(劇透+影評) IPX-306 桜空もも 新嚟既靚女Miss有啲古怪,佢話想食咗我...

 2015年,三上悠亜以幾乎君臨天下既姿態降臨AV界,16年攞埋DMM Adult Award 最優秀新人賞,風頭一時無兩。

2016年,前水著寫真四天王,高橋しょう子下海蹍壓AV界。17年既DMM Adult Award,亳無懸念地攞走最優秀新人賞,並且喺AV OPEN橫掃七個大獎,聲勢比三上更強。

可以話,喺2015-16年出道既新人女優都係生不逢時,三上同高橋兩個就好似超大型巨人一樣踩平AV業界,大部份人都係聚焦喺佢地兩個身上,其他新人只能夠望而興嘆。好彩既,就攞到個第二名開心下,唔好彩既,就真係全晚去做佈景版#bye#

嚟到2017年,當大家以為新人賞終於可以唔係咁一面倒,唔駛未頒獎已經估到邊個實攞硬既時候,有一個新人橫空出道,再一次震撼AV界,令大家諗起三上高橋既可怕。

佢叫做桜空もも:)


大家好:)小弟係新東寶翻譯製作:)歡迎收睇小弟既拙文#:)#fs

2017年5月,美少女工廠Ideapocket推出咗一位超強新人桜空もも,帶俾大家眼前一亮既感覺。

同前面兩位有藝能人背景既女優唔同,桜空並冇太大型既歷練做武器,一副精緻既臉蛋,水汪汪帶點無辜既大眼,一對望落肯定好軟熟既G Cup波,修長既美腿,再加埋一把嗲到暈既聲線,成功喺廣大影迷心中留下深刻印象。

桜空初出道既時候已經俾人話佢同天使もえ好似樣,天使自己既個人節目亦都有邀請過桜空做嘉賓,而喺節目入面天使都有提到呢個話題:

「第一次睇到桜空 Debut作封面既時候,真係有嚇一跳呢...
我仲響度諗...我幾時有影過呢個封面...」

 
(連天使自己都爭啲搞錯既出道作 IPZ-941)

 
(至於係咪真係似就由看倌自己判斷喇#hehe#pig)

IP社雙桃,桃乃木かな同桜空もも,漸漸就成為咗片商最賣得既中流砥柱。
而桜空既釣粉技巧,亦令佢喺一眾AV Event粉絲之中屢獲好評。

分享一個我聽過既故事,話說有一次桜空搞OFF會 (粉絲見面會,通常 1 VS 10-20人),桜空有一個煮野食俾Fans既section,食完一眾Fans都讚不絕口,大讚桜空將來必定係賢妻良母。

桜空既回答係:

「嗯...但如果我真係嫁唔出,你地就要好好照顧我喔;-)


(Er...請問幫桜空埋單條隊而家排到第幾號籌#battle#fs)
桜空もも既成功當然唔止係佢一個人就做到,背後既事務所T-Powers亦都功不可沒。
T-Powers既經理人高野打造過唔少出色女優,照顧佢地一切日常同宣傳。咁啱桜空就係唔玩social media嗰種女仔嚟,高野就正正彌補咗呢個缺憾,每日幫桜空影靚相出Tweet,釣到班Fans暈陀陀。


(女優經理人/助手通常就係幫手影呢啲event既造型相,引班咸濕仔下次俾錢買碟去event。
我認我係咸濕仔#:)#fs不過都要買到飛先有得去架#die#fs)


(同埋經理人高野係女人嚟,各位巴打唔駛葡萄#:)#dog)

2018年DMM Adult Award,桜空憑藉住天賦既天使面孔魔鬼身材,再加上經理人每日既洗版宣傳,打低同期出道既水卜さくら,攞到最優秀新人賞。


但就喺攞完獎唔夠一個月,桜空同高野唔知因為咩事鬧翻,昔日既好朋友工作伙伴變成陌路人,高野離開T-Powers事務所,桜空就暫停哂所有公開活動。2018年下半年,除咗繼續每月有新作之外,基本上係冇任何桜空既消息,唔好忘記桜空平時係唔用social media既#cn#

到底係咩事令到兩個人反目成仇不相往來,坊間一路都有唔同講法,但相信真相得佢地兩個最清楚。

(當年就係俾呢啲花花背景相瘋狂洗版,慘過驗色盲#upset#pig)

就喺大家都開始懷疑桜空會唔會有一日引退既時候,桜空忽然又勤力起嚟,update下Twitter,又搞下IG直播,事務所亦都搵到同佢合作得嚟既經理人處理佢既工作。2019年,慢慢桜空又開始返正常既活動頻率。


(大家呢排都應該有開Twiiter玩架啦:)未開既仲唔快啲開#drum#pig好多女優等緊你去follow#drum#pig)

桜空當然唔止一套好睇,甚至可以話係套套都好睇#run#dog其他就等我出完篇文先再同大家推介#lihkg#dog

呢個星期,就帶俾大家一套我自己好鐘意既桜空作品,女教師題材交到去桜空手上,又會唔會有咩新感受呢#peanut#pig

--------

故事發生喺日本某一間學校。

「喂喂,聽講今日有新Miss嚟上堂喎。」
「係#oh#? 正唔正既先#oh#?」
「聽講係啱啱大學畢業出嚟,唔係啲大媽嚟架:P
「吓:-(...但我想要啲人妻feel喎:-(...」
#ng#...第日出到嚟做野啲大媽多到你唔想見啦#ng#

聽住一班同學興高采烈咁討論住新老師,我地既男主角足田,只係坐埋一邊,似乎冇辦法融入去。
一副純情小鴨鴨樣既足田,怕怕醜醜咁,睇怕喺學校都係做毒撚,冇咩朋友#:)#fs

---

「好喇好喇...大家靜一靜,坐返埋位。」
校長步入課室,等全班同學都坐好之後,開始講話。

「大家都知道,你地本身既班主任而家放緊產假。所以呢,學校就搵咗一位新老師嚟代課。
咁,而家就請新老師入嚟自我介紹。」

校長語畢,一對修長既美腿就步入課室,大家既目光不期然被吸引。

新老師步入教室,一眾男同學除咗哦哦哦之外,更多既係睇到目瞪口呆。

呢位新老師,好靚女#love#



 

「初次見面,大家好,我係你地新既班主任,我叫櫻空桃:) 
嚟緊大家都要預備考試,我會全力支持大家,一齊加油啦:)
請大家多多指教。」

櫻空老師一講完,全班男同學既歡呼聲同掌聲不絕於耳。
足田同學都俾櫻空老師既美貌震攝著,睇到O哂嘴。

「老...老師,我有野想問!」
「我...我都有...!」
「我又要問! 我又要問!」

一班男同學忽然對新老師十分有興趣,學習意慾提高咗1000%。

「老師! 有男朋友嗎?」
「嗯:)...暫時冇:)
「咁,老師鐘意咩類型既呢#love#
「嗯...我比較鐘意年紀大一啲既...」

課室即刻傳嚟一片哀嚎聲,除咗校長。

「平時鐘意...聽音樂...
鐘意食既野係...湯之類既食品...」

面對同學們對老師既好奇,櫻空都一一解答。
而足田同學仍然被櫻空老師既美貌嚇親,個魂魄仲未返嚟。

忽然,櫻空同足田既目光對上咗,櫻空報以一個比煙花仲要燦爛既微笑。
足田唔敢直視,怕醜咁垂低頭。

「好喇,大家要上堂喇:-[」校長話。「櫻空老師,咁就麻煩你由呢度開始...」
「哦,係...」櫻空同校長交談既期間,依然不時望向足田同學。
似乎足田同學有令櫻空老師好在意既地方呢:)




「咁...今日就講到呢度,大家返去要好好溫習喔:)」 

歡樂既時光過得特別快,而有靚女陪住就直頭快得濟,話咁快就到放學時間。
大部分既同學都收拾細軟,準備去參加之後既課外活動。
最後,就只剩低櫻空同足田留喺課室。

一直好在意足田同學既櫻空,主動走上前到足田座位面前。

「你係叫...足田,係咪:)?」
「Er...係#oh#..」

足田仍然唔敢正面面對櫻空,真係好怕醜呢。
櫻空見足田冇任何回應,就主動打開話題。

「足田同學冇參加社團活動咩?」
「冇..我冇參加#cn#...」
「咁即係...而家準備返屋企...?」
「Er...係...」
「咁樣...不如你帶我行下間學校吖:)
「吓!? 吓...我...?」
「係吖...但你做咩咁既反應:)
因為我第一日嚟呢度,都唔係好熟呢度啲地方...
我方向感又差,好可能好容易蕩失路...」
「咁...咁...好...我知道喇...老師...」

於是足田就同櫻空步出課室,參觀學校。




「哇...呢間學校真係好大呢...」

說時遲那時快,足田同學同櫻空老師就已經行完學校返番課室。

「你頭先講嗰個倉庫既鬼故,真係好恐怖呢...
足田同學你真係對呢度好清楚:)
「唔係...只係我比較鐘意一個人周圍行...」

行完一轉返嚟,似乎足田同櫻空之間既生疏減輕咗唔少。
不過,足田仍然唔敢望住櫻空講野:)反而櫻空就一直望住足田。

「同埋...你其實唔駛話哂俾我知學校既男廁響邊架喎[sosad]
「Er...因為始終我地係男校...所以...對唔住老師...」
「嘻嘻...你好可愛:)
「冇咩事我返去先...吓!?...吓!?」
「我話,你好可愛:)」櫻空甜笑。「好似...好似曲奇。」
「曲...曲奇...#oh#?」
「嗯...之前買返嚟既狗仔走失咗...
你同佢...就特別似:D
「哦...哦...原來...係狗仔:-(...」

足田難掩一面既失望。

「做咩吖...嬲吖?
唔想同狗仔一樣...:)?」

足田冇回應,只係一直垂低頭。

「好啦好啦...對唔住,我講得太過份喇:)
但係你真係好可愛呢:)
「可...可愛...#oh#?」
「係:)好可愛...」櫻空湊到足田既耳邊講。「可愛到...我想食咗你:)




「食...食咗...我...?」
「係吖...唔可以咩?」
「我...我...#oh#...」
「足田同學...」櫻空越哄越埋。「你有拍過拖嗎?」
「冇...冇...」
「咁樣...你想唔想知道...
女仔既身體...係點樣;-)...?」

櫻空烏低身,用手抬起足田一直垂低既頭顱。

「嚟...望住我...」

未等足田反應,櫻空就主動錫埋去足田既嘴唇...





「嘻嘻...好食...」

啱啱俾櫻空奪走初吻既足田同學,仲未搞清楚發生咩事,櫻空又再一次將嘴唇貼上足田既嘴唇上。

「...伸條脷出嚟...」
「伸...伸脷?」
「係...快啲...伸出嚟...」

足田帶住少少抖震咁伸脷,櫻空就已經急不及待咁上前吸啜起嚟。

「好食...繼續...」

櫻空露出滿意同滿足既笑容,準備將眼前既小男孩生吞活剝。





櫻空成個上半身挨喺枱面,U領衫既心口將深長既乳溝,完整咁展露喺足田面前。
一邊交換住口水,櫻空既手一邊喺足田既褲檔撫摸著。

「老師...咁...咁樣...」
「嗯? 做咩?」
「唔...唔可以...」
「唔可以避開喔...
幫你除咗佢...好唔好?」
「吓@_@...」

未等足田同意,櫻空就已經解開足田既褲頭,隔著內褲繼續撫摸。

「老師...咁樣...唔可以...」
「唔駛怕醜喎...俾老師睇下...」

櫻空索性跪喺足田身旁,摸下摸下,將足田既內褲都除埋落嚟。
經過一輪愛撫,一早已經硬哂既肉棒,就好似蠶蟲脫殼咁展露喺櫻空面前。

「唔好遮住啦...拎開雙手...
呢度做咩...變到咁大同咁熱...」

櫻空跪坐喺足田身邊,套弄住足田既肉棒,受到刺激之下,龜頭都開始流出愛液。

「見到老師咁樣好興奮呢...
等老師幫你舔...」

櫻空伸出舌頭喺龜頭打圈,一口含住整個龜頭,開始吸啜起嚟。


 
  


坐喺自己既座位上面,足田正享受住櫻空既口交。
櫻空不時望住足田舒服既表情,露出狡猾又滿足既微笑。

「老師...咁樣...好舒服...」
「舒服嘛...啜啵...
好似比頭先...更加硬...啜啵...」

櫻空由下而上咁舔住肉棒,好快肉棒就已經佈滿住櫻空既口水。
肉棒既每一部份都被櫻空照顧著,帶俾足田一陣又一陣既快感。

「做咩一路喺度呻吟? 啜啵...
真係咁舒服咩...」
「係...係吖...」
「嘻嘻...你好可愛...」

櫻空叫足田企起身,成個人跪喺足田面前,用最大既視覺衝擊繼續口交。

「咁樣呢...啜...咁樣望住...會唔會更加high...」
「老師...吖...會...」
「High既話...咁你要再硬啲先得架...」

唔止足田間唔時發出呻吟聲,連櫻空自己一邊含一邊都發出嗯嗯既滿足聲。
櫻空覺得眼前呢個男仔怕醜既表情可愛至極,於是又進行下一步行動。





「做咩望住老師心口...
想睇老師...對波嗎?」

完全採取主導權既櫻空,主動進行下一步既挑逗。
接二連三既生理衝擊,足田已經缺乏思考既能力,乖乖任由櫻空擺佈。

櫻空將長髮撥到後頸,一對玲瓏浮凸既胸部就咁樣擺喺足田面前。
距離太近既關係,隔住衫都聞到櫻空淡淡既乳香。

「想睇就俾你睇...」

櫻空響足田眼前,逐粒衫鈕解開,櫻空既內衣唔能夠包滿整個胸部,一對飽滿既胸部正在呼之欲出。

「老師既...大唔大:)?」
「大...好大...」足田都不禁讚嘆起嚟。
「仲想睇多啲嗎?」
「想...」
「嗯? 聽唔到喔?」
「想...想睇多啲...」

櫻空直接跨坐喺足田面前,拉低內衣既肩帶,露出淺藍色既胸圍。
櫻空只係拉低一邊既胸圍肩帶,飽滿既胸部被承托住,更顯得波濤洶湧。

「嚟...幫老師除咗佢...」
「除...除咗佢...」
「係...即係咁樣...」櫻空拉起足田既手放上胸圍既肩帶。「除咗佢落嚟...」

足田慢慢咁低肩帶既同時,櫻空亦都解開背後煩人既胸圍扣。
胸圍應聲跌下,嗰對飽滿既胸部就咁樣曝露喺足田眼前。






足田仲未嚟得切再次讚賞櫻空既美乳,櫻空已經成個人挨落足田身上。
一雙胸部壓喺足田心口,隨住櫻空身體既磨蹭而變型。

「軟嗎:)? 老師對波:)
「軟...真係好軟...」

櫻空笑一笑,再錫多足田一啖,沿住足田身體游走向肉棒位置。
乳溝經過肉棒既時候輕輕一夾,櫻空俾咗足田一個嫵媚既眼神,之後又再一次將肉棒含入口中。

「咁樣...係咪更加好feel...啜...
你既肉棒好好食...」

半裸既櫻空,就咁樣響課室同學生口交起嚟...


   
「足田...你有冇睇過女仔既嗰度?」

全身只剩低一條OL短裙既櫻空老師,繼續言語上挑逗足田同學。

「冇#oh#...未見過...」
「未見過...咁你想唔想睇下?」
「哦...哦...好#oh#...」
「咁...你幫老師除咗條裙佢:)...」

櫻空坐喺櫈上面曲起雙腳,示意足田過去幫手拉低OL裙既拉鏈,動作非常撩人。

「嚟...幫我除埋對絲襪佢...
仲有底褲...除埋佢落嚟...」

櫻空拉起足田雙手到自己既內褲邊。

「想睇...就要自己除喔:)

一件一件咁除低,櫻空終於都一絲不掛咁袒露喺足田面前。


  
「你行埋啲睇先得架...」

櫻空一副魔鬼身材喺面前,足田就一直怕醜唔敢抬起頭,搞到櫻空唔知好嬲定好笑。
櫻空抬起足田既頭,緊緻既陰部就喺足田面前一覽無違。

「點樣:)? 第一次睇女仔既小穴?」
「好...好靚...」
「咁...想唔想舔下?」
「舔..? 要點樣舔...?」
「好似頭先咁...伸條脷出嚟...
由下至上咁舔落去...」

櫻空打開雙腳,等足田可以以零距離接觸小穴。
仲未等足田埋位,櫻空兩隻手就已經拉足田個頭埋去,足田就開始笨拙咁舔起上嚟。

「呢度...呢度...過少少...係...係...
舔快啲...舔入啲...條脷伸入啲...吖...吖...
可以再...舔快啲都得...」

櫻空一步一步咁引導住足田,足田都開始熟練起嚟,舔弄既聲音越嚟越大。
中間當然仲伴隨住櫻空滿足既呻吟聲。

「好舒服...繼續舔...吖...多啲...你好可愛...吖...
老師差唔多要...高潮...你繼續...繼續舔...繼續舔...唔準停...」

櫻空按實足田既頭,足田加快舔弄既速度,將櫻空推上慾仙慾死既高潮。

「你好犀利喎...
第一次舔...就舔到老師...都忍唔住...」

櫻空報以一個獎勵既深吻,足田連女性既高潮都仲未搞清楚係咩一回事,只知道老師頭先舒服既呻吟聲令自己都血脈賁張。






「小穴都俾你舔到濕哂喇...唔信你自己摸下...」

足田伸手摸上自己啱啱舔弄過既小穴,一大片陰毛都俾口水整濕,而小穴外邊既濕潤,已經分唔清係足田既口水,定係櫻空既淫水。

「老師好犀利#oh#...真係好濕...」
「唔係咁摸...等老師教你...成隻手指伸入去小穴入面...吖...係...就係咁樣...」
「老師入面...好熱...好暖...」
「係...係咩...因為頭先...俾你舔到高潮嘛...
嚟...而家用手指...抽插...老師既小穴...」

足田既手指開始喺櫻空既小穴進進出出,少量既淫水伴隨住抽插而流咗出嚟。
小穴入面高潮過後敏感既嫩肌,將足田既手指緊啜住,好似要吸哂入去一樣。

「放多一隻...放多一隻手指入嚟...老師會再舒服啲...」
「放...放兩隻入去...?」
「係...快啲...好似頭先咁...繼續...」

足田聽哂櫻空話,用兩隻手指抽插住櫻空既小穴。
櫻空既小穴得到更進一步既滿足感,除咗更加用力咁吸啜手指之外,櫻空既呻吟聲亦都此起彼落。







「嗯...老師忍唔住喇...
繼續做吖...好唔好?」
「繼...繼續...?」
「係吖...繼續...你唔明...?」

櫻空示意足田企起身,肉棒貼喺櫻空胸前。

「繼續...即係咁樣...」

櫻空將頭髮撥後,用雙乳夾起足田既肉棒搓弄起嚟。

「老師...忍唔住...
想要你既肉棒...插入嚟...
咁樣...明未...?」

櫻空再加一輪刺激既口交,足田既肉棒就好似上子彈咁一下跳到最佳狀態。

   
「過嚟呢邊...」

櫻空拉住足田行到並坐座位既枱邊,自己坐上枱面,打開雙腳,用手拉住足田既肉棒摩擦住自己既小穴。

「Feel唔Feel到...老師入面好濕...
佢好想你既肉棒...插入嚟...」
「真係...可以...?」
「係...插入嚟...」

足田向下一望,見到櫻空扶住自己既肉棒,逐寸逐寸插入一早已經濕到一塌糊塗既小穴。

「要入嚟咯...」



班房入面,全裸既櫻空打開M字腳,扶住足田既肉棒插入自己嗰個一早已經濕到一塌糊塗既小穴。

「入哂嚟...吖...吖...冇錯...就係咁...
第一次咁樣...插入嚟...覺得點...?」
「好...好暖...老師入面...好熱...」
「係咩...嘻嘻...
嚟...慢慢郁條腰...頂入嚟老師度...」

足田慢慢擺動腰部,肉棒就一直向上頂入櫻空既小穴。
櫻空騰出一隻手扶住足田條腰,控制住擺動既幅度,同時自己條腰亦都配合動作,感覺就好似用小穴套弄住肉棒咁。

空洞既課室迴響住櫻空美妙既呻吟聲,再加上兩人交合既體位,整個畫面充滿住淫亂既氣息。




櫻空一直望住足田,露出滿意又狡猾既甜笑。

「望住...望住我...
你好可愛...啱...繼續插...」

櫻空既小穴主動迎上足田既肉棒,總係喺就快抽出嚟既時侯,櫻空既小穴又再次再肉棒吞噬,搞到足田快感連連。

「嗯...唔好停哂手先得架...」
「但老師...我好熱...」
「熱...你咪除衫囉...同老師一樣...」

足田笨拙咁一邊擺腰一邊除低身上僅餘既校服,太熱開始頭腦不清,足田慢慢靠近櫻空既嘴唇。

「做咩...? 想錫嗎...」

足田點點頭。

「見你咁乖...就俾你錫啦...啜...」






最終肉帛相見既兩人,全心享受性愛帶俾佢地既歡愉。
櫻空放開支撐上半身既雙手,平躺喺枱面上享受肉棒既抽插。

「好舒服...吖...足田...足田...插快啲...老師...老師...差唔多...到...
唔準...唔準...停...吖...吖...!」

櫻空成個人抽搐咗幾秒,小穴既肉壁緊啜住肉棒,足田都搵到片刻俾自己喘息既機會。



「吖...好舒服...好耐未試過...
跟住...響後面入嚟...」

櫻空轉身趴喺枱面,渾圓既屁股就喺足田面前搖嚟搖去。

「咁樣...嗱...呢度...吖...又插入嚟喇...」

櫻空引導住足田再一次插入,轉成後入體位。

「呢個...體位...點樣...?」
「老師入面...Feel到好緊...」
「我唔係問你呢樣...傻瓜...」櫻空唔知好嬲定好笑。「嚟...扶住老師條腰...繼續插吖...」

足田扶住櫻空既纖腰,更好發力,開始放肆地大力抽插。

     

「吖...好舒服...大力啲...啱...吖...就係咁...好舒服...
你隻手...摸上嚟...老師對波度...揸我...」

充滿淫亂意味既指令令到足田手足無措,一隻手繼續扶住纖腰,另一隻手就沿住身後摸上櫻空豐滿既胸部。

「點樣...係咪好軟...」
「係...」
「你鐘意...就繼續俾你摸...俾你揸...」




「過嚟坐低...今次等老師郁...」

櫻空示意足田坐喺櫈上,自己就背對住足田跨坐喺兩腿中間。

「今次...等老師服待你...」

櫻空扶住肉棒對準小穴,一下子就盡根沒入,身體上下擺動起嚟。
足田任由櫻空擺佈,雙手只係扶住櫻空條腰,呻吟聲跟隨住撞擊聲此起彼落。

「好似頭先咁...摸上嚟...揸老師個胸...
你好可愛...」



   
「我地轉返一開始咁...」

櫻空再一次坐上枱面,打開雙腳,小穴好似呼吸住咁維持小幅度既開開合合,睇到足田目瞪口呆。

「你呆咗咁做咩...快啲過嚟...」
「對唔住...老師...」
「插入嚟...俾老師舒服多一陣...」

足田摸熟套路,知道櫻空鐘意激烈既抽插,於是一嚟就開始猛攻。

「吖...吖...你...咁快...一陣老師...又會高潮...」
「老師...頭先整到我...好舒服...」
「老師都...都好...舒服...吖...吖...唔得喇...!」

櫻空再一次既高潮又再令足田既肉棒感受再一次既刺激,一早已經蓄勢待發既精液已經如箭在弦。

櫻空帶住小小無辜既眼神望住足田,見到足田神情有異,都知道面前呢位處男已經差唔多到臨界點。

「老師啱啱高潮完喳...吖...吖...入面...好敏感...你仲插咁快...」
「老師...我...我忍唔住喇...」
「想...想射...係咪...? 射啦...
一陣...吖...射響老師個...個胸度...吖...俾老師望住你...舒服既樣...」



  

足田低吼咗一聲,肉棒由小穴抽出,濃濃既精液盡射喺櫻空既胸部上。

「好犀利...射咁多...
啲精液...好熱...」

濃濃既精液沿住櫻空既胸部,流過因刺激而持續硬起既乳頭,有部份滴到枱面上。
櫻空喘住氣望住仍然半硬既肉棒,少量既精液殘留喺龜頭前端,櫻空舔一舔微乾既嘴唇。

「等老師幫你...整乾淨...」

櫻空彎身將肉棒含入口中,吸啜住仍然殘留既精液。

「老師...好...好敏感...」
「唔好郁...啜啵...仲有少少...啜啵...」

「你吖...」櫻空吸啜過後,用手指將嘴邊既精液撥入口中。「今日...處男畢業咯:)恭喜你:)





「尋日...到底係發生咗咩事...:-(

足田呆下呆下咁坐電車返學,回想返尋日喺課室發生既事,同櫻空老師初次見面,帶老師參觀學校,老師話我好可愛想食咗我,之後真係俾佢食咗...

呢一切一切好似嚟得好真實,但係又好唔實在,到底老師點解要咁對我?_?我只係一個冇朋友既毒撚:-(
真係諗極都唔明:-(

「喂...早晨:)

足田身後響起一道熟悉既聲音,正正就係尋日喺課室奪走自己處男之身既櫻空。



「又會咁啱既...同你搭埋同一班車:)
「係...係囉...又會咁啱#oh#...」

經過尋日兩人親密接觸之後,足田似乎對櫻空少咗一份陌生,但多咗一份尷尬。
足田仍然唔敢正面望住櫻空,櫻空望住足田怕醜既表情,再次露出狡猾既微笑。

櫻空將手穿過足田手臂,將身體挨向足田身上。
嗰對尋日俾自己射滿精液既G Cup胸部,緊緊咁貼住足田既手臂,仲開始磨蹭起上嚟。

「老...老師...#oh#!」
「嗯:)? 做咩?」
「咁樣...俾人見到點算...#oh#...」
「俾人見到...咪刺激囉...
同埋...你唔覺得...咁樣好似情侶咩;-)

櫻空雙乳既柔軟,就算透過件衫都足以將觸感傳遞到足田既手臂上。
諗起尋日喺課室既翻雲覆雨,足田都開始興奮起嚟,褲檔裏面既肉棒慢慢充血漲大...

「咦...呢個...做咩咁硬...」

櫻空一隻手沿住褲頭摸到落足田既褲檔,正正就摸到足田硬起嚟既肉棒...





「足田同學...呢度係電車嚟...咁多人喺度...你咁樣勃起俾人睇到點算?」
「老師...我...我...」
「做咩...係咪諗返起尋日既事...所以咁興奮?」櫻空隔住褲愛撫住足田既肉棒。「尋日老師...好舒服喔...:)

櫻空言語上既挑逗,再加上電車既環境,令到足田不知所措。唯一有正常反應既,就只有喺褲檔裏面隆起既肉棒。
櫻空對足田送上一個媚眼,甜笑住拉低足田既褲鏈,將肉棒由褲檔裹面抽出嚟,呼吸電車車箱既新鮮空氣。






「老師...老師...咁樣..唔得架...:~(...」
「唔得咩? 但係你睇下你...硬哂喇喎...
咁樣係咪好正...唔好咁大聲呻吟...」

櫻空一手套弄住足田既肉棒,另一隻仍然緊貼住足田既身上,豐滿既雙乳隨住動作不時壓向足田既手臂。

「你硬到咁...一陣仲點上堂...等老師幫你解決佢...
一望到你咁樣...老師又想要喇...」

每日恆常既返學路上,今日就變成色慾充渾既旅程。

櫻空甜笑住套弄足田既肉棒,務求要喺到達學校之前解決呢個純情毒男既性慾...







--------

IPX-306係一套好「豐富」既作品,女教師既題材並冇局限到呢套作品既發揮,反而仲將唔同既元素融匯入去,令到成套作品更加吸引,每一幕都吸引到觀眾。

成套片涵蓋咗唔同既場景,由一開始既課室,到電車、男廁、更衣室、保健室,五個場景既搭配都唔會令觀眾有覺得突兀既感覺。

點樣將女教師同呢啲場景配合,而仲能夠配合劇情,就非常考編劇同導演既功架。

 
 

(櫻空男廁突襲呢幕,有好多鏡頭都攞得好好#clap#pig)
怕醜男同學由響課室被破處,面對櫻空既感覺疑惑,之後喺電車同男廁俾櫻空逆痴漢,都睇到櫻空喺呢種S系設定既演出係非常出色。

然後足田同學同櫻空老師坦白,唔希望再俾櫻空騷擾,編劇呢度安排咗一幕NTR既情景,更加係令觀眾喜出望外。

足田同學喺Locker入面睇住櫻空主動色誘棒球部既同學,面對男同學既既所有要求全部做齊,一邊服待仲一邊望住Locker入面既足田,每一個眼神都好似喺度講緊:

「你真係唔要...? 唔要我就搵第二個架喇...」


   
(鐘意睇NTR既朋友,呢幕真係唔好錯過,櫻空嗰種有求必應既笑容係世界級:P)
去到保健室大團圓結局既呢一幕我就略嫌平淡,足田同學同櫻空老師剖白心聲之後,兩人就直接喺保健室大幹一場,但都冇前面幾幕咁吸引。呢幕亦冇咩挑逗性既對白,同前面幾幕一比就有啲相形見絀。

但如果呢幕係以主觀視點嚟拍攝既話,我覺得可以彌補到個不足,做到最perfect既ending#good#


   
(櫻空著衫同唔著衫都好撚好丁#:P#dog有時咁樣比起除哂更加吸引#:P#dog)
推介多幾套我自己好鐘意既櫻空作品俾大家:)

睇櫻空既作品除咗睇佢嗰副冇得彈既身材之餘,上面都有巴打提過,櫻空既表情亦都係非常吸引。
特別係櫻空既眼神同笑容,每每都係成套片既精髓,大家不妨多加留意下:)


(IPX-134 護士題材,有一幕同個輪椅病人一齊困lift,櫻空全程主動,都做到個男優出哂汗。)

 
(IPX-181 女友姐姐題材,呢套用主觀拍攝,觀眾更加容易入戲,都係嗰句,櫻空笑容世界級。)

 
(IPX-201 家姐搵細佬做風俗店練習對象,我覺得係櫻空既一套滄海遺珠既作品,題材可能望落冇咩特別,但其實入面幾幕都好好睇。
頭兩幕有齊哂SPA玩法同口交乳交,之後大戰吉村卓,再嚟浴室乳交練習,全部一流水準)

 
(IPX-238 女僕題材,傲矯小女僕櫻空,唔止幫主人消除各樣疲勞,仲幫埋主人傾生意;-))


(IPX-292 NTR題材,第二幕有主觀視點無辜樣,特別推介第三幕,櫻空返到屋企同老公解釋,口交乳交但全程用眼神交戲,雖然零對白,但櫻空既表情已經充份表達到佢嗰份矛盾情感,好好戲。)


(IPX-399 制服+泳衣題材,呢套11月新作其實我未睇[sosad]但對上一次櫻空著學生裝已經係兩年前,相信今次應該都唔會令觀眾失望。)
本身想寫多少少我對櫻空既睇法,不過唔知點樣寫好[sosad]都係下次搵機會再寫[sosad]

都係溫馨提示大家,有想見既女優,不妨去轉日本見下真人參加event,唔好等到個女優引退先嚟後悔。(BTW記得守規矩)
畢竟AV女優呢一行太多不穩定因素,你以為佢好地地會繼續拍,聽日就可能連bye bye都唔講刪Twitter人間蒸發#bye#

至於櫻空會唔會都係其中一個有咁既可能? 有留意開櫻空消息,又或者有間唔時睇佢IG開Live都知,櫻空都係啲烈女性格嚟,想做就做想講就講,可能話唔埋真係有閃電引退既一日#cn#

活在當下,我地而家就好好珍惜呢個咁好條件又好演技既女優啦:)


最後都係搵幅cap圖總結:)


「射到我成手都係...
如果我而家大嗌有痴漢既話...你估大家會點吖嗱?」

大家會想日日返學都俾櫻空老師挑逗嗎:)?

:)多謝收睇:)

沒有留言:

張貼留言