喺東京逗留一個月,可以見到幾多個女優?Part 15

上次就講到新東寶傻下傻下,賴低咗成袋AV喺東京地下鐵嘅車廂行李架上面,而因為要趕終電嘅關係,車站職員只係俾咗張失物登記同認領嘅指引就打發咗我走#sick#pig之後會發生啲咩事呢:)


收到張指引之後,我即刻當晚就按住指引上面嘅網址上網登記,睇下可唔可以儘快搵得返/拎得返袋碟#tired#mouse如果網上真係搞唔掂嘅話,先至等第二朝起身打電話去失物認領中心做登記#tired#mouse




根據網站嘅解釋,搵到嘅失物會放喺飯田橋站嘅失物認領中心四日,之後就會轉送到去警視廳遺失物中心,保管3個月。而如果失物入面有物主個名等等個人資料嘅話,仲可能會需要你提供一啲個人資料嚟確認你係咪真係物主。



網站入面有中文介面可以揀,所以填起上嚟都唔係太難,填好晒聯絡資料,仲有漏低嘢嘅大約時間同地點,包括地鐵線同地鐵站名,之後就係填物品嘅詳情,我就好簡單咁寫咗「DVD」6隻落去,之後就等回覆了。




第二日瞓醒冇耐,大約中午時間就收到回覆,問我「DVD」嘅詳細資料:



而我亦都冇諗住要隱瞞,直接就係答佢「成人影片DVD」#sad#cow我仲俾埋封面圖片佢去核對:



又隔咗大概幾個鐘頭,就收到另一封email,表示已經搵到疑似嘅物品,叫我呢幾日去確認同拎返:



成個過程用咗大概半日左右嘅時間,我都覺得自己算係好好彩,袋碟冇俾其他人攞走到,東京地下鐵嘅職員亦都好快速咁幫我處理好呢件事#like#tiger不枉我一直都係東京地鐵72小時pass嘅長期支持者#like#tiger

但因為當日有幾場event要去,唔夠時間過去池袋站,唯有等第二日去飯田橋站嘅失物認領中心拎返袋AV碟了#lose#cow


先將袋AV碟嘅事擺埋一二邊先,我哋繼續AV女優event之旅:)11月5號呢一日本來會係相當精彩嘅一日,本來我可以參加到SOD Star嘅小湊よつ葉(小湊四葉),同埋Moodyz專屬嘅水卜さくら(水卜櫻)嘅活動,但呢兩位女優都喺當日一齊雙雙射波#arrr#cow

https://x.com/sod_eigyou/status/1720463525674729832?s=20
https://x.com/archemiura/status/1720677312793100481?s=20

當中最可惜嘅就係水卜さくら,因為佢而家活動係相當少,冇咩機會見到佢真人,今次見唔到又唔知要等到幾時#scratching#mouse


(同埋水卜病親通常都係會唞好耐#yawn#rabbit

https://x.com/riko_hoshino/status/1720551313241768110?s=20
(11月5號同日一共有三位女優射波,第三位都係SOD Star專屬嘅星乃莉子,不過呢個因為今次過嚟10月嗰陣已經見咗,所以我冇買佢今日嘅活動。)

所以話呢#sad#cow有時就算俾你飛到過嚟日本又成功買到飛都好,一日個女優未換好衫行出嚟,個event都係會有延期同取消嘅可能#sad#cow


(補返早兩日本庄鈴嘅簽名,事實上嗰日傾計傾到冇咩話題嗰陣,我都有同本庄鈴講叫佢最近小心啲唔好涷親,因為最近好多女優都病咗[sosad]

冇咗兩個大粒嘅,都仲有啲冇咁出名嘅女優event可以參加,今日第一場event就係都有唔少巴打鐘意嘅さつき芽衣(沙月芽衣):



上一次嚟見さつき芽衣係6月嘅時候,俾我嘅印象就係佢係一個好活潑嘅女優,好鐘意笑,可以好放鬆咁同佢傾計嘅女優嚟:)

今日嘅Cosplay係唔知豹女郎定係貓女郎嘅主題:







#:)#cow:沙月小姐好耐冇見,今次我過嚟日本一個月,食咗好多好嘢食,好似尋日咁就去咗食韓式嘅豬肉料理。(俾相佢睇)
:):真係好,好多都望落好好食。
#:)#cow:最近沙月小姐喺台灣搞完攝影會,希望有一日你都會嚟香港。
:):我喺香港其實多唔多人識?
#:)#cow:都多架,特別係有一段時間你出片出得好密嘅時候#sad#cow
:):哈哈哈哈!

   
(睇咗咁多作品!愛你喔!多謝你今次嚟我嘅活動,香港LOVE!下次再見! by さつき芽衣)

然後今日嘅第二場活動,係涼森れむ(涼森玲夢)嘅年曆活動:



呢啲年曆活動福利通常都麻麻地,因為都係代朋友嚟玩,所以都冇咩資格嫌三嫌四#sad#cow只可以影三張相:

  
(鳴呀涼森你不如帶我走啦#sad#cow


(合照只可以影即影即有相。)

秋葉原書泉搞活動嗰一層嘅窗門玻璃,排隊嗰陣可以反射睇到少少event會場入面嘅情況,於是我就成日望住塊玻璃偷睇佢#mock#pig前一個FANS仲同佢影緊相嘅時候,佢好似發現咗我,間唔中又望住玻璃個反射望返出嚟#stop#dog

:):頭先見到你係咁望我!
#:)#cow:係吖!我見塊玻璃反射望到你吖嘛,於是咪望多啲#:)#cow
:):哈哈。
#:)#cow:下個禮拜我就返香港了,臨走之前仲可以見到你真係好開心。
:):哈哈,我都係。
#:)#cow:嚟緊出年1月台灣嘅TSE(台灣成人博覽會),我都可能會嚟參加#:)#cow
:):真係嘅!?咁到時見啦#bye#

葵司就冇event,涼森就差唔多每個月都有event,點解你兩個可以相差得咁遠#sad#cow


(TSE我都未參加過,唔知係咪同TRE一樣,淨係買入場劵入去做免費仔最划算#cn#

最後就係今日嘅第三場event,佢係近期S1最多人留意嘅新人之一,叫做五条恋(五条戀):

  
(現場仲有賣佢嘅即影即有相,買夠三張嘅話會幫你簽埋名,最後我都買咗一張留個紀念。)

最近大半年S1不斷簽咗好多大波波嘅新人,大部分都係除咗大波之外就冇咩其餘嘅記憶點#heard#pig五条恋算係比較好少少,佢喺下海之前有七年嘅寫真女優經驗,再加埋J Cup嘅巨乳,算係比較多人留意嘅一個巨乳新人女優:

   
(呢個J Cup好似比起我早幾日見恋渕嘅O Cup仲要再震撼,應該係件衫嘅問題。)

五条恋嘅Debut作品其實已經出咗,有唔少人都覺得佢個樣唔係好得,我見真人又覺得唔算太差#confuse#rabbit可能個妝扮都有唔少影響#confuse#rabbit

不過以一個做過七年寫真女優嘅女優嚟講,五条恋影相擺嗰啲pose好似有少少hea#sad#cow





#:)#cow:五条小姐你好,我係香港嚟嘅。
:):你好你好,多謝你嚟我嘅出道event:)
#:)#cow:今日見到五条小姐真人身材真係犀利呢,有機會請你一定要嚟香港玩。
:):多謝你嘅讚賞,其實我計劃咗出年會去一次香港,想去迪士尼。
#:)#cow:真係嘅!?除咗迪士尼之外,香港嘅嘢食都唔好錯過。
:):哦~我知吖,香港有好多好嘢食,我知有樣嘢叫蛋撻。
#:)#cow:仲有好似燒賣咁,都可以試下(搵相俾佢睇)。
:):哦~同日本嘅好唔同呢,香港嗰啲我記得有蝦喺上面。
#:)#cow:有好多款,仲有啲有蛋喺上面。(唔識鵪鶉蛋嘅日文)


(多謝你嚟嘅我嘅出道event,跟住落嚟請你繼續為我加油!by 五条恋)

喺分享是日靚晚之前解答返大家一個問題先,就係去咁多event買咗咁多AV點樣處理#sad#cow以往每次嚟我都係會拎晒返香港嘅,但由於今次數量真係太多,再加上除咗AV之外仲有其他嘢要拎返嚟,所以今次我係決定除咗幫人買嗰啲之外,自己一隻AV都唔拎返嚟#no#dog

由13/10第一個event開始,直到5/11呢一日,我一共有62隻AV需要處理去留問題,由於外國人喺日本係賣唔到二手嘢(因為要有日本在留證做登記),所以今次專登搵咗一個喺日本做嘢嘅台灣朋友幫手賣碟:


(最後係執咗三大袋AV,搭地鐵嗰時有啲驚一個唔小心整穿咗個袋跌到周圍都係嘅話,咁就真係社會性死亡。)

至於62隻碟最後賣到幾錢呢?答案係大概三萬円,以一隻碟平均3000円嚟計,呢度只係拎得返大約1/6嘅價錢#arrested#pig不過都要考慮埋我呢堆碟入面有新作有舊作,舊作好多都只係值幾百円,所以呢個價錢都算係相當可以接受#confuse#rabbit

  
(最值錢嘅係五条恋嗰隻Debut作,賣到1900円#sorry#cow同埋最後職員會俾你揀想要現金,定係喺返碟鋪可以用嘅現金劵,後者會再多幾千円,最後我梗係揀現金。)

分享返當日嘅靚晚,就係我問さつき芽衣日本有咩好食嘅時候,佢推介我一定要去試大阪燒,跟住主持人就寫咗間餐廳名俾我,喺秋葉原嘅UDX裏面:


(ゆかり AKIBA-ICHI店 東京都千代田区外神田4-14-1 秋葉原UDXビル 3F)

今次又係同一個台灣朋友一齊嚟食,我哋兩個都冇食過大阪燒,所以我都有問さつき芽衣食嗰陣係咪一定要自己整#sweat#cow佢話佢都唔敢肯定,總之你就去試下啦#mock#pig於是就膽粗粗咁入去坐低:

 
(最近仲有同人中之龍嘅合作款式。)
  
最後我哋一人嗌咗一個唔同口味嘅嚟試,台灣朋友叫咗個廣島燒,我就叫咗個芝士咖哩,然後我哋再嗌多咗一份人氣no.1嘅豚平燒,上菜嘅時候已經整好咗,所以只係喺個鐵板上面煎一陣就已經食得:

 
   
(豚平燒其實就係豬肉荷包蛋,但食落幾開胃。)

因為第一次食嘅關係,所以我都唔識點評價好唔好食#mock#pig總之呢個份量就係兩個人食啱啱好夠飽嘅程度嚟,味道方面店員都有叫我哋自己跟口味嚟落醬,所以大家有機會食嘅就自己自由發揮啦#fry#pig


(最後每人埋單都係2400円左右。)

然後就係禮拜一嘅行程,今日只有一場event要去,而朝早就係去飯田橋站嘅失物認領中心拎返袋AV,同埋仲有一樣嘢要做,就係將手上啲年曆寄晒去集運倉再運返嚟香港#crowd#cow




其實年曆最麻煩就係掛牆年曆好大卷,超過兩碌嘅話基本上冇可能塞到入喼,所以只可以用寄送呢個方法,日本本地寄送唔算好貴,呢度寄去東京嘅集運倉都係1300円左右,但由集運倉寄返嚟香港就要$300-400港紙#sosad#cow

之後就出發去飯田橋站,我都係第一次嚟呢個站,個站比我想像中大,由月台出發足足行咗400米先去到嗰個失物認領中心:




拎返袋碟嘅過程都唔算太麻煩,我初時以為淨係俾返email入面嘅個案編號佢哋就得,原來佢哋要返成個case嘅資料做核對,即係時間地點嗰啲,最後都係要我講一次「成人DVD」做確認先至拎得返袋嘢#sosad#cow

喺度都係要多謝東京地下鐵嘅職員#sorry#cow失而復得嘅感覺真係好#:)#cow


食嘢冇咩特別就唔特別講了,直接去到event嗰part,今日見嘅係個名好特別嘅女優,佢叫做藍芽みずき(藍芽水月):



藍芽平時喺Twitter P相有啲過份,直頭連塊臉嘅輪廓都唔係好睇到,今日見真人有啲驚喜,除咗比例幾好之外,仲係幾靚女。



冇錯吖佢嘅事務所Bambi又係唔公開得啲相:

   

傾計嘅時候我有讚佢隻腳好修長好好睇#:)#cow佢話佢嚟過香港,好鐘意食香港嘅麵#oh#但佢又唔記得個名,於是我又唯有叫佢有機會就去試下日本嘅譚仔[sosad]


(初次見面!好開心可以見到你!下次再見啦!by 藍芽みずき)





(明明皮膚都唔係差#sad#cow 點解要開美肌開到咁誇張呢#sad#cow

未完待續

沒有留言:

張貼留言