「使用前請先閱讀💗~我的使用說明書~」Vol.2 西宮夢 #1-4

由上個月開始,人氣片商Ideapocket出品「使用前請先閱讀💗~我的使用說明書~」訪問企劃,為咗令大家更了解Ideapocket專屬女優既魅力,每個月都會挑選一位女優嚟製作出佢既「使用說明書」!

「多啲留意我呢啲地方!」、「想你多啲稱讚我呢啲優點!」,由女優本人分析自己既優點同弱點,將會喺呢份說明書入面表現出嚟!

第二輪既嘉賓,係出道五週年,並且喺性愛方面不斷成長既西宮ゆめ(西宮夢),將會喺嚟緊既四個星期陪伴你。

今個星期將會先探討西宮小姐各個部位既魅力,到現時為止都冇喺其他訪問入面記載過既內容,以及西宮小姐不為人知既一面,一定要留意吖!



:)=記者
#:)#mouse=西宮

- - - - -


:):西宮小姐好似好少做呢類訪問event既嘉賓,係嗎?
#:)#mouse:以前大慨會隔兩三個月就喺秋葉原開一次event,如果你問我既話,我覺得唔夠多場合同機會可以俾我咁樣傾計講野#notcry#mouse

:):而家呢個環境要舉行event都唔容易,冇得同FANS直接見面會唔會覺得好寂寞?
#:)#mouse:好寂寞,喺event嗰度我會安心啲,因為可以見到支持我既人。



:):有冇喺FANS度聽過啲讚美或者鼓勵既說話,又或者稱讚你某啲地方呢?
#:)#mouse:有俾人讚過話「好可愛吖!」咁樣...咁樣由自己講出嚟好醜怪#scratching#mouse仲有「好開朗」、「好精神」之類,呢啲聽得比較多。



:):私底下都係鐘意吹水傾閒計既人嗎?
#:)#mouse:超鐘意,基本上係機關槍式咁講野#gun#mouse平時見面既多數都係AV業界既人,除咗工作上既話題,「今日食咗飯未?」呢啲閒計都會傾,感覺上大家都好了解彼此既生活。就算唔係直接見面都好都會傾電話,試過有一次唔覺唔覺傾咗四個鐘頭。

:):會傾關於戀愛既煩惱嗎?
#:)#mouse:FANS個個都係我既情人,所以我只有幸福既煩惱喳#crystalball#mouse



:):有咁多情人都真係幾煩惱,有冇俾FANS稱讚過邊啲部位好吸引?
#:)#mouse:屁股!同埋心口對波!

:):你個嘴都好可愛!
#:)#mouse:其實我覺得我個嘴好難形容...你覺得個唇夠厚嗎?

:):好性感,特別係下唇好有淫邪既感覺!
#:)#mouse:真係既?



:):真係架!問得深入少少,頭先你話好難形容,係因為咩原因呢?
#:)#mouse:可能係因為我覺得我嘴唇同下巴都冇乜肉。

:):但你頭先話過有人讚過你屁股好靚,嗰度就係夠肉地先至可以突出到成為優點!
#:)#mouse:屁股好多肉,所以望落去好似好大,有人話好似「プルンプルンっ」咁。

(註:プルンプルンっ既意思應該係好有彈性,好柔軟既意思。)


『ズボラ義理姉の無自覚食い込みTバック尻にガマンできず真夏の暴走中出しバックピストン! 西宮ゆめ』(IPX-553)

:):有睇過你既作品,後入既時候屁股睇起嚟好有彈性!
#:)#mouse:係咪覺得係一個好正既屁股呢#ohyes#mouse

:):有冇一種我喺度摸緊你屁股既錯覺。
#:)#mouse:有feel到喔#vampire#mouse



:):為咗保持住呢個靚pat pat,有冇做啲咩特別護理呢?
#:)#mouse:我將佢看待成我第二塊面,會同佢做皮膚treatment,會先用一啲化妝品專用既booster,然後再落化妝水,有時會搽美容液同乳液!

:):原來係咁!咁又會做啲咩嚟維持彈性同柔軟呢?
#:)#mouse:做GYM嗰時會做深蹲同埋挺臀之類既臀部運動,練下練下就練到返嚟。

:):睇嚟以後要多啲留意西宮小姐既屁股喇,另外胸部又點樣呢?FANS同工作人員又點樣形容呢?
#:)#mouse:會話「身材線條睇起嚟好靚!」



:):胸部有好似屁股咁做護理保養嗎?
#:)#mouse:對波會搽一啲貴啲既乳液...最近都開始去美容院做特別護理了!

:):係啲咩乳液嚟既呢?
#:)#mouse:係一啲寫住「搽咗會變大」既豐胸乳液,應該都有效果既...有加透明質酸所以好貴#sigh#mouse



:):透明質酸如果唔係食落肚既話可能冇咩用喎。
#:)#mouse:真係架!?怪唔知得冇乜效#tired#mouse

:):如果搽完會變大既話,男性讀者睇完會買嚟搽落自己度用。
#:)#mouse:哈哈哈哈!

:):西宮小姐既美乳又係幾時護理得咁好既呢?
#:)#mouse:好多AV女優對波都又大又靚...應該就係羨慕佢地既身材,之後就開始做按摩,而家都開始有成績走出嚟,所以我覺得保養好重要,我覺得比起學生時期而家都大咗。

:):好好護理既話,先至會成長!



- - - - -

今個星期既說明部分

西宮夢既屁股

將屁股好似塊面咁好好保養!喺GYM度亦都要做臀部鍛鍊,將屁股當成第二塊面咁好好愛惜。



西宮夢既美乳

每日做按摩護理既話,慢慢就會變大。至於豐胸乳液既成效...就留返俾各位判斷喇。



- - - - -




第一個星期既內容就嚟到呢度!我都要開始同屁股搽乳液,同埋為咗夢想都要開始同胸部做按摩,讀者都要好好照顧自己既身體同西宮小姐喔,如果放棄既話,比賽就提早結束架喇!



作為每星期更新既企劃將會繼績進行,下個星期再見!


 - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -


由上個月開始既新企劃,人氣片商Ideapocket出品,「使用前請先閱讀💗~我的使用說明書~」訪問企劃,深入探究Ideapocket專屬女優,「多啲留意我呢啲地方!」、「想你多啲稱讚我呢啲優點!」,由女優本人介紹自己既長處短處,製作成一份女優既使用說明書!


第二輪既嘉賓係出道五週年,喺性愛方面不斷成長既西宮夢(西宮ゆめ),一齊嚟吹捧西宮小姐啦!



:)=記者
#:)#mouse=西宮

- - - - -


:):由自己講可能好難講出口,但有冇FANS讚揚過你個樣呢?
#:)#mouse:經常被人話「笑起上嚟好可愛」#:)#cow



:):笑容真係好靚!同埋你塊面真係好細!
#:)#mouse:「笑起上嚟好可愛」...好似喺呢個訪問度係咁被人讚,有啲唔好意思#sad#cow但我唔係每一部份都咁靚#sadbutsmile#cow

:):(望完西宮成塊面) 成塊面整體都好整齊,所以組合起上嚟都係好靚!
#:)#mouse:唔好咁讚我啦...紅都面哂...

:):成個訪問上至記者下至工作人員都喺度讚揚緊西宮小姐!就算係你覺得唔夠肉既下唇都好,都好豐滿好可愛。
#:)#mouse:但唔係嘴細先比較可愛咩?「咁大放唔到入去吖...」,有咁樣既反應先會更加可愛啦。



:):係咩!?但作為一個男性嚟講,我覺得西宮小姐既嘴唇好性感好吸引,好多藝人都係因為有一個豐滿既嘴唇而受歡迎。
#:)#mouse:聽到你咁講我好開心,有時我會諗當我大笑緊既時候,會唔會望落個口既比例好大...

:):西宮小姐既笑容係其中一個吸引人既地方!經常喺西宮小姐既笑容裏面感受到活力,相信FANS都係咁樣諗!
#:)#mouse:係咁讚我...我都唔知講咩好了#mock#pig



:):我喺呢個訪問既任務就係要帶出西宮小姐既魅力!同埋雖然你話冇啲咩纖細既地方,但頭先幫你影相既時候影出嚟身材好好!
#:)#mouse:都有人讚過我個屁股...但我都係覺得我條腰唔夠firm...

:):西宮小姐咁fit都唔滿意自己條腰既話,我諗其他女性聽到一定好嬲。
#:)#mouse:哈哈哈#mock#pig



- - - - -

今個星期既說明部分

西宮夢既嘴

又性感又嫵媚既嘴唇,但本人比較憧憬細小既嘴,希望可以透過笑容令其他人精神起嚟。



西宮夢既腰

曾經覺得好冇自信既腰圍...
一被人讚就會好開心。



- - - - -

第二次既訪問內容就係咁多,越讚得多西宮小姐佢就越怕醜,非常可愛!

請期待第三個星期既更新!


 - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -


上個月開始,由人氣片商Ideapocket出品,「使用前請先閱讀
💗
~我的使用說明書~」訪問企劃,加深對Ideapocket專屬女優既認識,製作一份女優既使用說明書,「多啲留意我呢啲地方!」、「想你多啲稱讚我呢啲優點!」,嚟到第三個星期,我地會訪問下西宮ゆめ(西宮夢)既興趣,同埋平時喺屋企會做啲咩,一齊嚟睇下啦!



:)=記者
#:)#mouse=西宮

- - - - -

:):西宮小姐對於美容化妝方面非常注重,我而家知道更加多關於你保持靚樣既秘密喇:)另外西宮小姐性格都好開朗,同你傾計好開心。
#:)#mouse:多謝你,聽到你咁讚我我好開心#ohyes#mouse

:):FANS又點樣形容你既性格呢?
#:)#mouse:都係話好開朗,同埋好堅強!



:):喺開始呢份工作之前,本身性格就係咁開朗嗎?
#:)#mouse:係吖,由以前開始個人都係比較樂觀,不過雖然睇起上嚟係咁樣,但其實我係一個宅女嚟,成日都收埋自己喺屋企!

:):真係既#oh#?望落似MK妹但其實係宅女,呢種反差感好可愛!
#:)#mouse:係咩係咩#:)#dog



:):有睇開邊啲漫畫嗎?
#:)#mouse:全職獵人、死神、火影忍者疾風傳,JUMP系列既漫畫我都好鐘意!一直都有追開週刊少年JUMP,同埋細細個就開始睇動漫!

:):非常唔錯呢,仲有其他興趣嗎?
#:)#mouse:鐘意睇動漫,鐘意打機,同埋鐘意飲酒...

:):飲開啲咩酒呢?
#:)#mouse:飲啤酒!係咪好勁呢#ohyes#mouse



:):飲醉咗既話會唔會有想搞野既念頭呢?
#:)#mouse:會有架,呢個某程度上都係一個弱點嚟...

:):竟然!今次搵到西宮小姐一個可愛既弱點出嚟喇!



- - - - -

今個星期既說明部分

西宮夢既興趣

宅女系既女優!鐘意睇動漫同打機!



西宮夢既弱點

興趣係飲酒,飲醉咗就會想搞野。不過飲得太多都係唔好,飲適當既份量啦。



- - - - -



第三次既訪問嚟到呢套!西宮小姐可愛既外表底下,有好多好似男仔既興趣,呢一種反差都係佢既魅力!

聽到佢話鐘意動漫同打機就已經覺得好開心!鐘意飲酒既佢飲醉咗就會想要...雖然係弱點,但聽到佢本人咁講都係會面紅心跳,記住唔好俾佢飲太多吖!

下一次就係最後一集!記得要睇!


 - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

嚟到最後一個星期,會披露西宮夢小姐消除壓力既方法,同埋點樣用SNS嚟同人交流!最後會總結出一份完整既使用說明書,記得要收藏!一齊嚟睇下啦!

:)=記者
#:)#mouse=西宮



- - - - -

:):(承接上一期既內容) 西宮小姐既私生活真係夠哂充實,講返工作方面,喺入行既呢五年有冇經歷過一啲迷茫又或者挫折既時候?
#:)#mouse:嗯...有冇呢...有時會因為體力唔夠,拍攝完之後太攰,第二日全身郁都郁唔到,咁樣既感覺好難受#ohno#mouse...

:):畢竟係一個考驗體力既工作,但辛苦都好,平時會唔會都有享受呢份工作既感覺?
#:)#mouse:當然有!呢一份工作好開心,我本身性格唔係嗰種悲觀既人,亦都唔係嗰啲「哇!」一聲就喊出嚟宣洩情緒既人,



:):即係基本上唔會有鬱悶既心情。
#:)#mouse:與其屈住屈住,我會喺現場直接講出嚟#there#mouse

:):例如有啲咩情況呢?
#:)#mouse:例如男優搞錯咗啲次序既話,我會講「乜你咁架~」,但因為平時做戲做開都係啲輕浮既角色,就算真係嬲住嚟講都好,啲人聽完都係會以為我係講笑。

:):乜你咁架~日常生活上你會點樣消除壓力呢?
#:)#mouse:日常生活?如果想自己精神啲既話,就會去食啲自己想食既野!

:):會食啲咩呢?
#:)#mouse:炸薯仔#tea#mouse



:):聽落幾可愛,鐘意食邊間餐廳既炸薯仔?
#:)#mouse:我鐘意食麥當勞既炸薯條,就算淋哂我都鐘意!不過KFC既薯角我都好鍾意食。

:):連皮既薯仔又鐘意嗎?
#:)#mouse:連皮既都鐘意,全部都鐘意!



:):明明係講緊薯炸仔但啲對答聽落好似好咸濕咁,有冇收過FANS送俾你既禮物令到你好開心呢?
#:)#mouse:收到佢地既信就會好開心!

:):包含住心意既信的確係一份好禮物,佢地會寫啲咩鼓勵你既字句?
#:)#mouse:多數都係寫「你好可愛!」,最近因為同FANS少咗見面。都有擔心佢地會唔會因為咁而離開咗,如果喺SNS同信上面寫「我一直都有睇你既作品!」、「一直為你加油!」,睇到呢啲字句既話我會好開心。



:):冇得同FANS見面多少都會覺得有啲不安啦。
#:)#mouse:係吖係吖,但係我又唔擅長玩SNS...

:):哦哦,啱啱仲話自己係「最強既西宮夢」,而家咁快就搵到弱點喇!
#:)#mouse:平時當然會睇FANS既留言,但當自己要po文既時候就會諗「其實呢啲野都唔係咁大不了啫,寫唔寫都得。」,之後就放棄唔po,太雞毛蒜皮既野都寫既話感覺會煩到人...所以只係會upload啲拍得好既自拍相上去。



:):好似今日咁,會唔會寫「今日做咗訪問!」咁樣?
#:)#mouse:應該都唔會...可能只會喺拍攝既時候自拍然後upload上去出po。

:):太可惜喇,FANS都好期待可以睇到關於你既日常生活,希望你之後可以出多啲po啦!最後雖然好唔捨得,但想西宮小姐同FANS講幾句說話!
#:)#mouse:而家多數時間都喺屋企,會睇SNS,會睇大家既留言,開開心心咁渡過每一日。雖然暫時都唔可以見面住,但希望大家繼續睇我既作品,射哂出嚟啦!

:):最後都係要講下呢啲咸濕野!
#:)#mouse:我淨係識講咸濕野!所以一邊諗住我,一邊睇我既作品,盡情咁洩慾啦!



- - - - -

聽完本人既講解之後,西宮夢既使用說明書就完成喇!



喺各位FANS既支持之下,之後既活動都會按照自己既節奏繼續落去,唔好唔記得要全力享受性愛同自己既興趣!大家都要繼續支持西宮夢小姐!



下一次Vol.3 將會有藤井いよな!敬請期待!

沒有留言:

張貼留言