2020年7月份FANZA月間榜 Top 100女優

 大家好:)


以下係7月既成績表:)有好多新面孔:)












1位 石原希望 企劃單體女優

今年年中既一位業界重點新秀,個樣我睇到而家都仲係唔識欣賞,但片入面既演出都交得好足功課,反應好好,可能因為咁所以多人買。
但我到而家都唔係好知應該界定佢係咩路線既女優好[sosad]拍既題材真係太雜[sosad]



3位 高橋しょう子 Moodyz專屬

依劍大講,今個月高橋上返嚟係因為新作早咗開始做預購,所以集合咗兩個月既作品預購成績先上到頭三。
而事實上高橋個樣既「變化」亦都越嚟越明顯,越嚟越多人話認唔出,睇下會唔會變成下一個橋本了。



4位 橋本ありな Faleno專屬

橋本由S1轉會去Faleno之後,其中一樣最大既分別就係買碟開始有底褲送。
大家有響FANZA買過正版碟都會留意到,有啲作品入面會有得俾你揀有底褲贈品呢個option,係促銷既一種手法嚟,而橋本喺S1係從來冇做過呢樣野。
先唔討論啲底褲係咪真係佢本人著過,以橋本而家既身價嚟講,要用呢種方式嚟谷銷量本身就好奇怪,基本上只有三四線女優會用呢招,so far都冇見過三上高橋會咁樣嚟谷銷量。
咁到底係橋本自己覺得轉完會賣得差咗所以谷谷佢,定係Faleno進一步搶生意既手段,就要睇下嚟緊係咪都持續有呢個做法喇[sosad]



5位 七ツ森りり S1專屬
6位 天音まひな S1專屬

兩位S1既新人,七森就早一兩日出咗Debut作,我自己未睇,不過睇成人台既反應就好似麻麻,樣係幾好但身材有啲偏肥,亦都少少打假波既嫌疑。雖然有藝能人背景加上本身十萬Followers,但銷量麻麻唔賣得既話,都係等執包袱#beg#dog
而天音既feedback就好好多喇,行少少童顏巨乳路線,身材真材實料,坊間普遍反應都覺得好好,每個月都期待新作。
最鐘意睇呢啲新人鬥新人既場面#fight1#dog #fight2#dog 希望兩位都可以為業界帶嚟啲新火花。



10位 葵いぶき Moodyz專屬

今年Moodyz既新人成績同表現都非常好,力壓S1大台,葵いぶき係Moodyz 7月既新人,皮膚白白又有對搶眼既G Cup波,啱哂一般大眾口味。



14位 宮島めい SOD Starar專屬

SOD聲稱出道100日後就會走人既新人,如果呢條橋唔係喺疫情期間用既話應該幾有話題,不過呢幾個月冇鋪頭搞event又冇得搞見面會,真係出道完走埋都冇人知。
而家睇下SOD會唔會無限延長呢100日喇#:)#dog



15位 吉良りん 企劃單體女優

6月響S1出完專屬作品之後,就回復自由身做企劃單體女優,響S1做咗差唔多9個月,睇嚟就係銷量唔得冇得續約。
一轉企劃單體女優之後就各樣解禁,暫時睇片量都算正常,一個月三四套左右,唔算特別多,睇下可唔可以又闖出一片天。



18位 田中ねね 企劃單體女優

我唔多熟既一位女優,但有時都見到佢個名喺某啲推介入面,睇返資料今年3月出道,肉感比較重既一位女優。
有睇開既巴打不妨分享推介下:)


22位 鈴村あいり Prestige專屬

潛水潛到落地核既鈴村,早幾日見到佢終於update個Twitter,係幫Prestige宣傳件新T-Shirt:)
除此之外咩都無:)



29位 伊藤舞雪 Kawaii專屬

呢排多咗好多人留意既伊藤舞雪,響我心目中一直都覺得佢唔應該留喺Kawaii嘥時間同青春。終於,嚟緊9月佢就會喺S1出一套濃密SEX,算係還咗小弟一個心願#:)#fs
如果呢套出嚟成績好既,希望真係會有轉會既可能,佢留喺Kawaii真係大材小用。



31位 飛鳥りいな E-Body專屬

E-Body既8月新人,19歲。



54位 涼森れむ Prestige專屬

另一位最近多咗人留意既女優,小弟上個月都有寫一篇佢既作品影評:)有興趣可以搵嚟睇睇:)
相比起初出道嗰時,我覺得而家既涼森女友感更強,演技亦都好咗,未來大有作為。



59位 桜空もも Ideapocket專屬

今年櫻空既作品成績其實唔算太好,亦都冇乜好吸引好有話題既企劃,觀眾冇乜想睇既衝動#it1#dog
再加上少喺社交媒體出現,令到曝光率更低,銷量亦都慢慢回落,冇咗上年頭20名都會見到佢出現既情況。
希望嚟緊會多返啲適合佢既作品啦:)



76位 七海ティナ Faleno專屬

之前由SOD Star卒業之後,沉寂咗半年左右最近轉投Faleno。
而Faleno亦都一改佢之前喺SOD行肌肉女優既路線,用返普通性愛企劃,唔再hardsell健美小姐既感覺。
又睇下會唔會做到啲成績出嚟喇。



89位 安齋らら S1專屬

你冇睇錯我冇整錯,安齋らら今個月真係得89位呢個成績。
原因當然係因為冇片出,對上一套作品已經係7月既事,如果過幾日9月下半期情報都冇佢既話,可能大家又要準備迎接佢又一次既消失。

沒有留言:

張貼留言