2020年5月份FANZA月間榜 Top 100女優

大家好:)


日本解除咗緊急狀態,雖然仲未有聲氣幾時先再開放香港旅客免簽證入境,不過日本國內行業都慢慢回復正常。

AV業界都開始復工,好彩之前既空窗期唔算太長,影響有限,復工之後希望可以陸陸續續回復正常既出片模式。

以下係2020年5月份既成績表:)











1位 安齋らら S1專屬

除咗3月之外,20年1月到5月冠軍都係安齋らら。
冇咩好評論了:)大家都了解佢有幾勁,學下劍大啲口吻,安齋らら就係專屬女優天下第一人#:)#dog

2位 石原希望 企劃單體女優

6月1號經由Moodyz出道既女優,賣點係明星臉同有對日本標準既G奶。
始終唔係好明日本人既口味,不過好賣就得啦:)對呢類女優有興趣既可以留意下。


4位 小野六花 Moodyz專屬

Moodyz繼白坂有以同八木奈々之外,今年既重點新人。
相比起上面既石原希望,我自己更加buy呢種清秀美少女,睇落去都順眼好多:)


9位 山岸逢花 Premium專屬

入行三週年,響日本同海外評價越嚟越高,三週年感謝祭既封面亦都係我見過影得最有電影感既封面[sosad]
山岸逢花要企上一線女優地位既話應該都冇咩難度,片商同事務所都好睇重佢:)


11位 橋本ありな FALENO專屬

橋本移藉去FALENO之後動作唔多,之前有搞過入行五週年眾籌寫真,最後因為疫情問題腰斬,非常可惜。
眾籌活動當中最大既package係150萬Yen,可以同橋本去教堂行禮模擬結婚,係咪聽落都有啲心動呢#love#不過直到活動腰斬之前都冇人買嗰個package,可能真係太貴xx(
片種方面,暫時睇FALENO想塑造橋本係性愛高手既形象,三套作品都係技術向既題材,期待橋本劇情片既巴絲就可能要等下喇。


13位 神宮寺ナオ Moodyz Madonna 雙專屬

早幾日鬧哄哄既佐佐木希老公偷食事件,神宮寺係其中一位疑似女主角,佢本人響消息流出當日就已經澄清佢唔認識人地老公,成件事同佢無關。
AV女優有時都會受到呢啲無妄之災,好多時都俾人以為私底下都係淫亂既感覺,但其實有留意開女優動態既朋友都知好多女優都係宅女嚟。
不過另一方面睇,呢啲新聞又可以提升下人氣同曝光度,多人識咗又未嘗唔係一件好事[sosad]當然最好就唔係負面新聞啦[sosad]


15位 天使もえ FALENO專屬

另一位同橋本一樣都係由S1移藉去FALENO既女優,同橋本個方向有少少唔同,天使既路線係刻意想俾影迷一個同以前唔同既感覺,片種同形象都盡量避免同S1時期既佢重疊。
由銷量成續都睇到呢個方向效果唔錯,特別係天使個Youtube Channel越做越旺,配合起上嚟人氣就更加事半功倍。
題外話天使もえ既事務所B-STAR出名識搵錢,疫情期間搞咗唔少online簽名會,最近嗰個仲直踩六個幾鐘冇停過,而你睇返重播完全唔覺得天使有疲態。所以,抵佢咁紅#good#


16位 希島あいり Ideapocket Madonna 雙專屬

回歸IP既懷抱,希島個表現越嚟越好,相比起以前溜池時期直頭變咗另一個人一樣。
雖然我就唔係好鐘意佢影相啲filter重到咩咁,不過FANS受落就OK啦:)


17位 夏目響 SOD STAR專屬

SOD複製本庄鈴出道方式,響4月推出既出道女優,以無名氐身份做話題引人俾錢,又係日本先存在既市場經濟模式#math#dog


20位 桜空もも Ideapocket專屬
24位 水卜さくら Moodyz專屬

早幾日成為業界話題既競猜Beauty Venus女優,桜空同水卜就係其中兩個大熱門,無數影迷包括小弟都好期待會唔會見到佢地兩個同場較技既一日,可惜最後唔成事。
不過來日方長,一日唔引退一日都有可能既,你話係咪吖哈姆太郎#lihkg#pig

(桜空冇相,唯有淨係po水卜#cry#dog)

25位 葵つかさ S1專屬

依然係小弟既最愛,今年嚟講暫時未有咩代表作,6月作品係S1好耐好耐冇拍過既童貞破處系列。


27位 吉高寧々 FALENO專屬
29位 二階堂夢 FALENO專屬

同樣由S1移藉,00就冇橋本天使嗰種脫胎換骨既感覺,雖然都係唔知點解幾好賣,但真係唔覺佢有咩大分別,可能小弟真係有眼無珠啦#stop#dog
二階堂夢係今年其中一位最備受矚目既新人,有樣有身材有話題, 大有潛力成為一線女優,希望會有其他更好既作品。


28位 涼森れむ Prestige專屬

今個月蚊香第一終於唔係河合喇,而係呢位短髮女優涼森れむ。
6月新作係強制射精執行官,大家準備好子彈未#kill#


42位 加美杏奈 Ideapocket專屬

最近見佢po咗唔少自己既跳舞片上Twitter,估唔到都幾扭得#oh#
5月既作品係輪姦題材。


52位 天音まひな S1專屬

S1 6月既新人,賣點係童顏巨乳。


53位 初川みなみ Moodyz專屬
69位 坂道みる S1專屬
100名以外 楓カレン Ideapocket專屬

過去呢幾日業界最大話題除咗佐佐木希老公偷食AV女優之外,就係新一套Beauty Venus既女優人選。
由片商事前放出嚟既相,有唔少福爾摩斯已經推測到有楓同坂道,初川就比較多人跌眼鏡,算係一個驚喜,畢竟大家都係睇慣佢同小島みなみ。
我個人就對呢個組合幾滿意,初川同另外兩個可能有少少格格不入,不過都可能會擦出啲新火花;坂道戰鬥力幾勁都唔駛點多講;楓就係第一次拍共演,我期待佢同坂道共演既場面,應該會幾有睇頭。
至於三個一齊上呢...嗯...要睇導演點handle,呢個組合有難度。


70位 明里つむぎ Ideapocket Attackers 雙專屬

明里7月響Attackers套新作,條裙佢著上身靚到核爆#play#pig真係淨係J個封面都夠#wet#dog
至於IP 7月就係痴女看守題材,兩邊好大反差,下個月銷售成續應該會好搶眼。



100位 戸田真琴 SOD STAR專屬

好耐冇見過佢上榜,上年都仲會喺頭40名見到戸田,今年佢工作重心放咗喺其他地方,AV成續唔算顯眼。

沒有留言:

張貼留言