「使用前請先閱讀💗~我的使用說明書~」訪問企劃 vol.4 加美杏奈 #1-4

「使用前請先閱讀💗~我的使用說明書~」訪問企劃 vol.4 加美杏奈 #1

想窺探一下可愛少女又纖細又複雜既少女心嗎?

「如果你讚我呢啲地方既話會好開心!」
「希望呢度你會留意多啲...」
「冇同FANS提過既各種事情...」

喺呢個企劃,我地將會深入探討Ideapocket專屬女優,製作一份使用說明書,第四集登場既嘉賓係充滿活力既辣妹,加美杏奈。喺呢次既說明書企劃訪問入面,將會了解到加美小姐一直笑容滿面既秘訣,以及積極向上既目標,使用之前記得參考一下喔!



:)=記者
#:)#mouse=藤井

- - - - -


一直充滿活力,開朗既加美杏奈

:):加美小姐一直都係俾人一種活潑開朗既形象。
#:)#mouse:通常我俾到人既第一印象都係活力、開朗、一直都係笑眯眯,但係有時笑眯眯過頭都係一個問題#ohno#mouse因為好容易同人親近到,讀書時期加入體操部既時候,俾人話過經常笑眯眯咁好得人驚#annoyed#mouse



:):不過成為大人之後,好多人會覺得自己好難同其他人親近到,所以都會有啲人羨慕加美小姐可以好容易同人親近既能力。
#:)#mouse:笑容同埋親切感,呢兩樣通常都令人印象好深刻。而且我完全唔怕生保,一開始聽到有人會驚呢類唔怕生保人既時候都嚇咗一跳... 同埋我係比較積極既人,所以想好好咁善用自己呢個優點。



:):加美小姐本身都有好多優點,有啲咩經常俾人讚賞既地方?
#:)#mouse:外表嚟講,好多時候會俾人讚我個pat pat,而家比起出道嗰陣時更加大,大慨有98cm左右,但喺出道前其實唔覺得呢個係優點嚟... 喺學生時期好鐘意倖田來未,好想著一啲好型既服裝,好想著MOUSSY既美腿緊身褲,但係pat pat太大所以著唔到#cryalot#mouse
但係嚟到而家,大家都話「大pat pat幾好吖!」,慢慢我都開始鐘意自己個大pat pat了#cheerleading#mouse



:):外型線條好靚呢,真係令人羨慕。
#:)#mouse:因為有練過體操,所以有相當多既肌肉,而家識得善用大pat pat既好處,可以享受一啲緊身既穿搭,ridenda呢個牌子既緊身褲可以輕鬆咁著到,想推薦俾一啲大pat pat既女仔。


神尻あんな先生の全力応援はげま尻セックス 加美杏奈 (IPX-757) ,喺呢套新作要留意加美小姐個pat pat!

- - - - -

加美杏奈邁向大人既第一步

:):加美小姐厲害既地方,就係可以將一啲負面既觀感,最後轉化成為正面既睇法。
#:)#mouse:係吖係吖,雖然都會有自卑同埋唔擅長既野,但係會儘量「調返轉嚟諗」,喺唔好既地方背後,都會有一啲好既地方... 儘量向正面方向思考,呢啲都係媽媽教我既,所以我份人一直都係超級積極#ohyes#mouse



:):所以冇試過低沉既時候嗎?
#:)#mouse:當然有,但係如果低沉咗幾多個鐘頭之後,就會想郁動身體等自己忘記呢個感覺,同屋企人關係好好,所以會同爸爸去擊球中心,又會同妹妹去唱卡啦OK。

:):低沉既時候要活動身體!但係就算知道都好都未必做得到,加美小姐果然好厲害吖。
#:)#mouse:消極既話,會感覺到自己既最大容量會越嚟越少。不過雖然我既諗法係積極,但都俾屋企人話我做野太過隨心所欲,所以今年努力學習緊成為一個成熟既大人。



:):講到隨心所欲既事,有啲咩小故事可以同大家分享?
#:)#mouse:有好多!包括而家既工作都係,因為同出道前既40歲男朋友冇性生活,所以想搵個地方發洩一下,就成為咗入行既契機,不過屋企人知道既時候都係嚇親佢地#scratching#mouse



#:)#mouse:讚書時期花咗好多時間喺體操度,當時開始既理由只係單純想拎住絲帶好開心咁fing下fing下,總之對一樣野有興趣既話,就會想去試下,但有時淨係得一股傻勁都係會唔成功... 所以而家學習緊再三考慮先去做決定。

:):所以加美小姐係會用身體嚟話俾自己知鐘唔鐘意嗰一樣野既類型。
#:)#mouse:係吖,首先試下做咗先,之後再去考慮既類型。

- - - - -

今個星期既說明部分

120%既元氣,加美杏奈既笑容

可以令周圍既人提起精神既必殺技,不過有時太親近既話會嚇親人。



體操鍛練出嚟既成果,加美杏奈既屁股

由最高質素既臀大肌構成,經由體操鍛練出嚟既大pat pat,係一直以向上為目標既加美小姐既標誌。



- - - - - 

加美杏奈第一個星期既內容就係咁喇,覺得點樣呢?
如同神一般既微笑,觀念等等都好值得我地學習... 就等我地了解加美小姐多啲,一齊變得更加幸福啦。
下個禮拜一齊嚟探討加美小姐靚既秘訣,敬請期待!


 - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

「使用前請先閱讀
💗
~我的使用說明書~」訪問企劃 vol.4 加美杏奈 #2

想窺探一下可愛少女又纖細又複雜既少女心嗎?

「如果你讚我呢啲地方既話會好開心!」
「希望呢度你會留意多啲...」
「冇同FANS提過既各種事情...」

喺呢個企劃,我地將會深入探討Ideapocket專屬女優,製作一份使用說明書。
第四集登場既嘉賓係充滿活力既辣妹,加美杏奈,如果你有睇過加美小姐既Instagram,你會發現佢一直擴展緊其他女性都憧憬,一直閃閃發光既世界。

但加美小姐變靚既秘訣居然係... 「唔好咁辛苦」?使用之前記得參考一下喔♡



:)=記者
#:)#mouse=加美

- - - - -

加美杏奈既美容日程

:):加美小姐喺SNS上面都好勤力,特別喺Instagram度簡直就係美容方面既KOL,由女性角度出發亦都好有參考價值,真係幫到唔少女仔。
#:)#mouse:聽到你咁講好開心!因為我好鐘意美甲,所以每次整完都會影相放上網,亦都鐘意買衫,所以又會upload一啲襯衫既配搭。不過,基本上只係會放自己鐘意既野上去。



:):穿搭同美甲都好時尚可愛,好有參考價值,加美小姐本身對於美容既意識都好高呢。
#:)#mouse:唔係唔係#please#mouse雖然好鐘意Fashion,但美容意識同普通人其實差唔多。喺入行之前,連皮膚既保濕都冇好好打理,所以一直都俾乾燥皮膚既問題困擾住... 而家接收咗好多唔同人既意見,又去咗做美容針灸,先至改善咗好多。



:):美容針灸!要好小心呢...
#:)#mouse:雖然係要喺塊臉上面拮針,但其實冇睇起上嚟咁痛,做完之後血液循環好咗。有時做野做到好攰都好,皮膚都唔會表現到好疲倦同乾燥。

:):對於乾燥皮膚又有啲咩對策呢?
#:)#mouse:因為好鐘意美甲,所以會好留意自己對手既皮膚乾燥問題... 每晚搽完指甲油之後,都會搽埋Qoo10既夜用護手霜,有時咁都唔夠既話會搽埋娥羅納英。



:):原來仲會用啲藥用品嚟護膚,另外啲美甲都好可愛,手指又夠長,好有女人味。
#:)#mouse:講起嚟經常都有人話我對手好靚,我自己都好鐘意,所以會留長啲指甲,等啲手指望落去會長啲,不過有時會因為整得太花而俾經理人鬧...



- - - - -

連攝影師都讚不絕口既柔軟度

:):除此之外仲有啲咩夜晚做既保養工夫呢?
#:)#mouse:可能因為以前有練開體操,所以每晚都一定會做拉筋運動,就算嚟到而家都可以好容易做到一字馬,作品拍攝有時一啲好難既體位,又或者係一啲寫真專用既pose都好輕鬆就做到#yea#mouse



:):有時拍攝作品要用既姿勢有好多都係唔合理既要求呢。
#:)#mouse:係吖,有時要扭呢度,有時又要彎嗰度... 經常都會有呢啲情況!但係經常俾攝影師讚我既柔軟度好好!仲可以做到Y字平衡添!



:):能夠維持每日都做真係唔容易!唔會得閒偷懶一下咩?
#:)#mouse:我唔會強逼自己每日都要做,反而係會base on嗰日既工作量嚟決定做運動既幅度。如果嗰日我好眼訓同好攰既話,我就會比平時做少啲,但最重要既係keep住「每日都要做」呢個意識。

:):的確喺某程度上嚟講,唔好太過追求完美係養成一個習慣入面好重要既一環。
#:)#mouse:我覺得我係一個過份溺愛自己既人,有時會聽到身邊有人會話「如果當時再努力啲就好...」,但係自己制定既規劃,就要按照自己既節奏嚟執行!呢個就係我自己既風格!



- - - - -

今個星期既說明部分

加美杏奈既長手指同指甲

加美小姐既指甲連女性都覺得吸引,手指長既女性更加突顯到女人味。



加美杏奈每日努力鍛鍊既柔軟度

就算畢咗業之後都一直鍛鍊身體既柔軟度,係加美小姐每日努力既證明,Y字平衡係佢既拿手好戲。



- - - - -

加美杏奈今個星期既訪問內容覺得點樣呢?
透過今次訪問我地了解到加美小姐既內在同外在既美麗秘訣!
下個星期我地將會對加美小姐「想成為既女性形象」進行探討!
敬請期待!

 - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

「使用前請先閱讀
💗
~我的使用說明書~」訪問企劃 vol.4 加美杏奈 #3

喺呢個企劃,我地將會深入探討Ideapocket專屬女優,製作一份使用說明書。
第四集登場既係活力女孩,加美杏奈。今次我地訪問咗鐘意化妝既加美小姐一啲化妝心得,同埋想成為既女性形象,使用之前記得參考一下喔!



:)=記者
#:)#mouse=加美

- - - - -

「我唔想同其他人一模一樣!」加美杏奈既自我化妝論

:):今日既化妝好可愛,係你自己化嗎?
#:)#mouse:係!髮型同化妝都係自己既風格,想睇起嚟多花樣,多變化,所以偏向鐘意呢類型既化妝同髮型。



:):原來係咁,Eye shadow既顏色好襯你,Colour con既顏色又有透明感,好可愛!
#:)#mouse:Colour con用既係一個韓國既品牌「HapaKristin」,可以好自然咁顯露出嚟,佢地有好多款同顏色,所以推薦俾大家!我化妝既時候盡量都唔想同其他人重複,所以會用顏色比較濃既眼妝。而家鐘意啲韓系既化妝品,用緊「CLIO」同「VAVI MELO」既眼影盤。

:):連眼影盤都用埋,真係專業人士呢...
#:)#mouse:我鐘意睇啲講化妝既片,所以每一日都喺度研究,我鐘意啲閃令令既眼妝,雖然日本百貨公司啲化妝品都好好,但海外公司出品既顏色多好多。



:):連眼睫毛都keep住向上蹺,好靚,顯得你個eye shadow好顯眼。
#:)#mouse:我啲眼睫毛一直都係散開型,成年之後慢慢識得化妝,就開始變得冇咁鬆散。之前用緊一隻叫「Lashaddict」牌子既睫毛液,因為用咗啲眼睫毛會生得快啲... 而家生得靚咗之後,就用一隻「Parisienne Lashlift」既睫毛棒,日日都係咁「元氣向上」。

:):加美小姐既自我化妝技術都係一個特點嚟呢。



- - - - -

加美杏奈想成為既女性形象

:):喺呢個行業工作需要好注重身材,平時有啲咩會留意呢?
#:)#mouse:的而且確係好難,我既方法係「唔好太擔心」,以前學體操既時候,試過做咗半年既節食嚟減肥,但後尾減得太瘦連對波都縮哂水... 我理想既女性身形係有女人味同埋有彈性,睇起嚟有線條美既身型,所以為咗呢樣野我去咗做負重訓練。



:):好難喺減肥既時候唔減到對波呢... 身為女人我都好明白。
#:)#mouse:育乳真係好難,我又唔鐘意做按摩同去做美容SPA,所以我好注重我既姿勢,一樣都係按照自己既步伐嚟做!已經係我既座右銘了。



:):有憧憬既女性身材嗎?
#:)#mouse:而家我憧憬既,以前又好而家又好都係倖田來未,另外都好鐘意長谷川潤,又強又性感又有型,有女人味之餘仲好有骨氣。好想成為呢種外在同內在都咁有型既女人,所以除咗磨練外表之餘,仲要塑造一個有內涵既自己,喺磨練內心方面仲有好多需要努力學習既地方,而家仲係努力期,喺呢份工作裏面都令我學識咗好多野!



- - - - -

今個星期既說明部分

加美杏奈研究出嚟既眼妝

每日研究點樣可以突出自己對眼既優點既自我化妝!亦係佢優秀既女性長處之一。



加美杏奈既內在都要型!係佢既店右銘。

加美小姐既精神秘訣之一,朝住成為有骨氣既女性目標前進!



- - - - -

下個禮拜就係最後一回喇!
終於都要完成加美杏奈既說明書,睇上去係咁樣既加美小姐,實際上其實係... 各位FANS唔好錯過吖!


 - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

「使用前請先閱讀
💗
~我的使用說明書~」訪問企劃 vol.4 加美杏奈 #4

喺呢個企劃,我地將會深入探討Ideapocket專屬女優,製作一份使用說明書。
第4集登場既係活力女孩,加美杏奈,使用之前可以參考一下喔♡



:)=記者
#:)#mouse=加美

- - - - -

加美杏奈既妄想,「理想的約會日程」

:):平時放假會點樣渡過?
#:)#mouse:應該係比大家想像既仲要靜,最近我既興趣係打掃屋企,同隻花王清潔刷做咗好朋友#ohyes#mousexm一邊聽住最鐘意既倖田來未既歌一邊打掃,心情可以好放鬆,另外我仲會約朋友出街!

:):同朋友出街多數會去啲咩地方?
#:)#mouse:多數會出去揸車兜風,因為喺鄉下地方出身,所以好鐘意揸車。



:):同異性約會都係事先計劃定行程會比較好。
#:)#mouse:我最鐘意就係傾呢啲妄想題材既話題。



#:)#mouse:我好鐘意節奏感好快既約會,例如兩個人喺放假嗰日既朝早,對方會邀請我,忽然之間講「出去兜風啦!」,跟住一個鐘頭之後出發,可能咩目的地都未決定,總之就去靜岡之類既地方,食啲好好食既海鮮... 然後喺箱根度book間房,去橫濱食個靚早餐... 諸如此類,咁樣係勁正。

:):聽起上嚟真係好正!加美小姐鐘意啲有主見,會帶住你既男性?
#:)#mouse:鐘意啲有男子氣慨,好MAN既男性,坐喺啲大size既車度,好令人心動。





『Go To Beach !! 逆ナンワゴンで素人さん痴女ってみた!! 「ヌイてアゲルから乗ってく?」 加美杏奈』(IPX-775)

加美杏奈既活力喺最新作入面都有展露出嚟喔!

- - - - -

想傳達俾你知,連加美杏奈自己都感到意外既一面。

:):今個禮拜已經係最後一集... 我諗大家都想知道一啲加美小姐鮮為人知既一面。
#:)#mouse:最近我留意到自己既一樣野,大家都認為我好開朗,好健康,但我最近有一樣野唔同咗。



#:)#mouse:大家講起加美杏奈既時候,都係話好有活力,好好笑容,但有一段時期我好擔心我俾人既感覺淨係得呢啲野。於是我就開始勉強自己講好多野,去掩飾我既無知,一直好想去逃避呢樣野,好想避開呢個缺點。
當發現到自己有呢個問題既時候,心情即刻好消沉,我都係第一次知道自己有呢個弱點,希望大家都會睇到我呢個地方。

(註:其實呢段唔係好明加美杏奈想表達啲咩#:o)#xm)



:):每一個人都會驚去面對自己軟弱既地方。
#:)#mouse:但我都明白一直消沉落去都唔係辦法,所以而家一直都喺度摸索緊自己可以做既事,我唔想淨係俾人既感覺只有笑容開朗,而係有一啲只有我先至可以做到既事!人生中第一次,想喺人生旅途中俾啲掙扎。

:):嚟到最後都係一樣以積極心態去面對,不愧係加美小姐。
#:)#mouse:周圍既環境,同埋FANS既支持都幫到好多,我從來冇一刻後悔過加入呢份工作,能夠搵到一個可以俾自己生存落去既地方,係我既好運氣。所以就算第一次有呢啲煩惱都好,都想要向前邁進。



:):之後有想做既事又或者目標嗎。
#:)#mouse:首先想盡可能繼續做呢份工作,仲有想有自己既Radio節目!加美杏奈仲會繼續努力,雖然仲有好多不足,但跟住落嚟都想請大家多多指教!



- - - - -

經過4個星期既訪問之後,加美杏奈既使用說明書就完成喇!



加美杏奈既說明書訪問,大家覺得點樣呢?

由大家都知道既「神微笑」,元氣精神既秘訣,到連FANS都唔知道既意外一面,都可以喺呢個訪問度睇到!對於加美杏奈既活躍,之後都會一直留意呢♡



多謝你睇到呢度!
下一集,將會係12月出道既超新星ひめ乃雪既訪問!

沒有留言:

張貼留言