新年流流,今次見咗十個女優。Part 2

15/1嘅朝早,今日要去3場event,Total見2個女優,第一個係Ideapocket上年簽嘅新人,佢叫古川ほのか(古川穗花)。




睇相感覺斯斯文文,但喺片入面係行小惡魔路線嘅一位00後女優#:)#cow興趣係鐘意睇書#read#pig俾兩個番號大家參考,IPX-892,小惡魔護士嘅題材; IPX-960,新人OL嘅誘惑題材,兩套我都覺得佢做得唔錯。

22年5月出道,喺成人台AV po呢邊都深受一班巴打嘅歡迎,於是今次就決定搵佢做呢程trip嘅一個好開始#:)#cow



「古川小姐你好,我係香港嚟嘅#:)#cow請多多指教#:)#cow
「香港!?你好你好...」(今次其實係佢出道之後第二個event,睇得出佢全程都好緊張,個人有啲繃緊)
「Er...買咗少少禮物送俾你...」(拎份禮物出嚟)
「多謝你...由咁遠嚟見我真係好。」
「是咁的:)其實古川小姐喺香港都有唔少人識,你個樣同外型都係香港男仔鐘意嗰一type,所以好多香港男仔都有留意你#:)#cow
「真係嘅!?咁....!%@^#$*$($(?」
#oh#......?」(仆街聽唔明)
#oh#....唔緊要啦:)大家嘅心意溝通到就得:)
「嗯嗯:)係吖係吖:)

所以其實實不相瞞,有時我去event都會遇到呢啲十句入面有一兩句我真係聽唔明個女優講咩嘅情況#sad#cow可能你會話隊個翻譯app叫佢打咪得囉,但解釋俾個女優聽「呢個係翻譯app」都唔係一件容易嘅事#sad#cow有時個女優見我隊個電話俾佢,佢都唔知即係點#sad#cow

但有時語言不通都會有一啲難忘嘅回憶,一陣大家就知,而家睇咗相先。

(以下相片已經事務所批准上傳)

    

(我自己好鐘意呢張,表情同對腳都好正)

之後就除咗件風褸仔影水著#photo#dog



 

古川喺影相嘅時候都係俾我感覺係相當斯文嘅一個日本女仔,大家睇相都可以feel到佢笑容嗰種緊張同硬,呢啲都係新人女優喺初出道比較常見嘅情況#discover#dog做咗幾年變咗老屎忽就冇哂呢種青澀感。

之後就到合照環節:

 
(合照影出嚟佢對腳又有啲短,真係角度嘅重要性)


(古川嘅簽名)

關於古川呢個event仲有兩件事可以提一提,首先就係主辦單位Rebecca,佢地係一間專幫女優拍「全裸寫真片」嘅片商,即係唔係AV,冇性愛場面,只係女優著住件三點式喺啲好靚嘅風景度搔首弄姿,最後除到一絲不掛嗰類片。


(Rebecca同古川影嘅宣傳劇照)

雖然聽起嚟好似冇咩好睇,但有時睇AV睇到悶悶地,我都會去搵返呢啲寫真片中和一下,淡淡地比較易入口#peanut#pig同埋Rebecca呢一類寫真片定價仲要貴過普通AV,我都唔係好明背後係咩邏輯#math#dog

當日現場嘅Rebecca Staff做埋MC,幾識搞氣氛,古川斯斯文文都成日俾佢氹到笑,事後Staff出咗個Tweet講返古川呢個event嘅一啲要點,提到有香港FANS嚟嘅時候古川好開心,仲要冇落錯香港國旗#hello#tiger睇嚟以後都要多啲支持Rebecca啲碟#hello#tiger



然後係古川本人,大家睇上面都見到其實我同古川之間因為語言不通傾唔到好多計,於是呢個新人女優喺event完咗幾日之後,喺自己個blog度,專登用廣東話覆返我。

https://furuhono.blog.jp/archives/20342878.html



(佢喺個blog入面話自己係用翻譯app譯出嚟,佢都唔知啱唔啱)

小弟自問去過咁多次event,聽過睇過咁多篇以前前輩啲遊記,都未見過有一個女優係會主動用返外國人嘅語言嚟回覆,古川仲要係專登去翻譯,相當之有心#sad#tiger當晚我見到之後亦都即刻回應佢,應承佢會幫佢喺香港好好宣傳,古川ほのか呢個名將會俾更多香港人知道#hello#tiger

所以喺度再一次介紹呢一位相當唔錯嘅新人俾大家,佢叫古川ほのか(古川穗花),希望大家以後會多多留意#:)#tiger


(總之將來Ideapocket夠膽唔要你嘅話,我就寄刀片#angry#tiger

 - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

之後去見嘅女優,佢個名好易記,叫做流川夕,係Prestige嘅專屬女優。



喺台灣嗰邊好似好多人都覺得佢同林襄好似樣,好似咩#sweat#tiger?我又真係唔係好覺#donno#tiger


(林襄係咁嘅樣架喎)

第一場嘅水著,套衫同個背景夾出嚟個效果好差,點影都影得唔好#donno#tiger







之前睇相都覺得唔係咁似,今次見完真人就更加覺得同林襄根本唔係好拉得上關係[sosad]起碼個心口都差好遠[sosad]


(當日第二場event嘅水著)


第二場嘅水著就順眼好多#like2#tiger






然後兩場嘅合照都係做佢個名Rukawa Yu 嘅Y字pose:




點解同一個女優嘅event要分開去兩場,而唔係好似之前咁同一場去兩次呢?係因為有啲女優會一日搞兩場喺唔同鋪頭嘅event,而且兩場會著唔同嘅水著/cosplay,所以以性價比嚟講,如果我知道個女優一日有兩場event,而時間上我又許可嘅話,我多數都會選擇兩場各去一次,可以影多一套衫#photo#dog



另外當日我喺兩場流川夕event中間個空檔時間,去咗睇鷲尾めい(鷲尾芽衣)嘅寫真展#telescope#dog 但因為搵錯地址[sosad]去到現場嘅時候合照劵已經賣哂,想同佢傾兩句計都唔得[sosad]

寫真展個場地同一間普通課室嘅大細差唔多,入場費¥500,掛上牆嘅相全部都可以買,視乎大細由萬幾yen去到幾萬yen都有,但入面完全唔俾影相,所以呢一part就冇咩其他特別可以分享#yawn#rabbit




因為搵錯場地去咗惠比壽,喺回程嘅中途仲見到傳說中嘅日本譚仔三哥:

 
(menu有齊哂中文,香港人入到去都唔駛驚唔識落order,大前提係你去到日本都想食譚仔嘅話)

夜晚喺Coco壱番屋食咗一碟正正常常嘅咖哩飯,就結束咗全日嘅行程:)


待續

沒有留言:

張貼留言