新年流流,今次見咗十個女優。Part 4

17/1,呢幾日都係黃昏先至要返去秋葉原玩event,日頭時間我就打算拎住張東京metro pass周圍去:)

作為一個毒撚,最怕就係去啲人多嘅地方,唔想去Shopping,唔想去啲遊客熱門景點,剩低嘅可以有咩好選擇呢#confuse#rabbit
#blink#rabbit去行下公園同動物園,感受下大自然,呼吸下新鮮空氣都好喎#hear#rabbit

於是我就上網去搵東京有邊啲唔錯嘅公園可以去拜訪一下,今日去嘅係葛西臨海公園#:)#rabbit






係一個有埋摩天輪嘅海岸公園,亦係影日落嘅一個好地方#clap#rabbit






 - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

行公園真係可以好好咁消磨一個下晝,之後就返去秋葉原,今日見嘅係山岸逢花,佢出咗本新嘅寫真集,叫「duende」。



上一次近距離見山岸已經係2019年嘅台灣成人展,當時見到真人就已經覺得呢個女優好上鏡,點影都冇問題。事隔三年,山岸嘅韻味同女人味都比以前再勁咗,呢幾年有追佢啲片睇嘅朋友應該更加感受到佢嘅進步同變化#:)#cow







今場嘅合照只可以影即影即有相:



(山岸個簽名係好巧妙咁擺哂四個漢字入去)

傾計嘅時候:

「山岸小姐你好#sorry#cow是咁的其實我以前都係惠比壽麝香葡萄嘅FANS,可惜你入團之後冇幾耐就撞正疫情,冇機會睇到你喺台上面嘅演出#door#cow
「哦:)?你之前已經有嚟睇LIVE架?大概係幾時開始架?」

正當我喺手機搵緊以前嘅相,想show俾佢睇以前去睇葡萄live啲大合照嘅時候,佢本人已經帶住個甜笑拎住本簽好我個名嘅寫真集行過嚟[sosad]考慮到後面仲有唔少人排緊隊,我都唔好意思拖太長時間#sad#cow雙手接過佢本寫真集,同佢講聲以後會繼續支持你,之後就講拜拜走人#sadbutsmile#cow

希望佢唔會係覺得我吹水#sosad#cow我真係有相為證架#sosad#cow



唯有下次有機會去佢event再俾佢睇啦#upset#pig


(呢一晚好詭異,成條秋葉原大街一個女僕都冇#oh#tiger

 18/1,今日黃昏返嚟要去見兩個女優,日頭唔適合去太遠嘅地方,於是我plan咗去井之頭自然文化園。





中午就揀咗一間喺吉祥寺駅出面嘅立食壽司,埋位嘅時候壽司師傅遞咗份menu俾我,問我有冇需要更換個set入面嘅內容,我望著一堆平假名,啲魚名我就算識讀都唔識解#sad#cow為免講多錯多,都係叫師傳跟返幅圖嗰幾款整就算#sad#cow




(揀嘅係¥870嗰款)

食完就出發去動物園,離火車站大概係十分鐘路程。



入場費係¥440,同其他我去過嘅動物園比較,呢一個動物園規模就比較細,同埋多數都係一啲小型動物,再加上天氣涷,好多動物都縮喺角落唔願郁。



呢個動物園最大嘅特色係入面有個松鼠園,同香港公園個觀鳥園一樣,松鼠會喺個好大好大嘅鐵籠入面自由奔放,入咗去個籠入面嘅嘅人可以極近距離觀察到啲松鼠,經常會見到啲松鼠喺你腳邊跑過#run#dog

 

而喺動物園嘅對面馬路,就係兩棲動物區,同一張門票可以去哂兩個園區,好抵玩#agree#rabbit

 

行完兩個園區之後㩒一㩒Google Map,原來吉祥寺附近仲有個吉卜力美術館,不過佢個展館需要網上預約先入得,咩都冇搞嘅我喺外面影幾幅相就起程返秋葉原#bye#rabbit



今日見嘅第一個女優係Moodyz專屬嘅宍戸里帆,我到埗嗰日朝早就係出去排隊買佢嘅event飛#hehe#cow宍戸係一個貨真價實嘅大學生,之前佢有喺Twitter度po過自己溫書啲notes#read#pig文筆唔錯,佢甚至仲有自己嘅連載專欄。



(除此之外佢仲鐘意睇戲,有睇過春光乍洩)

臉圓圓,有少少心口嘅一位短髮女優,大家有興趣嘅不妨又留意一下:)





現場仲播緊JOJO嘅歌,我問起佢你好鐘意JOJO?佢就話超鐘意#love#原來仲係一個動漫迷嚟:)




傾計嘅時候:

「香港嘅@&$*^#@&$係咪同日本唔同?」宍戸問。
#oh#....」(仆街又聽唔明,今次真係要出動個Google translate)
(跟住佢打咗農曆新年出嚟)
「哦:)...唔係吖,香港同日本都係過同一個新年,不過中國就會有農曆新年,中間大概隔咗一個月。」我話。
「哦...原來係咁,我以為香港都係同中國過同一個新年。」宍戸話。

今場一共可以影4張合照,諗pose諗到頭都爆,所以索性將其中一張改做我以前同飛鳥會影嘅握手pose:

 
 

簽名板就係咁:


同宍戸里帆告別之後,我去咗搵另一個我上次10月嚟都有見過嘅女優:)

冇錯,我又去發咗場涼森鈴夢。



涼森今日嘅水著係黑色雞翼袖加條白藍色短褲仔,正所謂陳冠希阿伯.jpg,人靚就著咩都靚,雖然上身下身嘅顏色唔知點解會咁樣襯,但個焦點去咗個樣度,成個配搭出嚟都冇咩違和感#clap#rabbit

隔咗幾個月冇見,當然要問下佢仲記唔記得我,同埋我上次送俾佢個劍球啦#:)#cow

「涼森小姐你好#:)#cow我係幾個月前嚟過你event嗰個香港人,上次仲送咗個劍球俾你#:)#cow
「哦...哦:)」(佢點點頭,但個表情係話俾我聽佢唔記得)
#sad#cow......唔緊要啦我地都係開始影相啦#sad#cow今日請你多多指教#sad#cow









(涼森12月event嗰時係呢套水著,又係上身同下身完全唔同顏色嘅配襯#sweat#tiger

其實嚟之前都唔預計佢會記得我,不過現場見到佢呢個反應多少都係有啲失望#sad#cow要令一個一線女優記得自己真係唔係咁易#sad#tiger

同宍戸里帆告別之後,我去咗搵另一個我上次10月嚟都有見過嘅女優:)

冇錯,我又去發咗場涼森鈴夢。



涼森今日嘅水著係黑色雞翼袖加條白藍色短褲仔,正所謂陳冠希阿伯.jpg,人靚就著咩都靚,雖然上身下身嘅顏色唔知點解會咁樣襯,但個焦點去咗個樣度,成個配搭出嚟都冇咩違和感#clap#rabbit

隔咗幾個月冇見,當然要問下佢仲記唔記得我,同埋我上次送俾佢個劍球啦#:)#cow

「涼森小姐你好#:)#cow我係幾個月前嚟過你event嗰個香港人,上次仲送咗個劍球俾你#:)#cow
「哦...哦:)」(佢點點頭,但個表情係話俾我聽佢唔記得)
#sad#cow......唔緊要啦我地都係開始影相啦#sad#cow今日請你多多指教#sad#cow









(涼森12月event嗰時係呢套水著,又係上身同下身完全唔同顏色嘅配襯#sweat#tiger

其實嚟之前都唔預計佢會記得我,不過現場見到佢呢個反應多少都係有啲失望#sad#cow要令一個一線女優記得自己真係唔係咁易#sad#tiger



待續

沒有留言:

張貼留言