2021年4月份FANZA月間榜 Top 100女優

大家好:)


最近日本又開始返緊急狀態,女優少出街少影相,Twitter IG少update,我都唔知攞咩推po,寫短評都唔知有咩好寫了#:)#fs

唯有努力捱到回復正常嗰日啦:)

以下係4月份既成績表:)













- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

1位 姫咲はな 企劃單體女優

最近呢幾個月都賣得幾好既一位企單女優,上年7月喺青春時代出道,拍咗幾套就出嚟轉職做企單女優,吸引點相信都係一對I Cup大奶奶啦[bouncer][bouncer]



5位 有栖花あか S1專屬

作為S1新一代既神乳,連續兩個月都有頭十名唔錯既成績,我自己覺得多多少少都同安齋らら既再一次消失有關,喜歡巨乳既影迷要搵新寄托,有栖花就自然成為咗佢地既目標。

講起上嚟,之前都好少update Twitter既佢,喺呢一兩個月都好似勤力咗,唔知係咪都同銷量有關係呢?



10位 二階堂夢 FALENO專屬

面對著嚟自唔同一線片商既移藉女優,二階堂夢仍然係FALENO既主打,由FALENO出道到而家可以用「親生女」嚟形容,相比起其他外來既「養女」, 二階堂夢雖然年資尚淺,但絕對稱得上係FALENO既一姐。

講多兩句FALENO啦:)雖然片依然係拍得差,但睇返而家既陣容,FALENO係囊括咗S1、Moodyz、SOD、Prestige,等等大型片商既專屬女優,在我嚟講我覺得係一個好有趣既境況同現象#hehe#cow會唔會將來有機會睇到呢啲本身唔同片商既女優有合演,又或者其他類型既合作,都係可以期待一下。

不過都係嗰句,簽哂成隊明星返嚟都好,教練教得差都係冇用,所以希望FALENO快啲醒覺啦#sosad#cow



14位 葵つかさ S1專屬

終於可以寫下啲同葵司啲片有關既野喇#sadbutsmile#cow嚟緊5月既新作係拍到爛到冇得再爛既出張相部屋題材,我本身以為佢唔會拍,點知都係逃唔出呢個劇本既洗禮#bye#cow

S1既相部屋系列同IP既唔同,除咗唔係嗰個打格男優之外,主題都唔係由男性社員主導,而係改為女性上司主導既一個方向,變化會比較多,仲會加入譬如童貞既設定,比起IP嗰邊既千篇一律嚟得有趣。

不過都唔排除係北都集團唔俾IP轉劇本既#cigar#cow鬼叫S1最大支野咩#ball#cow



21位 相沢みなみ Ideapocket專屬

聲勢一直都係好好既相沢,嚟緊6月既新作終於唔再係痴女題材,一跳就跳返去中學生既設定,飾演一位引誘老師既學生,同東尼大木喺情趣酒店上演一幕幕既肉戲。

比較值得留意既係相沢呢兩個月既作品都冇推出Blu-ray既版本,只有DVD#sweat#cow以相沢既銷量嚟講出埋Blu-ray基本上都係冇得輸,但IP都係唔出,實在係搞唔清楚IP背後係以一個咩標準嚟決定嗰一套作品會唔會出Blu-ray#unexpected#cow

不過相沢既FANS亦都以行動嚟回應,暫時連續兩日既日榜都係相沢攞第一,依然係名乎其實既銷量女皇#bye#cow



24位 神宮寺ナオ Moodyz Madonna 專屬

都係6月既作品,喺Moodyz推出一套發揮神宮寺痴女功力既題材,喺同男優兩日一夜既約會之中大玩男潮吹,導演係專拍M男同乳頭題材既さもあり,係一套值得期待既作品。



37位 小野夕子 FALENO專屬

冇錯,呢個女人又一次返嚟了,相隔咗300日既時間,以前叫葵而家叫小野夕子既佢再一次回歸拍片,5月將會推出DVD版本,睇Trailer就覺得佢同之前既感覺又唔同咗,面部既輪廓同身材都仲依然係佢,只係個感覺已經唔係以前葵既時期,而家有一種貴婦熟女既氣質。

畢竟都曾經係一代年青人既集體回憶,捧場客一定會繼續支持,不妨又睇下今次會唔會拍得長了#bye#cow



58位 北野未奈 E-Body專屬

20歲,聲稱係銀座某間大型Club既No.1紅牌,設定既野信不信由你,但睇佢個妝容的而且確係有一股風塵味,相信都應該捱過唔少日子。

話時話Debut作封面真係影到佢好似柏木由紀[sosad]



78位 小宵こなん S1專屬

今個月5月既S1新人,同過去幾個月都係青春形象居多既新人唔同,小宵こなん比較重裝甲啲,但又有種戰鬥格既風味喺度,係近期比較少見既一類,唔知又會唔會帶嚟一啲新衝擊:)

沒有留言:

張貼留言