(AV女優訪問翻譯) 西宮ゆめ(西宮夢)出道五週年紀念訪問

Ideapocket專屬五週年紀念專訪!成為大人之後既西宮夢(西宮ゆめ)內心變強,亦變得更容易濕。(前篇)

以下係Ideapocket專屬女優,西宮夢既五週年紀念專訪。

西宮夢係一位開朗,容易溝通既姐姐,佢既個性亦都喺作品入面反映到出嚟。
喺作品入面佢演出過小惡魔、痴女、JK(女學生)、性格自大既角色等等。
因為西宮既開朗性格,亦令到佢好容易就同到身邊既人打好關係,今次呢篇訪問將會俾FANS睇到佢全身上下溫柔、率直既一面。



原文link:
https://news.dmm.co.jp/article/1207681/
https://news.dmm.co.jp/article/1207731/

:)=記者
#:)#mouse=西宮

- - - - -





:):恭喜西宮小姐出道五週年,我地整理咗呢五年嚟既作品封面放喺你面前,你睇完有咩感覺?
#:)#mouse:真係好多,犀利,我冇諗到有咁多,之前我一直都冇留意。

(註:截至2021年10月,西宮ゆめ既作品數量係128套,當中包括DVD、Bluray、精選同合輯。)

:):有冇覺得自己真係好努力?
#:)#mouse:有吖,覺得自己越嚟越長大咗。同初出道既時候比較,而家既自己變得似一個大姐姐#ohyes#mouse

:):但喺新作入面都仲係著緊制服呢。
#:)#mouse:仲染咗粉紅色頭髮,變咗一個MK妹#fuck#mouse


『即ハメ即ナメ ヤリヤリギャルのエスコート逆ナンSEX 行き当たりばったり手あたり次第声掛けナンパそのままパコパコSEX行脚 西宮ゆめ』(IPX-728)

:):嗯,MK到不得了。今次我地調查過#scheme#cow發現你都演出過好多唔同既角色,例如Idol、姐姐、妹妹、護士、女僕、上司、下屬、各種各樣既JK、甚至仲有你本人。喺咁多種角色入面,有邊啲你覺得係特別有趣既呢?
#:)#mouse:點解你地會去查呢啲野#what#mouse飾演JK既頻率真係好高,以前仲會有種「哇JK」既感覺。

:):「哇JK」既感覺即係點?
#:)#mouse:會有一種好輕浮既感覺。我既性格都同JK角色好夾,有種辣妹既味道,雖然作品有時會加上自大、小惡魔呢啲要素,但我覺得自己好適合,所以演出既時候都好得心應手。

- - - - -


喺呢個情況下,其實我心入面係諗緊...



:):西宮小姐真人真係好靚女。
#:)#mouse:吖,多謝你。

:):真係好靚女好靚女!!!
#:)#mouse:哈哈哈!

:):西宮小姐喺片入面既角色設定,例如自大同小惡魔咁呢啲由上至下既角度,本身諗住係因為西宮小姐既外型先加上去,原來本人都係呢啲性格嚟#:)#pig睇你頭先呢兩句反應就feel到。
#:)#mouse:係係係#mock#pig反應唔可以太冷淡,但又唔可以表現得太hyper。

:):就係咁樣既感覺。



#:)#mouse:我有懷疑過會唔會係專登俾我用呢啲設定,等我演繹既時候會容易啲。但其實拍攝嗰陣,我成日會覺得自己做既角色性格好差#please#mouse

:):一邊演既時候一邊諗「我既性格唔係咁差吖。」
#:)#mouse:哈哈,有時都會猶豫,「我係咁樣諗既咩?」,但當我換一換個思維,「如果我喺現場環境,我可能就會咁講野。」,咁樣諗既話演起上嚟就會簡單啲。

:):估唔到喎:O
#:)#mouse:寫劇本既人真係好了解我呢#tea#mouse



:):喺你演譯既時候有時都要勉強自己去做啲激烈啲既動作,落手既時候有咩感覺?
#:)#mouse:例如好似打人一巴咁,有時我心入面會諗「我應該打唔落手。」#please#mouse

:):一邊摑人一邊心入面講唔好意思#:)#dog
#:)#mouse:心入面成日喺度諗「係咪真係得架?」

:):咁調返轉,又有啲咩舉動係你演繹既時候好enjoy既呢?
#:)#mouse:有啲咩呢...最近最開心應該就係拍呢套既時候喇。


『求む!舐めチン!無差別おしゃぶり! 彼女が噂の即尺フェラヤリマン! 西宮ゆめ』(IPX-710)

:):口交公廁囡既題材。
#:)#mouse:係一個淫亂女仔既角色設定。

- - - - -

口交既時候如果聽到對方忍唔住叫出聲既話,自己都會叫埋一份。

#:)#mouse:喺作品入面我會喺電話度講,「我想而家幫你含吖!我而家過嚟啦!」,咁樣既感覺。係一個好輕佻既角色設定,好得意。

:):莫非西宮小姐本人都係咁?都係會講同做呢啲野?
#:)#mouse:唔知呢!係掛!哈哈哈!

:):一個電話就即刻送上門喎#oh#
#:)#mouse:你可以即管試下既#ohyes#mouse



:):(望住封面) 睇落好似好開心咁#cn#西宮小姐係鐘意口交多過插入既?
#:)#mouse:係好開心架!至於口交呢...的確係幾鐘意既。

:):口交帶俾你既樂趣又係啲咩呢?
#:)#mouse:之前我唔係好識點樣演繹鬧人既場景,一直都係比較被動;但隨住我試過既角色越嚟越多之後,我喺演出痴女角色嗰陣就覺得好好玩,喺做痴女同對方口交嗰陣,如果對方忍唔住「吖!」咁叫出聲,我又會跟住佢「吖!」咁樣叫#cheer#mouse

:):男性舒服起上嚟嗰陣,真係會忍唔住「吖!」咁嗌出嚟。
#:)#mouse:佢「吖」既時候我又跟住「吖」,我覺得咁樣會更加舒服,望住對方舒服個樣,再加埋手上嗰支一直勃起既肉棒,呢啲就係口交帶俾我既樂趣。

:):的確係,口交既樂趣係好容易理解到。
#:)#mouse:所以我好鐘意口交就係咁解。



- - - - -

間唔中都會做一啲強姦既角色,喺角色調換既時候,會覺得成個人好舒服。

:):西宮小姐最近又開始演出多咗強姦既題材,當個主軸變成「前面呢個女仔咁靚女,我要去征服佢#hehe#pig」,你點睇呢種心態呢?
#:)#mouse:喺拍強姦題材既時候,如果一直諗住「吖乜咁既人都有。」,成個過程就會好唔舒服。但如果個角色設定得好既話,演起上嚟都會比較開心。

:):如果個角色既設定係工整,特別係有深度既角色,喺拍攝既時候都會比較投入。
#:)#mouse:係,冇錯。

:):AV女優都係演員!
#:)#mouse:其實我又冇諗到咁多,反而係靠節奏同情緒去俾自己入戲。

:)#oh#!?
#:)#mouse:我呢,其實係一個唔睇劇本既人嚟。入到片場之後,對白都係喺工作人員解釋場景嗰時先去記既。

:):原來係咁。
#:)#mouse:我都唔知點解記性好差,前一日記熟咗劇本,第二日訓醒就會唔記得哂。

:):咁樣聽起上嚟幾可愛吖。
#:)#mouse:但我覺得係嘥咗時間囉...所以喺現場要即刻記到導演講既野,呢一件事對我嚟講係好有挑戰性。



:):之不過你喺咁急既情況之下都背啱同講啱啲對白,已經好犀利啦。
#:)#mouse:大致上就係,我會記住呢句呢句一定要講,至於其餘嗰啲都係即興發揮出嚟。

:):犀利呢,我就一定做唔到。
#:)#mouse:但其實只係講「唔好吖!」咁樣#cross#mouse

:):強姦片有佢獨特有趣既地方,鬧人場景亦都有鬧人場景有趣既地方。
#:)#mouse:拍既時候好開心,當拍返強姦題材俾人糟質既時候,心入面就會諗「哇正吖!」。雖然漸漸個人變得S咗,但間唔中去返M既角色嗰陣,又會覺得好舒服好暢快,嗰種感覺...好...好...好痛快。我咁答其實得唔得架?我係咪有病?#annoyed#mouse

:):當然冇問題啦,呢一個反而係好多普通女演員羨慕AV女優既地方,就算佢地拍戲俾人侵犯,都唔會係「安全」咁俾人侵犯。
#:)#mouse:嗯嗯嗯!

- - - - -


著suit能夠挑起性慾

:):睇返拍過既作品,都有唔少係著住校服,著起校服就更加顯得傲慢同自大,你自己又鐘意著校服嗎?
#:)#mouse:都鐘意架,而家可以有機會喺畢業之後繼續著,成個人都覺得年輕咗。但有時又會諗我而家著校服仲有冇嗰種學生妹既感覺呢...


『理性を狂わす魔性のベロキス 中年オヤジをたらし込む小悪魔ビッチ娘 西宮ゆめ』(IPX-060)

:):西宮小姐著起校服完全冇問題,除咗校服之外仲有冇其他你鐘意既衫,著咗會更加挑起到性慾呢?
#:)#mouse:我咁大個女都未試過著suit,由我19歲出道之後就冇機會好似普通人咁,可以著suit去返工去做野。所以之前拍攝既時候第一次著suit,即刻覺得著suit好性感...

:)#oh#!?冇估到著suit居然會令你有咁既感覺。
#:)#mouse:著suit係好誘惑...

:):原來係咁,或者在你嚟講,只有喺做愛既時候先會著suit,所以令你產生咁既感覺。
#:)#mouse:係吖係吖,當除低件西裝褸之後就只有入面件裇衫,個感覺即刻好誘惑,仲有同膚色一樣既長絲襪,都挑起到性慾。

:):聽到你覺得著suit好性感真係有啲意外,咁當你行街見到有女性著suit既時候,會唔會諗到到「哇,著得咁性感既你?」咁樣?
#:)#mouse:唔會咁諗啦!咁諗好大獲,我只係會覺得「哦佢而家係返緊工。」咁樣。


『死ぬほど気持ち悪い上司のデカチンに何度もイカされる屈辱レ×プ 変態上司にザーメンマーキングされた西宮ゆめ』(IPX-677)

- - - - -

全靠有一班好好既FANS,我先至可以安心咁工作。

:):喺呢五年裏面,你內在有冇啲咩心理變化?外在就好容易睇得出,而家變成咗靚女大姐姐。
#:)#mouse:即係點#scratching#mouse?內在?

:):例如唔會遲到之類。
#:)#mouse:吖,又真係,而家基本上唔會遲到。

:):咁真係一個大轉變!恭喜恭喜!
#:)#mouse:Ya! #cheerleading#mouse我都覺得自己好叻!

:):唔係囉#ng#準時係基本野嚟#ng#



#:)#mouse:如果真係要講既,應該係心態上變強。

:): 西宮小姐睇起嚟都係內心好堅強既類型。
#:)#mouse:嗯,但有時我會喺網上面search自己,睇下啲人有咩評價。

:):自我搜尋要好小心,一個唔為意會好容易影響到心情。
#:)#mouse:我唔識得點樣用文字嚟形容自己,但我鐘意睇其他人對自己既評語,就算係出言不遜既我都鐘意睇。但以前當我睇到啲負面既comment既時候心入面會諗「唉#tired#mouse...」,但慢慢就可以笑住去面對呢啲comment,心態變得強咗。



:):所以就係透過自我搜尋呢一個行為,鍛練到你內心變強咗。
#:)#mouse:雖然係咁,但喺拍攝作品既時候都會有「我應該做唔到。」既感覺,點解仲會有咁既諗法呢...但比起以前而家係變得堅強咗。



:):會咁樣諗既原因,通常係因為對自己有一定要求。平時對自己又有冇自信呢?
#:)#mouse:我又冇咁有自信#notcry#mouse我覺得其中一個令我內心開始變強既因素,係我開始玩SNS(社交媒體),出道頭兩年都冇開過Twitter。然後開始玩既時候,我將自己既相同自拍放上去,FANS都會留言支持我鼓勵我。我覺得就係因為有呢一班好好既FANS,先令我安心喺事業上衝刺。



:):就算有一個人講你壞話都好,你都係覺得依然有班支持自己既FANS,係嗎?
#:)#mouse:冇錯,我知道呢班FANS唔理我講咩都好,都會好肯定咁繼續支持我,就係呢份安心感令到我變強咗。

:):呢句回應好感動呀:~(
#:)#mouse:就係因為咁感動,所以要好好咁寫返出嚟喔#ohyes#mouse



- - - - -

筋骨都變得柔軟,由石頭變成彈彈波。



:):喺身體方面又有冇啲咩唔同咗呢?例如kiss既時候會變得敏感咗。
#:)#mouse:Kiss就要高潮既話,要搽好多春藥先做到喎,哈哈#vampire#mouse

:):嗯#cn#有冇邊到敏感咗或者體力好咗之類既變化?
#:)#mouse:筋骨呢...同以前比應該係冇咁繃緊,做起動作上嚟都容易咗,以前真係硬到好似石頭咁。

:):似石頭[369]
#:)#mouse:真係架!以前好似石頭咁硬,而家...而家應該似...彈彈波?我都唔識點形容!

:):我大概get到你既意思,總之就係比以前柔軟咗,做愛既時候都會更加敏感啦?
#:)#mouse:係吖,好似比起以前更加容易濕。



:):以前身心都係咁僵硬嗎?
#:)#mouse:我一直都鐘意做愛,亦都鐘意咸濕既話題,但當去到拍攝既時候就覺得唔習慣,好緊張,唔知道應該要點樣做戲做出嚟。講到尾都可能係因為唔習慣,但思考過好多野之後,而家我可以全心全意咁去享受拍攝。

:):心情好既時候,做起上嚟都會更加舒服。
#:)#mouse:嗯,所以要令自己心理上入到狀態。

- - - - -

自慰真係好正

:):另一方面,喺冇攝影機拍攝緊既時候,西宮小姐既性生活又係點樣既呢?
#:)#mouse:嗯,私底下基本上冇做愛呢#scratching#mouse



:)#oh#!?估唔到係咁!
#:)#mouse:真係既?

:):你唔係一個電話就即刻過嚟口交既人嚟咩?
#:)#mouse:私底下唔會囉,我覺得自慰就已經夠飽,真係,手淫真係好正。

:):睇你眼神應該係講緊真話。
#:)#mouse:自慰方便在於可以一個人自己搞掂,例如喺屋企臨訓之前飲咗酒,諗住飲完就去訓但係又訓唔著,個人又開始熒烚烚好想要。

:):呢樣唔係正常既咩[sosad]
#:)#mouse:哈哈,但當你想要嗰陣,與其心入面諗「吖點算好呢,呢個時候俾支肉棒我就好...」,不如喺櫃桶度拎支自慰棒,然後自己搞掂。自己搞又可以好快完事,又清楚知自己邊啲位最敏感最舒服,我試過最快兩分鐘就搞掂咗。



:):咁唔好等,我同你而家一齊去做:P
#:)#mouse:哈哈哈#cheer#mouse所以我最近都覺得自慰仲開心。

:):有時用手指可能冇咁好feel,但用玩具就好快嚟料。
#:)#mouse:因為我手指有做gel甲,同埋衛生問題,所以我都唔會想用手指,但我之前玩玩具都唔係玩得好叻。



:):所以喺拍攝既時候,就係你第一次用性玩具既時候?
#:)#mouse:咁又唔係,之前私底下都有用過,但太刺激,我唔係太鐘意。不過又咁講,可能係我太敏感?

:):忽然之間咁講唔知點應你[sosad]
#:)#mouse:哈哈,總之就係因為太刺激,所以我之前唔係太鐘意。後來因為喺拍攝上面要用到,我漸漸就用得純熟咗。知道咗點樣用點樣玩之後,就覺得自慰用玩具會比較好。

:):習慣咗同埋學識咗玩玩具,有冇覺得自己成熟咗?
#:)#mouse:而家可以好自豪咁講,自己已經係一個大人,仲係一個識得玩玩具既大人。

:):俾個叻你!
#:)#mouse:頭先講既呢啲野都會寫返出嚟架?

:):以上既發言只係可以強調咗一樣野,就係西宮小姐私底下既性生活完全唔淫亂。



#:)#mouse:性玩具已經好似變咗我既一個好朋友咁,最近成日都同佢一齊。

:):嗯:)...咁你之前私底下既性生活,係咪都比較淫亂呢?
#:)#mouse#tea#mouse (唔答,飲水。)

:):忽然之間唔出聲#hehe#你唔係鐘意啲一后幾皇既生活咩?
#:)#mouse:完全唔係囉,都唔知點解你會咁樣諗#nope#pig冷靜啲,我份人好專一既#ohyes#mouse

 - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

跟人返屋企、逆搭訕3P、令人興奮既車震。
飢渴既西宮夢(西宮ゆめ),Ideapocket專屬五週年訪問。(後篇)


西宮夢,Ideapocket專屬五週年訪問。

喺前篇既訪問當中,講述咗最近既作品「即尺フェラヤリマン!」既拍攝回憶、呢五年嚟自己既成長、敏感度既上升、以及對FANS既心情,連鐘意口交既原因都透露埋。

喺後篇裏面,放假既度過方式、最新作品既注目點、車震(Car Sex)既願望,之後想嘗試既事物等等既題材,一齊帶住輕鬆既心情嚟閱讀呢篇專訪啦!



:)=記者
#:)#mouse=西宮

- - - - -

:):擔任專屬女優五年係一件好犀利既事,繼續做專屬對你嚟講係一個咩感覺呢?
#:)#mouse:我覺得對我真係太好,能夠喺咁嚴峻既狀況之下,都可以維持到五年既專屬。

:):喺呢五年裏面,前輩越嚟越少,後輩越嚟越多,有冇一啲同你成功做到朋友?
#:)#mouse:朋友多數都係啲企劃單體女優,有啲每日都會聯絡,傾電話,有時會一齊食飯,一齊打機。

:):似乎西宮小姐並唔係嗰種有好多朋友既女仔嚟。
#:)#mouse:真係唔多呢,我對住女仔會好怕醜,心入面可能好想同佢做好朋友,但成日都會諗「吖,吖點算,個女仔好可愛吖,點算吖。」咁樣。



:):咁奇怪既。
#:)#mouse:「太可愛喇,完全同唔到佢傾計。」會有啲咁既諗法,結果都係做唔到朋友#sadbutsmile#cow

:):就算好想好想同佢做朋友都好,都係踏唔出第一步去開口?
#:)#mouse:當見到真人既時候,就會覺得個個女仔都好可愛,嚇到聲都唔敢出。

- - - - -

打機、睇動漫、飲酒、自慰、訓教,我過既就係咁樣既生活。

:):越嚟越多後輩加入,有唔少都係企劃單體女優,佢地既作品數目都好多,每個月都至少有好幾套作品。
#:)#mouse:佢地真係好犀利,我就做唔到,我既體力應付唔嚟#no#cow

:):所以能夠成為專屬女優真係太好了。
#:)#mouse:冇錯吖,最近想增強體力於是都開始咗做GYM#power#cow我係一個宅女嚟,平時郁都唔願郁。拍攝完第二日都會肌肉痛,一痛就痛足兩日郁都郁唔到。所以做專屬女優真係好,每個月淨係拍一套,一發入魂,淨係用哂啲體力喺一套作品度。



:):雖然有去做GYM,但結果都仲係會肌肉痛。
#:)#mouse:最近已經有瘦咗啲,之前Stay Home既時候肥咗好多,所以下定決心一定要減肥,好誇張咁一個禮拜去一次,然後努力咁練...

:):「好誇張咁一個禮拜去一次」,呢句你自己講出嚟唔覺得好奇怪既咩[369]
#:)#mouse:嘻嘻,我真係一個禮拜淨係去得一次#:)#dog



:):不過而家呢個環境都幾難去到做GYM。
#:)#mouse:而家健身房都唔開,所以我去美容院,搵人幫我同臉部肌肉做鍛鍊#ohyes#mouse

:):啱啱就傾過做GYM同去美容院既話題,平時除咗飲酒同自慰之外,仲會做啲咩呢?
#:)#mouse:乜你咁講野架#nope#pig仲有好多,打機,睇動漫。

:):哦,估你唔到喎。
#:)#mouse:打機、睇動漫、飲酒、自慰、訓教,我過既就係咁樣既生活#wine#pig

:):好似啲國王級生活咁。
#:)#mouse:係,多得大家先至可以做到。



:):鐘意玩咩遊戲呢?
#:)#mouse:我有玩「白貓」,你知唔知係咩嚟?

:):哦我知我知,識郁識行架嘛。
#:)#mouse:你根本唔知囉#pointing#pig佢係自己郁,用劍打交既。



:):俾你發現咗添[sosad] 我仲係打機要拎住個手制,望住個電視打既嗰代人。
#:)#mouse:嗰啲我都有玩,有玩Splatoon,如果同fd就會玩Mario Party同Mario Kart。

:):都係啲好普遍既選擇,就好似普通人咁,唔駛嘥好多時間,真係唔錯。
#:)#mouse:我同普通人既選擇冇咩分別,不過每日都玩好耐「白貓」,因為有課金所以玩親都玩成粒鐘。

:):課咗金就更加收唔到手啦。
#:)#mouse:唔收手架,直到我齊哂啲角色先。



:):動漫方面又會睇啲咩呢?
#:)#mouse:動漫呢,我會揀啲有趣既嚟睇。

:):好正常吖。
#:)#mouse:今季出既好多都好有趣,仲有啲咩呢...有時都會睇返之前出嗰啲,上網睇Streaming。

:):一季12集都係一口氣睇哂?
#:)#mouse:係吖,一邊播動漫,一邊玩手機game,隔離擺罐啤酒,超正既生活。

:):好羨慕吖,我都想可以咁做但又唔會俾人鬧[sosad]
#:)#mouse:你都可以試下架!

:):做唔到囉#ng#之前冇疫情既時候,會唔會出街買野,又或者落去Cafe?
#:)#mouse:有吖,本身我就鐘意喺屋企,喺疫情之前我都會落街買野同食飯,但自從疫情開始咗之後我就變咗宅女#sad#cow



- - - - -

快啲再開event,想聽到佢地講「你好可愛!好鐘意你!」,一聽到就覺得好幸福。



:):遲啲回復正常既時候,有冇邊啲想去既地方?
#:)#mouse:冇idea呢,但想搞event,已經有成年幾兩年冇開過,應該差唔多要開了,但最好都係等所有野都settle down之後先搞。

:):同FANS見面,感受下佢地既熱情同歡呼。
#:)#mouse:我唔想淨係聽到佢地講「YA!YA!」,最好個個都喺度「好可愛!好可愛!」咁樣叫#mock#pig

:):夠哂坦白#ng#
#:)#mouse:好想快啲聽到佢地講「好鐘意你!好可愛!」,一聽到就覺得好幸福,可以快啲搞event就好。



- - - - -

越常見越常用既地方,越有真實感,更加挑起到性慾。


『求む!舐めチン!無差別おしゃぶり! 彼女が噂の即尺フェラヤリマン! 西宮ゆめ』(IPX-710)

:):講下新作既野,呢套「口交公廁囡」,拍攝得開唔開心?
#:)#mouse:非常開心。



:):我自己就好鐘意喺廁所入面口交既場景。
#:)#mouse:我都好鐘意!

:):咁我地兩個都幾夾!
#:)#mouse:係吖!我覺得一啲大家都會去既地方,會去用既場所,好有真實感,特別挑起到人既性慾。

:):原本諗住你淨係舔一兩下就算,點知你成支含哂入去。
#:)#mouse:本身諗住舔少少,舔下舔下就成支入哂,成個人變到好淫。同埋仲有一樣野,呢一幕我有綁雙馬尾,平時好少見架。



:):今次係高雙馬尾。
#:)#mouse:平時多數係低雙馬尾,今次專登試下,覺得點吖?望落有種好曳,百厭既感覺。

:):我覺得好可愛。



#:)#mouse:我自己好鐘意綁雙馬尾,之前多數綁喺耳仔下面,我覺得越綁得高就好似顯得個人越蠢咁。

:):呢個諗法幾得意,我都覺得呢類角色既設定幾適合綁呢種高雙馬尾。
#:)#mouse:真係既?咁就好喇#yea#mouse

- - - - -

口交技術好咗,個下巴唔會歪。

:):呢套作品基本上全部都係口交場景。
#:)#mouse:含完又含,對住個男優講「拎出嚟吖!」,幾正,口交真係好。



:):呢個應該唔關做GYM事,但含得多,下巴會唔會覺得肌肉痛?
#:)#mouse:真係有,我有牙骹痛既問題。

:):但你下巴輪廓好靚,下巴細啲望落都會可愛啲,但同時都係表示唔夠肌肉。
#:)#mouse:以前成日含到牙骹痛,下巴有少少歪咗既感覺,但含得多慢慢就掌握到個技術,越嚟越好。

:):呢個都係呢五年嚟既成長,口交比起以前勁咗。
#:)#mouse:係吖!而家下巴唔會歪喇!

- - - - -


如果我覺得OK,我就會主動出擊。



『即ハメ即ナメ ヤリヤリギャルのエスコート逆ナンSEX 行き当たりばったり手あたり次第声掛けナンパそのままパコパコSEX行脚 西宮ゆめ』(IPX-728)

:):嚟到最新作,角色設定上基本上都係同以前一樣係制服MK妹,然後周圍搭訕。喺現實中又有冇試過同啱啱識既男性One Night Stand呢?
#:)#mouse:諗諗下都有既#mock#pig如果我覺得OK,我就會主動出擊,因為我份人都唔識驚#hehe#pig

:):去到嗰啲moment,你係會直接開口同對方講「想要!」,定係俾啲暗示對方呢?
#:)#mouse:會做好多既身體接觸,喺佢隔離講「鐘意你...你好型...」,如果對方回應係「你都好可愛吖。」之類既說話,基本上就嚟得架喇#power#cow



:):聽起嚟好似係對方做主動,但其實係西宮小姐你做個引導,等對方跌入你既陷阱。
#:)#mouse:係吖,雖然我口頭上會答佢「哦,OK吖。」但其實自己內心係好雀躍。

:):但今次既作品唔係嗰種誘惑對方既「逆搭訕」題材,喺我心目中既逆搭訕,係突然出現喺男性後面,夾實佢拉住佢,然後拉佢入車就開波嗰種。
#:)#mouse:唔係咁樣囉,我有好好咁同人打咗招呼先,同埋拍喺車站附近搭訕既場景嗰時好羞恥,本身染咗粉紅色頭已經好惹人注目,再加埋套校服就更加多人望住。

:):咁樣搞法...感覺上會有啲奇怪既變態佬主動嚟搵你。
#:)#mouse:係吖,同埋當時差唔多入夜,人流都開始多,個個都望過嚟,我心入面係咁諗「夠喇快啲完啦好嗎!?」



- - - - -

車入面既空間,超正。

:):睇包裝上面啲劇照,今次既場景有車箱同酒店。
#:)#mouse:有車箱、有酒店、有公廁。

:):哇!喺公廁度逆搭訕!超正喎。
#:)#mouse:唔止架,之後仲有問人可唔可以喺佢屋企過夜,直接喺屋企入面搞。



:):一個粉紅色頭髮既制服女仔,問可唔可以喺你屋企過夜,正常唔係應該有戒心唔俾佢嚟既咩#ng#
#:)#mouse:哈哈哈!但咁樣好開心架!

:):用咁樣既拍攝手法,應該一路拍心情都係一路好好啦。
#:)#mouse:嗯,好似喺車入面口交咁,雖然之前喺其他作品都有試過,但未試過喺車入面搞野。可以喺車箱度做,成件事我覺得好新鮮,



:):有冇覺得寧舍興奮?
#:)#mouse:淨係覺得「好正喎」咁,拍攝嗰陣時因為車箱空間好窄好細,喺咁有限既空間度搞,更加挑起到個性慾。

:):西宮小姐之前未試過車震,一試就難忘。
#:)#mouse:車入面既空間,超正。

:):會唔會即刻想買車?
#:)#mouse:我冇駕駛執照,如果想喺自己架車度搞,我要去考咗個牌先#car#cow



:):廁所場景都好正,又係一個好適合既地方。
#:)#mouse:廁所真係唔錯,我自己都係咁諗。

:):睇劇照見到有3P場景,係發生咗啲咩事?
#:)#mouse:呢度係酒店嗰part,喺居酒屋搭訕咗兩個人,一齊上去酒店,輪住同哂兩個人搞,超開心。



- - - - -

想試下做自己老公出軌既人妻。



:):今次訪問都差唔多喇...期待你既新作品,跟住落嚟就想西宮小姐講幾句說話做個總結...
#:)#mouse:嗯....嗯....嗯....

:):就咁講一句「之後請大家多多指教!」都得架,又或者可以講下event,其他野,一啲小型目標都可以。
#:)#mouse:嗯,咁樣,小型目標,會繼續努力喔!

:):五週年喎!五週年淨係得咁#ng#!?



#:)#mouse:有啲咩呢...為咗支持我既人,以後都會拍攝更多好既作品,我會努力加油,大家都要繼續守護我愛護我。哈哈,係咪講呢啲吖?

:):漏咗一樣好緊要既野,你話想開event同大家快啲見面。
#:)#mouse:嗯嗯,快啲開event,快啲可以見到大家。

:):有冇啲咩作品題材想挑戰下呢?
#:)#mouse:之前未試過做人妻,將來想試下做人妻類既角色。不過人妻通常都係有俾人搶走既設定,我想做搶人另一半既人妻#cheer#mouse

:):又係呢啲佔有慾好強既角色#ng#
#:)#mouse:一定好好玩。

:):點都好啦!多謝西宮今日接受我地既訪問!
#:)#mouse:多謝大家!下次見!



- - - - -

喺呢個環境下,西宮小姐第一個願望係想同FANS搞見面event,當我聽到佢咁講既時候,我努力忍住唔流出感動既眼淚。

同望落好輕浮既感覺唔同,西宮夢小姐真人有好強烈既反差。

雖然對性愛方面有好大既興趣,但從來都唔勉強自己,維持呢個步伐喺業界持續咗五年既時間。

就係咁樣既佢,透過FANS既支持同安心感支撐住內心,今後亦都會繼續努力。

請大家繼續支持西宮夢小姐。

:)

翻譯:新東寶翻譯製作
校對:組長

沒有留言:

張貼留言