2020年1月份FANZA月間榜 Top 100女優

 大家好O:-)


今日元宵佳節,響度祝大家人月兩團圓,日日買到口罩#[sosick]#lm2lny

一齊睇下2020年第一張成績表#diu#lm2lny













1位 安齋らら S1專屬

未有安齋らら「返嚟」之前,S1都仲係三上既天下,但而家睇嚟安齋らら有足以問鼎S1銷量一姐既地位。
3月既作品係睇到已經識背既上司出張相部屋,呢個劇本都俾班一線既拍得七七八八#zzz#dog之後應該就去拍同人妻響被竇偷食#give#dog
考演技既劇本我覺得唔係好啱佢拍,不過大部份觀眾都係睇住佢對大奶奶無視佢啲演技,所以冇所謂啦#:P#dog
至於響我心目中可以同佢銷量上有得鬥既深田えいみ又一次響個榜度失蹤,唔知佢到底點計#math#dog


4位 仲村みう

2月有套響S1出既交換體液作品,之前佢響Moodyz出親片就多數都攞第一,而家唔知係咪出片密咗,反而大家開始冇咗嗰種期待感。
不過都仲係賣得唔錯,唔知會唔會簽是但一間做專屬呢:)

5位 八木奈々 Moodyz專屬

Moodyz上年12月既新人,個樣我覺得幾普通,身材都冇咩睇頭。
片商暫時sell佢既賣點係清純美少女,另外就係出道到而家3套作品Moodyz都有同佢出Blu-ray版,新人嚟講係一個高規格既看待:)就睇下過咗新人蜜月期之後既表現喇。


6位 佐知子 企劃單體女優

最近多人開始留意既一位眼鏡娘+J Cup既短髮女優。
產量暫時都幾好,一個月都有十幾套,鐘意呢type既巴絲打可以留意下。


8位 加美杏奈 Ideapocket專屬

IP社今年1月新鮮滾熱辣既新人,都係一位笑容系既女優:)


11位 七瀬ひな 企劃單體女優

外型幾好既一位輕熟型女優,可以觀望下。


14位 山岸逢花 Premium專屬

事務所當佢如珠如寶既山岸逢花,1月就借咗過去WANZ去拍素人感謝祭中出SEX,忍得住唔知幾多分鐘就有得中出#treat#dog
好少見山岸上到咁高,佢呢套作品應該幫咗佢唔少。


17位 河合あすな Prestige專屬

依然係蚊香最賣得既一位招牌女優:)


19位 JULIA WANZ/ Oppai專屬

唔少人包括小弟既其中一個童年回憶,雖然真係疲態盡現不過依然繼續拍緊唔少作品。
同上面山岸調轉,今年1月就佢外借去咗Premium拍咗套同窗會NTR#gcap#fs

25位 朱莉きょうこ S1專屬

S1今年1月既新人,特徵係童顏同I Cup。


26位 白坂有以 Moodyz專屬

一位我幾睇好既新人女優,外型唔錯,笑容一百分。
3月新作係女僕主題,開正我口味#:)#mouse


29位 希島あいり Ideapocket/ Madonna專屬

由溜池轉去Madonna,再加多間IP,可以話而家係希島既事業黃金期。
早幾日見到佢Po相同幾個女優出去食飯,當中有好耐冇見既瑠川リナ。



30位 橋本ありな S1專屬
58位 白葉りこ S1專屬

橋本唔駛點介紹,至於白葉就係S1上年8月既新人,賣得都幾唔錯。
擺埋一齊係因為嚟緊2月14號情人節S1會出套佢地既共演VR#hoho#


40位 羽咲みはる S1專屬

羽咲3月嗰套好似幾得意,係洗衣鋪既題材。
戲肉都係其次,洗衣鋪呢啲日常會接觸到既野變做AV題材,我覺得幾新鮮#:)#dog



48位 天使もえ S1專屬

早幾日隨住S1出新作情報,天使もえ亦都公佈咗佢會響S1卒業既消息。
卒業意思唔係引退,響「片商」卒業意思即係離開嗰間片商去第二度繼續拍,而唔係引退唔再拍。
成個消息都係嚟得好突然,天使既Fans好多都猜測緊原因同佢未來既去向,大部份都係覺得佢係因為失落咗FANZA最優秀女優賞而同北都集團呢邊有磨擦,傾下傾下都係合作得唔愉快所以索性走人#cn#
亦有可能係因為天使響S1已經5年,可以拍既題材都九九十十,再落去就得返解禁,留響S1上面又有三上同安齋頂住,所以出去闖下睇下有冇得發圍。
至於未來會係簽邊間,FALENO係大熱中既大熱,呢間新片商最近動作多多,仲要撬親都係北都集團既女優,開出嚟既價格肯定係非常吸引,如果唔係都好難撬得郁佢地。
可以睇得出FALENO既野心好大,係以取代S1同FANZA響業界既地位嚟做目標,呢方面同天使既心態不謀而合;再加上FALENO暫時未有一啲好紅既一線女優,天使入到去就可以直接坐上一姐寶座,爭都唔駛爭。
當然上面都係猜測,真相都要等佢本人或者事務所公佈。S1未來既地位會唔會比FALENO取代,我地就拭目以待喇。


47位 架乃ゆら S1專屬
56位 坂道みる S1專屬
82位 伊賀まこ S1專屬

上面提到S1既情況,天使同橋本相繼離巢,大粒既招牌女優走人,就輪到班新世代上位。
之前有提過羽咲みはる、架乃ゆら、坂道みる,仲有我諗唔明邊度吸引到人睇既伊賀まこ,呢幾個都係呢啲位置既後補人選。
當中我最睇好係坂道みる,外型越嚟越討好,床技連男優都一致認同既天才級女優,除咗情緒有時唔係太穩定,基本上都有哂所有上位既條件。
所以未來既S1會係點樣既景況,真係好難講呢:)

55位 岬ななみ Ideapocket專屬

IP社二線既專屬女優,3月會有套佢外借去Attackers既作品。


59位 奥田咲 S1專屬

少見既高排名,而家S1現伇專屬佢同小島みなみ入行年資第二耐,最耐係葵司。


61位 ジューン・ラブジョイ (June Lovejoy) Fitch專屬

肉感好重既一位外藉專屬女優,好少見有非日本人可以上到榜。
不過基本上我唔睇鬼妹既[sosad]睇下有冇巴打可以補充下[sosad]


64位 小野夕子 FALENO專屬

借呢度講多少少FALENO。
之前以為佢係SOD出嚟既一條新Line,但而家睇返佢應該只係借SOD既平台嚟賣實體碟,主力依然係做Digital既市場。
FALENO背後既集團U-NEXT,主力本身都係做Digital既影畫市場,而家大展拳腳入埋嚟AV產業。就好似上面所講,佢地明顯有好大既野心,撬完一個又一個,聽聞三上同高橋佢地都有聯繫過,但最後唔成事。
可想而知,呢間公司唔係咁簡單,係有哂計劃同準備進軍業界#:)#cat買哂啲一線女優返嚟,自然我就係一線片商啦#touch#dog
同埋留意返雖然佢地借SOD平台賣碟,但係實體碟會遲Digitai個幾兩個月先出,想先賭為快既朋友就自己搵方法喇#bye#


78位 佐藤エル 企劃單體女優

180cm高加上紋身,風塵味好重既一位女優。


80位 小泉ひなた Attackers/ 本中 專屬

由SOD Star卒業,跳出嚟變成雙專屬女優,小泉ひなた條件都有返咁上下。
呢位斯斯文文既女優要好好努力呢:)


90位 麻里梨夏 企劃單體女優

入咗行6年,今年1月31號就正式引退既麻里梨夏,引退作由本中操刀,係嘔吐物題材既作品#sick#pig
臨走都要拍到咁重口,真不愧係麻里梨夏#sick#pig


99位 野々浦暖 Prestige專屬

蚊香社上年2月出道既專屬女優,拍咗一年嚟緊3月作品中出解禁。

沒有留言:

張貼留言