再見,乙白さやか。

乙白さやか(乙白沙也加),喺2022年2月13號宣布將會喺3月引退,結束佢短短兩年唔夠既業界生涯#sosad#cow


乙白都係一個我自己幾鐘意既長腿妹妹,只有咁短既生涯時間就引退真係好可惜,以下就同大家回顧下乙白呢兩年嚟一啲我鐘意既作品#notcry#mouse



先同大家略略介紹一下:乙白さやか,2001年出世,169cm高,出道既時候只有19歲,有一對日本妹少見既長腿,出道片商係大家都熟悉既S1#lihkg2#tiger

當時適逢前一位長腿女優橋本ありな啱啱移藉咗去FALENO,S1既FANS對於呢位長腿妹妹既加入都非常歡迎,初出道就引起咗唔少討論;而且喺出道初期仲有同屬Bstar事務所既一姐天使もえ撐場,當時適逢都係天使もえ離開S1既時間,令唔少人都有一種「乙白就係天使もえ接班人」既感覺#plan#cow

先天有一對長腿,後天再俾佢一個S1既空缺,出道既時候大家都睇好乙白さやか喺S1既發展。


SSNI-779 新人NO.1STYLE 乙白さやかAVデビュー
https://www.dmm.co.jp/mono/dvd/-/detail/=/cid=ssni779/


SSNI-898 妹の無自覚なパンチラを見続けて3年目、遂に一線を越えた僕。 乙白さやか
https://www.dmm.co.jp/mono/dvd/-/detail/=/cid=ssni898/

經歷完S1新人必拍既幾套作品之後,S1首先打開佢既潮吹屬性,然後緊接就幫佢開拍一套劇情片,SSNI-898 「妹の無自覚なパンチラを見続けて3年目、遂に一線を越えた僕。 乙白さやか」,由著名既劇情片監督朝霧浄執導,飾演妹妹既乙白經常不經意喺哥哥面前露底,哥哥一直忍耐住自己既慾望,表面清純既妹妹不斷挑戰哥哥既極限,終於有一日趁父母都唔喺屋企,哥哥喺床上面摟住乙白想錫落去既時候。

「唔得…唔可以錫…」乙白用手指阻擋住哥哥既嘴唇。「我地係兄妹,唔係情侶…」



結果呢兩兄妹除咗錫之外,做齊哂所有野,從嗰日開始哥哥就沉迷喺乙白既底褲度,而乙白每朝起身既煩惱就係今日著邊款底褲俾哥哥睇,兩兄妹一直過著呢種模擬情侶生活,直到有一晚:

「哥哥…其實我一直都好鐘意你…
「今晚…我可唔可以做你女朋友…我想同你錫…」

乙白對哥哥剖白自己既心情,原來乙白一直都想哥哥注意佢,每一次不經意既露底,都喺乙白既計劃入面,為既就係想同哥哥一直喺埋一齊。

「哥哥…你鐘意睇既…我日日都可以俾你睇…你可以用我著既底褲嚟打飛機…
「又或者…同我做都得…我想同你一齊…」



終於打破兄妹既關係枷鎖之後,乙白每朝早返學都會入去哥哥間房打招呼講早晨,

「哥哥早晨…。」

乙白輕輕挑起薄薄既校裙,今日係哥哥最鐘意既純白T-Back。

「咸濕哥哥…我返學喇。」


乙白呢一套劇情片演技以新人嚟講相當唔錯,係令我留低好深印象既一套作品,反而之後既題材都偏向強姦作品居多,我自己冇乜共嗚#heard#pig

而乙白雖然喺SNS上面唔算太勤力,po既亦都只係喺屋企既普通生活相,但都起碼叫做俾FANS知道個人仲喺度,冇咁令人擔心#like#tiger


SSIS-001 一ヶ月間の禁欲の果てに彼女のルームメイト2人と浮気SEXだけに没頭した彼女不在の3日間。 葵つかさ 乙白さやか
https://www.dmm.co.jp/mono/dvd/-/detail/=/cid=ssis001/

21年2月,乙白就同葵つかさ(葵司)拍咗一套共演作,題材係最近呢幾年非常流行既「彼女不在の3日間」,男主角禁慾一個月之後喺女朋友唔喺屋企既三日時間,唔單止偷食一個,仲一次過偷食哂兩個,享受哂齊人之福。


SSIS-152 おじさん嫌いな女子大生も一カ月禁欲すればキモオヤジ相手にみっともないほどイキまくる説 乙白さやか
https://www.dmm.co.jp/mono/dvd/-/detail/=/cid=ssis152/

然後仲有8月既呢套SSIS-152 おじさん嫌いな女子大生も一カ月禁欲すればキモオヤジ相手にみっともないほどイキまくる説 乙白さやか」,都係一套我自己好鐘意既作品:乙白同男朋友同居,男朋友因為學業關係要去留學一個月,平時同男朋友可以扑到天昏地暗既乙白變咗要獨守空房,乙白雖然死忍爛忍,但無奈住喺隔離單位既大叔成日都帶唔同既女人返嚟過夜,每一晚都聽到令人血脈賁張晚叫床聲,搞到乙白成晚都訓得唔好。

有一日乙白出門口返學既時候,大叔打開門送走尋晚喺佢屋企過夜既小姐,乙白望到下身赤裸既大叔胯下既龐然巨物,竟然有想要既衝動。

「哇…咁大既…痴線…我喺度諗啲咩野…我…我忍耐多一個禮拜就得…」


有一日,乙白喺走廊度見到大叔出嚟扔垃圾,忍唔住開口同佢講。

「唔該…你夜晚可唔可以細聲啲…好嘈…嘈住我訓教。」

大叔上下打量一下乙白,一對無辜既大眼,臉上面帶住少少baby fat,最吸引既係短褲下面既一對白滑長腿,面對呢一件青春尤物,色心起既大叔一手就將乙白拉入自己單位。

「做…做咩!救…救命!強姦!救命…!」

乙白既呼叫聲喺大叔屋企一堆堆既垃圾之中隱沒,好耐都冇被肉棒插入過既小穴來者不拒,明明自己係俾人侵犯,但乙白既身體非常誠實咁俾出想要既反應,而且乙白從來都未試過俾大叔呢啲色途老鬼調教過,精湛既性技令乙白漸漸唔記得咗自己係被強姦既角色,竟然開始享受起嚟。

「晚晚都聽到我呢邊啲叫床聲,搞到你好想要呢?」
「唔…唔係…放開我…放開我…!」
「呵呵,但你入面係咁夾實我,唔俾我走喎。」




被蹂躪過後既乙白返到屋企,對於隔離屋大叔既技巧同肉棒都念念不忘。

「頭先…其實都幾舒服…
「但係…我係俾人強姦喎…點解…點解我會覺得舒服既…
「死火…又想要…點算…」

乙白呢一刻既心情就好似飢渴既人喺沙漠度搵到一支礦泉水咁,飲完一支唔夠,想飲第二支。

嚟到第二日,乙白主動㩒響大叔既門鐘,大叔睡眼惺忪咁開門,

「今次…呵欠…又有咩事吖…?嗯?」
「你…你屋企啲垃圾堆咗咁多都唔清…啲臭味吹到過嚟我度…」乙白只係睇到大叔,小穴就已經開始濕起嚟。
「哦…咁你想點吖。」
「請…請你清走啲垃圾…」
「咁,你入嚟幫我手扔囉。」

可想而知,去到最後大叔既垃圾一袋都冇清理到,相反乙白積積埋埋既性慾,就喺大叔既處理下清乾清淨。



自此之後,乙白既性慾終於有一個好好既地方抒發,佢已經離開唔到大叔既肉棒,有時甚至一支肉棒都唔足夠滿足,大叔仲會搵埋自己既朋友過嚟一齊好好咁滿足乙白。

「喂喂…呢條囡咁淫…好似餵極都唔飽既,你喺邊度搵返嚟架?」大叔既朋友問。

「哼,住隔離單位既…」大叔彈一彈手上既煙灰。「男朋友唔喺度陪佢,咪搵我地陪下佢囉…」

呢個時候壓喺乙白身上既男人,微微抖震咗幾下,將肉棒由乙白鮮嫩既小穴抽出,安全套入面載滿精液,男人將安全套綁喺乙白身上既情趣內衣度,就好似獵人放喺屋企既獵物擺設一樣。

「大叔…」乙白用嘴幫肉棒清潔完之後。「我仲想要…你可唔可以過嚟搞我…」



其實乙白由21年下半年開始,就已經少咗好多玩Twitter同IG,而隨住S1一個又一個頂級新人出道,大家漸漸就對呢位長腿妹妹少咗留意。

我個人相信Bstar事務所應該都有嘗試去挽救乙白既人氣,但可能乙白自己都對呢一行意興闌珊,有既勤力update咗幾日,之後又失蹤咗幾個禮拜,事務所同片商畢竟都係打開門做生意,銷量每況愈下既話,任你條件再好都冇用,有限既人手同資源最後就流向其他新人身上。

而且S1既環境競爭太大,一個又一個條件一流既新人排住隊出道,乙白由21年下半年開始低迷,唔少影迷都覺得佢遲早會俾S1炒魷魚,只係大家都冇諗到乙白唔係轉會,而係直接引退。




喺呢段引退既聲明文入面,乙白自言呢兩年嚟成長咗唔少,好感激FANS一直以嚟既支持,整理好心情之後,會好好同大家道別。

祝你引退後生活愉快#sad#tiger

再見,乙白さやか#bye#tiger

沒有留言:

張貼留言