男士們最怕嘅一個中文字:快

  (原文於21-6-2022 hksecretparty刊登 

https://hksecretparty.com/2022/06/21/男士們最怕嘅一個中文字:快/)

想喺度請教一下小弟為數應該唔多嘅女讀者,請問你地有遇過有早洩問題嘅床伴嗎?

早洩,全名為「早發性射精」,意思泛指男性喺性行為嘅過程入面,喺只有些微刺激嘅情況下就達到性高潮同射精嘅情況。國際性醫學學會嘅專家將界定定喺「受到刺激」嘅1分鐘內射精,就定義為早洩,至於一般男性嘅射精延遲時間,大約係4-8分鐘。
(https://zh.m.wikipedia.org/zh-hk/%E6%97%A9%E7%99%BC%E6%80%A7%E5%B0%84%E7%B2%BE)

早洩同不舉,相信都係唔少男人心中嘅惡夢,同伴侶情到濃時但又火速完事,望見對方一臉失望又唔好意思嘲笑你嘅神情,作為男士真係恨唔得捐入床下底唔再見人。當然,形成早洩嘅原因有好多,生理心理方面都有影響,小弟唔係醫生亦唔係學者,只能夠喺度呼籲有早洩問題嘅朋友及早搵出問題嘅根源,早啲醫好,早日回歸幸福嘅性生活。

同時,另一半嘅支持都相當重要,男士其實好多都唔係想像中咁堅強,面對呢類涉及男士形象同尊嚴問題嘅時候,另一半嘅不離不棄並肩支持,都會係男士鼓起勇氣面對自己問題嘅一個助力。呢度又想再問各位女讀者一個問題,假如你發現你嘅伴侶係有早洩問題嘅話,你又會用咩方法去鼓勵佢、幫助佢、甚至係從旁協助佢,衝破呢一個難題呢?

以下係一個關於早洩嘅小故事。

 

SSIS-401 初めてできた年上彼女が早漏な僕にSEXを教えてくれる最高の寸止め同棲生活 小倉七海

(https://www.dmm.co.jp/digital/videoa/-/detail/=/cid=ssis00401/)


我叫連仔,係一個普通嘅大學生。

喺我面前嘅可愛女仔,係大我兩年嘅大學同學,七海。

「喂喂,你仲喺度發呆做咩吖,快啲行啦,前面就係喇!」

我同七海喺大學入面認識,七海可愛嘅臉蛋同係人都傾到計嘅親和力,令到佢喺大學入面火速成為熱門搶手貨。清純嘅外型,笑起嚟又非常甜美,我成日喺度諗,我大概係用哂呢一世同下一世嘅所有運氣,今世先至可以同七海做到情侶。

今日,係我地拍拖嘅第二個月紀念日,七海話佢有個朋友喺郊區有間Airbnb好耐冇生意,問我地有冇興趣入去住幾日做下枚,寫下評價俾個5星。反正大學嘅課堂而家都仲係視像上堂居多,我同七海只要有部電腦喺身就可以上堂,於是我地就滿心歡喜咁喺禮拜一入住呢間民宿。

只係...望著七海嘅背影,我心入面有一個難以講出口嘅難題...

「哇~~呢度個view好靚吖~~」

七海就好似個細路女咁,一入到屋就周圍睇周圍玩,將每一個衣櫃都打開嚟望下,將每一盞燈都開嚟睇下,我就好似一個帶著小朋友落公園玩嘅家長咁,坐喺梳化睇著佢周圍跳嚟跳去。

「你知唔知吖,平時我個fd呢度呢一租就一定要租成個禮拜,呢兩年疫情佢又少咗好多客,投資咗咁大舊錢做裝修都唔知幾時先回到本。」

七海坐喺我身邊,挨喺我膊頭上面,我輕輕咁用手摸著佢個頭,七海就好小貓一樣依偎著我。

「咁今次你個fd又咁好肯平租俾我地住幾日嘅?」我問七海。

「我之前幫咗佢好多野,佢而家個男朋友都係我介紹俾佢識架!唔係我佢邊度識到個咁好嘅男朋友。」七海自豪咁講。

「咁...我好啲?定係佢男朋友好啲?」

「嘻嘻,梗係你啦。」

七海就係一個咁甜嘅女仔,永遠都係咁溫柔,對我又體貼又千依百順,實在好難令人唔鐘意佢。

「喂喂…連仔吖...」七海訓喺我心口講。

「做咩吖?嗯?」

「我地呢...都喺埋一齊兩個月咯...」七海帶著少少怕醜嘅神情講。「但我地...都仲未曳曳過...」

紅著臉嘅七海,講出最唔符合佢外型嘅說話。的而且確,我同七海仍然係血氣方剛嘅年紀,唔係因為土地問題嘅話,理論上係應該隨時可以一晚用哂幾盒condom,每朝都玩到腳軟腰痛先落床,但偏偏每次七海有少少想問我可唔可以陪佢過夜嘅時候,我都搵唔同嘅藉口去推搪,原因係...

「呢幾日...我地不如...試下做咯...?」七海講。

七海伏喺我心口度,U領嘅衫口因為烏低身嘅關係,露出入面一對小饅頭同薄薄嘅內衣,只係呢個驚鴻一瞥嘅鏡頭我就已經為之一振,褲檔嘅肉棒微微隆起,海綿體開始充血。

等等等等…我要冷靜啲...冷靜啲...

「而家就做吖...好唔好吖...我想同你做吖...」

可愛嘅七海講出最唔可愛嘅說話挑逗我,仲開始向我索吻起嚟,我地兩個人喺梳化上面交換著口水,我已經無辦法控制肉棒嘅勃起程況,隨時都有衝出褲檔嘅準備。

同清純嘅外型相反,七海今日竟然有苛索嘅表現,主動拉高我件T-Shirt,張口就將我嘅乳頭含入口中。

「等…!等陣...!七海...咁樣...吖...!」

「舒唔舒服吖...啜...」七海一邊舔一邊望著我嘅反應。「我舔得好唔好吖...嗯...?」

「舒…舒服...」今次斃!

「舒服吖可...咁我繼續喇...」

七海越舔越落,開始伸手隔著牛仔褲摸著我褲檔,我嘗試分散自己注意力,但七海真係摸得好舒服。

「嘻嘻...原來你都硬哂喇...你係咪都好想要吖?」七海甜笑望著我。

「Er…我...」

「唔駛怕醜喎...」七海開始主動解開我褲頭。「我大你兩年...由我做主動都啱嘅...你應該都冇咩經驗...呢幾日等我幫你舒服吖。」

七海真係太溫柔,連藉口都幫我諗好埋,說時遲那時快,七海已經跪喺我兩腿之間,將我條褲輕輕一拉,連同底褲一齊拉到腳邊,肉棒就喺七海面前豎立起嚟。

「哇...好大吖你...」七海用手指輕輕督一督肉棒。「呢幾日...等姐姐照顧你啦。」

我一臉緊張咁望著眼前可愛嘅七海,七海握著我嘅肉棒開始微微套弄,龜頭流出興奮嘅淫液,肉棒喺七海手上微微發抖,七海就枕喺我大脾上面欣賞我愉悅嘅表情。

「而家我幫你舔一陣先吖...你全程要望著我喎...」

七海先伸脷舔咗幾下龜頭,然後就張口將龜頭含入佢小巧嘅嘴入面。

溫暖嘅口腔包裹著整個龜頭,我感受到七海溫柔嘅舌頭喺含入嘅時候幫我嘅龜頭好好做潤滑,同時又避免吞吐嘅時候因為牙齒撞到肉棒而引起嘅不適感。七海將動作放慢,一上一下咁慢慢用嘴幫我嘅肉棒做吸啜同打磨工作,我低頭望著七海,心入面只係五味雜陳。

「睇你個樣...啜啵...我舔得好舒服呢?」七海仰望著我講。

「係...不過...唔好咁...」

「咁我舔快啲咯喎...你會再舒服啲架...」

七海開始加快吞吐嘅步伐,我低頭望著肉棒喺七海嘅小嘴入面進進出出,視覺上嘅衝擊實在令我再難忍耐落去,一早已經上好膛嘅精液忍唔著喺七海嘅口腔入面激射而出。本來忙於含啜嘅七海被突如其來嘅精液嚇咗一跳,唔小心吐出咗肉棒,第二波嘅精液就射喺空氣之中,最後落喺我嘅肚皮上面。

七海伸手接著自己吐出嘅精液,一臉不可置信咁望著眼前仍然微微滴著精液嘅肉棒,望一望我,又再望一望肉棒,如是者來回望咗幾次,我羞愧到恨不得捐個頭入去廁所嘅洗衣機入面。

「射...射咗...?」

「七...七海...!」一時三刻我都唔應該講啲咩,前後應該都冇兩分鐘?

「Sorry吖!係我唔好!」七海捧著手上嘅精液講。「係我...係我玩得開心得濟...不自覺咁含得快咗...所以你先...係我唔啱...」

「唔係唔係...唔關你事...其實我...」我鼓起勇氣同七海坦白。「其實我...我有早洩嘅問題...」

「早...早洩...?」七海望著我。

「係...所以我咁耐以嚟都唔敢同你過夜...」我臉如死灰。「頭先我一直都忍著...由你摸我褲檔開始...我就已經...」

我地兩個人面面相覷,一時之間大家都唔知應該講啲咩。七海把玩著手上嘅精液,同時另一隻手仍然握著我嘅肉棒。

「Sorry七海...但我咁樣...我咁樣...睇嚟都滿足唔到你...」我將心入面最唔想講嘅說話都講埋出嚟。

「傻瓜!點會呢,」七海對著我甜笑。「你應該一早同我講吖嘛!搞到我仲以為係我吸引力唔夠...」

天吖,七海其實係唔係女神轉生?

「多謝你...坦白同我講。」七海話,「我好開心,情侶就係應該要坦白先啱架嘛。」

「但係...你唔介意咩?我...我咁快射...」

「嗯嗯,唔會,」七海搖一搖頭。「我係你女朋友嚟,應該係要同你一齊去解決呢個問題架嘛,得你一個人你都做唔到啲咩。」

七海伸手拎起枱面嘅紙巾,溫柔咁幫我抹走肚皮上嘅精液。

「呢幾日...等姐姐同你做特訓啦!」七海輕輕錫一錫我嘅嘴唇。

於是乎,我同七海就開始咗早洩改善同居生活。

「等...!等陣...!七海...唔得...咁樣太舒服...」

「深呼吸...深呼吸先...我繼續夾著...」

「唔得...我...我會...忍唔到...」

「咁我數十秒...數到十你先射...一...二...」

由下晝開始,七海就同我開始做各色各樣嘅早洩特訓,內容除咗普通嘅打飛機、口交之外,七海仲用埋佢對小籠包幫我練習埋乳交。經歷咗幾次連續射精之後,雖然個人係就係攰啲,但敏感度都一次比一次進步,七海對佢自己嘅表現亦都非常滿意,我地兩個人除咗食同玩之外,喺屋入面剩低嘅活動就係做愛。

嚟到深夜,就喺我諗著終於可以訓教抖一抖嘅時候,沖完涼嘅七海二話不說就爬上床除低我條褲,將肉棒夾喺洗乾淨嘅乳溝之中,輕輕咁上下套弄著。

「嗚呀... 七海... 咁樣真係... 好舒服...」

「忍著吖... 忍多一陣... 你忍得著嘅... 一陣俾你揀你想射嘅地方吖...」

「真... 真係嘅...?」

「嗯嗯... 係吖... 你俾啲心機... 一陣姐姐獎勵你...」

聽到七海嘅鼓勵同加油,我對於自己早洩嘅自卑感又減低咗唔少,收拾好心情之後就慢慢調整自己嘅呼吸,肉棒變得比平時更加持久,雖然青筋暴現,但想射精嘅衝動仲可以壓得著,特訓有成果!

「係喇... 係喇... 就係咁樣... 忍著... 唔好放鬆吖... 忍多三十秒...」

呢三十秒相信係我人生最漫長嘅三十秒,我感覺到七海雙乳夾緊嘅力度同速度都有增加,我雙腿嘅肌肉不自然地收緊,實在太舒服。

「五...四...三...二...一...好叻吖你!真係忍到唔射喇!」

我微微喘著大氣,望著眼前七海天真嘅笑容,自己嘅努力除咗換嚟持久力嘅增加之外,仲令到七海有成功感,再辛苦都值得。

「好喇...咁而家到獎勵時間...你想射喺邊度?」七海一邊套弄著我嘅肉棒一邊對著我甜笑。

「嗯...邊度都可以...」

「咁...你今日咁叻...進步咗咁多...」七海指一指自己個小嘴。「俾你可以...好舒服咁...射哂入嚟我個嘴度...好唔好?」

「好…!好...!」

「你射完之後...我再用嘴幫你舔乾淨佢...等你訓得舒服啲...」七海吐咗少少口水落去肉棒做潤滑。「一陣你想射就唔駛忍著架喇...將啲精液射哂俾我...」

隨著龜頭感覺到一陣溫暖,我同我嘅肉棒今日過咗幸福嘅一天。

「吖...吖...大力啲吖...繼續吖...」

七海同我嘅特訓,最多嘅場景當然係喺床上,純白嘅床單上面,除咗有我地兩個揮灑出嚟嘅汗水,仲有一個個用完嘅安全套,嚟到同居生活嘅最後一日,七海話想用哂帶嚟嘅安全套先走,我地兩個就開始咗天昏地暗嘅做愛生活。

「好舒服吖...吖!吖!好勁吖你!仲要...入嚟吖...」

經歷咗三日嘅特訓,我已經同第一日早洩嘅我完全脫離哂關係,碩大嘅肉棒喺七海緊窄嘅小穴入面進進出出,將七海送入一波又一波嘅高潮。

「七海...你...舒唔舒服吖...?」我扶著七海嘅小蠻腰不斷抽插。

「仲...仲駛問嘅...梗係舒服...」七海伸手摟著我。「我好鐘意你...以後淨係想同你做...」

「咁...特訓呢...仲駛唔駛特訓?」

「嗯...睇下你表現啦...」七海笑一笑。「如果好似早兩日咁一兩分鐘就射嘅...姐姐又捉你入嚟住幾日架喇...」

「咁...咁我而家就射喇...」

「好衰呀你...唔準而家射吖...我仲未夠...」


S1今次拍嘅呢一套早洩同居生活,令我諗起以前有一段時期好流行嘅「早漏チ○ポ強化合宿」,內容上都係大同小異:先搵嚟幾個聲稱自己有早洩問題嘅男優,喺女優未知情嘅情況下要求佢地為男優口交,一分鐘就繳械嘅男優頭耷耷眼濕濕咁走開咗之後,留低一臉震驚嘅女優,再由導演同佢解釋今次拍攝嘅內容,然後就開始女優做主動嘅調教情節。

而今次由呢位出道未夠一年嘅新人,女友feel極重嘅小倉七海主演嘅呢套早洩主題新作,最大嘅特色係採用咗主觀鏡頭,嗰種一齊同居嘅溫馨感會比起以前嘅作品嚟得更加好,而且仲可以近距離觀察到女優表情上嘅變化,亦係呢一類LOVE LOVE小品故事嘅一大賣點。

其次當然就係由女優主導嘅早洩改善過程,好似上面七海玩嘅倒數十秒先俾射精,但可能去到淨返幾秒嘅時候就已經鬆手,吊著觀眾條癮之餘,亦都真係訓練緊觀眾嘅忍耐力,有少少射精管理嘅意味。

喺呢度分享一個女士未必知道嘅男人睇AV小習慣:好多男士喺睇片嘅時候都有一個奇怪嘅共識,就係除咗會揀自己最有感覺嘅一幕嚟配合自己射精之外,仲要一定要同片入面嘅男優同時發射,甚至遲過男優射,射精嗰一刻嘅滿足感會特別大;如果唔小心提早繳械嘅,會感到失落,甚至會對嗰套AV反感,唔知各位鐘意睇AV嘅男士又有冇同樣嘅習慣?

另外,另一半適當嘅獎勵同鼓勵,將代入角色嘅觀眾由早洩嘅自卑陰影之下拯救出嚟,有一種正能量嘅感覺。正所謂留得青山在,那怕冇柴燒,早洩又點樣?快槍手又有咩罪?只要有適當嘅訓練,伴侶嘅支持,早洩男都可以有重新抬起頭做人嘅一日。

喺演技方面,小倉七海呢位暫時出道仲未夠一年嘅新人女優仍然稚嫩,但呢一種笨拙同稚嫩湊巧地配合到呢套片嘅氣氛。雖然設定上係年紀比自己大兩年嘅女朋友,但嗰種第一次面對主角早洩而不知所措嘅飄忽眼神,之後嘅鼓勵同打氣,諗著用唔同方法訓練主角,中間蘊含嘅感情,單純而又不失溫柔,令人心頭一暖,想好好咁回報佢呢種純真嘅付出,配合小倉七海嘅女友感,我開始對呢位行偶像型路線嘅女優多咗好感。

有早洩問題嘅你,唔好灰心,唔好氣餒,搵一個好似七海咁好嘅女朋友陪你特訓,終有一日你都可以好似主角咁重振雄風,成為喺床上雄糾糾嘅真漢子。

至於點樣先搵到一個好似七海咁好嘅女朋友呢...

我睇下喺其他AV入面會唔會搵到答案。

(男士先至明嘅情趣,拆禮物。)

多謝你收睇新東寶AV映畫,我地下一篇文章再見。

沒有留言:

張貼留言