「使用前請先閱讀💗~我的使用說明書~」訪問企劃 vol.6 二葉エマ(二葉惠麻) #1-4



「使用前請先閱讀
💗
~我的使用說明書~」訪問企劃 vol.6 二葉エマ(二葉惠麻) #1

想窺探一下可愛少女又纖細又複雜既少女心嗎?

「如果你讚我呢啲地方既話會好開心!」
「希望呢度你會留意多啲...」
「冇同FANS提過既各種事情...」

喺呢個企劃,我地將會深入探討Ideapocket專屬女優,製作一份使用說明書,第六集登場既係出道一年半既「最強妹妹」,漸漸成為成熟女性既二葉エマ(二葉惠麻)。純真無邪既二葉原來都有成熟既一面,一齊嚟睇下。



:)=記者
#:)#cow=二葉

翻譯:新東寶翻譯製作

- - - - -


轉捩點係同桃乃木かな既相遇

:):聽講二葉小姐係憧憬同事務所既前輩桃乃木かな,而對呢個行業產生興趣。
#:)#cow:冇錯,喺惠比壽麝香葡萄既深夜節目度見到桃乃木,覺得佢好細粒好可愛,然後就好單純咁開始去推佢。

(譯注:呢度既「推」係偶像界既術語,意思係應援、為佢打氣。)




#:)#cow:以前我既外型好似男仔,又對自己冇自信#sadbutsmile#cow後來睇到桃乃木喺SNS上面既相之後就開始跟佢學set一樣既頭同化同樣既妝,跟住就漸漸對呢方面有興趣。身邊越嚟越多人都讚我有女人味,令我對於桃乃木既憧憬越嚟越強烈,於是就下定決心出道。

:):睇唔出二葉小姐以前外型似男仔,明明而家咁可愛...
#:)#cow:可能因為以前冇機會接觸時裝同化妝既野... 喺我開始推桃乃木既時候,第一次聽到有朋友讚我話我好可愛,嗰時好開心。



#:)#cow:但當我入咗業界之後,我就發現淨係模仿桃乃木係唔得。

:):出道之後既二葉小姐覺得自己有啲咩變化呢?
#:)#cow:身邊既人都覺得我係一個性格好天然,唔會點樣諗野既人,但其實我成日都考慮好多野之後先決定去做。 喺Ideapocket入面好多前輩都係又性感又靚既大姐姐,我冇呢啲條件,所以我仲喺度摸索緊我適合我既定位!




- - - - -

透過工作嚟接受自己

:):我覺得二葉小姐都有啲其他人冇既優點,例如好似小動物咁可愛。
#:)#cow:做咗AV女優之後,就想著多啲性感既衫!喺呢方面我又努力過,但都係而家咁樣既穿搭風格最舒服,同埋最適合我,可以著一啲好似毛衣咁既鬆身衫。

:):二葉小姐本身好細粒,著起大碼既衫就顯得更加可愛,望落去就好似問男朋友借衫著既女仔咁。
#:)#cow:之前覺得自己生得矮所以好自卑,搞到我有時會覺得俾人讚可愛只係因為我生得矮...




#:)#cow:但當有FANS同我講「我鐘意二葉你咁細粒!」之後,我開始擺脫到個自卑感,而家我想將自己既細粒感變成可愛感。

:):二葉小姐手同腳都好細,會令人想保護你!
#:)#cow:多謝大家,而家可以直接接受人地咁樣讚我,都係因為呢份工作令到我變得更加積極!




- - - - -

今個星期既說明部分

二葉惠麻既兔仔手腳

腳既size係22.5cm,隻腳咁細搵鞋買既時候好麻煩,但同時都係魅力點。



149cm既二葉惠麻

經常著啲可以包住白晰肌膚既鬆身衫,話唔定有機會會睇到萌袖?



- - - - -

今個星期既說明書覺得點?
FANS既說話令到二葉小姐唔再感到自卑,令佢逐漸變成越嚟越有魅力既個性♡
下一集,我地將會挖掘二葉小姐既原動力:對FANS既感情!




以上就係今個星期既off shot♪
下個星期再見♡

 - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -



「使用前請先閱讀
💗
~我的使用說明書~」訪問企劃 vol.6 二葉エマ(二葉惠麻) #2

想窺探一下可愛少女又纖細又複雜既少女心嗎?

「如果你讚我呢啲地方既話會好開心!」
「希望呢度你會留意多啲...」
「冇同FANS提過既各種事情...」

喺呢個企劃,我地將會深入探討Ideapocket專屬女優,製作一份使用說明書,第六集登場既係出道一年半既「最強妹妹」,漸漸成為成熟女性既二葉エマ(二葉惠麻)。當我地問起佢點解咁鐘意玩SNS既時候,二葉忽然之間愛意泛濫。



:)=記者
#:)#cow=二葉

翻譯:新東寶翻譯製作

- - - - -

同FANS既交流就係每日既動力!



:):話時話,二葉小姐個頭最近又染返黑色,之前一直都係金色...
#:)#cow:俾你發現咗添... 有一排好鐘意「東京復仇者」既佐野万次郎,同埋因為之前未試過,所以鼓起勇氣去染金色,不過唔係好啱,後尾都係染返黑。



:):金髮既二葉小姐有啲少女既感覺,好可愛!FANS又點睇呢?
#:)#cow:好多人都同我講「咁又幾襯你喎!」,好開心,不過我自己都係覺得黑色舒服啲#sad#cow

:):二葉小姐一直都俾人感覺喺SNS上面好積極同FANS交流。
#:)#cow:其實我係啲好性格觸沉既人嚟,不過我又鐘意同人交流... 好開心喺SNS上面有好多人支持我,但因為我自己係啲好注意其他人目光既人,Follower越多,啲唔好既comment又會跟住多,曾經有一排好在意呢啲野。但支持我既人其實仲有好多,所以而家都唔擔心了#:)#cow




#:)#cow:喺唔開心既時候,好感激有好多人鼓勵我,我覺得全靠有FANS既支持我先至可以捱得過每一日。

:):喺SNS上面有邊方面係特別努力既呢?
#:)#cow:我會喺唔同既SNS上面做唔同既野,想俾大家睇到多啲唔同方面既我,好努力咁樣一邊思考點樣分配一邊出po。我想將Twitter作為同大家交流既地方,將Instagram當成係時裝簡介咁樣用,但唔係好識得點樣影呢啲Fashion相,而家仲喺度學習緊...#sadbutsmile#cow


(每次出新作既時候二葉小姐都會寫信俾FANS!)


(二葉エマ既IG: @futaba_ema)

- - - - -

性感既眼神,小動物系既嘴角,充滿魅力既反差



:):睇二葉小姐既Instagram可以一次過睇到哂各方面既二葉惠麻。
#:)#cow:入咗呢一行之後先至開始每日自拍,所以都未係好習慣,但因為好多人都讚我啲close shot既眼神好靚,所以想po多啲相!

:):二葉小姐雖然係童顏,但係對眼好清晰好性感,我覺得好有魅力。
#:)#cow:聽完大家都咁講之後,我又真係搵到好多自己都鐘意既地方,真係好開心#sosad#cow講講下,我都係因為聽完大家讚我既門牙之後先開始鐘意。




:):二葉小姐個嘴好似啲小動物咁,啲牙又好似兔仔,真係令人愛不釋手。
#:)#cow:真係有啲人係牙控嚟!為咗社會上面呢班牙控既人,我會唔箍牙咁生存落去!就好似咁樣,一齊工作既人同FANS都讚賞我好多地方,我先至有第一次鐘意自己既感覺,我都好想努力回報大家對我既愛...



- - - - -

今個星期既說明部分

二葉惠麻既兔仔牙

雖然以前唔係好鐘意呢對大門牙,但望望下就好似兔仔咁,好可愛呢♡



連眼角都係水汪汪,二葉惠麻閃閃發光既性感小眼

因為身體部位好多都好細件,所以一對性感既眼睛就更加能夠吸引人。



- - - - -

今個星期既說明書覺得點?
喺SNS上面睇到二葉小姐既FANS同佢既交流,感受到相親相愛既感覺!
之後都要好好愛護二葉小姐可愛既嘴仔同眼仔哦!
下個星期,將會追溯一下二葉小姐既成長軌跡!




今個星期既off shot♪
「跟住講啲咩好呢?」

 - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -



「使用前請先閱讀
💗
~我的使用說明書~」訪問企劃 vol.6 二葉エマ(二葉惠麻) #3

想窺探一下可愛少女又纖細又複雜既少女心嗎?

「如果你讚我呢啲地方既話會好開心!」
「希望呢度你會留意多啲...」
「冇同FANS提過既各種事情...」

喺呢個企劃,我地將會深入探討Ideapocket專屬女優,製作一份使用說明書,第六集登場既係出道一年半既「最強妹妹」,漸漸成為成熟女性既二葉エマ(二葉惠麻)。今次探討既係以前覺得自己「男仔頭」、「對潮流冇興趣」既二葉,為咗FANS而努力改變既話題。



:)=記者
#:)#cow=二葉

翻譯:新東寶翻譯製作

- - - - -

喺事務所前輩既教導下... 每日都變得好靚



:):另外都想問下,二葉小姐你原本係對潮流時尚冇興趣,最近又有冇啲咩唔同?
#:)#cow:開始咗呢份工作之後,對美容漸漸就產生咗興趣,事務所既前輩好好人咁教咗我各式各樣既美容知識,所以而家化妝技術都不斷提高緊#hehe#cow...

:):有冇啲咩最近好鐘意既item可以同大家分享下?
#:)#cow:最近喺眼影同底妝下咗好多功夫,睇咗好多Youtube片同喺SNS上面研究咗好耐,而家鐘意Paul & Joe既眼線筆,可以造到塊面好有立體感。



:):除咗化妝之外,對於美容方面又有冇啲注意事項?
#:)#cow:老實講我淨係會做啲好基本既野,雖然自己冇咩恆心冇咩堅持#sadbutsmile#cow但都會由啲好微細既野開始!因為好容易浮腫,所以會用精油嚟通淋巴,同埋每日都會做按摩,另外雖然好怕痛,但都開始咗去做醫療脫毛。




:):二葉小姐皮膚白,個格勒底都好靚。
#:)#cow:事務所既經理人都有咁樣讚過我,但好難開口同人講我既魅力點係格勒底#sad#cow不過最近因為呢樣野,嚟緊會推出一套同格勒底有關既作品,所以最近都開始接受呢個魅力點了。



:):除咗美容技巧之外,多唔多喺前輩女優身上攞到其他建議呢?
#:)#cow:除咗美容之外,仲有傾過一啲工作上既話題,喺事務所入面我都係一個妹妹咁既角色... 但當我有一日同比自己年紀細既人交流嗰陣,我會努力成為姐姐!

- - - - -

二葉既新trademark♡打造黑髮冬菇頭既方法



:):而家二葉小姐呢個黑髮冬菇頭都有好好咁帶出妹妹既感覺。
#:)#cow:一開始我好努力咁keep著長頭髮,但長頭髮好難去打理... 唔想因為咁樣搞到自己唔開心,所以就試下剪短佢,出到嚟收到比預期仲要多既讚賞,好開心。

:):對女仔嚟講,髮質非常重要。
#:)#cow:冇錯吖!雖然剪短咗,但而家每個月都會去改善髮質既美容院,而家已經習慣咗頭髮剪短咗既感覺,摸上手都好舒服,可以試下摸下架♡



:):好似有個天使光環喺個頭上面咁,髮質好光鮮亮麗呢!雖然二葉小姐話自己係冇恆心,但都好努力咁堅持落嚟,真係好犀利。
#:)#cow:因為我真係嗰啲會去偷懶既性格嚟,所以盡量只係會揀啲容易堅持既事... 亦即係話我會自動自覺去做既事#hehe#cow



#:)#cow:而家因為髮型好靚,所以會一直堅持落去!同埋因為皮膚同頭髮都好容易乾,所以臨訓前會用護髮素做好保濕!俾人讚賞過之後會令到我有幹勁堅持落去,所以喺SNS上面po呢啲訊息都唔錯,大家會讚賞我嗎?♡

- - - - -

今個星期既說明部分

想俾佢夾下♡二葉惠麻既格勒底



二葉小姐既格勒底非常雪白,有種好煙韌既感覺...

保養得好好♡二葉惠麻既清爽冬菇頭



跨越咗對自己髮型既自卑感!二葉小姐搵到自己鐘意既髮型!

- - - - -

今個星期既說明書覺得點?
今次睇到二葉小姐變得更靚既美容秘訣!相信二葉小姐既FANS都已經知道哂。
大家之後都要多多留意二葉小姐既格勒底!




下個星期就會完成二葉小姐既使用說明書!
仲會睇到嚟自二葉小姐既請求,記得留意喔♡

 - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -



「使用前請先閱讀
💗
~我的使用說明書~」訪問企劃 vol.6 二葉エマ(二葉惠麻) #4

想窺探一下可愛少女又纖細又複雜既少女心嗎?

「如果你讚我呢啲地方既話會好開心!」
「希望呢度你會留意多啲...」
「冇同FANS提過既各種事情...」

喺呢個企劃,我地將會深入探討Ideapocket專屬女優,製作一份使用說明書,第六集登場既係出道一年半既「最強妹妹」,漸漸成為成熟女性既二葉エマ(二葉惠麻)。出道半年既時候曾經講過「仲想繼續做大家既妹妹...」既二葉,有啲咩說話想同FANS講呢?



:)=記者
#:)#cow=二葉

翻譯:新東寶翻譯製作

- - - - -

被稱讚既話會好開心♡二葉既率直

:):二葉小姐提到過對自己冇自信,同身型有冇關係呢?
#:)#cow:完全唔鐘意自己個身型#sadbutsmile#cow下半身好容易長肉,同埋因為生得細粒,所以啲肉會好顯眼... 但當有人同我講「咁樣都幾好吖!」,就係咁簡單既原因,以前我覺得好自卑既大脾,而家都慢慢接受到變為自己既優點。



#:)#cow:一開始我好唔鐘意著泳衣,但當我聽到有人讚我既時候,我就慢慢鐘意咗自己,諗諗下可能我只係太單純同蠢#sweat#cow

:):二葉小姐就係咁單純,同埋就係咁率直,就係因為咁所以啲FANS先至想多啲稱讚你,二葉小姐先至會不斷咁成長。
#:)#cow:我都覺得我係好率直,但我都有啲好扭曲既地方,有時又會好我行我素,又會有好粗心大意既時候,所以當大家讚我既時候我就知自己做得啱咗#:)#cow




#:)#cow:之前去做骨骼診斷既時候,好開心聽到佢地話「要好好運用你既立體感,會好適合你。」。當聽到有人指出一啲適合自己既野既時候,真係好安心。



- - - - -

仲未成為大人既二葉,向大家既請求。



:):二葉小姐而家比起出道既時候,俾人一種變得更加強大既印象,自己心情又有冇啲咩變化呢?
#:)#cow:以前好唔擅長變換自己既心情,亦都有試過情緒一直差到連時間同場合都搞唔清楚,有一段時間一直都忘記唔到一啲自己好唔鐘意既野,搞到情緒好差...




#:)#cow:當時完全唔知點樣解決... 而家就覺得做唔到既野就係做唔到,都冇辦法!只要咁樣諗,嗰啲唔好既情緒就會消失咗#hehe#cow

:):有冇成為咗大人既感覺?
#:)#cow:有時都會諗自己係咪已經長大成人呢... 細個既時候會覺得大人好似咩都知,咩都可以做到,但係而家既我唔係咁樣,實際上我覺得我冇能力去成為一個咁既人。

:):對於二葉小姐嚟講,點樣先係成為大人呢?
#:)#cow:嗯... 可以將自己唔鐘意既野剔走,能夠自己決定自己既方向,咁樣就係一個大人。但喺我心入面仲有好多唔開心既野,所以我覺得我仲未成為一個大人!




#:)#cow:雖然覺得自己仲係一個小朋友,但我感覺到自己一步一步向緊大人呢個方向前進,我希望大家可以陪住呢個「小朋友既二葉」,之後我會繼續不斷努力咁去成長,希望大家可以一直注視著我...



- - - - -

經過一個月既訪問之後,同二葉小姐建立咗一個良好既關係,使用說明書都完成喇!



- - - - -



二葉既說明書,覺得點樣?
出道一年半之後,逐漸成為一個成熟既女性。
同時作為「最強妹妹」既反差,令人感受到佢無窮既魅力。

跟著落嚟一齊守護二葉惠麻既成長♪



「多謝你睇到呢個使用說明書訪問既最後!」

下一集,我地被神秘既氣氛所吸引,
一齊逼近「つむつむ」,明里つむぎ!

沒有留言:

張貼留言