摸...都完全唔舒服#ng#」 


面對住處男既橋本亂嚟既行動,天使都唔知好嬲定好笑[sosad]
索性自己除走個bra,慢慢帶住橋本去做下一步。
「你...慢慢摸我下面...」



彷彿哥倫布上身既橋本,對住呢片新大陸充滿好奇。
「舔呢度...呢度...上少少...前一啲...好舒服...
好喇...要停喇...真係要停喇...! 再係咁會高潮架...!」
   
「都話咗要停咯...你仲摸...!人地啱啱高潮完好敏感...」
「部長...我都好想要...你可唔可以幫下我...?」
「吓...但係...但係我有男朋友...」
「一陣,一陣就得架喇...」

 
「好舒服...果然同自己做好唔同...」
「...真係咁舒服?」天使慢慢加快套弄既速度。
「吖...部長...你可唔可以幫我含一陣?」
「嗯...你響上面我點含吖...
記住要忘記哂今晚既事喔...;-)
   
「吖...唔得...部長再係咁...再係咁我會忍唔住...」
「忍唔住? 忍唔住就射出嚟啦:)...」
「但係...但係...部長我想...我想插入去...[bomb]
「吓!? 唔得...唔得呀...喂呀!?...」
「插一陣...插一陣就得架喇...[bomb]...點解插唔啱既...」
「等一陣...你個傻仔...唔係插呢度...你...你俾我整啦...係呢度吖...;-)
   
「好舒服...[bomb]...」
「傻瓜...唔係咁樣插...你要溫柔一啲...」
「係...係...部長...真係好舒服...」
「嘻嘻...恭喜你...處男畢業咯:)
   

面對住橋本處男下海既生硬技術,我地既天使部長唔知好嬲定好笑[sosad]
但同一時間,身體既反應亦都非常誠實,橋本亦都慢慢掌握到節奏,天使既反應由少少唔舒服變為享受。
「唔得...唔得...吖...吖...你頂住嗰度...吖...要高潮喇...! 」




天使享受高潮過後既餘韻,而橋本望住眼前自己既上司,俾自己搞到高潮連連,心諗呢鋪處男表現點都算合格啦#kill#打算休息一下回一回氣繼續下一輪既攻勢。
但天使部長似乎唔打算俾橋本有喘息既機會,小蠻腰好有節奏地扭動起嚟,套弄住橋本既巨根。
橋本見到部長咁主動,都忍唔住配合節奏擺動條腰,繼續向部長既小穴進攻。



越做越熟練既橋本,開始feel到自己差唔多到頂,而眼前既部長亦都已經早已放低心中既包袱,享受住呢場偷食帶俾佢既歡愉。表情冇辦法出賣自己,密集既呻吟聲亦都令到橋本快馬加鞭,務求要將眼前既部長征服。
「部長...唔得喇...[bomb]...我...我要射喇...[bomb]
「我...我又...又要高潮喇...!」
 



橋本雖然啱啱甩P牌但仍然保持理智,抽出嚟冇內射,將精液射喺部長既肚上面。
而天使可能怕會整污糟條OL裙,拉高咗條裙遠離橋本既射程範圍。

「好犀利...橋本好犀利...好舒服...」
「部長...我...我...我...
我想再嚟...再嚟一次...! 」
「吓@_@...再嚟...? 吖...! 」

說時遲那時快,完全冇軟到仍然昂然挺立既橋本,舉起咗天使修長既雙腳,又再插入去小穴展開今晚既第二回合!
「等一陣...你啱啱先射完...你...吖...吖...」
相比起上一回合,橋本今次決定唔俾自己對手咁得閒,兩隻手一邊一個,一邊撫弄住天使對波,下身一邊擺動。
「你...你咁樣...嘛都係等我嚟郁啦..! 」


 

 

可能係基於上司下屬既立場,天使部長似乎唔想一直處於被動既角色。
雙手環抱住橋本條頸借力,一個挺身就攞返呢場賽事既主動權,以坐蓮體位控制住節奏。

「...伸條脷出嚟...啜...啜...」




交換住口水既兩人,嘗試放慢抽插既節奏,利用唾液既交流嚟交換彼此既心情,同時亦享受住身體帶嚟既快感。
橋本啱啱先處男畢業,經驗尚淺,打打下個茄輪又再一次將天使推返落床,打算繼續保持領先既優勢:-] 



橋本今次學精咗,分開咗天使既雙腳,形成W字型,再用雙手扶住天使膝頭借力,準備進入禁區。
「部長...係咪咁樣...? 係咪呢度?...要咁樣..?」
「係...係...係呢度...好舒服...好舒服...
呢度唔得吖...好舒服...
嗚...嗚...唔得喇...又要...吖!」





「裏面...裏面唔得...咁樣好舒服...!」
「部長...你入面好緊好窄...[bomb]...夾得我好實...」
「唔得吖咁樣...好舒服吖...吖...吖...」



「部長...我唔得喇...要射喇...」
「射吖...你...你射出嚟吖...」
「吖...吖...我...我...吖」



「等一陣...射面...? 邊個俾你顏射吖...
你吖...有冇搞錯吖...射咁多...」
「吖...對唔住...部長...啱啱...諗唔到野...」
天使望住面前啱啱顏射完自己,有少少半軟既陰莖,向眼前既橋本笑咗一笑,張開口將陰莖含咗入去...




「吖...唔得...! 部長...咁樣...好刺激...太敏感喇...吖!」
「...啜啵...嗯...縮乜野吖你...唔準縮...啜...啜...」

天使慢慢感覺自己口內半軟既陰莖逐漸變大,加快咗吞吐既步伐同節奏。而橋本就喺快感與敏感之間徘徊。

「等...等一陣...部長...咁樣...唔得喇...又要...又要射喇...!」
由天使口入面抽出陰莖既橋本,瞄準住天使閉月羞花既美頻,發揮單身咗唔知幾多年既功力,摩打手咁套弄住。
而天使,今次就唔同上次咁冇準備,反而一臉期待咁望一眼眼前蓄勢待發既巨根,閉起雙眼準備接受又一次既衝擊。



「吖...部長...又含...又含既話...」
啱啱又再一次被顏射完既天使,再一次將陰莖含入口入面,係獎勵? 係懲罰? 相信天使自己都搞唔清楚。

好唔容易終於擺脫魔掌既橋本,由床頭退到落床尾,目標,依然係嗰個啱啱攞走自己處子之身既小穴。
「等一陣! 你又嚟!? 又要做...!? 吖...吖...
「喂你...等...等一陣吖...吖...吖...
「你...你...繼續...繼續插啦...」




橋本一野拉起天使,回復返之前既坐蓮Pose。
就喺呢個時候,天使擺喺床頭既電話忽然響起。



  

「喂...嗯...嗯...冇野吖...啱啱訓萫咗喳嘛...嗯...
吖...吖...嗯...嗯...我會早啲訓架喇...」
天使示意橋本停止,露出求饒既眼神,但橋本唔單止冇停,仲加快咗腰部擺動既幅度。





「冇吖...吖...Er...我一個人喳嘛...」
「抖氣聲咁大既,冇事吖嘛?」電話裏頭既男朋友聽到有啲唔對路。
「冇吖...我...我...我飲得太多酒喳嘛...
得啦...我...我...我地聽日見啦...」
「嗯...咁你早啲休息喇。」
男朋友終於肯收線,一早已經咬實下唇儘量唔發出呻吟聲既天使,黎手扔低部電話,嫵媚咁望一望橋本,猶如放低心頭大石咁大聲呻吟。
「頭先...你傻既咩...吖...吖...」




望住塊面上面仍然殘留住自己啱啱顏射完既痕跡,啱啱仲同男友隱瞞出軌既天使部長,橋本心入面只有無限既興奮同刺激,睇見天使一放低電話,橋本繼續賣力咁抽插,務求將眼前既部長送入下一段既高潮...
鏡頭眼前一黑,天使部長同下屬橋本翻雲覆雨過後,兩個人都分別返上各自既床上面休息。
之但係,啱啱處男畢業既橋本,望住旁邊床上面甜睡既天使,朱唇半開,酥胸全露,小蠻腰啱啱被自己雙手撫摸過,兩腿之間既小穴又奪走咗自己既第一次...
諗返頭先連場大戰既情景,橋本又再一次硬起上嚟...

「真係冇估到可以同部長去到咁樣...
部長...部長...」


 

橋本甩咗P之後,唔單止一洗今朝既頹氣,直頭成個人新既一樣,扯個旗都零舍生猛啲#kill#
一邊回味剛才大戰既種種,橋本一邊行近天使部長既床邊,將炮台瞄準好,對準天使既美顏,開始幫炮台上彈。

「吖[bomb]...部長...好舒服...
吖...吖...吖...要射喇...#kill#
伴隨住自己越嚟越急促既喘息聲,橋本再一次將濃濃既精液射上天使塊面度。

「嗯? 嗯? 做咩...做咩事...?」
響睡夢中被顏射既天使部長,帶住朦朧既眼神望一望眼前既情景,嘗試搞清楚啱啱既情況。

    

「啱啱...做咩事#ng#?」
「Er...我...我見到部長咁樣...忍唔住...所以就...#:)#fs...」
「搞乜鬼吖你...真係...」天使又一次唔知好嬲定好笑。「嚇親人喇...你知唔知?」
「係...係...好對唔住...」
「喂...你呢度...仲硬緊喎...」天使一邊講一邊挑逗住眼前既巨根。
「吖...係...」
「仲想唔想我...繼續摸...?」


 
 

面上面仲殘留住精液既天使部長,套弄住橋本既巨根,
「好犀利喎:)...仲可以咁硬...嘻嘻...:)
天使爬起身,以半跪式既姿勢,由下以上咁向橋本拋咗一個媚眼,之後將眼前既巨根含入口入面。

「吖...! 部長...咁樣...吖..」
「前面呢度最舒服,係咪?」
「係...係...」
天使既雙手並冇因為咁樣得閒落嚟,雙手由套弄住橋本既巨根,慢慢沿住條腰游走到橋本既腰後面,扶住橋本既pat pat,一下一下咁用口前後套弄住口中既巨根。


 
「吖...部長...你含得好深...[bomb]...」
「啜啵...啜啵...咁樣舒唔舒服?」
「舒服...部長...」
「啜啵...喂,我話吖...你呢度,究竟儲埋咗幾多...啜啵...」
「Er...我...我...」
「嘻...你吖...比起頭先又硬咗啲喎;-)
「吖...吖...部長...乳頭呢度...吖...好敏感...」







「吖...唔得...部長...咁樣...太刺激喇...[bomb]...」
「啜啵...啜啵...啜啵...嗯...啜啵...」
「要...要射喇...要射喇...!」

橋本今次繼續秉承返成晚既傳統,向住天使部長塊面大大力咁射落去!





「吖...吖...吖...」
「你吖...又射咁多...
到底你積存咗幾多喺度架...」
天使對於橋本既表現似乎非常滿意,笑一笑,再一次張開口將開始半軟既巨根含住,用口好好咁清潔一下。
「啜啵...啜啵...啵...你吖...都射哂出嚟喇:)




鏡頭一轉,天使去咗浴室較水沖涼。

「橋本,可以入嚟沖涼咯:)
「哦#oh#...係#oh#

(呢度要讚一讚個cam man,低抄呢個天使鏡頭影得佢好靚)





「作為獎勵...我幫你沖啦...O:-)」天使甜笑住同橋本講。
「吓#oh#...Er...Er...但係...咁樣好肉酸喎#cn#...」
「肉咩鬼野酸...哈哈...
快啲過嚟啦,除低條毛巾:)
怕醜過怕醜草既橋本,唔知係咪頭先酒精帶俾佢既膽量已經用哂,而家連響天使部長面前赤裸都覺得怕醜。
「咩事吖你...」天使望一望。「又硬咗...有冇咁快...」
「Er...Er...」橋本都唔識俾反應。

怕醜到膊頭都縮埋一舊既橋本,遮住又唔係,唔遮又唔係,但天使既笑容慢慢將呢個尷尬既場面化解。
天使吱咗小小槻液,慢慢由橋本既背脊開始搽,搽下搽下,仲自己成個身貼埋上去,手開始響橋本身上游走。
「Er !?...部長,咁樣...」
「嗯? 做咩? 
你既乳頭好敏感喔...嘻嘻:)


 
 


橋本呢啲啱啱甩P牌既新手,又邊度經得起天使呢啲專業級既技術。除咗又扯到恆一恆以示尊重之外,橋本對手不由自主慢慢喺天使對大脾上面撫摸起嚟。
天使都開始轉移陣地,一雙手由橋本既上半身轉攻向下半身,仲不時喺橋本既菊花位摸嚟摸去。

「第一次咁樣呢:)?」
「吖...[bomb]...係...係...[bomb]...」
「而家咁樣係咩感覺?」
「吖...Er...好正...好正...」
「嘻嘻...」

天使見沖到咁上下,就將橋本擰返面向自己,由心口愛撫落去,並且開始舔弄橋本既乳頭。
至於天使得閒出嚟既另一隻手,亦開始套弄橋本嗰條一早已經硬過鐵既巨根。






「好勁喎...咁硬...
平時自己打飛機嗰時...有冇咁硬架?」
「Er...今次因為部長你...咁樣摸法...所以先...」
「你唔係...每日都會打飛機既咩?
喂...我問你,你打飛機嗰陣會諗住邊個?
會唔會...諗住我?」
「吓[bomb]...Er...Er...呢個...」
「諗住我既話,會唔會特別興奮啲?」
「Er...嗯...嗯...會...」
「嘻嘻...O:-)

露出滿意笑容既天使,嘴唇同橋本塊面貼得越嚟越近,手都冇得閒過,繼續套弄住橋本既巨根,仲越chok越快。
「部長...我...我想錫你...」
「嗯? 錫...可以吖...」

口裏面講住可以既天使,嘴唇越嚟越埋,爭少少就要錫到既時候。
天使忽然踎低,由下以上咁望住橋本拋個媚眼,一啖將眼前啱啱洗乾淨既巨根含入口。

 

 


最有征服感既姿勢,配上最心儀既部長,橋本可能一早連自己阿媽姓咩都唔記得。

「前面呢度最舒服...啜啵...啜啵...係呢?」
「係...係...」
「我呢...都未試過咁樣舔男朋友:)
#oh#...係咩? 真係?」
「嗯...啜啵...淨係今日先係咁...
啜啵...啵...好食...」

充滿挑逗意味既對白,有時比起熟練既技巧更能挑起男人既性慾。
而當對白加上技術,成件事就直頭加哂200分。

「吖...唔得喇...部長...[bomb]...」
「啜啵...想射喇?」
「係...太舒服喇...」
「係咩...咁樣...」天使慢慢企返起身。「...想做嗎?」
「係...想做...想射...」
「嗯?...要好似頭先咁樣嗎?」天使又再一次越靠越前,隻手冇停過繼續chok。

「咁你要...令我好舒服先得架...O:-)






終於kiss到既兩人,再一次用口水交流感情。
橋本頭先上咗咁多堂,今次開始學精,開始向天使既乳頭進攻,一啖含落去,搞到天使矯喘連連。
天使就一直摸住自己既小穴,務求將情慾挑動到最高。

「部長...我想...睇你既屁股...」
「嗯...可以哦...」

靠住牆企既天使,將渾圓既屁股朝向橋本。
橋本用手好好咁撫摸一番之後,就改為用口進攻。

「吖!...吖...咁樣...唔得...吖!...」
「部長...舒服嗎...?」
「舒服...舒服...」
「部長你好濕喇...我想...」
「想入嚟嗎?」天使向後望一望甜笑。
「係...好想...」
「第一次插入去既小穴...想再入去呢?
入嚟啦...:)


 
 



處男遇著天使幫佢破處真係永世難忘:)

好啦:)條片我地就睇到呢度:)大家有興趣就自己搵/買返嚟睇啦:)

今個禮拜六晚會出埋篇影評:)

--------

最後獻一獻醜:)分享一下小弟對呢套片既睇法同意見。

首先呢個系列既劇本由IP社既天海つばさ喺七月推出第一套之後,就開始有唔同女優出演,除咗有今次既主角天使もえ之外,上面都有巴打提過相沢みなみ都有喺同樣8月檔期推出同系列既作品,另外9月仲會有桜空もも演出既作品。
雖然成個系列既場景都應該係同一個,但劇本都有少少唔同,譬如相沢嗰套既設定就係男上司脅迫女下屬然後沉倫既故事。所以有時就算同一個劇本,因為唔同形象女優主演既關係,設定上都會有少少分別:)
 
(連封面都影到差唔多)
 
(Overall嚟講我覺得桜空呢張封面影得最靚#wine#pig)

喺天使呢套既劇情方面,天使所飾演既女上司由一開始已經對呢次既偷食持開放態度,由佢發覺唔對路,到主動色誘下屬,都係喺短短5-10分鐘內既劇情發生,冇一般NTR式既拖泥帶水,上到床都只係象徵性既反抗一下,就馬上進入狀態。

而去到劇情既中段左右,天使俾人顏射射醒開始,已經係由天使主導哂成個過程,你只會見到男優俾天使挑逗到欲罷不能,天使交足所有前戲既功課。上到床亦都唔馬虎,天使招牌既高潮前後口齒不清,再加上小痙攣,都帶俾觀眾好多好深刻既畫面。

( 天使既笑容真係世界級既甜#love#)

浴室既嗰段戲亦係成套片既精華所在,由沖涼既前戲,天使對下屬充滿挑逗意味既對白,都會令觀眾想一秒不剩咁欣賞天使既演技同一絲不掛既身材。
相比起之後既床上肉搏,我覺得浴室嗰段令觀眾更加投入,會有一種「真係想同天使一齊沖個靚涼然後扑野」既感覺。
 
(靚撚到呢#run#dog點解自己公司永遠冇呢種女上司#upset#pig)

另外有一段我都好有印象,就係第一幕天使主動色誘下屬時候既一段Jazz配樂,都相當之有氣氛。
 
(如果係黑色bra成件事會更正#drum#pig)

讚完又當然要搵啲野嫌三嫌四一下#:)#pig
劇本需要男優喺一晚射十次,呢一樣我自己覺得係相當奇怪既設定。大佬啱啱先破完處,係冇錯天使真係好正,但回氣有冇真係回得咁快吖[sosad]
十次真係太多,我覺得全程大慨5-6次,成件事就啱啱好。
 
(完全係想話俾大家聽男下屬身體有幾好,不如順便賣埋壯陽廣告啦#peanut#pig)

總括而言,天使呢套除咗女上司型像大突破之外,演技、反應、眼神同肢體既嫵媚,都有一級既水準,可以話係今年天使もえ既一套代表作。
最後,就等我揀一句尾段既對白cap圖嚟做個結尾啦:)

「我舒服既位置...你都知道架啦...?
...記住我地發生過既事...唔可以講出去喔:)...」


O:-)多謝收睇O:-)

沒有留言:

張貼留言