心甘情願成為你嘅肉便器:Ideapocket嘅「身代わり肉便器」系列

 (原文於21-2-2023 hksecretparty刊登 

https://hksecretparty.com/2023/02/21/心甘情願成為你嘅肉便器:ideapocket嘅「身代わり肉便器/


大家有曾經爭人錢嘅經驗嗎?

喺仲讀緊書嘅時候,因為零用錢唔多,又想同其他同學一齊去食飯唱K,於是我當時經常同一個好熟嘅同學借錢,喺嗰兩年左右嘅時間入面,我都唔記得Total問佢借過幾多同還咗幾多,後來畢咗業之後有好幾次嘅聚舊飯局我都主動俾埋佢嗰份,我同佢講嘅理由都係「等我俾啦,以前你幫咗我咁多次,我個心會舒服啲。」

我相信冇幾多人會鐘意過著欠債度日嘅日子,總會想用盡一切辦法早日還清債務,重過正常生活。喺AV世界入面,亦都不乏呢類欠債肉償嘅橋段,例如有家道中落之後,家中長女為咗家人而成為還債工具嘅企劃;又有老公爭人好多錢,扔低老婆離家出走,然後債主上門捉走老婆嘅企劃,全部都有一個共通點:最後負責還錢嘅都唔係男人。

今次介紹俾大家嘅呢個劇本,都係同錢債肉償有關,相比起以往見到嘅以身抵債企劃,今次呢個有少少分別,同埋場景好多都好有趣,講緊嘅係Ideapocket喺21年開拍嘅「身代わり肉便器」系列。

IPX-851 身代わり肉便器 射精しても射精しても終わらない絶倫極道オヤジとの10日間孕ませ監禁生活 桜空もも


「肉便器」呢個term我諗都唔需要再多解釋,至於「身代わり」呢個日文嘅意思就係「代替他人」,相信睇到呢度你已經大概估到八成嘅劇情:故事由一對感情好好嘅姊弟開始,兩姊弟雙親已故,留低佢地兩個相依為命。有一日弟弟問姐姐借錢,姐姐認為自己一直以嚟嘅包容只會令弟弟依賴自己,以後唔能夠獨立生活,於是拒絕咗弟弟嘅要求。

「嗯...嗯...我都好掛住你,我地喺呢個weekend見啦。」

夜晚姐姐打俾已經拍拖多年,準備踏入談婚論嫁階段嘅男朋友,除咗向對方傾訴弟弟嘅唔成熟行為之外,一直充當女強人角色嘅姐姐,難得可以喺男友面前做返小女人,喺自己心愛嘅男人面前撒嬌,同時兩個人都對未來充滿盼望,早日組織幸福家庭。

點知,因為弟弟嘅一個舉動,就令姐姐嘅人生出現翻天覆地嘅變化。

「嗯...借咁多...而家又還唔到...你而家即係睇我唔起啦?」

原來弟弟同姐姐借錢不果之後,居然走去向高利貸借錢,最後當然無力償還,返到屋企同姐姐坦白一切之後,本住人性皆善嘅姐姐相信可以用誠意感動對方,愛與和平可以將債務拖延,於是同弟弟一齊喺黑幫老大面前跪低求情,希望對方可以放佢一條生路。

「求下你...我地會俾心機搵錢返嚟還俾你!」姐姐話。

「挑!總之而家還唔到嘅,而家就留低你細佬喺度做牛做馬!直至還清筆債為止!」

一諗到弟弟嘅前途,同埋喺屋企弟弟哀求自己一定要幫佢解決嘅時候,姐姐想保護弟弟嘅心意就更加強烈,就喺一班黑幫小弟想帶走弟弟嘅時候:

「等一陣...!我嚟...我嚟代替我細佬還債。」姐姐鼓起勇氣講。

黑幫老大上下掃視一番姐姐嘅容貌同身材,青春無敵,少經人事嘅肉體每一寸都散發住誘人嘅味道,黑幫老大淫念頓起,諗出一個可怕嘅還債要求。

「你?唔打得,又唔搬得,我要你嚟做咩?」黑幫老大擔住支煙講。

「我...你要我做咩都可以!我可以任勞任怨!」

「哼...好啦,見你地姊弟情咁深厚,我都唔想做到咁絕。」黑幫老大話。「十日,我只會要求你留喺度十日,服從我所有嘅要求,中途唔可以逃走,唔可以反抗,十日之後呢一筆債務就一筆勾銷。」

姐姐冇諗到對方會開出一個咁簡單嘅條件,雖然唔知道呢十日會發生乜嘢事,但相信愛與和平可以感動對方嘅姐姐,望住弟弟無助嘅眼神,向黑幫老大講:

「好,我應承你,喺呢十日內我會任勞任怨,做乜嘢都可以。」

第二日,姐姐就帶住不安嘅心情,再次嚟到黑幫老大嘅大屋,簽訂好一份白紙黑字嘅契約之後,姐姐準備好接受黑幫老大嘅第一個吩咐。

「嗯...睇落去唔錯...呢十日我有好多嘢會要你做...」

黑幫老大老實唔客氣,一手就抓向姐姐嘅玉乳,姐姐嚇咗一跳,但礙於體型同力氣都相差太遠,再多嘅反抗喺黑幫老大面前都只係小貓搔癢。

「放手...!唔好咁樣...!我...我唔可以...!」

「哼!你唔係話做乜嘢都可以嘅咩!」黑幫老大一邊狎玩住一邊講。「呢十日你就做我嘅肉便器,好好服待我啦!」

萬般不情願都好,姐姐一諗到自己如果呢一刻逃走,弟弟嘅命運只會更加悲慘,唯有咬緊牙關忍受黑幫老大嘅侵犯,雖然不斷掙扎,但身上嘅衣物一件又一件被脫光,到最後自己赤裸裸咁呈現喺一個陌生男人面前,姐姐都係感到十分羞恥。

「睇你個樣都好少同男人做呢?呢十日等我好好調教下你!」

黑幫老大露出早已完成充血嘅肉棒,一下就插入姐姐嘅口內俾佢好好品嚐,姐姐只能夠作零聲嘅反抗,向上求饒嘅眼神只係加深黑幫老大嘅興奮感,一輪猛攻之後,黑幫老大虎軀一抖,滿滿嘅精液就射滿姐姐嘅口腔,姐姐只能夠一臉無辜咁全數接收。

「吖!舒服!哈哈哈!」黑幫老大抹一抹姐姐嘴邊嘅精液。

「咳…咳...好臭...」

「好…熱完身...係時候做正經嘢喇...」

黑幫老大兩手一推,輕易地打開姐姐雙腳,鮮嫩嘅小穴完整咁曝露喺對方面前,本來以為黑幫老大需要一段時間回氣,點知對方嘅肉棒依然生龍活虎!

「唔...!唔好!呢個...呢個真係唔可以!唔可以插入嚟!我...我有男朋友!」

「有男朋友咁又點!?佢可以幫到你還錢咩?唔可以吖嘛!」

話口未完,黑幫老大嘅龐然巨物已經插入微微濡濕嘅小穴,姐姐第一次受到呢種粗暴嘅對待,除咗不斷哀求之外別無他法,但都只係增添對方嘅淫威攻勢。

「嚟緊呢十日...我地仲有排玩吖!哈哈哈哈!」

強烈嘅身體撞擊之下,伴隨住姐姐嘅求饒聲同呻吟聲,喺黑幫老大嘅大屋入面不斷迴蕩。


「係!真係好對唔住!我會儘快處理好件事!」

黑幫老大身上披住浴袍,腳底踩住旗下小弟嘅頭顱,一臉不悅咁望住眼前下跪嘅無能奴工。

「講咗你幾多次!?少少嘢都做唔好!」

「係!真係非常對唔住!」

黑幫小弟一直低住頭,冇見到原來老大大腿上,仲坐住一位絕色尤物,身上著住性感嘅情趣內衣,一對乳頭清晰可見,小穴只有一條幼幼嘅布料遮蓋住,玲瓏浮凸嘅身體正被黑幫老大隨意撫弄,少女臉上掛住矯羞嘅表情,畢竟從來未試過喺陌生男人面前著得咁曝露。

「講!你要幾耐先收到條數返嚟!」黑幫老大雄聲糾糾。

「再多兩日!兩日內一定做得妥妥當當先返嚟!」

黑幫老大摸一摸坐喺自己身上嘅姐姐,示意佢坐喺自己身邊,同時拉開浴袍,將肉棒擺近姐姐嘴邊,姐姐雖然喺呢幾日已經被老大蹂躪過無數次,但要喺另一位陌生人面前為一個自己討厭嘅男人口交,依然無法接受,投向黑幫老大嘅眼神散發住抗拒嘅訊息。

「兩日?我再俾多一日時間你,收唔到返嚟嘅,你就擺低兩隻手指。」黑幫老大將手用力一壓,姐姐只好乖乖將肉棒含入口中。

「係!感謝老大!我會好好辦妥先返嚟見你!」

姐姐一邊吞吐老大粗壯嘅肉棒,一邊幻想到如果今日唔係自己代弟弟受苦嘅話,將來弟弟就會成為其中一個老大腳下嘅小弟,只要捱過呢十日,一切就會回復正常。

一諗到呢度,姐姐嘅吸啜不期然變得更有力,等待住黑幫老大嘅下一次口爆。


今日係姐姐本來約好同男朋友見面嘅第二日,但姐姐仍然喺黑幫老大嘅大屋入面還債,由於電話一早被收走,姐姐無辦法聯絡男友通知佢約會要取消。

今日嘅姐姐,騎喺老大身上嘅時候特別賣力,而且仲主動投懷送抱,平時十分抗拒嘅掃除口交,今日一滴不剩咁全部吞哂入口,老大射精之後滿足咁攤喺床上,姐姐瞓喺身邊,輕輕用手指圈住老大嘅乳頭,面帶笑容咁講。

「頭先...服待得你舒唔舒服吖?」姐姐問。

「嗯...幾好...你越嚟越知道要點做...」老大一臉滿足咁答。

「我呢...有一個請求...」姐姐問。「可唔可以...俾我打一個電話...一個就可以...」

老大見姐姐今日咁落力,決定網開一面,俾姐姐打通呢一個唯一嘅號碼,姐姐全身赤裸,拎住電話行到走廊打俾男朋友。

「喂?喂喂?係我吖。」姐姐一聽到對方接通之後就急忙講。

「你去咗邊度吖?你知唔知我好擔心你吖,電話你又唔聽,上你屋企你細佬又話你出咗遠門。」

「我...我有啲事...吖!唔...呢幾日唔駛度...嗯...」

姐姐一手拎住電話,一手望住眼前嘅黑幫老大,原來老大一直都偷聽緊自己嘅對話,同時對自己繼續上下其手,啱啱被蹂躪過嘅身體,又一次被老大把玩起嚟。

「你冇事吖嘛?頭先聽到你叫嘅?」男友喺電話另一邊擔心咁問。

「冇...冇吖...」姐姐向老大投出求饒嘅眼神,「我...咁啱撞親喳嘛...嗯...吖...」

「撞親?冇事吖嘛?你幾時返嚟吖?」

「幾日...仲有幾日...」姐姐回應電話嘅同時,仲被逼伸手套弄住老大嘅肉棒。「好快...嗯...好快我就返嚟...」

「咁...好啦,返嚟你就話俾我聽,我去接你。」

「嗯...嗯...好吖...」

掛斷電話之後,老大露出狡猾嘅笑容,姐姐只係一臉無奈咁低住頭,唔敢正面望住老大。

「點吖?同男朋友傾得好開心咁喎?」

「冇...冇吖...」

「呢十日好快就過完...仲有幾日你就自由啦。」

「嗯。」

「不過睇嚟...你好像離開唔到我支肉棒喎。」老大奸笑住話。

的確,頭先傾完電話嘅時候,姐姐嘅手已經不自覺地握起老大微軟嘅肉棒輕輕套弄,開始已經變成反射動作,而喺呢幾日嘅過程裏面,姐姐身體嘅抵抗感已經冇咁強烈,甚至仲開始越嚟越適應老大嘅肉棒,小穴每一日都受到粗大肉棒嘅臨幸,已經習慣咗隨時會被抽插嘅生活,甚至,小穴已經變成黑幫老大肉棒嘅形狀。

姐姐漸漸發現,以往嘅恆常苦悶性愛生活,都唔夠呢十日滿足同興奮,原來成為一件肉便器,都唔係一件咁可怕嘅事。

「…冇啲咁嘅事。」姐姐冷冷咁講。

「哼...仲口硬...」老大用手指輕輕一掃姐姐敏感嘅乳頭。「身體嘅反應係最呃唔到人,你嘅身體已經越嚟越沉迷喺我同你嘅做愛生活...」

老大捉住姐姐放肆咁濕吻,今次姐姐冇再作無謂嘅反抗,竟然仲有少少享受,甚至喺頭先一邊同男朋友傾電話,一邊為老大肉棒套弄嘅時候,心入面仲有種偷情,興奮嘅感覺,諗到呢度,小穴又開始濡濕起嚟。

「點吖?係咪又想要吖?」老大輕輕撫摸住姐姐依然紅潤嘅小穴。

姐姐冇出聲,只係微微望住老大,輕輕點一點頭。


「身代わり肉便器」呢個系列有幾個特點幾有特色,首先係十日呢個設定,擺脫咗一直以嚟呢類企劃無間斷地獄式嘅感覺,「大不了都係十日,十日之後就會一天都光哂」,同時都係對一眾債仔,賭徒嘅誘惑。假如同樣嘅情況發生喺自己身上,你爭人一筆好大嘅錢,你又願唔願意以身相許,又或者懇求你身邊嘅另一半、親人,去用十日時間償還呢一筆用一世都還唔清嘅債務,之後就一筆勾銷。

相比起過往嗰種一沉百踩,跌落地爬唔返起身嘅設定,今次呢個加上限期嘅條件可以加強劇情嘅鋪排同期待感,係我覺得編劇應記一功嘅地方。

另一個我好鐘意嘅就係加入咗NTR嘅元素,除咗係飾演姐姐嘅女優有男朋友之外,喺黑幫小弟面前強逼女主角口交,甚至直接喺佢地面前插入,都隱隱有種NTR嘅感覺喺度。呢一個都係相當有創意嘅玩法,同時亦都突顯咗身為黑幫老大有錢有權有勢有女人嘅生活,係幾咁令人羨慕。

咁多位飾演黑幫老大呢個角色嘅男優之中,我最鐘意就係中田一平嘅演出,佢喺出演呢種黑道老大嘅時候相當入型入格人木三分,有霸氣有威嚴,係少有地唔會令觀眾討厭嘅反派角色。

最後就係女主角墜落嘅過程,同樣地都係沉迷喺黑幫老大嘅性技同肉棒嘅淫威,但今次女主角去到最後唔再覺得羞恥同慚愧,反而係誠實面對自己身體嘅反應同感覺,誠心誠意由心而發咁去服從對方嘅指示,甚至可以喺自己親人面前放肆咁同自己十日前仲係仇人嘅人做愛,象徵住打破咗女主角身心規範嘅最後一道枷鎖,經過呢十日已經徹底咁成為對方嘅肉便器,不能自拔。

呢一種都係俾代入成為黑幫老大嘅觀眾一種更強嘅征服感,相比起以往一貫嘅強暴感覺,今次呢個企劃強調嘅係心甘情願,大家都係喺一個你情我願嘅情況下進行,十日內你捱得到嘅,債務一筆勾銷,兩姊弟重過新生活;捱唔住嘅,以後就成為老大嘅肉便器,喺趣味性上更加吸引。

當然呢篇影評並唔係鼓勵大家用錢用債去要脅人,睇AV係一個感官娛樂,挑戰自己同普羅大眾嘅道德規範,透過創作同演出去踏入嗰個喺現實未敢逾越嘅界線,有一啲嘢,真係只可能喺AV世界入面發生,現實社會依然都係要奉工守法。


十日嘅時間終於過去,擔心姐姐嘅弟弟一臉憂心咁喺黑幫老大大屋門口等候姐姐嘅歸來。

「哦,你嚟咗吖,你家姐喺度。」

黑幫老大拉一拉手上嘅狗鏈,全裸嘅姐姐四肢並用爬到黑幫老大嘅腳邊,對佢褲檔入面嘅肉棒虎視眈眈。

「又想要?好啦好啦...俾你細佬睇下你變成咩樣...」

黑幫老大毫不客氣咁除低條褲,姐姐熟練咁將肉棒含入口中,同時仲一臉滿足咁望住滿臉驚訝嘅弟弟。

「嗯啜...唔駛擔心我...」姐姐一邊吞吐一邊講。「我...我還完你呢筆債...啜啜...之後仲想繼續留喺度...你以後自己一個...嗯嗯...啜...好好生活落去...」

借定唔借?還得到先好借。

感謝你睇到嚟呢度,我地喺下一篇文章再會。

沒有留言:

張貼留言