Event ③ : 擔上山可以食一年嘅戀渕桃菜

一開始都有講到,今次去日本參加嘅event入面,有當紅嘅女優,亦都有唔係幾紅嘅女優。而緊接著天使萌之後,我去見嘅就係呢一位唔係幾紅嘅女優,佢叫恋渕ももな(戀渕桃菜)。


22年4月喺SOD出道,戀渕桃菜嘅最大賣點係M Cup,冇睇錯,係M Cup,喺街捉十個港女加埋都唔知有冇嘅M Cup。講起嚟我會去參加佢嘅event都係偶然,事緣係旅程第二日我行書泉(秋葉原入面一間書局,幾乎所有寫真集同calender嘅event都係喺呢度搞。),見到明明已經話滿人嘅戀渕桃菜寫真集event,居然話加額,可以現場即刻買飛#oh#咁就梗係唔執輸,買本一冊劵入去玩下。


(買1本有15秒影相時間)


(唔肯定有冇露點所以穩陣起見劃走咗先#slap#tiger)



(喺旅遊台唔敢太過火#sad#cow暴露嗰啲大家去佢本人嘅Twitter度睇#sad#cow)

寫真集event,基本上同碟鋪嗰種買碟就有飛嘅event差唔多,只係將商品變成寫真集,同埋因為喺書局度搞,尺度唔會去到好大,基本上水著已經係極限。
而且寫真集event好多時候一本就可以參加得,當然買得越多自然就越多福利,但一本寫真集已經好重,同埋好難轉手賣得返出去#sad#cow所以如果個對象女優唔係太鐘意嘅話,買一本意思意思入去影下相傾兩句,我覺得就已經好足夠,十冊嗰啲set留返俾真FANS先買#sad#cow

鏡頭返番嚟秋葉原街頭上面一個啱啱去完廁所嘅香港人,解決咗膀胱爆發嘅世紀危機,我就沿著大街向書泉嘅方向前進。當時嘅時間大概係16:45,比起寫明嘅集合時間15:55已經遲咗差唔多一個鐘頭,不過佢亦都有寫明,遲到都OK,但會擺你喺另一條隊度先,等其他集合時間嚟嘅FANS清哂就到返你,不過當然唔好遲到離哂譜,女優本人都已經走埋你先到嘅話,你買幾多冊都冇情講。

上到去書泉賣寫真集嘅9樓,人數唔係太多,職員見我雖然係遲到不過都冇要我等下先,叫我直接入去排就OK。

排咗大約15分鐘,終於有大波妹睇下喇:





(側面睇,線條相當震撼。)

其實有少少可惜,因為其實同一日戀渕桃菜係有兩場event,一場就係我參加嘅4點呢一場,另一場係12點開始,可惜因為我要去天使萌嘅event參加唔到。我睇完佢po喺Twitter 12點嗰場嗰套衫,就更加覺得自己今次真係搬石頭砸自己隻腳#angry#tiger




#angry#tiger點解12點嗰場係三點式水著,但係4點呢場係公主裙嚟架#angry#tiger有冇搞錯吖而家#angry#tiger係咪歧視參加4點嗰場啲FANS吖而家#angry#tiger叫你經理人出嚟見我#angry#tiger

現實上我當然淨係喺心入面咁諗,影完相傾兩句嘅時候冇咩特別,都係同佢講香港嚟架,今日見到你本人覺得你好靚#sorry#cow知你仲係新人,要好好加油吖嗰啲說話#power#cow佢都係禮貌上回應多謝多謝就完#:-]#pig

趕完呢場,我今日仲有最後一場event要去,亦係今日我玩得最過癮嘅一場,下回分解#plan#cow


(好好笑,影最後一張嘅時候佢話要專登露條底褲俾我影#sad#cow

沒有留言:

張貼留言