(多圖少字) AV女優香水純 攝影會遊記

大家好我係見女優就嚟多過見自己阿爸阿媽嘅新東寶:)


今年1月去咗日本一個禮拜女優event之後,本來真係諗住等到8月台灣成人展先再飛#no#cow但點知中途忽然有個AV女優去台北搞攝影會,我又相當有興趣#photo#dog而且最近收入方面又穩定返啲,駛錢都大膽返,於是姣婆守唔住寡,買咗機票訂好酒店,決定重踏已經四年未踏足過嘅台北土地:)

今次會係一個圖多過字嘅AV女優攝影會遊記,一齊同我上機出發#bye#dog


(以後喺boarding gate等上機嗰陣,見到有個毒撚拎住塊AV女優立牌影相嘅話,八成都係我嚟#sad#cow


今次去影嘅女優係S1嘅專屬女優香水じゅん(香水純),21年7月出道,差唔多入咗行兩年。有留意開AV業界嘅朋友應該都會對佢有印象,因為佢個靚樣都幾容易令人記得#:)#cow



除咗個靚樣之外,白到就嚟見到血管嘅皮膚,線條非常唔錯嘅蘿友,同埋同另一位美少女女優,石川澪經常出雙入對,都係佢嘅其他特色:)




至於今次攝影會嘅主辦,就係好多人都聽過佢大名嘅台灣AV達人一劍浣春秋,亦即係我地AV圈子入面俗稱嘅劍大#sorry#cow



攝影會喺佢嘅studio入面舉行,團體攝影最多可以報5場,報多過2場以上嘅話,每場係2800台幣,報得越多就越多福利,個模式同日本碟鋪搞嘅女優event有啲相似。




咁遠水路過到去,又冇其他節目,就梗係報哂5場啦#blink#rabbit 咁大個仔都未試過同AV女優同枱食飯,唔知個感覺係點呢#confuse#rabbit

係咁意執幾件衫,同問朋友借咗支餅鏡,就出發去台北影AV女優。





頭嗰一日半嘅行程都冇咩特別,都係周圍逛下,同啲台北朋友聚舊食咗餐麻辣鍋,夜晚喺台北101附近行下,就收拾心情準備去香水純嘅攝影會#photo#dog


(我每次去台北食早餐都一定會去嘅花嘴餐廳)


 
(台北嘅華江雁鴨自然公園⁩,有少少似香港嘅米埔濕地公園)


(每人圍返都唔駛300蚊港紙嘅麻辣鍋,食到捧住個肚走#grab#cow


(入咗霧入面嘅台北101)

香水純嘅攝影會係喺台北信義區入面嘅一間細studio入面舉行:)但嗰度好似都算係舊區嚟,附近冇咩配套,係就係有幾間餐廳但都冇見過佢地開門#slap#cow唯一可以依賴嘅就只有便利店#sad#cow

不過正所謂醉翁之意係個女優#:)#cow最緊要係個女優望落嗒得杯落啫#:)#cow間唔中食下便利店都幾好吖(自我催眠中)#:)#cow

去到現場同劍大打咗聲招呼之後,香水純就準時出場,本人非常靚同白,睇以下呢幾張合照大家應該好明顯睇到我同佢嘅膚色差別(當然都因為我早排出去做嘢多,所以哂黑咗#sad#cow):

     

傾計嘅內容我冇記錯嘅話係咁:

#:)#cow:香水小姐你好,我係喺香港嚟嘅新東寶,呢兩日請你多多指教#:)#cow
:):你好你好:)之前好似有喺Twitter度見你留言,多謝你嚟捧場:)
#:)#cow:香水小姐真人靚過上鏡,我對你有一樣嘢好深印象#:)#cow就係你講嘢嗰陣個嘴係唔郁,但好神奇地係聽得好清楚你講咩#hehe#cow
:)(打咗我一下):哈哈,咁都俾你發現到。
#:)#cow:喺香港買咗盒熊貓曲奇餅俾你,希望你鐘意#:)#cow
:):好吖好吖,多謝你:)

大家有留意香水啲片嘅話,可能會以為佢係一個冇咩大表情嘅女優,但見到真人就發現其實都幾活潑,冇想像中咁文靜:)所以有時真係唔好俾女優拍片嗰個表面呃到,見到真人可能會有唔同嘅感覺:)

同埋言談間我都有同佢提到而家喺S1入面,葵司、miru、香水純,呢三個都係我自己TOP 3鐘意嘅女優,香水一聽到就好開心,因為佢自己都好鐘意miru:

https://twitter.com/fuza_h1989/status/1574779178334896128?s=20
(上年佢地兩個仲試過一齊出去食飯,跟住咁啱俾電視節目訪問)

跟住我又諗返起miru本人又好鐘意葵司,呢三個女優就好似一個串連咁,一個扣一個,而咁啱我自己對佢地三個都好有好感#hehe#cow

可能佢地三個隱隱約約都有啲共同嘅特質吸引到我啦:)


(我自己喺屋企擺嘅S1立牌陣,第一排就係佢地三個)

同哂咁多人簽完名影完合照之後,攝影會就正式開始,一場一共會換三套衫,每套衫會俾大家影十分鐘,第一套衫就係呢套女警衫:






仲有啲可愛同嬲樣嘅表情:




然後就到第二套衫,係一套紅白配色嘅水著(?),連埋眼鏡嘅造型:





現場亦都有翻譯去叫香水擺大家想佢擺嘅pose,小弟玩咗咁多次event,又睇過唔少女優,點都有啲idea喺度嘅#:)#cow於是我就叫香水整一個咬眼鏡嘅pose俾大家影,出嚟效果我覺得相當好#:)#cow





香水嘅柔軟度真係幾高,有啲pose我諗搵其他女優嚟都未必做到,例如:




呢兩個pose就係佢自己自由發揮嘅#sad#cow唔係我提議架#sosad#cow

之後係另一套黑色嘅水著,再加對貓耳,髮型係雙馬尾:






終於影哂三套衫喇:)第一次去台灣嘅攝影會,參加嘅台灣人普遍都比我想像中靜,大家都冇咩點出聲,連翻譯姐姐問大家有咩想香水擺嘅pose都冇人提議,有少少冷冷清清嘅感覺#confuse#rabbit

轉場時間就梗係坐下香水頭先坐過同瞓過嗰張梳化啦#:)#cow



另外喺簽名嘅時候留意到,台灣人好鐘意女優簽佢地個名做「XX老公」,又會想女優寫啲好直白嘅中文語句俾佢地,例如「好舒服」、「快進來」、「你好大」」呢一類#sweat#cow

開始第二場之前都係有合照同簽名環節,除咗十指緊扣之外,我又用返我好鐘意嘅pose,第一身握手嘅女友pose:




第二場一嚟就係校服look:





之後又戴返對貓耳,開始玩吹泡泡:

   

(呢個瞓覺pose都係我嘅提議嚟#plan#cow

跟住呢套我冇理解錯嘅話應該係女僕look嚟,可以睇到香水個身材比例其實都算唔錯:






然後又係水著,我覺得個頭飾令到佢有少少idol嘅感覺,於是我提議佢揸住支咪扮下唱歌:






題外話,香水唱歌都有啲料到#clap#rabbit

https://youtu.be/m6_THwj2T68

完咗第一日嘅兩場攝影之後,一次過報哂5場嘅參加者夜晚可以同香水食飯,去嘅係一間食小籠包嘅餐館:





至於我同香水食飯啲親密合照就當然係唔會po出嚟啦#:)#cow留返俾我自己睇#:)#cow



食飯嗰陣都有唔少趣事發生,首先就係我地幾個報哂5場嘅參加者,係同香水以及台灣嘅翻譯坐埋一枱,而香水嘅經理人係坐另一枱,即係話如果我成功灌醉到香水之後就可以近距離#hehe#pig...問下佢一啲業界嘅內幕嘢喇#bye#pig

但香水比我想像中飲得,雖然台灣啤酒個酒精濃度都唔係好高,但成晚香水飲酒仲多過食嘢,淨係食咗兩個小籠包,夾咗幾條菜,酒就起碼飲咗接近廿杯,全晚成塊臉都冇紅過#dance4#pig再加上佢皮膚咁白,理論上一紅就好覺眼,但真係完全冇紅過,同冇飲過一樣#wine#pig

除咗飲酒之外,我同另外幾個一齊參加嘅香港人仲走去教香水講廣東話,同埋喺網絡上面一啲要注意嘅地方:

#:)#cow:嗱香水小姐,廣東話嘅「係」,同「閪」嘅發音係好似,你要小心唔好搞錯#:)#cow
:):哦哦原來係咁#confuse#rabbit仲有呢?
#:)#cow:仲有唔好亂咁喺Twitter po小熊維尼#sad#cow會有班玻璃心嘅人以為你串緊佢地領導人#sad#cow

希望香水返到日本之後仲會記得啦#sad#cow

完咗食飯喺樓下等緊七人車嘅時候,香水仲捧住佢嗰個胃下垂嘅肚腩仔過嚟撞我個肚#sad#cow冇諗到我俾AV女優第一次身體撞擊會係一個咁樣嘅情況#sad#cow

食完飯之後,我同另外兩個一齊參加香水純攝影會嘅香港人一齊討論今日嘅情況,大家都覺得香水其實表現都好好,只係經驗仲係少,唔係好識擺pose;劍大個studio又唔多道具俾佢發揮,變相令到香水可以發揮嘅空間唔多#confuse#rabbit聽日仲有三場攝影會,夾埋有9套衫,要諗下辦法#confuse#rabbit

於是我就大膽俾咗個提議:「不如我地而家去買啲道具返嚟,俾香水聽日攝影會嗰陣時用#confuse#rabbit?」

於是一行三人嘅我地,就開始踏上幫香水純買道具嘅路途,到底最後我地買咗啲咩俾香水純?轉頭揭曉:)

  - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

第二日攝影會嘅朝早,因為晏咗出門口嘅關係,我同另一個參加嘅香港朋友喺studio附近食咗個漢堡飽就起行#peanut#pig


(話時話台灣啲早餐點解好似都係熱氣嘢居多#arrested#pig台灣又冇涼茶飲#upset#pig

今日第一套衫係護士,照慣例簽咗名同影合照先,我專登拎部手機show俾香水睇我以前影miru啲相:

 

 
(唔小心較錯咗個光圈#:-[#pig影到全部over哂#;-[#pig

護士呢套衫冇咩特別,俾幾張相大家過下目就算:





之後就係另一套酒紅色嘅水著,呢一度香水就拎咗我地幾個香港人專登買俾佢今日用嘅第一樣道具,一支水槍#gun#mouse

  
第三套衫就係一套班馬紋嘅bikini,而香水揀咗另一樣道具,就係兩張假嘅日本銀紙#lucky#cat



識玩就梗係將張銀紙攝喺啲有趣嘅地方啦#:)#cow





之後就有香水最近聲稱有E Cup(日本標準)嘅一對波仔睇下:




影完三套衫又到下一場,呢一場我喺簽名嗰陣叫香水畫我個樣落去塊色紙度,我覺得係畫得好似嘅:


(差唔多啦#sad#cow我真人都係咁薯#sosad#cow)


香水嘅畫功可以參考呢一條Youtube片:

https://youtu.be/lW3Z6vjsa14

呢一場冇咩特別嘅衫我就唔po了,主要係想講一講呢套水著:



今次香水揀咗我地買俾佢嘅球拍,但呢一個選擇有少少失策,個球拍遮咗佢半塊臉#sosad#cow影出嚟都唔好睇#sosad#cow




就喺我仲喺度諗點樣解決呢個問題嘅時候,香水自己喺度玩「的波」,的下的下個波就跌咗喺梳化後面,於是就出現以下嘅畫面:



咁就梗係唔執輸,即刻用相機捕捉啲珍貴畫面啦#:)#cow

之後就係最後一樣道具出場嘅時候,亦係我地同場嘅其中一位香港朋友嘅提議,係一支牙刷:




本來係諗住可以重現返當年周秀娜刷牙嘅畫面,但一嚟台灣人get唔到,二嚟香水刷牙個觀感都同周秀娜唔同#sosad#cow最後呢支牙刷成日只係出過一次場,之後就冇再出現過#sadbutsmile#cow

然後有一套粉紅色嘅Bikini,呢套幾襯香水:






而呢一場完咗之後,就有之前提過報夠4場嘅福利,就係同香水嘅30秒自拍時間#lihkg#mouse當然係俾佢揸機:





最後仲整咗張佢自己嘅單人自拍:


唔經唔覺就嚟到最後一場,都係揀幾張相俾大家過下目:








至於5場攝影會嘅最後一套衫,就係一套性感婚紗#miracle#mouse




呢一度劍大就拎咗另一啲小道具出嚟,係幾朵假花,之後香水就話:

「咦?我可以扮返我debut出道作個封面出嚟。」

大家又覺得似唔似呢:)

  
SSIS-115 新人NO.1STYLE 香水じゅんAVデビュー

差唔多到尾聲嘅時候,香水又諗唔到有咩新pose,呢個時候我靈機一觸,諗到個好pose:

「麻煩你:)請你伸隻手出嚟,俾大家幫你戴戒指:)

唔知係咪我自己好鐘意睇第一身嘅AV片種,我對於一啲主觀視角係有一種莫名嘅情意結喺度,今次劍大呢個攝影會難得有呢一個自由度,我就唔客氣,好好發揮下我嘅創意精神#photo#dog

於是,香水就同我地在場嘅每一個人都嚟一次第一身嘅交換戒指:




而我幫AV女優嘅第一次戴戒指,就係咁俾咗香水:





睇住大家個開心樣,我都忍唔住要自誇一句#cut#pig諗到呢個pose嘅我,簡直係天才#mock#pig

連續5場嘅攝影會就係咁完滿結束,完場之後我地送埋香水上車,之後就去咗行夜市,多謝台灣ptt著名網民王桑帶路#sorry#cow

  

之後就懷住幸福嘅心情返香港#:)#cow順便訂下咗今年一個小目標,就係要搵齊葵司、miru、香水純,三個人嘅簽名,簽哂喺S1呢set立牌度#plan#cow

距離目標完成,仲差兩個女優#yea#mouse



以上就係今次一個短短地嘅紀錄,都係我第一次寫只係去咗一個女優活動嘅遊記,唔多內容可以分享到,都係得啲影咗嘅相同中間一啲小插曲,所以我成篇遊記嘅節奏比以往嗰啲都快咗#please#mouse希望大家都接受到OK啦#pray#mouse

下次,應該真係台灣成人展TRE了,除非我又無啦啦屎忽痕#sad#cow各位早抖#bye#cow#sleep#cow

沒有留言:

張貼留言