喺東京逗留一個月,可以見到幾多個女優?Part 16

節省大家時間,亦都節省小弟時間:)小弟今次update會將女優event同嘢食分開:)試下寫出嚟嘅效果又會係點樣:)


11月8號去嘅係楓ふうあ(楓富愛)嘅活動:)






S1楓都出咗道一段時間,一對貓眼再加model型嘅身材,影相嘅時候相當剎食#like#tiger但唔理係喺TRE聽返嚟又好,我自己以前去過佢嘅event得返嚟嘅經驗都好,佢啲對應真係好麻麻嘅#sad#cow







#:)#cow: 楓小姐小好,上次見你已經係上年10月喺月島搞event喺陣喇#:)#cow
:): (寫簽名板)哦~原來咁耐㗎嗱。
#:)#cow: TRE嗰陣楓小姐好受歡迎呢。
:): (抬頭望一望我笑一笑)係咩?哈哈。
#:)#cow: 係吖,同埋喺台上面你同全場最矮嘅七沢みあ企埋一齊,個畫面好搞笑。
:): 哈哈(遞塊簽名板俾我),今日多謝你嚟:)
#:)#cow#sad#cow…今日辛苦你啦。

正所謂冇期望就冇失望,S1楓拎嚟影相就已經夠#sad#cow個簽名時間反而先係送嘅#sad#cow

   
(今日喺呢度見到你好開心,2023年同2024年都要繼續係咁喔 by 楓ふうあ)

然後第二日去嘅係kawaii*專屬女優入面,同kawaii呢個字有關連,碩果僅存嘅可愛路線女優,日向なつ(日向夏)。




(佢個童顏樣加埋細粒身材,扮返小學生係完全冇問題。)

日向完全唔係我自己鐘意嗰type,但佢係event上面可以好好傾,同埋玩得好開心嗰種女優。今年我去過佢兩次event,去第二次嘅時候佢已經認得我(可能因為得我一個外國人),同埋間唔中佢會喺Twitter爆肚暗寸自己經理人同片商[sosad]又係一個唔好俾佢個look呃咗嘅女優,呢條女肯定係扮豬食老虎[sosad]但呢個都係去佢event我覺得好玩嘅地方:)

    

#:)#cow:Hello吖日向小姐。
:):Hello吖新東寶,你又過嚟日本。
#:)#cow:今次有件事想同你講,我最近睇咗你同結城結弦嗰套作品(CAWD-539, 又係一套神作嚟),同你講聲對唔住先#please#mouse但我真係覺得好似睇緊兩個小學生扑嘢咁#sad#cow
:):(苦笑)有咁樣咩?咁今日呢?今日似唔似返一個二字出頭嘅女仔。
#:)#cow:今日好啲,但都係似十零歲出頭多啲。
:):(繼續苦笑)最近大家都鐘意啲細粒嘅女優呢。
#:)#cow:SOD最近出咗個136cm嘅女優#sad#cow我都懷疑係咪真係夠秤架#sad#cow
:):SOD...都真係似佢哋會做嘅嘢嚟。
#:)#cow:同埋恕我直言,kawaii*而家啲女優...當然日向小姐你係最可愛嗰個,但其他女優好似都唔夠kawaii。
:):嗯嗯~都係嘅。

同日向就係可以傾到咁deep都得,佢又唔會怕講錯嘢令FANS有誤會,佢同排我前面嗰個FANS傾嘅話題直頭係「同妹妹扑嘢唔得,咁同義理妹妹(即係冇血緣關係)你又OK唔OK?」,咁樣問返個FANS#sad#cow可想而知同佢傾計嘅話,個尺度可以去到幾深#sad#cow






不過都係嗰句:)話題呢啲嘢因女優而有所不同,女優同個FANS嘅熟絡程度都會有影響,如果你Feel到傾緊嘅話題好似個氣氛唔啱,又或者個女優好似唔係好想應你,就快啲say sorry然後收聲/轉話題喇#sad#cow


(今日多謝你!一直都有睇你Twitter,下次再嚟一齊玩啦!愛你! by 日向なつ)

11月10號呢日有啲特別,本來我係suppose要早起身要買飛,但因為錯估個女優嘅人氣,冇估到佢喺開始賣飛一個鐘之內就完售;Event限50人,我就係最不幸嘅第51個,staff同我講冇晒飛唔好意思嘅時候,我直頭成個人灰撚咗,心入面想打死嗰個今朝瞓晏咗嘅自己#trauma#rabbit

個女優係邊個?係之前第一次去完佢event之後,喺自己個blog度打廣東話覆我嘅Ideapocket專屬女優:古川ほのか(古川穗花)。


(當日佢用廣東話覆返我嘅嗰篇blog:https://furuhono.blog.jp/archives/20342878.html

呢個故事真係深深咁刻咗一道傷疤喺我個心度,以後唔好估個女優好唔好賣會唔會即日完售,麻煩你早到起身就儘早去排隊,因為呢個後悔將會係一世。

  
(因為當日真係好唔開心#tired#mouse連本來約咗香港朋友食飯都推咗,返咗去民宿附近買信紙即刻寫信,連埋一早準備好嘅禮物寄咗去古川間事務所#notcry#mouse

講返當日嘅event,當日嘅黃昏懷住一個仲係冇咩心機嘅心情,去見咗一個MK妹,佢叫斎藤あみり(齋藤亞美里)。




之前有介紹過西宮ゆめ同七嶋舞呢個有MK feel嘅女優,今次呢個斎藤あみり就係化妝同身材都好有日系港女嘅感覺,你甚至有時會有種佢唔係好似日本人嘅錯覺;作品方面,一開始佢係喺Prestige出道,後來轉咗去Ideapocket做咗幾個月,而家係游走唔同片商出片嘅企劃單體女優#cheerleading#mouse


(DASS-219 彼氏が2日間旅行で家を空けるというので、彼氏の親友に二夜使い果たして朝陽が昇っても痴女り続けた記録。 斎藤あみり)

企劃單體女優有一個好大嘅好處,就係因為產量多,點都會拍到一啲啱個女優嘅題材,斎藤あみり最近就開始行長腿女優路線,我自己覺得係非常成功;雖然係港女型嘅筷子腳,但我睇到真人除咗覺得比例唔差之外,斎藤對腳唔輸蝕過新一姐,甚至可能仲長過佢,以下留俾各位腳膠巴打鑑定一下:








真人好識擺pose,再加上個樣又係有少少寸寸地嘅感覺,喺呢度推薦俾鐘意睇腳同鐘意MK味嘅朋友,係西宮ゆめ同七嶋舞以外嘅第三個港女型AV女優#champagne#tiger

#:)#cow:齋藤小姐你好,今日見到你真人比例真係好,對腳好長,係香港男仔會鐘意嘅類型。
:):吓~真係嘅?
#:)#cow:係吖,同埋齋藤小姐平時個妝扮都有啲似香港女仔,大家睇嘅時候會有種親切感。
:):可能因為我平時睇得多中國女仔啲片(九成九係TIK TOK),所以潛而默化就跟咗佢哋嗰種化妝#mock#pig
#:)#cow:可以嘅話請你保持落去,係呢,今日見你真人好高佻,請問而家你嘅身高係?
:):1...161cm(佢真係諗咗一陣先答我)
#:)#cow:完全唔覺#oh#齋藤小姐對腳咁長,今日睇絕對唔止161cm。
:):可能係因為我今日對高踭鞋好高嘅關係#mock#pig




有機會會再參加斎藤あみり嘅event,佢係嗰種影相出嚟好好睇嘅女優,對應都幾好:)不過我今次過嚟一個月見到佢兩次event,都係賣飛當日就完售,而且event嘅出席率(即係買咗飛又有嚟嘅人)係100%,睇嚟真係好渴市#sorry#cow大家有興趣見佢真人嘅可能真係要花啲心機同時間。


(比較有趣嘅係簽名嗰時,佢用國語自我介紹咗一次,仲問我啱唔啱,後來我先知原來係因為呢幾日佢去咗台灣「做嘢」#mock#pig

講埋呢幾日食嗰part啦:)見S1楓嘅當日下晝,因為當日朝早幫咗一位台灣朋友排隊買飛,佢請返我食飯補數,帶咗我去秋葉原嘅一間平價壽司店:


(はま寿司 秋葉原駅前店 東京都千代田区外神田1-18-18 BiTO AKIBA PLAZA 3F)




基本上同一般嘅連鎖壽司鋪差唔多,但比起壽司郎同くら壽司仲要再平少少,質素都好好,最特別嘅係佢哋連送嘢食嚟嗰條運輸帶上面都有個mon,個mon除咗賣廣告之外仲可以俾你睇啱嘅話順手落埋單,我覺得呢個設計幾好:)好有生意頭腦:)




見完S1楓當晚係同另一位香港嚟嘅朋友,喺秋葉原Yodobashi食嘅鐵板牛扒,呢間嘅味道就有啲普普通通,但賣相係唔錯嘅,食落就冇咩特別。


(ステーキロッヂ ヨドバシAkiba店 東京都千代田区神田花岡町1-1 ヨドバシAkiba 8F)



然後係見日向なつ嗰日嘅lunch,嗰日好想食咖哩,揀咗一間喺北千住好似幾出名嘅隱世咖喱餐廳,我話佢隱世嘅原因係因為呢間餐廳嘅門面真係好唔顯眼[sosad]我照住地圖兜咗兩個圈先見到,原來就喺自己背後[sosad]

 
(DEVIL CURRY 東京都足立区千住1-39-12)

雖然個名有DEVIL,但小弟唔係好敢嗌Devil Carry嚟試#sorry#cow嗌咗一份中辣嘅雞咖哩,味道相當唔錯,辣得嚟係香口嘅感覺,似乎用咗一啲秘製嘅香料落去;另外就係炆出嚟嘅呢舊薯仔,唔淋仲要好爽口,有少少似食緊蘋果嘅感覺,係我好少食到嘅靚薯仔,唔知點煮到呢個效果:





當晚見完日向之後,佢就介紹咗我去試一間喺新宿歌舞伎町入面嘅拉麵:

 
(麺堂にしき 新宿歌舞伎町店 東京都新宿区歌舞伎町1-11-3 九石新歌舞伎町ビル 1F)
 

新宿歌舞伎町入面啲餐廳成日都俾我一種有錢人先食得起嘅錯覺#sick#pig原來都有啲平民嘅選擇,今次嗌咗一碗特製嘅「魚介」(好似即係甲殼類)湯嘅拉麵:



望落碗湯夠清,但味道好夠,而且都係嗰句最緊要唔咸,食完成碗之後當湯咁飲埋佢都得。



最後就係買唔到古川ほのか嘅飛,我搵咗王桑出嚟陪我飲酒嘅一晚#cryalot#mouse我哋幾個人去咗池袋嘅新時代酒場食嘢:


(新時代 池袋西口店 東京都豊島区池袋2-1-1 岸野ビル 1F)






呢一類酒場嗌嘅嘢食同嘢飲都比較公式,所以真係唔能夠稱得上係好食,但去完event又或者開完工三五知己想relax吓,落嚟食下雞皮同炸雞,飲兩杯啤酒落肚又真係幾開心嘅一件事嚟,我嘅心情當晚都好返唔少:




(飲完兩杯仲唔夠,返到民宿再飲多一罐先去瞓覺#sleep#cow

未完待續

沒有留言:

張貼留言