蚊香Re:burn①:胸糞NTR

   (原文於21-5-2022 hksecretparty刊登 

https://hksecretparty.com/2022/05/21/蚊香reburn:胸糞ntr/)

片商Prestige,華人圈子鐘意稱呼為蚊香社,因為佢地片商logo就係一個紅色嘅螺旋形狀,所以影迷幫佢地改咗一個咁嘅花名。

喺過去嘅呢幾年,日本AV業界基本上都係由大家熟知嘅WILLS集團(前稱北都集團)一台獨大,WILLS集團旗下嘅S1、Moodyz、Ideapocket等等片商一直壟斷咗市場一半甚至以上嘅地位,昔日能夠同S1抗衡嘅兩大片商SOD同Prestige,喺女優質素同製作水平上都同S1之間嘅距離越嚟越遠。畢竟WILLS集團真係財雄勢大,有錢真係可以為所欲為,簽哂大部份靚女女優,另外嘅片商就只能夠望梅輕嘆。

呢幾個月喺HKSP寫專欄所寫嘅內容,實在好難避免唔提及WILLS集團嘅片商,為咗唔想太側重呢啲一台獨大嘅風氣,今次呢一個「蚊香Re:burn」嘅新系列就係想同大家分享一啲我認為蚊香社呢幾年喺我心目中,拍得相當唔錯嘅系列同作品,等大家喺揀片睇嘅時候唔會咁悶同咁寡,同時亦都同大家發掘一啲蚊香社有潛質嘅女優,拓闊一下AV小宇宙。

今次同大家分享嘅係我覺得睇完會有少少唔舒服嘅Prestige獨家系列作品,胸糞NTR。


「胸糞」呢個詞語喺日文嘅意思為心情差、噁心;而NTR呢個字大家都好常見,日文全寫為「寝取り」(Ne To Ri),將拼音嘅第一個字母放喺一齊就係NTR,意思係「同人戴綠帽」,例如今日我同隔離屋嘅李太上床,就係我NTR咗李生。

將胸糞同NTR擺埋一齊之後,我諗大家都大約估到呢個系列嘅劇情走向,會唔會就係常見嘅搞人老婆劇情呢?但點解又會有胸糞呢個唔開心嘅感覺?我地不妨再睇埋淨低嘅title,「最悪の鬱勃起映像 幸せを約束した大好きな彼女がおっさんに寝取られて、壊されました。」(最差劣的鬱悶勃起影像,約定好要一起走向幸福的女友,被大叔侵犯然後崩壞)

冇錯,呢一個系列想請觀眾代入嘅角色並唔係負責搞人女朋友嘅男優,而係自己女朋友俾人搞嘅男主角。


今次同大家講解嘅係我睇呢一個系列嘅第一套作品:ABW-087,由涼森れむ(涼森玲夢)主演嘅作品。涼森同男朋友兩小口原本過著幸福快樂嘅生活,兩個人雖然窮但仍然苦中作樂,儘管兩個人嘅生活空間只有一間小套房,只有一張窄小嘅單人床,但只要有對方喺身邊就已經足夠。

涼森打工嘅便利店入面有一個同佢平時都冇咩好講嘅前輩久保田,有一日久保田返夜更,換更嘅時候同事叫佢check一check某幾件貨嘅數量,呢幾日都經常有出入。

久保田檢查之後發現有問題,即刻睇返閉路電視,發現原來係涼森鬼鬼祟祟將便利店嘅貨品偷走返屋企同男朋友享用。

久保田當然唔會放過呢一個要脅涼森嘅好機會,威逼利誘涼森去佢屋企,涼森只能夠乖乖跪低懇求久保田唔好將呢件事公開。久保田見到可憐兮兮嘅涼森色心大起,打算嚟一個霸王硬上弓。

「放開我!放開我!」

「乖乖地...我舒服完就放你走架喇...」

「停手!唔好摸我...俾我走...!」

「你都唔想我將呢件事公開架?唔想就乖乖地!」

「唔好!放開我 !」

手無縛雞之力嘅涼森用盡全力發抗,但喺久保田面前咁樣做只係增加佢嘅獸性,誠實嘅身體喺久保田嘅愛撫下交出老實嘅反應,漸漸涼森就已經失去發抗嘅力氣,眼見自己雙腿被久保田粗暴打開,小穴喺自己討厭嘅人面前一覽無遺,涼森只能夠無力咁用手遮掩著。

「唔好...唔好...求下你...」

「你好愛你男朋友吖嘛!?你為咗佢咩都可以做吖嘛!?咁你咪當呢樣係其中一樣囉!」

「唔好...唔好入...吖!吖!好痛!放開我!」

「哇...正到...平時好少同男朋友搞野呢?等我錄低你呢個樣...」

「唔好...唔好影我...俾我走...」

粗大嘅肉棒,成熟嘅技巧,冇自己男朋友嘅溫柔,但有一份暴力嘅粗魯,強壯嘅身體壓喺涼森身上,縱使係被人強姦身體嘅反應仍然呃唔到人。久保田將涼森嘅正面擰向鏡頭,一邊拍攝著涼森喺自己胯下嘅美態,一邊露出狡猾嘅奸笑。

呢一個被包裝成惡夢嘅美夢,而家先啱啱開始。

抹去臉上嘅淚痕,涼森第二日依舊係依偎著男朋友嘅小女友,亦都開始咗成為久保田性奴嘅生活:日頭喺便利店度需要戴著震蛋工作,久保田喺便利店嘅角落一邊奸笑一邊把玩手上嘅搖控器;夜晚趁男朋友唔喺屋企,久保田就同涼森上去小套房,要求涼森著住便利店嘅制服,酥胸半露為自己口交,情到濃時就將涼森拖上同男朋友嘅單人床,喺上面用肉棒享受涼森小穴嘅緊窄。

「影夠未...吖...吖...都話...唔好再影...」

「你咁可愛...點可以唔影...呢個...呢個就係你男朋友...」久保田一邊擺腰一邊拎起擺喺枱上嘅二人合照。「嚟嚟嚟...放喺度...等你男朋友可以望著你俾我搞...」

涼森刻意唔望著放喺自己眼角嘅合照,只希望面前嘅男人快快射精了事,感到肉棒喺自己小穴入面越衝越快,隨著久保田嘅一聲怒吼,久保田將肉棒抽出放近涼森身旁嘅合照,將精液射喺合照上面。

「睇下!睇下!我搞緊你條女吖!哈哈哈哈!」

蜷縮一旁嘅涼森,開始發現自己嘅身體已經對久保田嘅肉棒產生渴望嘅感覺。

「今晚便利店嗰度又要OT?」

「要吖...嗯...嗯...我...我放工打俾你吖...」

「嗯,咁你做野小心啲...我聽日去見新工,見完我嚟接你收工...」

「唔駛啦...嗯...嗯...我...我夜啲再搵你...」

「嗯...嗯。」

涼森放低手上嘅電話,回頭同久保田交換著親密嘅唾液。

「唔駛陪男朋友咩?」久保田喺涼森身後,一邊搓弄著涼森嘅雙乳一邊講。

「唔駛...今晚我留喺度過夜...」涼森低頭望著自己嘅身體被久保田玩弄,小穴又傳嚟陣陣嘅空虛感。

「嘻嘻...今晚你同我都唔駛旨意有得訓...」

「好吖...大家都唔好訓...」

忙於學業同搵工嘅男朋友,已經冇多餘嘅體力去滿足涼森嘅性慾。

不過冇所謂,涼森自己有發洩嘅地方。

換上薄薄嘅情趣內衣,涼森嘅小穴插著一條電動肉棒,喺久保田嘅床上面接受著久保田嘅調教,雙手被綁嘅涼森被久保田挑逗到性慾難耐。久保田將肉棒放喺涼森嘴邊,涼森立刻就含入口中好好品嚐,就算久保田粗暴咁㩒著涼森嘅頭向自己靠攏,肉棒幾乎頂到自己喉嚨,涼森依然一臉享受。

「呵呵呵…真係舒服...你男朋友做唔到咁樣呢?」

「嗯嗯...嗯嗯嗯...嗯啜...嗯嗯...」

「講,你鐘意我多啲定係你男朋友多啲。」

「嗯嗯...男朋...男朋友...嗯嗯...嗯嗯...」

聽到涼森呢個令自己唔滿意嘅答覆,久保田一臉不悅,將肉棒再插入一啲,加快擺動腰部嘅速度。

「死𡃁妹...口硬...明明就係鐘意我支棒...等我射哂俾你...射哂入去你個口...」

涼森口入面嘅肉棒噗滋噗滋咁抽插著,龜頭射出一股股濃厚而腥臭嘅精液,全部喺涼森嘅口腔入面盛載著。久保田抽出肉棒,捏著涼森下巴打開口腔,睇到自己嘅精液喺口腔入面蕩嚟蕩去,頓時心生征服感。

「嘻嘻...同我吞哂佢...。」久保田話。

涼森乖巧咁將嘴入面嘅精液咕嚕一聲吞下,仲未反應過嚟已經被久保田打開雙腳。

「仲掛著你男朋友吖嘛!?我就插到你唔記得你男朋友為止...」

肉棒插入嘅一刻,涼森嘅大腦對於男朋友嘅印象越嚟越模糊,腦入面只留低性愛嘅快感。

小套房嘅單人床上,涼森同男朋友一絲不掛,享受著兩個人久未體驗嘅合體生活。

「吖...吖...好舒服...BB...你好正...」

「嗯...嗯...嗯...」涼森騎喺男朋友身上,肉棒雖然插入自己小穴入面,但總係有一種空虛感。

「吖...唔好夾到咁實...吖...吖...吖!」

「…射咗吖?」

「係...唔好意思...太舒服...」

「嗯嗯...唔緊要...」

「今晚…都夜喇...不如早啲訓啦。」男朋友尷尬咁講。

「嗯...嗯,好吖。」

涼森抽出已經變軟嘅肉棒,心入面五味雜陳。

一日,男朋友應邀到涼森為自己準備嘅生日party,一打開門就睇到涼森被一個唔認識嘅男人按喺地下,小穴正被大肉棒抽插著。

「喂!你嚟嗱!等咗你好耐喇!」久保田一邊插著涼森一邊講。「你女朋友就唔等得,話要我搞咗佢先,一邊俾我插著一邊等你咁話喎!」

「你...你係邊個!快啲放開我佢!我!...嗚...」

男朋友只感到腦後一涼,成個人就訓喺地上,昏迷前仍然聽到涼森發出歡愉嘅呻吟聲。

過咗一陣,男朋友被涼森嘅呻吟聲嘈醒,被五花大綁嘅男朋友被逼睇著涼森同陌生男人嘅春宮戲。

奇怪嘅係,涼森唔單止冇反抗,仲一臉享受,歡愉咁同陌生男人交換唾液,雙乳任由人把玩。

陌生男人扶起涼森轉換體位,自己就坐喺男朋友身上,享受著涼森嘅騎乘。

「喂喂喂,你女朋友好飢渴喎,平時你冇搞佢咩?」陌生男人回頭對著男朋友講。

「你講乜野...快啲放開我...你班禽獸...涼森!涼森!你快啲走!... 」

「嚟嚟嚟...涼森你話俾佢聽你而家舒唔舒服...」

涼森望著可憐嘅男朋友,露出媚惑又迷離嘅微笑。

「舒服...比起佢舒服...舒服好多...」

「過去...過去同佢講Happy Birthday…」

「Happy…吖好正...好入...Happy Birthday…」

「呢個生日夠哂難忘咯!哈哈哈!」

男朋友崩潰了,明明係自己最愛嘅女友,約好咗大家要一齊走向幸福,點解今日會變成一個不斷渴求肉棒嘅蕩婦?只見涼森不斷輪流享受著唔同男人嘅肉棒,唔單止冇抗拒,仲一臉享受,以前從未見過涼森嘅媚態,今日一覽無遺,只係對象都唔係自己。

「嚟嚟嚟...將呢個我啱啱插過嘅小穴...俾佢男朋友試下...」

成班陌生男人極盡變態之能事,將涼森嘅小穴按喺男朋友臉上磨蹭,四肢被綁嘅男朋友只能夠肉隨砧板上,被涼森嘅小穴暴力地洗面。

「喂喂,玩埋潮吹啦唔爭在!我要睇到佢條仔俾條女噴到成面都係!」

涼森被打開雙腳,小穴被陌生男人熟練咁用手指不斷抽插,嘴入面不斷發出滿足嘅呻吟聲,男朋友從來未見過咁樣嘅涼森,過咗一陣隨著兩腿一陣痙攣,小穴噴出一股肢嘅淫水,將男朋友噴到一臉矇糊。

「你地...!快啲放開佢...!」

「喂喂,而家係你條女夾緊實我唔俾走喎,你睇下你睇下。」

「係係...係...唔好...唔好...抽出嚟...繼續插我...插我...」涼森講。

「今日真係開心呢。」

「嗯,係吖,同你一齊真係好。」

鏡頭一轉,狹窄嘅小套房裏面,男朋友同新相識嘅女仔一齊依偎著,時間似乎可以衝淡一切,男朋友喺涼森呢件事嘅陰影下慢慢回復過嚟。

「不如...你今晚喺度過夜咯。」男朋友講。

「嗯...嗯,好吖。」女仔矯羞咁回答。

「涼森我聽朝送你去返工吖...!」

「…你仲掛著嗰個女人?」女仔一聽到男朋友口中講出呢個名之後一臉不悅。「賤人!你以後唔好搵我!」

望著奪門而出嘅背影,男朋友一臉無奈,原來自己仲未準備好開始下一段戀情。

「不如...睇埋今次...睇多一次...」

男朋友坐喺電腦前,默默咁打開唔捨得刪除,但又越睇越心痛嘅影片。影片入面涼森被幾個大男人蹂躪,睇著前度女友被其他人征服而展現嘅媚態,男朋友褲檔入面嘅肉棒唔爭氣咁硬起嚟。

「涼森…涼森...我愛你...」

涼森眼神迷離咁望著鏡頭,嘴角露出魅惑嘅笑容,彷彿聽到男朋友對自己依依不捨嘅呼叫。

 - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

驟眼睇呢套NTR嘅作品係以久保田呢個奸角嚟做代入位,希望觀眾會代入成為NTR人嘅角色,但其實呢套AV入面一直穿插著涼森本人嘅心理獨白同其他描寫,等觀眾喺睇嘅時候唔會忘記到自己嘅身分:涼森嘅男朋友。

「雖然我咁做,但係我都仲係好愛你,男朋友,我地之後一齊都會幸福快樂。」

呢一段對白就係呢套胸糞NTR嘅精華所在,呢一段心理剖白除咗令涼森自己呃到自己之外,亦都嚟令觀眾有一個感覺,涼森依然係我女朋友,我地最終都係會幸福。喺呢套AV入面不斷時刻提醒著觀眾,你係男朋友,唔係搞人女朋友嘅久保田,你睇緊嘅只係一段你女朋友俾人搞,而你自己感到性興奮嘅影像。呢一套AV係希望你以一個相對上比較畸型嘅角度,嚟看待NTR呢件事。

同一般嘅NTR片唔同,今次嘅角度唔再係由女優出發,由女優演繹出呢一個墜落嘅過程,而係由男主角/老公嘅角度,去睇自己另一半俾人搞,自己俾人戴綠帽,而仲會有性興奮嘅呢種另類性癖。

而最後嘅一幕重點戲,就更加係由男朋友嘅親身角度,喺現場睇著自己女朋友俾人搞而身體很誠實嘅時候。一直喺自己面前嘅乖乖女朋友,原來私底下係一個淫底女仔,只係自己一直都滿足唔到對方嘅呢一份性慾。睇見女朋友變化嘅呢一個興奮感,同被NTR嘅矛盾心理,就係呢一套鬱勃起AV想要達到嘅效果。

而且喺過程中男朋友都係其中一個被久保田等人欺凌嘅角色,被其他男優踩頭,臉上面抹cream,五花大綁,仲要做人肉床墊,都相當唔好受,觀眾睇嘅時候甚至會有一種「駛唔駛玩到咁盡?」嘅感覺,亦係呢類NTR片少見對於被NTR一方嘅過激情境。

當然,觀眾喺睇嘅時候要代入久保田嘅角色,成為NTR人嘅一方亦都冇話唔可以,但就少咗呢一份被戴綠帽嘅情緒同心情,只係一個純粹搞人女朋友嘅角色,冇咗呢一種複雜嘅矛盾感。特別喺最後Ending前男朋友最後都係忍唔著打開涼森俾人蹂躪嘅影片嚟打飛機,先至滿足到自己嘅性慾,簡直就係呢一種另類性癖嘅真實寫照。

仲有值得一讚嘅係呢個胸糞NTR系列嘅每一套作品,都有唔同嘅設定同劇本,暫時都冇重複,喺呢一個罐頭題材當道嘅年代真係相當難得,亦都睇得出蚊香社非常重視呢個系列。

唔覺唔覺又寫咗咁長,希望大家會enjoy我寫嘅劇情描寫。我成日覺得鐘意睇AV嘅人多多少少都有啲NTR癖,鐘意睇自己鐘意嘅女優俾男優搞,某程度上都係呢類胸糞NTR嘅一種,或者你同我嘅心底,都住咗呢一個畸型嘅心魔。

有機會再同大家分享蚊香社我覺得拍得唔錯嘅作品,下一篇文再見。


沒有留言:

張貼留言