(AV女優訪問翻譯) 夢乃あいか(夢乃愛華)發行第100套作品 達成紀念訪問

「被好多肉棒磨鍊過之後,成為咗一個多汁既小穴。」

「G Cup美乳的迷你小隻馬美少女」出道第八年,現伇S1專屬女優最長年資,為當中既軌跡進行赤裸大告白!


色氣姐姐既色氣成長 夢乃あいか發行第100套作品 達成紀念訪問 前篇

2013年以「奇蹟的美巨乳身材」名號出道,擁有清秀外表、開朗性格、穩定人氣既性感美少女夢乃あいか(夢乃愛華)。

為咗紀念佢喺S1第100套作品既推出,我地為佢做咗一個特別訪問。

由出道時期開始,佢將會講述喺拍攝現場既回憶,不斷從錯誤同試驗中學習,各色各樣既色情話題等等,以下係前篇部份#:)#xm



#:)#xm = 記者
#:)#cowxm = 夢乃

翻譯:新東寶翻譯製作
校對:組長

- - - - -




#:)#xm :夢乃小姐,首先恭喜你發行第100套既作品!
#:)#cowxm:多謝你#:)#cowxm

#:)#xm:就算係好受歡迎既女優,喺一個片商入面都好難實現發行100套作品既驚人紀錄。
#:)#cowxm:不知不覺就行到嚟呢一步呢,我自己都嚇咗一跳。

#:)#xm:今日既夢乃小姐都係同平時一樣咁笑容可掬,嚟到呢度既感覺係點樣?
#:)#cowxm:今日心情好好,喺做呢個訪問之前既工作地方,食咗好鐘意食既壽喜燒同水果拼盤#:)#cowxm



#:)#xm:今日將會同夢乃小姐回顧一下達成100套作品之前既種種事蹟,首先不如由第一次拍攝既回憶開始啦#O:-)#xm
#:)#cowxm:當時真係有好多唔識同唔明白既地方,而且對呢個行業亦都完全唔認識#sadbutsmile#cowxm雖然係咁,但我當時心入面諗住「一定要好好做落去」,結果喺第一次除衫既場景就出事#sad#cowxm

#:)#xm:係唔係覺得太羞恥?
#:)#cowxm:反而係調返轉,當時導演話「試下將件衫除落嚟。」,之後我就一口氣除哂,導演即刻就話「快得濟喇#@_@#xm要拖慢啲嚟除,要有啲羞恥既感覺#:o)#xm

#:)#xm:哈哈哈!
#:)#cowxm:當時對於自己既立場仲未有意識,結果好彩第一次拍攝順利無事結束,即刻覺得安心咗一啲,之後喺第二套作品就正式接受咗「THE AV」既洗禮。


SOE-941 初体験4本番スペシャル 夢乃あいか
https://www.dmm.co.jp/digital/videoa/-/detail/=/cid=soe00941

#:)#xm:就係呢套『初体験4本番スペシャル 夢乃あいか』,當時發生咗咩事呢?
#:)#cowxm:導演喺呢套作品度搵嚟咗喺業界入面,出哂名係大肉棒既男優#sweat#cowxm

#:)#xm:哇#:O#xm第二套就同你安排一個咁勁既任務。
#:)#cowxm:因為我身材比例上比較細粒,又生得矮,所以小穴都係比較短,唔夠深,當男優插入嚟既時候我就即刻撻著咗,好似個子宮會頂到由個口度嘔返出嚟咁,特別喺拍後入式既時候我直頭標眼淚#sad#cowxm拍攝完同四個男優既大戰之後,我個腦淨係諗到「拍AV真係好難!」

#:)#xm:149cm既迷你身體就係咁樣咁樣俾人前後夾擊,之後就陶醉咗入去...
#:)#cowxm:冇錯,跟住喺第4套作品『バコバコ風俗NO.1指名 4時間スペシャル 夢乃あいか』,我呢個迷你身體終於可以發揮所長#power#cowxm因為身材夠細粒,所以喺玩水床既時候可以好靈活咁移動,呢套作品有好多風俗既場景,但玩水床係最有趣,好鐘意整啲泡泡出嚟同埋喺上面跣嚟跣去。


SOE-972 バコバコ風俗NO.1指名 4時間スペシャル 夢乃あいか
https://www.dmm.co.jp/digital/videoa/-/detail/=/cid=soe00972

#:)#xm:原來係咁,不過出道之後真係試咗好多唔同既野呢。
#:)#cowxm:係吖,嗰陣時仲未有專門負責我既製作人,每一次既製作人都唔同,乜野企劃都會接到,第一年嗰時既拍攝基本上全部都好辛苦,所以記得好清楚。

#:)#xm:當時既感覺係,反正都嚟到不如咩都試下啦?
#:)#cowxm:每一次都係咁諗,所以好搏命,喺第10套作品『精子ちょうだい 夢乃あいか』裏面第一次挑戰吞精,發現自己都唔係好抗拒,比起大肉棒既感覺好好多,但有啲精液真係接受唔到,係「接受唔到既精液」嚟。


SNIS-088 精子ちょうだい 夢乃あいか
https://www.dmm.co.jp/digital/videoa/-/detail/=/cid=snis00088/

#:)#xm:「接受唔到既精液」呢個字相當有份量,想了解下有幾犀利。
#:)#cowxm:係嗰種就算隔住好遠都好,都聞到好臭既精液,就算閤埋眼睇唔到都好,喺一堆男優入面都會聞得出,一聞到就會忍唔住「吖!」咁叫出嚟,即刻成個人縮一縮。如果係最後射喺屁股上面既話,就會忍唔住「喂!」咁樣。

#:)#xm:係咪真係好臭好臭,好似咸魚咁既味?
#:)#cowxm:唔係咁樣,總之係我接受唔到既精液,呢一類體臭有時同遺傳因子有關,可能就係因為佢同我既DNA唔夾,所以係「唔可以見面既精液」#sweat#cowxm



#:)#xm:咁除咗「唔可以見面既精液」之外,「啱feel既精液」又係點樣呢?係咪即係好味啲呢?
#:)#cowxm:唔可以用味道嚟衡量,如果甜既話,會驚佢係咪有糖尿病#no#cowxm太酸既話條脷會好唔舒服,杰撻撻既都OK,最緊要唔好好似芝士咁一舊舊,而係口感好好既精液。

#:)#xm:犀利,簡直係品精液師#adore#xm
#:)#cowxm:嘻嘻,咁又未去到呢個程度,另外一年之後拍既『ラブ

♥

キモメン 夢乃あいか』都係一套好精彩既作品,非常有趣。


SNIS-127 ラブ◆キモメン 夢乃あいか
https://www.dmm.co.jp/digital/videoa/-/detail/=/cid=snis00127/

#:)#xm:哦嗰一套作品,當時流行過一排呢類樣衰醜男既題材。
#:)#cowxm:當時既製作人同我講,「我地搵咗業界最頂尖既醜男嚟俾你,好正架!」,當時我仲「吓!」咁樣答返佢,但係去到實際見面既時候冇想像中咁差。當時我仲同肉棒size最大嗰個醜男一齊沖涼,佢仲同我講佢拍過電視廣告之類既既話題#gold#cowxm

#:)#xm:唔同既女優都有唔同既感覺,有啲女優覺得雖然醜男仲難接受過精液,但係相處起上嚟其實好和藹可親。
#:)#cowxm:我對佢地完全冇呢種負面感覺,佢地喺工作上都好認真,只要唔臭既話其實完全冇問題,唔係要求個男優完全冇味,但至少沖咗涼之後味道唔會好強烈。係喇,講起嚟有一套作品拍攝搞到我好唔開心,就係『世話好き過ぎて何でも聞いちゃう老人介護士 夢乃あいか』。


SNIS-216 世話好き過ぎて何でも聞いちゃう老人介護士 夢乃あいか
https://www.dmm.co.jp/digital/videoa/-/detail/=/cid=snis00216/

#:)#xm:去到唔開心咁嚴重,一定係發生咗啲好緊要既事。
#:)#cowxm:當時既對手係一個接近70歲既男優,如果錯過咗射精Timing既話,肉棒之後就好難再勃起,所以喺鏡頭影唔到既時候,男優為咗要keep住肉棒既狀態就係咁錫我,瘋狂打車輪,本身都覺得冇乜野,忽然間佢吐咗一大啖口水入嚟我個嘴度,之後又搞到我成塊面都係佢啲口水… 我即刻忍唔住喊咗出嚟,心諗「我…我喺度做乜野…」,呢一次係我咁耐以嚟唯一一次喺拍攝現場大喊#sosad#cowxm

#:)#xm:喺拍攝現場一直咁堅強既夢乃小姐原來都經歷過呢啲事。
#:)#cowxm:之後因為呢件事,我休息咗4個月,因為真係有陰影,4個月之後被問到狀態點既時候,我答佢「冇問題!OK!」,已經回復返狀態。而家諗返,當時係超出咗自己既接受程度,所以先咁大反應。嗰陣時冇其他特別既技能,對於我嚟講最大既難題就係AV拍攝,所以如果拍攝唔順利既話,時間一推遲就好多野都做唔到。

#:)#xm:FANS知道你願意繼續拍落去之後,一定好開心。
#:)#cowxm:自從嗰次之後我就冇再休息過,不過有時都會有想唔再拍既念頭,會同好熟既男優講「我拍多一兩套就唔再拍喇#bye#cowxm」,但之後都係會改變心意繼續拍落去,所以成日俾人話「夢乃你每次話引退都唔係真係引退既#heard#pigxm

#:)#xm:係有啲咩原因驅使你真係想引退呢?
#:)#cowxm:其實唔係啲咩好大件既事,而家可以講返出嚟;喺20歲既時候想整容,然後索性之後就引退,但我本身唔係為咗想整容先入AV行業,係因為嗰時上網見到有人話「夢乃愛華塊面好大。」,好care有人咁講。而家諗返就覺得係因為身材比例既問題,嗰陣時仲瘦過而家,條腰又幼,所以顯得塊面好似好大咁。
之後每隔幾年就會諗返起「要整容不如直接引退算啦!」,但每次都咁啱撞正要做啲大JOB,之後就不了了之。最後一次想要引退既時候就撞正係疫情,當時就決定「都係唔再諗引退喇。」咁。

#:)#xm:夢乃小姐留喺AV界一定係天意既安排,簡直係AV界既寶藏,
#:)#cowxm:哈哈,可能真係命運既安排啦#:)#cowxm不過而家唔會想引退,自從俾人話我塊面細之後,就再冇理由要引退喇。

#:)#xm:咁都安心啲,但當初係咩原因令到你想成為一個AV女優呢?聽講你當時係自薦想加入呢個行業。
#:)#cowxm:係,當時仲讀緊高中,做緊Part Time既攝影Model,當時著住套水著去參加一個網上搵到喺秋葉原既攝影會,之後就發現自己好鐘意呢類俾人注視同注目既工作。


#:)#xm:嗰陣有冇睇過AV?
#:)#cowxm:第一次睇係喺中學時期,同班同學搞咗個放映會,唔知點解個組合係5個男仔同埋我一個女仔#sad#cowxm而且佢地全部都係處男。

#:)#xm:似乎係會出事既情景嚟。
#:)#cowxm:冇吖,當時大家玩完明星大亂鬥,之後就起哄話要睇片,我淨係喺隔離偷笑。

#:)#xm:當時肯定全部男仔都有扯旗,特別係身邊坐住個咁大波既女仔。
#:)#cowxm:當時我淨係得B Cup,唔知佢地有冇扯旗喎… 嗰陣冇留意到佢地,但之後返到屋企有諗起啲AV情節嚟自慰#hehe#cowxm



#:)#xm:當時夢乃小姐仲係處女嚟。
#:)#cowxm:係吖,嗰時出於好奇心驅使,我就瘋狂去收集啲色情物品,好似呢啲AV放映會都唔放過。

#:)#xm:處女其實都係好咸濕呢#hehe#pigxm喺課外活動度出完汗,笑容滿面閃閃發光咁返到屋企,然後每晚都喺被竇度自慰。
#:)#cowxm:真係會咁樣做,之不過我上到高中之後,就冇再自慰喇。

#:)#xm:咁樣講莫非係…
#:)#cowxm:因為我識得做愛喇!

#:)#xm:爆料時間嚟喇!


#:)#cowxm:當時係放學之後返緊屋企,有個大我兩年既前輩揸住電單車喺我前面經過,叫我一齊去玩,於是就去咗前輩屋企,當時仲有佢啲朋友,跟住3個人就玩到深夜。玩到好攰就恰眼訓,矇矓間見到前輩喺我面前,應該就係嗰個時候就俾佢破咗處。

#:)#xm:哇哇哇!
#:)#cowxm:第二日就去咗返Part Time,一早就要出門口,之後就見到底褲有血漬。而家諗返其實前輩肉棒係好大支,但我冇插入既印象,淨係記得有口交,因為太大直頭覺得個下巴會跌出嚟,當時仲心諗「乜原來個個都係咁做既咩?」,嚇咗一跳。

#:)#xm:如果唔識做愛既話,插入嗰陣會好容易整醒又或者整痛對方,咁就好大件事。
#:)#cowxm:當時訓到迷迷糊糊咁,所以可能都冇呢啲感覺。之後上咗高中,隨住一次又一次既性經驗之後,喺愛撫緊嗰陣就已經有「快啲插入嚟啦」既心情,一插入嚟之後小穴就變得越嚟越敏感,之後就一直都係鐘意插入。



#:)#xm:然後就冇再自慰喇。
#:)#cowxm:冇錯吖,插入個感覺已經留咗喺小穴入面。大約喺高中既後半期,有一日俾其他人既男朋友愛撫完,佢支肉棒一插入嚟嗰陣全身都好似震哂咁,「好似有道電流流過個身體…」當時係咁樣講。

#:)#xm:即係陰道高潮!
#:)#cowxm:而家諗返當時應該未去到個階段,但係差唔多去到,直到入行出道之後我先搞清楚「哦原來係咁…」,因為男優可以喺抽插既時候,好準確咁刺激到啲敏感位,喺初期拍攝既時候就覺得咁樣好正,基本上我係鐘意快啲插入嚟,多過愛撫完先插。

#:)#xm:頭先明明仲講緊俾男優頂到標眼水,而家就話鐘意即刻插入#hehe#xm
#:)#cowxm:哈哈,就係喺呢100套作品入面,不知不覺產生咗變化。就好似俾人開發咗咁,重點係喺小穴裏面,唔係不斷激烈咁抽插,而係一下一下咁用龜頭撞到啲敏感位,馬上就會流到愛液出嚟。

#:)#xm:夢乃小姐果然好犀利。
#:)#cowxm:而家我仲係進化緊架,嘻嘻。


前篇內容就嚟到呢度!

夢乃小姐既笑容俾人既印象好深刻,喺呢100套作品入面,亦有住各色各樣既回憶,搞到我都越嚟越鐘意佢。

超濃密既夢乃愛華成長歷史,仲繼續進行緊架!

敬請期待後篇!

 - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

「唔知自己幾時由G Cup變咗做H Cup...
我對奶閪都有好多要求,
想永遠探索新既快感
♥


喺100套作品入面培養出嚟既技巧同身體變化!「去到口交嗰下,我覺得我已經贏咗。」
夢乃あいか發行第100套作品 達成紀念訪問 後篇

現役S1年資最長既專屬女優,迷你小隻馬巨乳姐姐,夢乃あいか(夢乃愛華)。

喺前篇訪問,披露咗俾巨大肉棒洗禮既初體驗,出道以嚟發生既各種各樣拍攝小故事,以及曾經有打算引退既意外秘聞。

喺後篇訪問,對於性愛既執著,維持身材既秘密,以及小穴既「性能」等等,全部都係色情既話題!



#:)#xm = 記者
#:)#cowxm = 夢乃

翻譯:新東寶翻譯製作
校對:組長

- - - - -



#:)#xm:喺前篇訪問入面,就傾到好多關於前半期時間既攝影秘聞。有一樣野好想問,頭先喺訪問一直望到,喺你件衫入面若隱若現嗰件係咪bra嚟?
#:)#cowxm:(望一望自己心口) 哦,係吖,係bra嚟。

#:)#xm:哇,係純白色既bra,仲要係蕾絲。
#:)#cowxm:其實係淺粉紅色嚟,係Salute呢個牌子。

#:)#xm:Salute!好多女優都有著呢個牌子,啲花既刺繡好靚,不過價錢都好貴。
#:)#cowxm:有時會收到呢啲內衣做禮物#grab#cowxm

#:)#xm:講到bra,唔知由幾時開始夢乃小姐由G Cup升到上H Cup,連作品既title都改埋。
#:)#cowxm:係吖,靜靜雞升咗上去H Cup。


#:)#xm:夢乃小姐再發育!
#:)#cowxm:真係再發育呢,3年前就開始發現bra size唔係好啱,於是去咗內衣鋪度一度,店員同我講係H Cup,然後就發現自己又發育咗。

#:)#xm:於是就變到越嚟越大,係咪喺屋企有做育乳既習慣?
#:)#cowxm:咩都冇做過,完全冇理過,就咁放喺度就自己變大咗#cigar#cowxm

#:)#xm:夢乃小姐對巨乳簡單就係上天恩賜落嚟既禮物,除此之外,夢乃小姐既乳交技巧都係穩定地強呢。
#:)#cowxm:嘻嘻,但其實除咗乳交之外,手淫既技巧都好重要。喺呢套『最初はもの凄い亀頭なぶり、焦らし尽くして暴発寸前の超敏感チ●ポを、最後はパイズリでもの凄い大量挟射!! 夢乃あいか』入面,可以睇到好多我手淫既技巧,不過最後都係用乳交射出嚟!
喺入面可以睇到點樣用手指喺龜頭頂度做挑逗,點樣用手指輕輕扭個龜頭嚟造成刺激,點樣淨係用食指同中指嚟套弄肉棒,同埋點樣用兩隻手做到好似腳交咁既包圍效果#hehe#cowxm


SNIS-697 最初はもの凄い亀頭なぶり、焦らし尽くして暴発寸前の超敏感チ●ポを、最後はパイズリでもの凄い大量挟射!! 夢乃あいか
https://www.dmm.co.jp/digital/videoa/-/detail/=/cid=snis00697/

#:)#xm:咁多技巧擺喺度,好似入咗間百貨公司咁慢慢揀!
#:)#cowxm:手指既挑逗喺玩弄乳頭作品度都可以好好運用!

#:)#xm:對你嚟講最有趣既攝影場景係點樣呢?
#:)#cowxm:係呢套『お父さんと9人の兄弟、男だらけの絶倫遺伝子大家族!一家の面倒を見る健気な妹の朝から晩まで一日中連続セックス性活 夢乃あいか』,係一個H漫畫作品設定既世界,我飾演一個同爸爸,兄弟一共9個男人一齊住既高中生大女,喺洗緊碗既時候會俾佢地奶閪,食緊飯既時候又會俾佢地偷襲#sad#cowxm


SNIS-717 お父さんと9人の兄弟、男だらけの絶倫遺伝子大家族!一家の面倒を見る健気な妹の朝から晩まで一日中連続セックス性活 夢乃あいか
https://www.dmm.co.jp/digital/videoa/-/detail/=/cid=snis00717/

#:)#xm:另一種程度上既,上面個口同下面個口都一齊咁唔得閒。
#:)#cowxm:係吖,上面個口唔係攞嚟舔其他野,而係真係食飯,呢套作品係有趣多過咸濕。
之後喺『パイパン解禁!無毛スレンダー爆乳ボディ初剃毛フェティッシュ映像V 夢乃あいか』呢套作品度,變成咗無毛,本身小穴啲毛毛就好濃密,所以想整薄啲,之後就有人同我講不如索性剃咗佢,咁喺拍攝嗰時做咪得囉?於是就變成咁#scheme#cowxm


SSNI-035 パイパン解禁!無毛スレンダー爆乳ボディ初剃毛フェティッシュ映像V 夢乃あいか
https://www.dmm.co.jp/digital/videoa/-/detail/=/cid=ssni00035/

#:)#xm:白虎狀態下既性愛,身體會唔會有唔同感覺?
#:)#cowxm:俾人奶閪嗰陣好舒服,當時係森林原人幫我剃既,習慣咗之後就覺得好舒服,同埋陰阜俾人用手夾住、玩弄既感覺同平時唔同,好新鮮。

#:)#xm:聽講如果係白虎既話,插入既時候敏感度都會上升。
#:)#cowxm:因為男優當時有毛,所以感覺唔到有咩分別,我想同啲都係冇毛既人試下,皮膚既緊貼度會提高咗,感覺會好舒服。男性冇毛既話口交都會容易啲,如果啲毛好硬既話,會攝喺啲牙度!又會忍唔住喺心入面「喂!」出嚟。

#:)#xm:有啲道理,不過對於男性嚟講,撥開啲陰毛都係一種浪漫嚟。
#:)#cowxm:我知道,好似發現咗片森林咁,好搞笑#hehe#cowxm其實如果係硬毛既話,一係就由得佢,一係就剃哂佢,是但一邊會比較好。
拍攝完呢套作品之後生返小小毛出嚟,嗰陣好似細路女咁有啲羞恥既感覺,而家既毛量同小學五年級嗰時差唔多,喺奶閪既時候會方便啲。



#:)#xm:夢乃小姐鐘意俾人奶閪嗎?
#:)#cowxm:我唔抗拒,但我對奶閪有好多要求,好多人都太用力去啜,陰核有一層皮覆蓋住,俾人用力啜既時候會好唔舒服,真係唔好咁用力,溫柔啲去刺激佢。

#:)#xm:要軟軟地溫柔啲...
#:)#cowxm:冇錯喇,同埋唔單止係技巧,男性嘴唇既柔軟度,同埋條脷既黏膩感都好有關係,所以一直以嚟都冇點樣遇過呢類男性... 直到而家喺私生活入面,只係遇過兩個好擅長奶閪既男性。

#:)#xm:係唔係啲上咗年紀,經驗豐富既男性呢?
#:)#cowxm:唔係唔係唔係,同我差唔多年紀既男性嚟,冇嗰種好急,好chur既感覺,而係keep住同一個節奏同強度嚟做,如果唔係同一個節奏既話,心情會變得好差。嗰時仲好後生,覺得點解會咁舒服既呢,好不可思議,於是就問佢地,佢地就話「同以前拍拖一齊過既熟女訓練出嚟。」


#:)#xm:原來係咁,熟女多數都好嚴格。
#:)#cowxm:如果培養到一隻優秀既「奶閪狗」既話,將來一定會好開心同好安心,話唔定我老咗之後都會咁#scheme#cowxm

#:)#xm:如果係經過夢乃小姐既指導一定會變得好好!但聽起嚟你既小穴都幾易攻陷。
#:)#cowxm:冇錯吖,同埋我小穴仲好老實,總之一舒服既話個小穴就會好似飲水機咁係咁出水俾你。

#:)#xm:飲水機#[sosad]#xm夢乃小姐喺出道初期由好抗拒大肉棒,之後就變成即入派,變化好大呢。
#:)#cowxm:但係男優好多都有大肉棒,我個小穴好難接受呢個現實#sad#cowxm我覺得我喺出道既時候已經係鐘意插入高潮,插入裏面先係個重點,我係嗰種如果可以突破到而令到我撻著既話,就會馬上發揮出性能既類型嚟#power#cowxm



#:)#xm:所以夢乃小姐係鐘意激烈抽插既類型嚟?
#:)#cowxm:相反,我鐘意慢慢嚟享受,最近一套作品『生ダラハメ姦 細胞レベルで満たされる超絶頂3本番 夢乃あいか』,就係有呢種氣氛。喺情趣酒店房度淨係得我地兩個人做愛,成套片都係自拍鏡頭,好有嗰種私生活feel,可以按自己既喜好嚟做同拍,非常開心。跟住抽插緊既時候龜頭一下一下咁頂到個子宮,個狀態勁正。


SSIS-213 生ダラハメ姦 細胞レベルで満たされる超絶頂3本番 夢乃あいか
https://www.dmm.co.jp/digital/videoa/-/detail/=/cid=ssis00213/

#:)#xm:喺嗰度覺醒咗呢。
#:)#cowxm:係吖,小穴嗰陣係勁濕,但去到呢一步之前有一個point好重要,就係要好咸濕咁瘋狂打車輪,通常之後就會開始濕。跟住當個小穴開始撻著咗,再錫多一輪,小穴就會開始收緊,然後個情緒就會開始嚟料,最後小穴就會縮到淨係夾到一隻手指咁窄,用呢個緊緻度嚟夾住支肉棒喺入面抽插。

#:)#xm:夢乃小姐既小穴簡直係名器級別嚟。
#:)#cowxm:我又冇特登去夾實同收緊個小穴,但有時會想整蠱下對方,喺騎乘位既時候會專登用個小穴啜一啜,同我做過既人都話好似支肉棒俾個小穴吸入去咁,佢地會話「第一次有咁既感覺!」「係咪黑洞嚟?」。同以前個男朋友做既時候佢直頭話「成身好似觸電咁!」,嚇咗佢一跳。

#:)#xm:哇... 直頭係... 形容唔到,不愧係發行咗100套作品鍛鍊返嚟既實力。
#:)#cowxm:嘻嘻。


#:)#xm:但明明夢乃小姐有一段時間係以校服美少女嚟做主打,唔知點解慢慢就變成一個性愛機器!
#:)#cowxm:係吖係吖,確實有一段時間一直都係著校服,著校服真係好開心!話時話我覺得諗到用校服嚟做企劃既人真係天才嚟,可以除淨條絲帶,又或者淨係著裇衫,又可以唔除隻襪,又或者淨係唔除條裙,可以有好多玩法,喺表演層面嚟講有好多變化。

#:)#xm:然後嚟到而家又開始沉迷喺啲人妻角色。
#:)#cowxm:2019年既5週年紀念精選『夢乃あいか デビュー5周年記念ベスト 最新12タイトル8時間スペシャル』,當時我仲喺度諗「唔經唔覺都做咗咁耐呢。」,之後就開始撈咗好多唔同既野入嚟,連痴女都有。


OFJE-184 夢乃あいか デビュー5周年記念ベスト 最新12タイトル8時間スペシャル
https://www.dmm.co.jp/digital/videoa/-/detail/=/cid=ofje00184/

#:)#xm:覺得自己適唔適合人妻呢?
#:)#cowxm:我覺得啲台詞對白好有趣,「唔得...老公會睇到...」「老公...求下你...」之類,好新鮮既感覺。

#:)#xm:會唔會令你有想結婚既願望呢?
#:)#cowxm:冇呢,不過都想試一次,想試下個名唔同咗... 既感覺。

#:)#xm:夢乃小姐一定會係一個好好既老婆,就算鬧人都係會好溫柔。
#:)#cowxm:點樣講呢... 以前我覺得自己既包容度冇咁高,但最近開始多返啲母愛,想去照顧另一半。例如佢平時表面有啲嚴肅,但返到屋企會摟住我同我講我愛你,最近對呢類男仔好有興趣,覺得佢地好似BB咁好可愛,嗲起上嚟又好得意。


#:)#xm:原來係咁,咁睇嚟夢乃小姐距離痴女又近咗一大步。
#:)#cowxm:差好遠囉#no#cowxm我唔會做到抖S,咁樣太heavy,但如果係light啲既話都OK既#cigar#cowxm

#:)#xm:其實都OK吖!可以試下由治癒系痴女開始,又順便問下,你係咪會儘量滿足另一半嗰種類型呢?
#:)#cowxm:會吖,一直都係鐘意睇男性好開心,好滿足嗰個樣,想做一啲令到對方好滿意既野。但我好討厭命令式咁同我講「做呢樣。」「同我舔一陣。」之類既說話,跟住就㩒你個頭落去!呢啲我自己會做囉。同埋如果對方有要求既時候,我會話「咁你又唔一早講!」,呢啲情況下我都會勁嬲#wa#cow

#:)#xm:夢乃小姐係想一直揸住個主導權既類型!
#:)#cowxm:我會扮到聽緊佢講野,但都係希望主導權喺自己度,一定要係做喺上面嗰個,哈哈哈!

#:)#xm:係隱藏S既屬性!
#:)#cowxm:係咪呢... 不過如果我幫你含緊既話,我覺得我實贏,會喺度諗「你而家最脆弱既地方喺我個嘴度,我一咬落去你就會勁痛。」,哈哈!


#:)#xm:哇... 得得得,夢乃小姐我咩都聽哂你話,你想點就點啦!
#:)#cowxm:不過我都唔鐘意抖M,好似咁樣會講「得得得」都唔得,我鐘意啲適當地被動既人。

#:)#xm:咁就希望夢乃小姐喺欺負對方既時候,都會適當地疼錫返佢!
#:)#cowxm:如果係咁既話我平時都已經經常咁樣做,好好玩㗎!誘惑下佢,笑住咁整蠱下佢,仲要唔係笑咁簡單,係偷笑,偷笑住咁整佢。

#:)#xm:偷笑#[sosad]#xm講到呢度,第100套作品『アナタの五感を刺激する夢乃あいかのシコシコサポートラグジュアリー 脳をエロスで満たす5つの癒され勃起シチュエーション』,係一套主打淫語、主觀視點、用立體聲錄音既超高級AV作品,作品出嚟之後你覺得點?
#:)#cowxm:我自己都未睇所以我都唔知#sad#cowxm但之前合作過既製作人都有嚟祝賀我,好懷念又好開心,同時又好感動。作品入面最鐘意就係蜘蛛位騎乘,出盡全力去舔乳頭。


SSIS-243 アナタの五感を刺激する夢乃あいかのシコシコサポートラグジュアリー 脳をエロスで満たす5つの癒され勃起シチュエーション
https://www.dmm.co.jp/digital/videoa/-/detail/=/cid=ssis00243/

#:)#xm:夢乃小姐有一個好精彩既女優人生,繼續努力落去,下一個目標係150套,200套!
#:)#cowxm:唔好唔好,呢啲太遙遠喇... 但如果有機會既話,我想知道自己可以去到幾遠,本身我都唔係想出名,亦都冇一個目標,我係嗰種既來之則安之既類型。

#:)#xm:冇問題,咁樣既夢乃小姐就已經係最好!最後請你同FANS講幾句說話。
#:)#cowxm:我會Keep住對性愛既好奇心,暫時都未有厭倦既感覺,希望喺將來會體驗到更加多精彩既性愛,同埋其他有趣既經驗,我會好開心你如果可以見證到我既成長,跟住落嚟希望大家會繼續多多支持我!


以上就係前篇同後篇既訪問,覺得點?係咪FANS想知道既野?

畢竟拍咗100套作品,每一套作品都係認真咁去拍並且喺過程中成長(性長?),呢一點係好好咁傳達到。

跟住落嚟大家就係享受第150套,200套,1000套!夢乃小姐,我地支持你!

沒有留言:

張貼留言