2020年11月份FANZA月間榜 Top 100女優

大家好:)


天氣開始轉涼,大家都要小心身體:)
記住多打飛機身體好:)成人台關心你既健康:)

以下係11月既成績表:)



3位 二階堂夢 FALENO專屬

雖然有買榜既嫌疑,但論人氣同銷量既話,二階堂夢喺FALENO嚟講「算係」比較冇咁假既女優,至少日榜月榜都成日見到佢喺度。

而且佢喺Twitter人氣都唔差,又識得每日up下相keep住啲FANS,最近睇返原來都係歸國子女嚟,一口流利英文,仲有出一啲錄音教日本人講英文,呢樣喺業界女優比較少見。

如果今年有新人賞,二階堂夢應該都會係其中一個大熱門:)但能唔能夠keep住,我就有保留喇:)畢竟FALENO拍得真係麻麻地:)



6位 本庄鈴 SOD Star專屬

12月本庄鈴有兩套作品, 一套係SOD Star自家出既幼馴染中出練習,另外一套係同過激呢個系列crossover出既料理店一路開工一路扑既題材。

而我到今日都係唔明佢呢個手刀pose係點解#math#dog



7位 三上悠亜 S1專屬

好耐冇乜點提過三上,最近都覺得佢演技係進步咗,但都係未有一啲我覺得好iconic好深印象既作品,可能咁啱佢拍既題材唔啱我口味#bye#dog

眨下眼佢入咗行都五年,雖然而家係S1既招牌,但拍極都仲係普普通通咁,有少少覺得對其他專屬女優唔係好公平呢#discover#dog



9位 山崎水愛 S1專屬

上個月小弟我就推介呢位寫真界下海既新人俾大家,講聲對唔住先#please#mouse原來真係麻麻地#please#mouse

靜音mode比起初入行時候既水卜仲要誇張,身材有睇頭但唔敏感,眼神同演技就算以新人嚟講都完全唔合格。

希望會好似水卜咁越嚟越好,但現階段真係睇唔入眼#what#mouse



10位 神宮寺ナオ Madonna Moodyz專屬

連登仔最愛輕熟女女優,兩間片商專屬既作品都各有睇頭,充份俾大家睇到神宮寺各方面既魅力#:P#cat



11位 JULIA WANZ 溜池ゴロー 專屬

又係一位好耐冇上過頭二十名既女優,每年年頭都覺得佢做多一陣就引退,但每年去到年尾都仲見到佢繼續有片出,算係一個年尾既驚喜啦:)

而家個樣都同我細個睇JULIA既印象唔同咗好多#mock#pig如果JULA真係引退應該都會有唔少人出嚟懷緬一下呢個集體回憶#read#pig



12位 相沢みなみ Ideapocket專屬

今個月相沢既排名終於都合理返啲喇,最近FANZA就宣傳會出自家製既節目,記者會上面搵咗幾個專屬女優坐陣,其中一個就係相沢。

睇嚟FANZA同相沢既合作終於破冰,係個好消息。暫時仲未知呢個節目既詳細內容同安排,唔知會唔會有常駐女優坐陣,以相沢喺國內同海外既人氣,節目有佢既話應該都會生色不少:)


20位 東條なつ 企劃單體女優

12月出埋最後一套喺FALENO既作品之後,正式離開FALENO成為企劃單體女優,好似之前S1既吉良りん一樣,專屬轉企單循例都會有一兩個月既新鮮期,產量比之前大增,排名亦都會提高唔少,但要keep住高產量同銷量就唔係咁容易。

東條變做企單之後戲路都闊咗,由學生妹做到上人妻都有,拍得咁闊莫非最近好等錢駛?



22位 篠田ゆう 企劃單體女優

另一位連登仔最愛女優,出年1月有一套漫畫改編作品喺Moodyz推出。



25位 神木サラ FALENO專屬

FALENO 11月既新人,特點係I CUP波, 同對望落好奇怪唔係好自然既眼#discover#dog



32位 桃乃木かな Ideapocket專屬

1月有套連佢本人都話係問題作既Cosplay(?)作品,都係鐘意佢平時食野個樣多啲。



38位 天音まひな S1專屬

出埋12月嗰套大痙攣題材之後,就正式離開S1要新人必拍嗰幾部曲既階段,我就幾期待會有一啲劇情類既作品,例如同棲又或者女友妹妹呢類,出嚟效果應該會幾好。

若然係強姦題材既話...咦都好似OK喎#play#dog睇下S1會點處理。



42位 楓カレン Ideapocket專屬

1月出既係我好鐘意既家庭教師題材,邊有咁靚既家教架#nope#pig一啲都唔make sense#argue#pig

另外,恭喜入行兩週年!



46位 藤井いよな Ideapocket專屬
依然係小弟喺呢個下半年最睇好既新人,出咗兩套作品成績同迴響都唔錯,嚟緊第三套就已經係一套初階既劇情片,同棲題材,快啲出啦#run#dog


50位 涼森れむ Prestige專屬

最近涼森就同另外兩個蚊香社既女優,河合あすな同野々浦暖,三個人聯合出寫真集,有心有力既不妨支持一下:)

作品方面,1月就有套18連發中出解禁,又係可以支持一下既作品。



53位 高橋しょう子 Moodyz專屬

高橋今年唔係好穩定,題材開始冇咩突破,又未去到唔好賣,但同以前比真係差咗一段距離。

想當年七冠王,而家咁樣真係有啲肉酸#:)#dog



62位 安齋らら S1專屬
唔好諗多咗,上榜只係因為S1同佢整咗套精選合輯#potion#mouse唔係佢本人又又又返嚟#medicine#mouse



70位 桜空もも ideapocket專屬

每次講起桜空もも都係覺得好可惜,明明可以喺業界做到數一數二地位既女優,偏偏硬係有啲野阻住咗,開始個勢頭好好,但之後就令人婉惜。

點都好,桜空既樣、聲、身材、演技,夾埋出嚟呢個package真係現今業界少見,以佢呢個唔穩定既情況未知會唔會突然唔拍,大家要好好珍惜。



73位 羽咲みはる S1專屬

1月有一套羽咲既漫畫改編作品:)



74位 宮島めい SOD Star專屬

宮島同另外兩個主打青春形象既SOD女優,夏目響同青空ひかり,12月尾會出一套三人共演作品,新人嚟講算係比較快有共演既楓會。

沒有留言:

張貼留言