蚊香Re:burn②:射精執行官

   (原文於21-7-2022 hksecretparty刊登 

https://hksecretparty.com/2022/07/21/蚊香reburn②:射精執行官/)

大家好,我係新東寶翻譯製作,多謝你㩒入嚟收睇小弟嘅拙文。

最近呢一兩個星期其中一個最熱哄哄嘅話題,就係關於大家而家每日出街都會見到,同有機會用到嘅「安心出行」,新政府班子打算加入健康碼區分確診患者同隔離患者,用紅碼黃碼嚟識別確診人士,名義上當然係為咗「動態清零」,實際上背後嘅心思同計劃我諗每一個香港人都心知肚明。

呢一個新嘅監控措施同數據化機制最後會唔會真係實行,現時都仲係未知之數,但一睇到呢個新聞之後,我諗起自己兩年前寫過一篇AV影評入面嘅一句說話,當時我寫嘅係「有時現實都比AV更荒謬」,今日嘅我如果再寫,會將「有時」呢兩個字抽起,似乎會比較符合今時今日嘅情況。

21世紀嘅今日,國民監控同數據化已經成為避無可避嘅話題,而AV片商Prestige早喺兩年前開始就已經將呢兩個元素加入AV題材之中,創作出「射精執行官」,呢一個聽起嚟令人相當有暇想嘅主題,今日同大家對呢個題材溫故知新之餘,亦都順便窺探一下未來人類面對數據化時代,所帶嚟嘅各種問題同挑戰。

ABP- 991 中出し 射精執行官 06 ドS執行官が爆速騎乗位で、不純精子を搾り取る!! 鈴村あいり

首先射精執行官係一個有世界觀設定嘅故事:講述喺平行時空嘅日本,國民嘅性慾被數據化,每一位男性國民嘅性慾都被國家政府管理,簡單嚟講就係由政府決定你「幾時要射精」。

為免積累過多嘅性慾同精液,政府規定每個男性國民每三日就要射精一次,唔遵從嘅話,由政府領導嘅「射精管理局」,就會派出專員進行「強制射精」。為嘅係乜野?就係所謂「國民嘅健康」,同埋「社會嘅繁榮安定」。

而Prestige專屬女優所飾演嘅角色,就係由射精管理局派出,專門負責執行強制射精嘅「射精執行官」。

ABW-027 中出し 射精執行官 08 爆乳Gcup&高速騎乗位で不純精子を搾り取る!! 永瀬みなも

 

呢個系列由2019年8月推出第一套作品開始,直到最新一套喺2022年4月推出嘅作品,4年以嚟暫時一共有10套作品,分別由10位樣靚身材正嘅Prestige專屬女優主演,當中不乏大家都好熟悉嘅女優:有Prestige呢間片商嘅招牌女優鈴村あいり(鈴村愛理)、人間性器園田みおん(園田美櫻)、新一代透明感美少女涼森れむ(涼森玲夢)、仲有心口有一對H Cup嘅河合あすな(河合明日菜)等等,每一個都係無數男士嘅夢幻女神。

ABP-894 強●中出し 射精執行官 01 射精執行官・園田、男を犯す。 園田みおん

 

ABW-230 中出し 射精執行官 10 不純精子を搾り取る超騎乗位で「中出し射精執行」 七嶋舞

 

有別於大家已經睇到嘔嘅潛入搜查官系列,Prestige嘅射精執行官除咗有以上豐富嘅世界觀設定之外,呢個系列嘅每一套作品都有關連,出過場嘅律師、邪惡組織、射精管理局核心人物、甚至最後被射精執行官教訓嘅惡霸,都會喺唔同集數入面粉墨登場,女優喺對白之間又會有意無意提到其他曾經擔演過嘅女優,喺劇情上仲會由呢啲角色做串連,某種程度上呢個系列甚至可以當係一套AV嘅連續劇咁睇。

因為女優只可以喺自己嗰套作品入面出場現身,所以男優就成為延續呢個系列劇情嘅主要關鍵,而且千析唔好睇少男優喺呢個系列嘅重要性,前兩集俾射精執行官捉咗入去,過兩集放監出返嚟,懷恨在心同其他邪惡勢力聯手,幾個著名男優一齊惡鬥射精執行官,都係呢個系列嘅高潮位。

ABP-906 強●中出し 射精執行官 02 ドS執行官が爆速騎乗位で、不純精子を絞りとる!! 愛音まりあ

 

而當然,由女優出演嘅射精執行官先至係呢個系列嘅主角,先簡單講解一下射精執行官嘅職務:主要負責檢查同處理國民嘅射精同性慾,除咗會喺射精管理局將違反三日射精一次嘅「罪犯」進行強制射精處理之外,平時仲會擺街站,呼籲國民「記得準時射精」,用機器隨機檢查國民嘅性慾有冇超標等等。

有時遇上嚴重案件,又或者發現懷疑邪惡組織嘅核心成員嘅時候,仲會喬裝化身成為各個職業,潛入罪犯嘅藏身地方偵查案件,途中當然又少不免要進行即時嘅射精處理;不幸被邪惡組織捉到嘅話,一開始會俾邪惡組織嘅成員好好調教一番,就喺你以為射精執行官又要喺一片精液海之中墜落,宣告任務失敗嘅時候,你會發現佢地並唔係一般嘅潛入搜查官:搾乾精液、吸啜肉棒、將過多嘅性慾好好處理,從來都係佢地嘅核心價值,射得嗰一次你就想走?射得嗰一次你就以為我會認輸?真正嘅戰鬥、正邪之間嘅大戰,而家先正式開始。

ABW-202 中出し 射精執行官 09 ドS執行官が高速騎乗位で不純精子を搾り取る!! 松岡すず

 

除咗世界觀呢樣設定之外,射精執行官同往常拍咗超過二十年嘅潛入搜查官仲有唔少分別:例如女優唔再係著住嗰件拉鍊一落到底嘅黑色緊身衣,改為著上一身黑色女性西裝盡顯身材;唔會俾人打一下個肚之後暈咗、唔會再因為俾人強迫啪藥然後性上癮;有好多外景以及唔同廠景場景嘅鏡頭、同惡勢力對峙嘅時候女優甚至唔會揸槍,而係用女優本人擅長嘅特技、興趣作為武器,將唔同嘅元素加入,再加上劇情嘅演化,令到呢個系列嘅每一套作品都令觀眾有驚喜同期待。

ABP-984 中出し 射精執行官 05 ドS執行官が爆速騎乗位で、不純精子を搾り取る!! 涼森れむ

 

最重要嘅一點係,今次女優唔再係受虐嘅一方,而係成為榨取精液嘅女皇,喺進行強制射精嘅時候會出現一句又一句S系對白,

「射啦,做咩忍著啫,仲唔射?」

「快啲射出嚟唔好㗰我時間,你呢啲男人唔射精就冇鬼用。」

「儲儲埋埋啲精液又唔射攞嚟做乜。」

「你一陣射嗰時,同我將啲精液射哂出嚟, 一滴都唔好漏。」

諸如此類嘅惡意對白,都令一眾M男觀眾一邊睇一邊大呼過癮,紛紛都想禁慾三日,然後俾射精執行官進行射精處理,最好搞到自己欲仙欲死,日日都俾人管理先安樂。

吖係,呢個系列仲要全部都係「強制中出」,意思即係唔理你願唔願意都好,都要俾人「強制中出」,乖乖地聽聽話話,用我叫你嘅方法同時間,將精液射哂出嚟,做個奉公守法嘅好市民。

ABP-935 中出し 射精執行官 03 ドS執行官が爆速騎乗位で、不純精子を絞りとる!! 春咲りょう

 

講完男優講完女優,我地再睇埋射精管理局嘅對手,一班主張「射精自主」嘅所謂「邪惡勢力」,佢地除咗會周圍阻礙射精執行官嘅工作之外,仲會喺法律上、政府內部架構上、社會層面上,不斷挑戰射精管理局。

「我想幾時射就幾時射!」

「點解我連射精都唔可以有自由!」

「你冇權限制我想幾時射精!」

「你以為你咁樣就會令到我射喇咩!?我係唔會輸俾你呢班射精執行官架!」

射精執行官每日都要疲於奔命去處理呢啲「壞份子」,以騎乘體位同身材優勢去單挑、群挑呢啲佢地口中嘅「有組織勢力」、「邪教」,務求將佢地一個個繩之於法,早日回復社會安嘅定同和諧。

上面春咲りょう嗰套嘅劇照

 

最終壞人會唔會得逞?射精執行官會唔會其實係俾政府利用?射精管理局其實係俾咩人幕後操控?呢個強制射精嘅執行法,背後有冇陰謀、有冇外國勢力介入、有冇五毛入侵、有冇AV小粉紅?我都唔知,之後一齊睇下Prestige會喺將來點樣延續呢個系列。

呢張係上面七嶋舞嗰套入面嘅劇照

 

有趣嘅設定、豐富嘅世界觀、各有特色嘅女優、不斷嘅中出、脫離舊有概念嘅框框,造就出呢個射精執行官系列嘅成功。喺呢個性慾被數據化嘅世界,有人渴望加入、有人誓死反抗;有人每日如常繼續過佢嘅日常生活、有人選擇揭竿起義誓死捍衛自由、亦有人選擇加入政府為官除害,甚至出賣身體奉獻,大家都被時代洪流影響,無法主宰自己嘅命運。

睇到呢度都知你都準備搵片睇下呢個系列係咪真係咁正,一陣打完飛機有時間嘅,不妨將我上面用引號括起嘅詞語,改成每日睇新聞都見到聽到嘅政府用語,有冇一種更加親切嘅感覺?

今日AV,明日香港,未來世界,祝你好運,我地喺下一篇文再見。

沒有留言:

張貼留言