(劇透+影評) ABP-835 園田みおん 新居入伙,隔離鄰居係朝思暮想既AV女神。

大家好:)

上一次既天使もえ劇透+影評有唔少巴絲打都好鐘意,響呢度再一次多謝大家既支持#adore#
而今次呢篇可以俾少少心理準備大家,冇天使もえ嗰套咁精彩,甚至連好睇都稱唔上[sosad]小弟會盡力將佢寫得吸引啲,等大家睇既時候投入啲#hoho#

今次既題材我覺得算新穎破格,同埋主演既女優即將引退,所以我想將我寫呢個系列既第二篇俾咗佢,作為對佢既一個致敬:)

我地歡迎呢位人間性器,園田みおん。


睇片之前都係介紹一下呢位女優:)

園田みおん,未下海既時候係打住一個旗號,「Twitter follow人數超過一萬人就會拍裸體寫真」,以佢既條件當然冇難度,終於響15年8月喺S1出道。但當時佢既面前有一道高牆,就係宇都宮しをん[banghead]


兩個都係打巨乳路線既女優,響S1呢間競爭咁激烈既片商,只能夠有一個人留低。結果只係短短半年,佢就由S1轉會去Prestige蚊香社。
當時既蚊香社仍然係あやみ旬果同鈴村あいり既天下,園田只能夠喺兩位早已名氣響噹噹既超級大前輩後面,開展佢既業界之路#cn#


時間嚟到18年年中,蚊香既生招牌旬果移藉去S1,鈴村開始減少公開活動,我地今日既主角園田みおん,終於搵到機會同時機上位做一姐。可惜喺同年年尾,爆出咗業界近年以嚟最嚴重既無碼流出事件,SOD,蚊香社,差唔多無一倖免,當然亦都包括我地呢位準一姐。
雖然係咁,但園田仍然努力,響業界發光發亮,佢做過AV OPEN既宣傳大使;做過日本成人博覽會既宣傳大使;入圍過兩次成人大賞可惜都無功而還;就連今年既台灣TRE成人展,佢都係其中一位金咭級別既女優。


今年8月,園田宣佈因病缺席今年既TRE,無數影迷包括小弟,都大呼可惜。
而就喺9月2號,園田みおん宣佈因為身體關係,將會喺10月正式引退,亦都唔會再返嚟業界。


上面寫咁多,小弟最後想表達既只有一句,點解一個咁好條件既女優,好似去到邊都發唔到圍?
係真係佢唔夠實力,定係佢生不逢時?

睇完以下呢篇劇透,我地再好好討論一下。


---------


各位好:)我叫連仔,係一個喺日本生活既白領上班族:)
今日我搬新屋,喺一幢一梯兩伙既小公寓,搵咗個朋友上嚟幫手。
幢公寓得3層又冇lift搭,搬都搬死人xx(



就喺我搬緊最後一箱入屋既時候,箱底嗰層膠紙忽然之間爛咗,跌哂啲野出嚟@_@
「吖...哎呀!」
「乜你咁唔小心架...你冇封實個箱既咩#ng#你啲野跌哂喇#cn#
「仲講:-[幫手執啦[sosad]
「幫你手仲要鬧人#fuck#...咦#oh#? 呢個邊個嚟#oh#





「搞錯吖:-[園田みおん你都唔識:-[你平時唔打飛機既咩:-[
?_?...唔識有幾唔閒啫#ng#咁多AV女優...你都識唔哂咁多個啦#ng#
「個個都可以唔識,園田BB你就一定要識:-[」我隨手攞起一隻園田既DVD。「你望下個樣! 仲有對G Cup波! 同埋個笑容! 簡直係人間性器[bomb]
「有冇咁巴閉吖#ng#
「唔準你抵毀我女神:-[:-[見你今日嚟幫手借呢套俾你返去睇啦,睇完你就知佢有幾勁:-]
#oh#...哦...咁等我返去睇下係咪真係咁勁先#cn#
「嗱講明先,你打飛機嗰陣咪整污糟個碟盒吖:-[唔係我鳩都扭斷你:-[
[sosad]...得喇得喇[sosad]

 

正一離哂譜,園田みおん咁正都唔識,仲同我講你識打飛機:-[
呢啲fd真係要推佢落坑,打飛機打足七日七夜,等佢知我園田BB究竟有幾正[369]

係喎,都唔記得新搬入嚟要同隔離鄰舍打聲招呼#oh#...
聽日過隔離屋敲下門,唔知係咪單身靚女呢:P


送完我個fd走之後,響屋企悶悶地又見天都黑,我就打算去便利店買野食:)
呢排天氣涷到鳩都縮#:)#ice#fs返嚟真係要打返個飛機暖一暖身#kill#



就響我買完返嚟行上樓梯既時候,有個長頭髮既女仔同我迎面擦過。
咪住...點解佢同我女神園田みおん#oh#咁似樣既?


 
 

我嗰層就得兩個單位@_@...
今鋪大檸樂@_@...
莫非園田BB住喺我隔離@_@...?
就係咁,我成晚冇訓過。
陪住我度過無數寂寞既夜晚,樣靚身材正,淨係聽到佢個名都已經扯扯地既園田BB,竟然住喺我隔離@_@
尋晚咁涷佢又咁夜出去,究竟係做啲咩呢?_?
莫非係陪...唔好吖:~(我既園田BB純過蒸餾水架:~(

於是,我就開始咗默默監視隔離屋呢樣咁痴漢既行動。
但唔知係咪天意,我喺屋企嗰陣佢就成日唔響度,搞到我想過去打招呼都唔得:-(

   

好彩,皇天不負有心人,終於俾我喺有一日放工歸家既路程上,喺樓下見到佢屋企著咗燈#love#
園田BB:P我嚟同你打飛...吖唔係! 嚟同你打招呼啦:P




拎住一早準備好既見面禮,我懷住戰戰競競既心情嚟到園田BB既門前。
深呼吸一口氣,好,死就死啦:-[

咯咯
「係...請等一陣...」門後面傳嚟園田BB既聲音。

門一打開,係佢,我每日朝思暮想既,園田みおん。




「Er...Er...晚安你好#oh#...我係...我係新搬入嚟隔離屋既#oh#...我叫連仔...」
「哦...係...晚安#oh#
「Er...同埋...[sosad]...我...一直都係你Fans嚟:~(! 你每套作品我都有買:~(! 我一路都好鐘意你:~(!」
園田BB略顯尷尬,似乎冇諗過隔離鄰居會同佢講啲咁既野。
 

「哦...:)...係,多謝你:)
「呢個...吖係喇!」我攞起手上既見面禮。「呢份雖然唔係啲咩貴重野...但都希望你可以收咗佢#ass#
#oh#...係,多謝你:)

   
「Er...同埋...如果有咩問題既[sosad]...可以話我知:-[我一定會盡力幫你:-[
「哈哈:)...」園田BB既笑容好靚#love#「係:),我知道喇:)
「咁...咁...我唔阻你休息喇#bye#Er...Er...加油^3^!」
「係:)多謝你:)

同AV女優近距離接觸[bomb]真係好緊張好開心吖[bomb]
我決定今晚要睇園田睇通宵[bomb]
而呢個時候,園田拎住手上既禮物,若有所思,笑一笑,關上咗屋企既大門。

 


講你地都唔信:)自從嗰次之後,我同園田BB就開始咗互相交換禮物:)
有時我返到屋企,會見到有袋野掛咗喺門口,唔駛裝cam都知一定係園田BB送俾我^3^
啲人成日話相由心生,園田BB咁靚女又咁好人,做佢男朋友一定好幸福#love#

就係咁,我地開始咗呢段又係鄰居又係偶像與Fans既特殊關係:)





喺一個平靜既晚上,一個單身毒撚夜媽媽冇野做,就梗係打返個飛機暖暖身啦:P開返園田BB本寫真集睇多次先#kill#
就喺打到差唔多到終點既時候,門外面忽然傳嚟敲門聲。

天寒地涷邊個阻人打飛機:-[真係要切佢春袋燒嚟取暖:-[
忍痛著返條褲,透過防盜眼望出去,咦#oh#? 出面嗰個人同我本寫真入面嗰個咁似既#oh#...
園田BB過嚟敲我門@_@!?

 


「等...! 等我一陣!」 人生第一次有AV女優敲我門,已經唔係興奮咁簡單。我拿拿淋執乾淨地下啲紙巾,望見仲響床上面本寫真集----
都有真人睇啦,仲睇本寫真集做咩[sosad]黎手扔落床下底就算#cn#

一打開門,就見到園田BB著住套睡衣,企響我屋企門前。
「晚安...唔好意思咁夜仲打擾你:)
「晚安#oh#...係呢,咁夜過嚟有咩事?」
「係咁既...我有啲野想搵你商量:)...」
「商量?_?...?」
「係...」園田BB避開我既眼神,有啲卻言又止。
#oh#...Er...出面咁涷,不如入嚟再慢慢講啦:)
「好...咁就...打搞哂喇...:)

園田BB著住睡衣入嚟我間屋#love#!? 我係咪發緊夢:P!?



入到屋先睇清楚,園田BB今晚套睡衣藍白間條,中間條拉鍊就好似一條弱不禁風既防線,一拉低少少就可以睇到嗰對傲人既G奶。引誘人犯罪既拉鍊,隨住佢主人既呼吸不斷抖動,好似喺度呼喚住一個願意拉低佢既人一樣。
望落少少,一條只係啱啱好覆蓋住大脾既短褲仔,將園田既雙腳完全曝露喺空氣之中。平時保養得宜,冇任何多餘既脂肪,線條感十足。俾對腳夾一夾,命都短幾年。
園田BB真係樣靚身材正:P點解會有咁完美既女人[bomb]
唔知佢搵我係咩事呢?

「係呢...園田小姐你話有事要搵我商量...係咩事呢?」
「嗯...係咁既,」園田BB面上面浮現一點點既怕醜。「我呢個月嚟緊要拍既題材...我既設定係妹妹,之不過...」佢笑咗一笑。「我未試過做妹妹既角色呢:)
「哦#oh#...講起嚟又好似係...」
「之前飾演既都係姐姐系列----」
「係係係! 嗰套女友姐姐題材做得超好----」
講咗出口先發覺,大獲,咁樣講好似唔係幾好:o)

「哈哈:)...多謝你:)」園田BB既笑容化解咗尷尬。「所以呢...我想搵你幫手,試下排演一下個角色。」
「我#oh#...我#oh#...? 即係我做你哥哥#oh#?」
「嗯:)係吖:)
「可以! 當然冇問題!」我好似個小朋友收到新玩具一樣咁興奮。
「真係既? 多謝你:)
「咁樣...我#oh#...應該要點做? 劇情...大慨係點?」差啲想埋去書櫃攞返本演員的職業修養。
「劇情就係...」園田BB尷尬地笑一笑。「妹妹要同...哥哥上床。」



「吓? 吓? 吓?」我有啲唔敢相信自己隻耳#oh#
「係...:)」園田BB開始越拱越埋。「我呢...唔係好知...要點樣演先啱...」
「等...等一陣...園田小姐...咁樣...」
「我知...咁樣係有啲突然,」園田BB隻手開始摸上我個身度。「但你之前唔係講過...有咩事都可以搵你幫手...既咩:)?」
「係...#oh#...我係有咁講過#oh#...」
「所以...哥哥:),」 佢隻手已經隔住褲摸住我啱啱幾分鐘前先嗚金收兵既陰莖。「我地嚟...做愛啦:)

呢一刻,佢已經唔係幻想中女神嗰位園田BB,喺我面前係真真實實既,園田みおん。


 
 

「真...真係摸緊我? 我唔係發緊夢?」
「嗯? 哥哥唔鐘意咁樣咩?」園田對手好軟,隔住褲都feel到佢手上既溫暖,好似注入能源咁傳到我已經慢慢硬起嚟既巨根裏面。
「唔係...好舒服...你摸得好舒服[bomb]...」
「哥哥...我地嚟做愛啦:)」園田世界級既笑容無人能敵。
「但...但係...我地係兄妹...」
「唔..」園田扁一扁嘴。「但係...我好想同哥哥做...」
「唔得...唔可以吖...」
「不過...哥哥你都硬哂喇。」園田望咗一望差啲隊穿條褲既巨根。「嚟吖:)...我地做啦...」

口裏說不,身體永遠最誠實。我幾乎冇任何天人交戰既矛盾,一下就將園田推喺床上面。
做戲又好,做愛又好,都要做全套!


 

已經控制唔到自己既我,將個頭埋咗入園田既雙乳之間。
淡淡既沐浴露香味,混和住乳香,連連攻入我個鼻入面。

「哥哥...吖...你唔駛咁心急喎...」

一手拉低嗰條礙眼既拉鏈,我同園田既G奶,就只係剩返佢個粉紅色Bra呢道最後屏障。
雙手好似磁石咁自動吸咗埋去,開始瘋狂既搓揉,G奶亦都跟隨住搓揉而變型。

「軟唔軟吖?」
「軟...好軟...好正...」







伴隨住我既進攻,園田開始發出舒服既呻吟,俾我健碩身軀壓住既矯小身體,開始扭動起嚟。
似乎頸部係園田既敏感帶,一錫埋去佢就呻吟得更加起勁,我順勢錫向佢既櫻桃小嘴,蓋住佢既呻吟聲,但園田似乎更加興奮。




經過一輪既交換口水之後,我再一次對嗰對柔軟既G奶進攻,拉低咗個Bra,G奶幾乎係用彈出嚟既動作嚟同我打招呼。
在我睇嚟看似陌生而又熟悉既一對G奶,園田對於呢個袒露似乎冇任何既不滿,笑一笑,眼神示意我可以繼續。




當我既手指撥弄園田既乳頭既時候,佢既呻吟聲越嚟越大,乳頭亦都漸漸硬起嚟。
睇準機會,我一口將乳頭含入口中,園田發出刺激而滿足既呻吟。

「吖...哥哥...咁樣好舒服...」
「啜...咁樣? 係咁樣嗎?」啜完左當然要啜埋右,定律嚟。
「嗯...嗯...嗯...」

我條脷貪婪地舔弄住園田既乳頭,園田一下又一下美妙既呻吟好似鼓勵住我咁,隨住我速度既加快,呻吟聲亦都起伏不斷。
直到園田兩邊既乳頭都佈滿我舔弄過後既口水,我先依依不捨咁由嗰對完美既胸部抽離。






「哥哥...舔...舔下面吖...」

返工都冇咁聽老細話既我,帶住嘴邊仲殘留住既乳香,將眼神既焦點集中喺園田既雙腳。
園田笑一笑,解開條褲頭帶,慢慢將條熱褲仔除落嚟。
我將園田雙腳朝W字型打開,最神秘既區域,距離我只剩返一塊薄薄既內褲。我將頭迎上去,嗅住園田既香味,大大力咁隔住內褲吸啜。
園田既呼吸又變得急促起嚟。

「我...我想睇...想睇小穴...」
「想睇小穴嗎:)?」
「係...好想睇...我忍唔住喇...! 」

未經過園田既同意,我就將佢條內褲除落嚟,舉高佢雙腳,小穴就喺我眼前一覽無違。

  

「真係...好靚...」
「哥哥你咁樣望...我好怕醜架...」
「我...我舔落去喇...」

收咗order就要做野,我條脷好似人類第一次接觸外星生物一樣,帶住不安同興奮既心情同園田既小穴展開親密接觸。
園田捏實枕頭同被鋪,高潮起迭既呻吟聲此起彼落。我開始大力既吸啜,同時亦都尋找佢既敏感點。

「吖...哥哥...咁樣...好舒服吖...
唔得喇...唔得喇...好舒服...要高潮啦...!」




我都仲未搵到你就高潮[sosad]? 搞到我有啲失望:-(
不過園田面上高潮過後既餘韻,帶俾我好大既滿足感,於是,我有下一個想法:)

「我...想睇屁股...」
「屁股...可以哦...」園田慢慢轉身,型成半跪姿勢,將佢既屁股呈現喺我眼前。

一面讚嘆住上帝創造園田既美學,我又開始我下一步既舔弄進攻。
由下而上再返轉頭既重複舔弄似乎係園田既另一個弱點,再一次,園田又再喺我面前達致高潮。


   
吖...吖...」園田高潮過後急促既呼吸聲,「哥哥...我嚟幫你...舒服啦:)

話口未完,我反抗都嚟唔切,條褲已經俾園田除咗落嚟。兇猛既巨根挺立著,好似向住園田打招呼咁。

「哥哥好硬喇喎:)」園田對住我甜笑。
「係...係...但我地係兄妹...唔可以咁樣架[sosad]...」
「唔得咩?」
「咁樣唔得...唔得架...吖...!」

園田趴低身,濕滑既舌頭由巨根既底部舔到上龜頭,眼神一直同我對望住,好似同我講緊----

咁樣真係唔得咩:P?

嚟到呢一刻,我話唔得都冇人信啦[bomb]

 



一次又一次既快感刺激住我一早已經唔多清醒既腦袋,園田一對水汪汪既大眼,不時同我對望,好似喺度觀察住我既表情同反應嚟做下一步行動咁。
明明十五分鐘前我仲睇緊佢本寫真打緊飛機,而家竟然係佢本人喺度同我含緊...

   

「我...唔得喇...
我想插入去...可以嗎?」
「啜啵...嗯? 想插入去嗎?」
「嗯...嗯...好想...」
「啜啵...」園田最後一下既吸啜,口水離開我既龜頭,牽出咗一條薄薄既浮絲,整個畫面充滿住淫亂既氣息。「但係哥哥...唔可以唔戴套哦:)
「 #oh#...?」
「因為係兄妹:)」園田喺睡衣口袋入面攞咗個condom出嚟。
「嗯...嗯...好啦:-(...」我面上難掩失望。
園田對住我笑一笑,純熟地幫我條巨根戴上condom之後,將我推低喺床上面。
「訓低啦...:)」由低抄角度望上去既園田真係好靚。「準備要入去咯...」

園田扶住我既巨根,迎上佢一早就已經濕漉漉既小穴...

   
「吖...真係...真係插咗入去...」我到而家都唔係好確信到眼前發生緊既事。
「嘻嘻...咁樣舒服嗎...?」園田雙手按住我心口,條腰開始擺動起嚟。
「好舒服...」





園田保持住腰部既上下擺動,彎低腰舔住我既乳頭,腰部擺動既速度越嚟越快。
「咁樣呢...吖...吖...咁樣舒唔舒服...?」
「都舒服...點樣整都舒服...」
「我都...好舒服...」

園田將身體挨後,雙手支撐住身體,雙腳打開,清楚咁睇到我既巨根喺園田既小穴到進進出出。
配合住園田既節奏,我條腰不由自主咁頂向上,園田望住自己既小穴被越插越快,開始控制唔住身體既顫抖。

「吖...吖...! 咁樣頂住...會...吖! 
吖! 好犀利...好舒服...高潮...要高潮喇!」





仲喘緊氣既園田轉身,變成背向騎乘體位。
雖然冇得望住園田既靚樣,但係望住佢渾圓既屁股響我面前上上落落,條腰賣力咁扭動,又係另一種快感。
見園田開始大汗疊細汗,我體貼咁除低佢身上件睡衣,係時候到我既回合了:-]
我坐起身將園田推低,解開佢身上件Bra,將佢既屁股扶向我巨根既位置,用巨根喺園田小穴外面掃咗一陣,以狗仔式再一次插入! 
 




「哥哥...吖...吖...好舒服...吖...」

為咗慢慢感受園田小穴帶俾我既觸感,我選擇用由慢至快既節奏抽插。
園田似乎非常享受,屁股不斷咁頂上嚟。雖然口入面仲嗌住哥哥,不過我相信佢係真心舒服...既#:)#fs

唔諗咁多,我拉住園田隻手,扶住佢條纖腰拉起個人,由下至上咁頂入園田小穴。
雙手冇得閒落嚟,園田自己單手撐住身體,我雙手由後面揸上佢雙乳,幾重刺激之下將佢送入下一波高潮。
園田對波真係好軟[bomb]





做埋側身體位之後,我都feel到我差唔多到極限[bomb]
園田既小穴經過幾次高潮之後已經非常敏感,每一下既抽插佢都發出美妙既呻吟。
最後一個回合,我換成傳教士體位,睇住自己每晚既女神,響自己抽插下面紅耳熱矯喘連連,心入面只有難以形容既快感。
隨住抽插既幅度,園田既雙乳都跟住搖擺起嚟,我捉起園田雙手交叉合起,令到佢對G Cup波再一次夾出一條深溝,睇到我眼都突埋之餘,亦喺我腦海留下今晚最難忘既影像。

「園田小姐...我...忍唔住喇...唔得喇...」
「吖...吖...吖...我都...我都...差唔多...你射...射出嚟啦...」
「吖...吖!」

除住我最後一聲大吼,我依依不捨咁將巨根由園田既小穴抽出,拔走condom,將濃濃既精液射哂喺園田身上。

至於你問我點解戴咗套仲要抽出嚟射...?
我都唔知#:)#fs可能平時睇得太多AV,潛移默化之下就習慣咗...#O:-)#fs

直到射完既嗰一刻,我先慢慢整理好啱啱發生既事...
我啱啱同我既AV女神園田做愛:P...
能夠做到園田みおん既鄰居,實在太好喇[bomb]


 
自從嗰晚之後,我就冇再見到園田...嗯[sosad]都係叫返園田小姐啦[sosad]
嗰晚發生既事,就好似一場夢一樣,好真實,但係又有啲唔實在既感覺。到底園田小姐當日係演技,定係真情流露呢? 我都仲未搵到個答案。

直到有一日,我喺回家既路程上,再一次撞到孤身一人既園田小姐。

#oh#! 園田小姐!」
#oh#...哦...晚安:)
「晚安#oh#...係呢,你...咁夜係打算去邊度?」
「我...我約咗朋友喺附近玩:)
「哦...吖係呢,上次拍攝...最後點樣?」
「哦! 上次拍攝好成功!」 園田小姐甜笑著講。「我仲諗住...搵個機會好好多謝你:)
「好成功? 咁就太好喇...」唔知點解輪到我有啲唔好意思。
「係呢:)? 你有冇啲咩想要:)? 我可以送俾你喔:)
「Er...#oh#...忽然之間咁樣問#oh#...一時之間諗唔到...」
「咁樣...一係咁啦:)
上次你應承咗我呢個咁無理既請求,今次輪到我應承返你一樣野,好唔好:)?」
「一個請求#oh#...?」我個腦已經喺度無限FF。
「係:)咁你諗到再同我講啦:)
我要走喇:)拜拜#bye#

目送住園田小姐既離去,我呆咗咁企喺現場。
一個請求...到底係咩好呢...?



好喇:)今次呢條片我地又睇到呢度,有興趣想知之後點發展既,都係建議大家去買/搵嚟睇:)
如果你係男主角,你又會想要求園田みおん同你做啲咩呢;-)?

小弟既獻醜影評會喺禮拜六晚擺上嚟O:-)

--------

今次其實當決定主角係想做園田みおん既時候,心入面掙扎咗好耐,到底係做呢套好,定係做ABP-634好[sosad]
 
(呢套真係好睇好多[sosad]我一路寫上面篇劇透一路後悔點解唔寫呢套[sosad])

兩套我都好鐘意,但如果講故事性同好睇,ABP-634絕對比大家啱啱睇完劇透既呢套嚟得好。
最後揀呢套,純粹就係因為我鐘意佢劇情算係創新,Fans睇既話代入感會更加重。就算唔係園田Fans都好,如果你本身有留意開/追開女優日常social media既話,睇完都會FF一下: 如果XXXX真係做咗我鄰居,每日生活應該點過呢:P?
呢一樣亦都係劇情類AV可以帶俾大家投放主觀感覺既地方:)好多人鐘意睇劇情類AV除咗鐘意睇故仔背景之外,另外就係可以俾自己投放落去個角色度(當然都睇咩劇本啦),有個背景俾大家FF下。
至於ABP-634[sosad]睇下將來有冇心機同時間都寫一篇同大家分享一下[sosad]

今日我地focus返喺呢套ABP-835先:)

劇情類AV短缺向來都係蚊香社既弱項,唔計絕對鐵板之類既小故事合集,蚊香最為人熟悉既真係得返女子經理人、動漫社cosplay妹,女友姐姐/妹妹,同埋呢套AV女優做鄰居,而當中,仲有一兩個題材唔係蚊香自己既獨家劇本。

所以今次既AV女優做鄰居設定,暗暗地有種殺出新血路既創意,我本身對佢點樣描寫男主角同女優之間相遇既情節有期待,最後竟然都係輕輕帶過,呢樣我係有啲失望:-(
其次係女優搵男主角幫手試劇本,中間有種冇頭冇尾既感覺,只係佢地互送禮物就可以發展到呢個地步[sosad]? 雖然話睇AV唔駛咁認真,但係如果佢可以描寫多少少劇情,會令到觀眾個投入感更加大。

譬如如果我寫,可以話男主角知道咗隔離係園田之後,喺某一晚偷聽到園田同男朋友嗌交,出去安慰打開門睇住男朋友走咗既園田;又或者可以寫有痴線Fans跟蹤園田返屋企,然後男主角保護佢既劇情,俾觀眾慢慢俾劇情帶入戲,而唔係而家呢種突兀得嚟帶點搞笑既劇本[sosad]


(互送幾次禮物就有得試劇本,不如話男主角過去幫園田換光管啦[sosad]個付出好似仲多啲)

都有地方可以一讚,剪接算係流暢,攝影師攞既鏡頭亦都好到位,狗仔式時候園田對波蕩嚟蕩去[bouncer][bouncer]睇到人眼都花埋。

男優都有演繹到嗰種四肢發達頭腦小小簡單既感覺,雖然劇情去到後尾有種當兵feel#:)#fs不過整體嚟講都發揮得好好。
對白嚟講呢套又真係欠奉,所以真係focus喺園田度就夠[sosad]好彩園田都發揮得唔錯:)


總括嚟講,呢套我覺得係一套合格既作品,但未去到佳作。
如果喺園田女優身份同男主角Fans身份呢個關係上再刻劃多啲,我覺得會更好,觀眾會更投入。


(作為一個間唔中會去女優event既海外Fans,呢一幕既佈置好親切#notcry#dog好想去日本參加event#upset#dog)
最後分享少少我對園田既觀感:)

樣波腰腳聲,呢五樣係我對AV女優既五大訴求,當然最好有埋演技搭夠。而園田係我心目中其中一位真係有齊哂以上五個特質既女優。
記得第一次接觸園田既作品應該係ABP-572 ヲタサーの姫。05 園田みおん ,第一幕就要佢去吹一個望落有200磅既肥佬,當時心諗就係,大佬駛唔駛吖[sosad] 搵個正正常常既唔得咩[sosad]睇見佢咁樣真係覺得每個AV女優搵既都係辛苦錢:-(

  
(走下一個走下又一個,蚊香會唔會做唔住[sosad])

之後再留意住佢既作品,雖然我個人偏好劇情類AV,但係園田即使嗰個月唔係拍劇情類,我都會搵嚟睇,唔睇劇情,淨係睇佢著衫同俾人除衫都夠。波大有腰有樣係對腳短咗少少,但比例上仍然係好睇。

推薦幾套我覺得唔錯既園田作品俾大家:)大家有其他既都可以放低個番號交流交流:)


(ABP-572 Cosplay妹 就係呢套令我認識園田)
 
(ABP-710 NTR題材,園田演技發揮得好好)
 
(ABP-793 絕對鐵板,除咗第一幕眼鏡妹唔太match之外,其餘幾幕都相當唔錯)
 
(ABP-863 小惡魔主題,推薦第二第三第四幕,其餘一般)
園田感覺上係一個好敬業既女優,條件亦都好好,無奈佢出道時候既S1冇位俾佢,而佢轉投咗蚊香既時間亦都唔太啱,當終於有機會踏足海外,佢就大病兼引退。
好可惜,真係好可惜,好多野都生不逢時。令到一個咁好既女優,得唔到佢付出後應有既回報。
佢絕對有條件,爬得更高。



祝園田みおん引退後身體健康幸福快樂#bye#fs走咗就唔好返嚟啦#O:-)#fs

最後,都係揀一幅cap圖嚟做總結:)


「對唔住...我有個活動要趕...你可以揸車載我去嗎...?
「我想...由你送我去:)

希望有一日能夠有幸成為園田みおん既鄰居:)

---

:)多謝收睇:)

沒有留言:

張貼留言