(AV女優訪問翻譯) 相沢みなみ(相澤南)出道五週年紀念訪問

FANZA成人大賞最優秀女優賞得主真實訪談!
「19歲的色情美少女」,五年嚟既軌跡!相澤南出道五週年紀念訪問




當時2016年以「19歲的色情美少女」為旗號出道,不知不覺相澤南今年已經喺業界踏入第五週年。

我地喺今次既訪問入面,由就讀女子大學,到懷住興趣踏入呢個行業,會同相澤一齊回顧呢五年發生既種種點滴。

由成為「FANZA成人大賞2019最優秀女優賞」得主,確立咗喺AV女優同業界地位之後,經歷過一段苦惱既過程,直到回歸到大家既眼前。呢一篇訪問雖然長篇,但充滿種種秘密同辛酸!

:)=記者
#:)#cow=相澤

- - - - -


:):相澤小姐!唔經唔覺就五週年喇!
#:)#cow:係吖,時間過得真係快。

:):當時事務所社長用一年時間遊說你入行,到你下定決心AV出道,有幻想過會有今日既日子嗎?
#:)#cow:完全冇,實際上當時只係打算拍完合約簽定既片量就收山#sorry#cow真係冇諗過之後會變成以年嚟做單位咁繼續喺呢行發展。

:):想當年相澤小姐因為屋企有門禁既關係,必須要喺某個指定時間之前完成當日既拍攝,之後仲被身邊既朋友向父母告密入咗行開始拍AV既事,但相澤小姐冇退縮,反而更加積極喺呢一行上面前進#good#
#:)#cow:係既,當時其實同片商既合約期都差唔多要完結,喺嗰段時間自己都好唔開心同好擔心,但好彩片商提出咗續約既機會,真係要多謝我既一班FANS同埋背後既工作人員#sosad#cow於是由嗰時開始,我就決定要盡全力去做我可以做到既事。

:):然後去到2019年5月,相澤小姐成為「FANZA成人大賞2019最優秀女優賞」既得主之後,當時似乎係想俾自己休息一下。



#:)#cow:能夠成為大家口中既最TOP「No.1既AV女優」,得到呢個稱號真係非常之開心#medal#cow呢一個獎唔淨止係屬於我一個人,而係同大家一齊努力之後先至得到。之不過之後社長既離世,確實喺我心入面留低咗一個好大既傷口...

(註:當時事務所既社長亦係相澤南當時既男朋友,喺相澤南攞完獎之後幾個月,就因為白血病英年早逝。)



:):畢竟由出道開始,社長就同你一齊並肩前進呢。
#:)#cow:當時完全成個人係停擺緊既狀態,「不如索性唔好再做AV女優。」,我腦入面泛起咗呢個念頭,於是我冇再去做肌肉訓練,喺飲食上放棄管理,呢啲全部都係我本身平時會做既野嚟。結果我瘦到得返36KG,成個人好似就嚟散咁#sadbutsmile#cow

:):當時相澤小姐隔咗一段好長既時間,都冇推出新作品。所以當大家見到你既新作有消息之後,相信唔止我鬆咗一口氣,你既一大班FANS都終於可以放低心頭大石。
#:)#cow:講得冇錯,最後我都係選擇返番嚟,我知道一直支持緊我既FANS仲「好需要我」,知道佢地咁諗之後我好開心。

:):而家相澤小姐既體重基本上都回復返正常。
#:)#cow:係吖,而家基本上我都會自己煮飯,多數係日式料理。由自己煮會安心啲,鐘意食咩就煮咩,好似肉同薯仔,我好鐘意煮到佢地甜甜辣辣咁#fry#pig

:):真係成個人新既一樣呢,講返作品,最近相澤小姐既作品主題都同以前唔同,比起以前拓闊咗,可唔可以同大家講下個轉捩點喺邊套作品?
#:)#cow:當時長休完之後,返嚟拍攝既第一套作品我就諗「要繼續做,仲要做到最好。」,懷住呢份心情就完成咗呢一套作品,『ドS痴女メンズエステの死ぬほど気持ちいい強制射精 相沢みなみ』


(IPX-543,記得鐘意就買正版支持下吖:)

:):啱啱好係一年前發售既作品嚟。
#:)#cow:係我既第一套真正痴女題材既作品。

:):相澤小姐曾經講過,「喺按摩題材作品入面,男性用手指愛撫女性既場景,喺掂到同掂唔到之間遊走,係最令人感到興奮既時候。」
#:)#cow:係,呢個亦都係可以係喺自慰時候既一個玩法。但喺呢個作品入面我係飾演做進攻嗰一個,所以我一開始完全唔知道要點做...有一幕係要求我將爽身粉搽喺男優既身上,導演係想我均勻咁,薄薄地搽一層喺上面,但我對於要用幾多既量先足夠完全冇慨念#sad#cow
於是我就亂搽,結果搽得太多仲將啲粉潑咗落自己條底褲度,在場既工作人員都喺度忍笑#sosad#cow

(註:日文將呢類用手指既愛撫稱為フェザータッチ(Feather Touch),照字面譯就係好似羽毛咁既觸摸,愛撫既時候溫柔啲輕手啲,仲更加有feel。)

:):即刻變咗大福餅PLAY#:)#dog
#:)#cow:係吖,搞到好似拍緊笑片咁。但之後既場景仲有按摩油、口交、舔菊花,玩到個男優忍唔住潮吹噴水#mock#pig所以冇問題!我保證呢套依然係一套好精彩既作品!



:):相澤小姐之前既作品都係比較偏用M(受攻),又或者係一啲痴漢既題材,今次既型像真係轉變哂。
#:)#cow:之前仲甚至被人稱呼為「淩辱系女優」,但自從呢套作品面世之後,就變成咗痴女女優#power#cow

:):你自己又鐘意邊一種多啲呢?
#:)#cow:我覺得我兩者既元素都有,我係會因應對手而轉變既類型。不過之前拍淩辱題材嗰陣印象太深刻,有時我都搞唔清楚#sweat#cow...喺拍攝第一套痴女作品之前拍攝過一套作品,「卒業式、教え子達に屈辱的に輪●されたワタシ…相沢みなみ」(IPX-494),我係飾演一個被學生強姦既女教師。



:):呢套係長休之後返嚟拍攝既作品,有深喉、有漏尿、仲有強姦,對於鐘意淩辱系作品既FANS嚟講內容好豐富呢。
#:)#cow:係,內容都幾激烈,我都好俾心機去拍。不過當中有一幕,當我被佢地侵犯完之後,佢地將慶祝畢業用既紅白布冚喺我頭上面,當時我心諗:「吓?做咩事吖而家?」

:):當時有冇即刻起身指住佢地講,「搞咩吖你地!」咁樣?
#:)#cow:哈哈哈,梗係冇啦,當時我調整好自己既情緒,俾自己進入一個傷心既mood,「我係一個好可憐好慘既女人。」,當我進入咗呢個情緒之後我就投入到入去個角色,自此之後我就明白咩叫「入戲」。

:):就好似女優既演技打開咗新既一頁咁。
#:)#cow:完成咗拍攝之後,直頭成個人都感覺到好舒暢#gold#cow

:):而家變成痴女女優之後,作品都一直受到好高既評價,可唔可以同我地分享一下努力拍攝既背後,有啲咩地方係成長咗?
#:)#cow:最大進步一定係騎乘位,隨住痴女作品越嚟越多,拍攝時候要用到騎乘位既機會亦都越多。開拍之前導演話:「今日會有好多騎乘位既鏡頭。」,我就自己走去開始研究。

:):從當中你學習到啲咩野呢?
#:)#cow:一般既騎乘位都好單調,如果淨係得我一個係咁搖咪好無聊?觀眾好快會覺得悶,於是我就將唔同既騎乘位mix埋一齊,

:):犀利#adore#你真係了解男人諗乜。
#:)#cow:嘻嘻,我會喺用騎乘位插入既時候放慢動作,趷起屁股微微調整好角度,先至再慢慢放低身體,一路微微轉住個屁股咁去插入。我希望觀眾睇到既時候會覺得,哇咁樣插入去一定好正!



:):傳說中既龍捲風騎乘位!呢招淫到呢...淨係幻想都已經夠哂興奮。
#:)#cow:另外仲有「蜘蛛騎乘位」,我既手同腳唔會掂到個男性,只會集中用小穴呢一part去刺激肉棒,就算我成個屁股挫落去都好,都只會係得小穴掂到支肉棒,個屁股喺最後一刻都唔會掂到男性既身體。

:):騎乘位仲有咁多玩法#adore#不過咁玩法都幾考體力,好考驗大脾同屁股既肌肉,基本上同做肌肉訓練差唔多。
#:)#cow:唔係講笑,拍攝完第二日真係成身都痛#sad#cow不過喺拍攝既時候聽到導演講: 「我冇估到你勁到咁!」,聽到咁樣係好開心。

:):相澤小姐,睇嚟你係一個Sporty既人嚟呢O:-)
#:)#cow:可能因為同我中學既時候有打網球有關啦#:)#cow

:):講起嚟,唔知你喺淩辱系時期,又有啲咩拿手絕技呢?



#:)#cow:有一招叫「S型背後式」,會將屁股趷高,上半身向後擰轉差唔多180度,將身體形成好似一個S字咁。

:):哇呢招好考功夫,係高難度動作嚟喎@_@
#:)#cow:呢一個pose男性可以體驗到三樣野,首先係睇到女性扭腰同喘氣呻吟個樣、隨住動作搖動既雙乳、清晰既背面體位,係一個三位一體既享受。

:):直頭係「神體位」!
#:)#cow:喺嗰段時間因為要維持住屁股既線條,每一日我都喺屋企唔著衫用四肢撐起身體,做20次連續腳部既伸展運動。

(註:呢度相澤係用裸で四つん呢個字,我上網查過係應該就係裸體狗仔式既體位,巴絲打們有更好既解釋麻煩話我知#adore#

:):吖,果然係一個Sporty既女仔。
#:)#cow:總之就係全力以赴啦,所以通常拍攝完同埋第二日,我成個人都會好似冇哂電咁,就咁著件T-Shirt同短褲就訓足一日#mock#pig

- - - - -



由淩辱系女優變化成痴女系女優,一邊前進一邊散發住嶄新魅力,花名「咪娘」(みにゃ)既相澤南,踏入五週年既同時亦都向住夢想前進。

訪問既後編,會揭開相澤小姐從未公開提及過既性癖,以及種種不為人知既私生活!

相澤小姐羞恥既性愛體驗,令人意外既性癖,一次過話哂俾你知!

:)=記者
#:)#cow=相澤

- - - - -

:):係呢,相澤小姐今年暑假又係點樣過既呢?
#:)#cow:今年去咗食刨冰,我有po上我既Instagram。


(相澤既IG,https://www.instagram.com/epoint2016/)

:):我都有見到,個刨冰上面有三個大桃,望落夠哂豐富,肯定好好食。
#:)#cow:新宿既『氷おばけ』、六本木既『yelo』、同埋喺表參道之丘既刨冰都好好食,我唔鐘意要排隊排好耐既鋪頭,所以我多數會揀啲唔駛等,可以即刻有得食既店鋪。另外我仲會專登嗌啲奇奇怪怪既配料,好似Gorgonzola芝士咁。

:):係出於好奇心嗎?
#:)#cow:係,當有一樣新野未見過,未聽過,就會想將佢地試下擺埋一齊,試下夾埋出嚟既感覺係點,好鐘意呢類既初次體驗。

:):但都有可能會失敗呢。
#:)#cow:就算失敗都好都係一個經驗嚟,之前仲試過同事務所既職員打乒乓波,邊個輸咗就要食喺奇怪鋪頭買返嚟既昆蟲料理#peanut#pig

:):食蟲都玩埋@_@?一嚟唔知咩味,二嚟啲三尖八角唔會拮親自己個口咩?
#:)#cow:啲蟲係雌性嚟所以冇角#mock#pig味道就好似啲泥土味咁。

:):聽你語氣講到好似好平常咁[sosad]
#:)#cow:好多人都話我啲反應好悶,哈哈#sad#cow講返今個夏天點過, 因為唔可以出去遠行,於是就去咗伊東既海灘,之前幾年都想去嗰度玩。

:):喺你IG度都有見到啲相,嗰套黑色bikini好襯你,夠哂成熟。



#:)#cow:我好鐘意黑色,屋企啲洋裙同內衣都係黑色既多。

:):哦哦#oh#!咁相澤小姐平時都鐘意著T-back既?
#:)#cow:係吖,我寧願要順滑啲既質地,都唔想要毛茸茸同有花邊,Armani出既黑色T-back夠哂簡單同可愛,我勁鐘意#:)#cow



:):聽到你咁講,我個腦已經俾T-Back同靚pat pat霸佔咗#love#問得深入一啲,有冇一啲喺夏天既曳曳回憶可以同大家分享下?
#:)#cow:之前試過同男朋友再加另一對情侶,四個人一齊去海灘附近既旅館過夜,喺旅館等到同房既人都訓哂既時候,我就諗住同男朋友靜靜雞搞...

:):哦#adore#!用張被冚住順便遮住啲聲,咁樣玩法都幾大膽。
#:)#cow:唔係,我地冇理咁多,喺一字排開既枕頭斜前方用正常位開始搞,跟住做做下就轉咗狗仔式同其他體位。

:):嗯!?莫非相澤小姐係俾人見到都冇所謂嗰種人嚟?
#:)#cow:係吖我就係呢種人,「喂起身啦快啲望下!」,我當時心入面有咁樣諗。到第二朝起身嗰時諗,「佢地應該訓著咗冇見到我地搞野,但唔睇都郁下俾啲緊張感我地吖!」,想佢地俾啲反應,但佢地個個都訓哂。

:):你而家個表情已經有啲囂囂地既感覺[sosad]另外我知道喺其中一個Youtube節目度,你有提過你試過喺車上面搞,而且當時司機位係有其他人,你地就喺後面乘客位嗰度開始...
#:)#cow:哦,嗰時既司機係當時男朋友既後輩嚟。

:):唔止咁,完事之後你仲叫個後輩拎紙巾俾你...玩到咁樣真係有少少變態。
#:)#cow:我又唔係咁諗,我覺得變唔變態既尺度係因人而異既。

:):咁又係既。
現場既AV片商職員搭嗲:呢一個就係相澤所謂既「見到都冇所謂」既意思,但叫個後輩睇完你地真人show之後仲要拎埋紙巾俾你地,就真係有啲變態喇。



#:)#cow:係咩!?可能因為我係嗰種想做就做既人,同埋我自己好鐘意呢一種挑戰道德禁忌既玩法。

:):明白哂,跟住想聽相澤小姐分享下你鐘意既肉棒類型[flowerface]
#:)#cow:最好就係筆直型既,如果曲曲地既話感覺上喺某啲體位度會受到限制,但直挺既話就可以隨心所欲咁用同享受支肉棒。

:):另外軟硬度同size呢?有冇特別既喜好?
#:)#cow:大細其實冇特別既要求,但最好係隨時ready可以插入。可能因為我小穴比較緊同窄,太粗既話入既時候會好唔舒服,所以最好係適中既size,隨時想做就可以做,例如喺朝早起身嗰時。

:):聽你咁講,與其話點樣插入去,不如話係插入去既時機比較重要。
#:)#cow:哈哈,咁又係,我好鐘意揀插入去既timing。



:):以上呢啲就係相澤小姐既「痴女發言」啦!你會係嗰種鐘意趁另一半訓教既時候,偷襲對方既類型嗎?
#:)#cow:成日都好鐘意咁做架!好鐘意訓教既時候偷襲人,哈哈#hehe#pig

:):就係因為咁既原因,所以你就鐘意隨時ready可以插入既肉棒啦#hoho#
#:)#cow:但另一半一直都維持喺飢渴mode既話我又唔鐘意,最好係慢慢由普通既情緒開始,然後當一撻著既時候就入到個發情mode。

:):頭先你有提過自己既小穴好緊,但呢幾年既拍攝經驗入面,應該有唔少相當「衝擊」既體驗啦。
#:)#cow:插入咗之後如果個男優講「好窄!好緊!」既話,我會好開心,但如果太快就完事既話就會覺得唔係好夠喉。

:):睇嚟拍攝嗰陣間唔中都會發生一啲意外:)
#:)#cow:拍VR既時候多數都會用騎乘位,試過有一次拍攝緊既時候,男優忍唔住想射,於是一野由下而上撞開咗我,平時男優想射俾signal既話係輕輕拍一拍大脾,可能嗰下佢忍唔住。之後繼續拍攝既時候又撞多一次,我忍唔住問佢「做咩又撞開我?」,佢話「我又忍唔住想射...」,結果最後要笠兩個condom先搞得掂#sad#cow

:):男優都好辛苦呢,明明唔係咁激烈既題材都拍到咁,想睇多啲呢種場面!
#:)#cow:我推薦呢套4K畫質既作品,『禁欲の果て、汗と絶頂汁まみれで交わりまくった3日間 相沢みなみ』(IPX-697),呢套係一套禁慾題材既作品,我禁慾一個月之後,用三日時間將我儲埋既性慾一次過爆發哂出嚟,拍到身水身汗!一定要睇用按摩棒愛撫既場景,身體扭曲到好似玩緊雜耍咁,嗰種快感keep住個身體又紅又熱,個肚一直仲痙攣緊#arrr#cow



:):踏入五週年,相澤小姐既狀態都越嚟越好。最近舉行咗一場好耐冇搞既FANS聚會,聽講氣氛好熱烈。
#:)#cow:因為好耐冇同FANS有機會見面,所以真係好開心。而且大家都係好似以前咁對我好好,好溫柔,呢一樣令到我好感動,我好想今年內仲可以舉辦多一次呢啲活動。

:):可以快啲去海外就好喇。
#:)#cow:係吖,兩年前去台灣出席完活動之後,就更加想多啲出去海外搞多啲活動。

:):係喎,相澤小姐喺外國返嚟,講得一口流利既英文。
#:)#cow:所以都好想去美國join下佢地既圈子,最好係參加一啲娛樂性高既傾計節目。

:):順帶一提,有一啲之後想嘗試既作品嗎?
#:)#cow:最近推出既一套作品,『教師失格 放課後にラブホで密会 娘ほど年の離れた教え子との淫美なセックスに溺れた私は…。 相沢みなみ』(IPX-680),係好耐冇拍過既學生妹題材,我好投入喺個角色裏面,一路拍一路都有心跳加速既感覺。所以都想試一啲未體驗過既角色,好似賽車女郎同兔女郎咁,另外仲想試下玩口水既題材!



:):嗯,呢個有啲特別喎。
#:)#cow:之前我都唔係好擅長,拍攝既時候分泌唔到既話仲會用潤滑劑嚟代替,但慢慢開始掌握到要點樣做。喺最新呢套『≪ノーパン≫と≪ディープキス≫誘惑に理性を失い仕事があるのに何度も何度もヤリまくった1日。 「みなみ」史上最もLOVE 相沢みなみ』(IPX-732)就出現咗好多呢啲場景,伸條脷出嚟之後微微向內摺起,慢慢等啲口水沿住中間滴出嚟,就好容易整到。



:):又係一招必殺技嚟!
#:)#cow:之前做肺炎檢測既時候,用呢招「嗖」一聲就滴咗口水出嚟,勁快就做完#sad#cow

:):所以之後要轉型做玩口水既女優嗎?
#:)#cow:哈哈#mock#pig我仲想試下唔同類型既路線,唔想俾自己淨係局限喺一兩類。

:):明白哂,最後請你同FANS講幾句說話。
#:)#cow: 好多謝FANS一直都表示「好需要我」,呢一樣亦係我一直堅持落去既動力;多謝痴女角色既出現,而家能夠更加放鬆同坦誠咁同大家交流傾計,呢一樣又係好開心;跟住落嚟我會喺Ideapocket(相澤既所屬片商) 全心全意咁努力,俾大家睇到更加多我既身影,所以唔理係邊一種「相澤南」都好,都唔好拒絕喔!


1 則留言: