喺東京逗留一個月,可以見到幾多個女優?Part 6

喺update遊記之前總結一下先:)直到19/10為止,暫時一共係參加咗15場event:)


呢個禮拜六又係忙住去見女優嘅一日,即刻帶大家睇睇情況:)(東張西望mode)




今日嘅早餐選擇咗喺秋葉原嘅Burger King,因為同一陣嘅event場地好近,食完可以慢慢hea多陣先行過去都唔遲#peanut#pig





今日嘅第一場活動係喺書泉舉行,主角係業界嘅其中一個貧乳女優代表,松本いつか(松本一香):)




今次呢一場係一個年曆活動,除咗只可以買2 set(一set=1個掛曆+1個枱曆),event嘅限制都比較多,影相只可以影三張#photo#dog合照亦都只有一張:

  

雖然每次見到松本個樣都有想打佢一拳嘅衝動#punchbag#tiger但喺event同對應呢方面佢係好敬業嘅,每一個FANS都會問對方叫咩名,儘量都會同你傾到幾句計先俾你走,係一個會令人想再去佢event玩嘅女優#clap#rabbit



#:)#cow:你好吖,我係香港嚟嘅。
:):你好(國語),你叫咩名吖?
#:)#cow:我叫新東寶,其實香港我地唔講「你好」(國語),我哋會講你好(廣東話)。
:):哦~你好(廣東話)。
#:)#cow:松本小姐學得真係快,唔怪知得喺TRE人氣咁高。
(影完相之後)
#:)#cow:今日真係多謝你。
:):辛苦晒喺香港係點講?
#:)#cow:我哋會講「辛苦晒」(廣東話)
:):辛苦晒(廣東話)~

教佢講廣東話又幾好玩[sosad][sosad]

之後第二場嘅女優,係我上次去完TRE返嚟之後好多巴打有問我有啲多啲相嘅,乙アリス(乙愛麗絲)。



應該係繼AIKA之後嘅新一代金髮黑皮膚嘅標誌性女優,亦即係業界俗稱嘅「黑Gal」#appear#cat通常呢一類片都唔係嚟唔開痴女系嘅劇本,同埋有時會比較重口味少少,好老實呢一類片我係冇咩興趣睇嘅#sweat#cow所以對乙アリス都唔算好熟。

不過今日近距離睇真人,身材其實都相當唔錯:







傾計嗰陣我亦都盡情向佢表達上次喺TRE篇遊記入面,各位巴打對佢嘅喜好:

#:)#cow:乙アリス小姐你好,上次去完TRE返去之後我將我影啲相俾朋友睇,好多人都問我有冇多啲你嘅相。
:):吓~~真係嘅?
#:)#cow:係吖,香港嘅FANS都好鐘意你個蘿友,好多人都話覺得好正。
:):咁就好喇,其實呢,下年我都會嚟香港出席一個活動。
#:)#cow:真係嘅#oh#!?好期待#oh#
:):暫時都唔公佈得住,到時你哋就知。

鐘意乙アリス嘅朋友,下年就記得留意住喇:)




(AV之旅真係開心呢,期待出年!by 乙アリス)

跟住呢個女優其實一開始冇諗住參加,因為今日嘅時間有啲趕,去完乙アリス嘅活動之後發現仲趕得切,既然一場嚟到就索性去埋佢,佢係Prestige嘅專屬女優,鈴の家りん(鈴之家鈴)。


(今日第一場活動嘅兔仔cosplay。)

有睇過我上次6月嗰篇遊記嘅朋友,應該會對呢個新新哋嘅女優印象麻麻#no#dog因為上次佢俾我嘅對應真係好hea,傾計嘅時候亦都開唔到話題,好快脆就完咗,呢個都係我其中一個唔多想再去佢event嘅原因,今次就諗不如俾多次機會佢啦#confuse#rabbit睇下有冇改善都好#confuse#rabbit

Prestige啲女優又係唔俾公開upload相,上次美ノ嶋めぐり嗰個我唔記得咗:







(第二場活動嘅水著。)

表情依然係木口木面,擺pose依然係非常生硬,好有時下嗰種踢都唔郁嘅00後嘅感覺#trauma#rabbit最慘係佢轉pose係要用幾秒,明明可以影多幾張相嘅時間,就嘥咗喺佢轉pose嘅過程度,都咪話唔激氣#emo#rabbit

至於今次傾計有冇進步呢:

#:)#cow:鈴之家小姐你好,上次見你已經係喺橫濱搞event嗰陣喇。
:):哦~原來咁耐架嗱。
#:)#cow:今日你呢套兔仔cosplay好襯你,好有萬聖節嘅感覺。
:):係吖,因為差唔多到萬聖節吖嘛。
#:)#cow:...
:):...

結論就係呢條囡都係冇咩進步#sick#pig下次唔係揀無可揀都唔會再嚟搵佢#sick#pig



(但係又幾神奇,佢今日呢兩場活動都係接近賣晒。)


( 又見面了,LOVE,下次再見啦!!by 鈴の家りん)

沒有留言:

張貼留言