喺東京逗留一個月,可以見到幾多個女優?Part 3

因為weekend實在chur得太盡嘅關係,去完葵司event返嚟嗰晚我已經係攰到好似呢隻連豬咁#dying#pig夜晚10點幾就瞓,4點鐘醒咗執下相打下文,食啲嘢就返去再瞓過#yawn#rabbit

下晝喺民宿附近買啲日用品,食咗餐壽司,黃昏時間就出發去秋葉原#bye#rabbit



(貪得意喺超市買咗支生可樂試下#drink#rabbit成支嘢都係代糖嚟,怪唔知得賣咁平#emo#rabbit



今日去見嘅女優我覺得好特別,因為我每一次睇佢個樣都有少少唔同,佢叫浅野こころ(淺野心),係今年3月出道嘅新人(前一個名叫歌野こころ):



(俾佢簽完名先醒起唔記得影低張參加劵留返個record,跟住佢見我影就自己加隻手埋嚟#short#mouse


(當日著嘅係疆屍嘅cosplay#vampire#mouse件衫中間睇到佢對波,其實幾正#love#mouse

啲相唔公開po得,我落個會員lock:







(SSIS-696 新人NO.1 STYLE 杜の都が産んだ幻の朝ドラヒロイン歌野こころAVデビュー)


(同埋有唔少巴打都覺得佢同啱啱復出嘅楓カレン有啲似樣#:)#cat

合照例牌:

  
(最後呢張係因為佢好鐘意食拉麵,所以係一個餵我食嘅動作。)

因為聽講佢好鐘意食嘢,於是傾計嘅時候我就圍繞食嘢呢個話題:

#:)#cow:淺野小姐你好,聽講你好鐘意食蟹,我俾你睇吓香港啲蟹係點樣。(俾啲大閘蟹嘅相佢睇)
:):哦!!同日本嘅好唔同,香港嗰啲細隻啲。
#:)#cow:仲有我知你鐘意食拉麵,香港嘅拉麵係咁樣樣,呢間餐廳其實日本都有。(俾譚仔三哥啲相佢睇)
:):哦!!都同日本嘅好唔同,呢個辣椒係咩嚟...係幾辣咁解?
#:)#cow:係吖,我自己最盡都係食到三級嘅辣#sad#cow
:):原來係咁,如果你食得辣就一定要試下日本啲拉麵,有啲都辣得好勁!

就係咁,我哋兩個圍繞食嘅話題傾咗一陣,最後佢簽名俾我嘅時候畫咗一條我以為係香蕉嘅辣椒:


(初次見面!今日好多謝你嚟!記得要去試下好辣嘅拉麵,好開心可以同你傾計!by 浅野こころ)


(講起日本譚仔真係有女優會去食,宮下玲奈上個禮拜先食完嚟。)

夜晚就約咗另一個台灣朋友喺池袋食火鍋,淨係記得影餐廳招牌唔記得影嘢食:


(しゃぶ葉 池袋グリーン大通り店 東京都豊島区南池袋1-26-9 第2MYTビル 4F)
(間餐廳唯一嘅特色係上肉好慢好慢,但其他嘢食好似壽司咁就好快[sosad]


又同大家分享返尋日嘅趣事同event啦:)

瞓醒嘅時候已經係差唔多中午,起身㩒下電話想搵下町屋呢一區有咩好嘢食,發現有一間叫「麺屋 愛心 町屋店」,諗住去試下#confuse#rabbit點知去到現場先法國冇開門#sweat#cow上網睇返原來逢禮拜二唔開#sosad#cow

好彩車站附近都仲有好多嘢食,於是搵咗一間連鎖拉麵鋪頭入去醫肚:


(呢個橫濱家系拉麵真係周街都有)

嗌嘅係一碗醬油豚骨拉麵,850円,味道中規中距,但白飯係免費任添,如果咁啱撞正好肚餓食完拉麵都唔夠飽,拎啲高湯嚟送飯,咁樣食又幾划算#like#tiger

 

食完就喺町屋區嘅商業區行下,基本上就只有一條大街,鋪頭同大廈都比較舊式。






然後又準備出發去秋葉原了:)


(咁啱俾女優簽名用嘅色紙用晒,於是去DONKI買定幾塊,俾錢嘅時候見到寧寧舍舍得一個收銀係著住修女嘅cosplay#sweat#tiger我一開始仲以為係我眼花睇錯#sweat#tiger

今日見嘅係最近啱啱引退嘅ひなたまりん(日向真凜):)



(PRED-538 引退 最後だから、今後の人生の一生分イキまくってもらった3本番卒業絶頂式 ひなたまりん)

19年7月喺S1出道,喺上年移藉去行大姐姐風格嘅片商Premium,我自己覺得幾適合佢:)可惜拍咗唔夠五套就宣布引退#wail2#pig








ひなたまりん嘅定位係高身長女優(171cm),今次都係我第一次見真人,對腳冇想像中咁長,反而係條腰好長#confuse#rabbit變相拉高咗成個人,比例上差啲啲#confuse#rabbit

由於佢個藝名全部都係日文平假名,一個漢字都冇,香港呢邊嘅AV FANS完全唔識讀,就幫佢改咗個花名叫「雞仔」,原因大家一陣睇到佢個簽名就會明:

#:)#cow:日向小姐你好,最近聽到你話引退嘅消息,呢四年辛苦你了。
:):多謝你。
#:)#cow:係呢,我都好想了解下,宣布咗引退之後你嘅心情係點?
:):暫時都冇咩特別諗法,淨係有種好relax嘅感覺#confuse#rabbit你係香港嚟吖可?有機會我都想去香港睇下。
#:)#cow:真係嘅!?我都希望喺香港會見到你。
:):而家枱面呢隻公仔(指一指枱面隻細熊仔)都係香港迪士尼樂園出架!(我估係其他FANS送俾佢)

 

(佢手上隻公仔係佢好鐘意嘅毛公仔,成日喺Twitter見到佢帶埋隻公仔去拍嘢)


(就係因為佢個簽名係由佢個名「ひ」畫出嚟嘅雞仔,所以香港FANS就嗌咗佢做雞仔,我解釋俾佢聽嘅時候,佢俾咗一個#sweat#cow嘅表情我,後面嘅工作人員反而笑得好大聲#happy#rabbit最後我問返佢佢話呢隻其實唔係雞仔嚟#wtf#rabbit
(仲有就係我睇返簽名內容先睇到,佢誤會咗我係第一次睇日本#sick#pig應該係因為我聽錯佢問我係咪第一次去佢event,然後我又答咗係#sick#pig

喺ひなたまりん嘅event度識到一個香港人,咁啱大家嘅晚餐都冇著落,於是我就話不如去早幾日天海つばさ介紹嗰間燒肉試下#cooking#pig


(味楽来 東京都中野区中野5-56-16 オスカービル1F)

地點係中野嘅Broadway隔離嘅飲食街入面,由秋葉原坐地鐵過去大概半個鐘,出咗站行5分鐘就到,好就腳。

 
(沿途仲見到一間聲稱有得飲茶嘅香港亭。)

味楽来呢間燒肉店嘅裝修比較簡陋同舊式,嗰日event我問天海つばさ呢間嘢係咪喺日本好出名,佢話係咪好出名佢就唔知,不過就成個AV業界都識呢間嘢,好似話連明日花きらら都嚟過呢度食#adore#

 
(係嗰種舊式枱,冇得攝隻腳落枱底。)

因為唔多識嗌餸嘅關係,就直接問店員有咩推介,最後我哋嗌咗上品牛脷、上品牛肋肉、牛小腸、雞肉豬肉全部各一份:






相比大區入面嘅高級餐廳,呢類平民少少嘅舊式燒肉又別有一番風味#cooking#pig食物質素都相當唔錯,同埋好彩係兩個人嚟,嗌嘢食都易嗌啲,唔驚食剩:





連埋兩杯嘢飲,最後埋單都係每人2800円左右,即係$150港紙,又係一間天海姨姨冇介紹錯嘅好嘢#like#tiger有機會可以過嚟翻啅#bye#tiger



未完待續

沒有留言:

張貼留言