(AV女優訪問翻譯)維持H Cup身材嘅秘訣係?小宵こなん(小宵虎南)出道一週年紀念專訪

擁有一副所有人都憧憬嘅身材,可愛嘅笑容,人氣極高嘅小宵こなん(小宵虎南),出道一週年紀念訪問前篇!小宵會分享出道前嘅性愛經驗,同埋徹底剖釋美好身材嘅秘密!



2021年5月,小宵こなん帶著佢嘅H Cup爆炸身材、幼腿同美腿,喺AV業界登場。
迎接佢嘅出道一週年,喺呢個訪問我地會睇到佢嘅成長同對性愛嘅熱情。

喺訪問前篇我地首先會發掘小宵以前嘅性愛史!

出道一年之後,仍然充滿好奇心嘅性感美女,原來由以前開始就已經係咁咸濕?



:)= 記者
#:)#tiger= 小宵

翻譯:新東寶翻譯製作
校對:組長

原文link: https://news.dmm.co.jp/article/1226834/

- - - - -

最新作係呢套!


SSIS-414 小宵こなん10変化 極上オナニーサポート
https://www.dmm.co.jp/digital/videoa/-/detail/=/cid=ssis00414

:):可能有啲唐突,但小宵小姐嗰個嘴角上揚嘅笑容真係令人留低好深刻嘅印象。
#:)#tiger:係咩?都可能係嘅,最近開始留意多咗自己嘅表情管理,開始多咗人同我講「好鐘意你笑嘅時候個嘴角會勾上去。」

:):一直都係笑得咁可愛!
#:)#tiger:聽到你咁講好開心,我覺得一直保持笑容嘅人一定係個好人,其實我成日覺得自己個樣好得人驚,所以好小心留意自己嘅表情,沉默唔出聲嘅話就會嚇親人#sweat#tiger所以成日都保持笑嘻嘻#happy#tiger慢慢表情就固定咗係咁。

:):聽講小宵小姐第一次睇AV嘅時候係中學二年級,當時係唔係對性好好奇?
#:)#tiger:係,自慰都係喺嗰段時間開始,雖然唔知係咩嚟,但係摸下摸下就覺得「咦?咁樣好舒服喎!」,一邊咁樣諗一邊繼續摸落去。

:):當時係咪已經咁大波呢?
#:)#tiger:小學高年級嘅時候就慢慢開始發育,去到高中一年級嘅時候就己經發育到而家咁大。

:):咁顯眼嘅身材,啲咸濕佬咪會係咁瞰實你?
#:)#tiger:真係會,以前返學嘅時候會坐電車,學生時期基本上一個禮拜會撞到三次痴漢,而且嗰陣時套校服又可愛條裙又短#pcr#tiger

:):都好難怪,假如有一副好似小宵小姐咁頂級嘅身材擺喺我面前,我對眼都幾唔得閒。
#:)#tiger:唔止係對波,仲有pat pat,試過俾人揸落個pat pat度,我即刻走開咗。

:):以前放學會唔會玩其他課外活動?
#:)#tiger:會,以前會玩好多運動同學好多嘢,我有學過柔軟體操、鋼琴、小提琴、芭蕾舞、游水、仲會去補習班。

:):學咁多嘢,要有好好嘅精力。
#:)#tiger:係吖,我係一個好奇心好旺盛嘅人,而家我一個禮拜會去做4次 GYM,我鐘意出街搵啲嘢做下多過喺屋企hea,以前有一段時間好沉迷跳舞,會同好多女仔朋友一齊去玩。

:):所以以前冇乜點同男仔玩?
#:)#tiger:因為一直都係讀女校,所以冇識到男仔#sad#tiger但當時大家嘻嘻哈哈咁樣一齊玩已經好開心,後來身邊嘅朋友開始有男朋友,漸漸對男性嘅態度就改變咗,但都唔想咁親近,有少少想逃避嘅感覺,所以我直到高中三年級嘅時候先至有第一次。

:):第一次性愛之後,小宵小姐嘅態度就唔同哂喇。
#:)#tiger:冇錯#:)#tiger


:):聽過少少關於小宵小姐第一次嘅故事,對方係比你大十歲嘅band友。
#:)#tiger:係,我地當時已經拍咗拖一段時間。

:):咁第一次係咪喺佢間房?
#:)#tiger:冇錯,當時我地喺佢間房張床上面睇電視,因為好緊張所以我成個人都喺度震,我連點樣俾人除衫嘅記憶都冇,緊張到連舒唔舒服都feel唔到,淨係覺得「原來係咁樣嘅?」嘅感覺,一直都放鬆唔到,去到最後個人仲係好生硬,但係又唔係好痛,所以唔係一段討厭嘅回憶。「好!搞掂!」淨係有種咁嘅感覺。

:):咁當時第一次見到肉棒,你嘅感想係?
#:)#tiger:「吓~~#nlhg#tiger」咁樣,好新奇,好正,覺得好特別,不過嗰陣時男朋友唔信我係第一次見到肉棒。



:):因為小宵小姐俾人嘅感覺好成熟,所以覺得你一定經歷過。
#:)#tiger:冇錯就係咁,雖然第一次完事之後仲係好驚,但男朋友都係唔信,仲話我「一路都以為你呃我話你係第一次#pointing#pig」咁樣。

:):咁你當時有冇好嬲?
#:)#tiger:咁又冇,因為我知我真係第一次,所以我淨係答佢「係吖係吖」。


:):真係成熟嘅表現,所以同男朋友做過之後,慢慢就學識咗唔同嘅體位。
#:)#tiger:係吖,自己不知不覺就鐘意咗做愛。

:):有冇印象第一次高潮嘅時候係點樣呢?
#:)#tiger:有!當時係做緊騎乘體位,忽然之間就有種感覺,「哇呢種感覺好正!」,我唔知係咪因為呢個原因,我覺得我喺騎乘位嘅時候會比較容易啲高潮。

:):第一個對象就開發到自己嘅高潮位,係一件好事。
#:)#tiger:但同時又覺得,「咁樣好攰吖#sweat#tiger」,於是之後我就喺度諗,我點樣可以做到又舒服又開心呢?開始追求呢一樣嘢。

:):有一副自己探究嘅精神!係會自己發掘嘅類型!
#:)#tiger:冇錯,所以我以前嘅男朋友全部都係正常人,冇一個唔正常。

(譯注:唔係好明同男朋友係正常人有咩關係)


:):有冇喺啲奇怪嘅地方度同人搞過?
#:)#tiger:試過一次喺漫畫cafe,喺一間半私人嘅房入面,上面空間係冇遮冇掩。當時同男朋友一齊玩到㷫烚烚,因為唔可以俾人見到,所以淨係可以好簡單咁用正常體位。我唔會再試了,唔應該咁樣做,不過我個人嚟講又唔討厭咁樣玩#happy#tiger

:):除咗探究精神之外,小宵小姐仲有一副冒險家精神。
#:)#tiger:不過因為當時仲係新手上路,所以會有好多次喺度諗「哇第一次喺做嘅時候經歷啲咁嘅嘢」,之後就開始去發掘更加多唔同嘅新嘢。

:):喺上一次嘅訪問入面,小宵小姐有分享過關於口交嘅話題,當時你話自己喺呢方面做過唔少功課。
#:)#tiger:係,當時係喺Twitter上面見到一個風俗界嘅女仔寫嘅專業教學,跟著我就諗「試下都好喎」。


:):以前有冇試過係由你嘅對手教返你一啲技巧呢?
#:)#tiger:有試過,當時嘅對象好鐘意騎乘位,男人喺騎乘位嘅時候都好鐘意將條腰挺高挺低,於是佢就同我講,叫我將我個上半身向前傾多過45度,淨係郁個pat pat,叫我試下咁做。練下練下我就練到輕易版嘅「蜘蛛騎乘位」出嚟,仲俾人讚我話「你好犀利,好多人都做唔到咁樣。」

:):所以小宵小姐係嗰種會聽男人指示嘅類型。
#:)#tiger:係吖,佢講咩我就做咩,如果係我鐘意嘅人,我就會做佢想我做嘅嘢,之後我就會自己去發掘,自己去練習,喺試驗嘅過程成功嘅時候會好開心。

:):非常好,係靠自己嘅實力令人鐘意你嘅類型。
#:)#tiger:係自食其力嘅類型!但我都會想人地多啲愛撫下我。

:):除咗小穴之外,小宵小姐嘅性感帶係?
#:)#tiger:喺對波度
♥


:):鐘意邊種型式嘅愛撫呢?
#:)#tiger:最好一定係溫柔嘅類型,我鐘意俾人慢慢咁摸,多過俾人粗暴咁揸,越溫柔越興奮,就算小穴都係,俾人溫柔咁「咬」嘅話都會興奮到不得了。


:):所以小宵小姐唔鐘意粗魯行為。
#:)#tiger:喺拍攝嘅時候都係咁,雖然我都明有時會需要一啲粗暴啲嘅動作,但我都想對方有一個好嘅開始,慢慢用最溫柔嘅方式去愛撫成個身體。

:):所以嗰啲忽然突襲乳頭,又或者忽然含著個乳頭,小宵小姐會唔鐘意?
#:)#tiger:一定唔得,我唔鐘意嗰種咁猴擒咁急促嘅感覺,完全唔尊重我對波#no#tiger當咗佢好似玩具咁,一對波係一個整體,乳頭同乳暈都應該要好好咁照顧!

:):係對一對波嘅禮貌嚟,學到嘢了。
#:)#tiger:不過如果撻著咗嘅話,我諗我嘅接受程度會高好多,俾人揸都得,我仲鐘意俾人督同舔
♥


:):以前有冇啲男朋友都係鐘意大波呢?
#:)#tiger:有,唔係淨係鐘意對波咁簡單,仲會成日掂我,坐喺我隔離嘅時候,隻手會借啲意穿過我對波再搭著我膊頭,好似有一種俾人摸pat pat嘅感覺。

:):咁有冇男朋友會叫你「攞你對波摑我!」咁樣?
#:)#tiger:邊有啲咁嘅事!不過我試過同一個人玩過「餵奶打飛機」。

:):吓[shocking]小宵小姐玩到咁激!
#:)#tiger:當時情況大概係咁,大家都撩到對方㷫烚烚,開始除對方啲衫,跟著佢訓咗喺我大脾度,我就諗你係咪想試下咁樣玩?於是我就同佢玩呢樣新嘢。


:):體貼到呢個程度好似有啲離譜,已經係女神嘅級數!
#:)#tiger:可能係睇AV嘅時候殘留咗個畫面喺腦海入面,但做起上嚟都係覺得好微妙,所以其實唔係幾high。

:):順便問下,平時有冇幫對波做啲treatment?
#:)#tiger:完全冇,最多都只係全身搽化妝水咁上下,又唔會帶訓教bra,淨係著睡衣訓教。早排有人同我講「鍛鍊胸肌可以keep到對波嘅形狀」,我而家一個禮拜做4次GYM,我覺得都可能有效果嘅#like2#tiger



:):小宵小姐覺得用咩方式去鍛鍊胸肌係最好嘅呢?
#:)#tiger:最好都係去做臥推,做GYM嘅時候會做一個鐘頭臥推。

:):相當努力!
#:)#tiger:出咗一身汗,個人清爽又舒服,好健康#like#tiger去做GYM完全冇壞處,只係去做就已經有一種好叻叻嘅感覺,精神上同肉體上都好滿足。

:):再加埋一個健康食譜就完美喇。
#:)#tiger:吖~~我其實唔會點樣下廚,我鐘意俾錢去睇餐廳嘅menu,同埋我覺得好難去煮嘢食俾自己同人地食,所以我會選擇做買嘢嗰個。喺食嘢方面、頭髮方面,同埋美容方面,我都想搵人幫我處理哂。

:):一定冇問題,小宵小姐嘅生活咁多姿多彩,平衡得非常好!


小宵こなん(小宵虎南)嘅性愛史,係咪覺得好正呢?
字面上應該已經好好咁傳達到俾大家,不過關於佢對波嘅話題真係睇到人㷫烚烚。

點都好,真係好羨慕佢以前啲男朋友!

後篇會講到更多關於作品嘅話題,仲會有最近嘅私生活,記得留意!

 - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

出道只有短短一年,就已經有老將嘅威嚴!話題由對AV嘅態度,到佢本人嘅優點!想為佢加油嘅No.1 女優,小宵こなん(小宵虎南)嘅目標係日榜銷售第一位!



2021年5月,小宵こなん帶著佢嘅H Cup爆炸身材、幼腰同美腿,喺AV業界登場,嚟到今日已經出道一週年!
喺前篇嘅訪問,我地知道咗一啲小宵私人嘅性愛經歷。
一路懷著好奇心發掘自己嘅小宵,關於佢對大波波嘅有趣故事,相信好多讀者都俾呢啲故事吸引到。

喺後篇裏面,小宵會談及到佢對於「重視交流嘅性愛」嘅講究,
對於男性嘅觀感、性愛技巧、同埋身體嘅秘密,越挖越多嘢講!

:)= 記者
#:)#tiger= 小宵

翻譯:新東寶翻譯製作
校對:組長

原文link: https://news.dmm.co.jp/article/1227800/

- - - - -
:):喺前篇訪問入面,小宵小姐同我地分享咗好多你覺得好普通嘅私底下性愛小故事,實際上你覺得自己嘅性癖係點樣呢?
#:)#tiger:一定係M底。



:):哦?竟然係咁。
#:)#tiger:基本上做乜都得,只要係對方想要,乜嘢都可以接受。

:):講起嚟喺以前嘅訪問裏面,小宵小姐有講過試過俾人顏射完,跟著仲要搽到成面都係精液嘅情況。
#:)#tiger:其實咁樣玩真係唔會話特別好玩,但係如果對方開心嘅話我會配合。我仲記得嗰時開始喺廁所入面第一次玩lotion,隻手一路搞一路搞,心入面喺度諗我究竟喺度做緊咩呢#sweat#tiger

:):呢啲都係要關係去到好深先至會同對方玩。
#:)#tiger:係吖,同埋我唔鐘意俾人扯頭髮,完全唔覺得有啲咩咁性興奮,我有用駁髮,萬一俾你扯甩咗咁點算?我唔想搞成咁,所以我好討厭有暴力,同埋有屈辱感覺嘅性愛。

:):都係嘅,最重要係彼此要尊重。
#:)#tiger:捏頸都仲可以,因為係一種技巧嚟;打pat pat都係,唔好大大力咁打,輕手啲「啪!啪!」咁會好啲,所以雖然我係M,但應該係soft M嘅類型。

:):服侍系又覺得點呢?一直喺度舔著對方。
#:)#tiger:好正!但係對方要一直keep著支肉棒唔好軟!



:):嗯嗯,各位男性FANS要mark低喇,另外又有冇玩過角色扮演play呢?
#:)#tiger:有試過呢種cosplay嘅性愛,嗰時同初戀男朋友約好過幾日會見面,於是我就用「就買呢件衫啦」嘅心情去買咗一套衫,當日著住嚟同佢搞嘢,喺分手之前每個禮拜都會咁做,係咪好犀利呢#champagne#tiger

:):真係諗起都開心。
#:)#tiger:雖然只係著住,但係好似呢啲超短裙護士服裝真係好好玩,仲有試過心口開窿衫、全身緊身衣、超級性感嘅內衣...比起普通衫同泳衣,我覺得我更加適合著嗰啲衫#happy#tiger

:):真係駁唔到,我覺得賽車女郎同高衩泳衣都好適合小宵小姐,仲有而家好流行嘅逆兔女郎,都係好適合。
#:)#tiger:我都好想試下,但係暫時嘅題材都係一啲普通嘅劇情片,我想挑戰一啲cosplay嘅題材,好期待!

:):小宵小姐對腳咁靚真係唔好嘥,要好好咁善用佢。
#:)#tiger:聽到你咁講好開心,雖然我唔係嗰種又細又長嘅腳,但都算係一對穩陣嘅腳。


:):跟著傾下關於新作品嘅故事,4月發售嘅「アナタの五感を刺激する小宵こなんのシコシコサポートラグジュアリー 脳をエロスで満たす6つの癒され勃起シチュエーション」(小宵虎南高級服待刺激你的五官,讓你腦內充滿淫念的6個治癒勃起情境),係小宵小姐第一次挑戰呢種環迴錄音嘅作品。


SSIS-388 アナタの五感を刺激する小宵こなんのシコシコサポートラグジュアリー 脳をエロスで満たす6つの癒され勃起シチュエーション
https://www.dmm.co.jp/digital/videoa/-/detail/=/cid=ssis00388

#:)#tiger:係,一邊控制著節奏同講嘢嘅音量,一邊要細細聲講嘢真係好難,所以一開始嘅時候NG咗好多次,之後就開始努力用主觀感覺去演繹。監督係五右衛門,我俾佢鍛鍊到學識咗講好多淫語對白,好感激佢,而家我可以好自然咁講到呢啲淫語出嚟。

:):例如有啲咩呢,可唔可以分享下。
#:)#tiger:例如「中出射哂喺我對波度」、「對波俾你射到有BB了」,全部場景都係乳交夾腸夾到射,我一路係咁強調對波,所以會有好多好好J嘅場景。

:):已經係痴女系嘅玩法。
#:)#tiger:但我又唔係痴女,感覺比較似係誘惑引導、又溫柔又會獻身俾你嘅大姐姐。

:):聽講仲有顏射嘅場景。
#:)#tiger:呢個係因為乳交夾腸嘅時候太勁,所以一射就射到上塊臉度#rpg7#tiger我好期待突然射出嚟嗰下,如果遲咗就會「咦?」咁。


:):唔驚射到入眼咩?
#:)#tiger:比起呢一樣,我更加想集中精神同有節奏咁去完成件事,平時拍顏射場景嘅時候,當諗著「應該唔會俾佢射中嘅」嘅時候,結果都係會俾佢射中咗。

:):好犀利,唔係好多人接受到呢樣嘢。
#:)#tiger:(認真樣)唔咁樣做嘅話,啲片會賣得唔好!

:):哦哦!小宵小姐好有決心!另外,講到小宵小姐嘅賣點,kiss嘅時候都相當投入,有好高嘅評價。
#:)#tiger:監督同男優都有講過「未見過咁主動去kiss嘅女優」,「真係好多謝你」,我自己都冇意識到呢樣嘢。

:):我覺得有好多人都鐘意kiss嘅場景。
#:)#tiger:喺作品review裏面有人咁樣寫:「呢個女優會喺個嘴入面啜嚟啜去」,呢次係我第一次意識到自己會咁樣做。有好多人都話要kiss到有feel,仲難過喺做愛入面有feel,但我係喺kiss度係好進取嘅類型嚟,係嗰種「大腦型」嘅對手,多過「肉體型」,所以喺做愛嘅時候會用足100%幹勁去做,我覺得kiss真係好正。

:):小宵小姐真係犀利。
#:)#tiger:我係嗰種自己郁嘅話會好興奮嘅類型,有啲S系嘅男性會鐘意對方喺做緊嘅時候,講一啲羞恥play嘅對白,但呢一啲感覺我都做唔到。例如佢地會講「我已經濕得好緊要,就嚟滴出嚟」,好似呢啲色情漫畫先會見到嘅對白,可以好好咁帶動到個氣氛。
作為男性會想對方講呢啲怕怕醜醜,好難開口講出嚟嘅對白,但我講呢啲對白嘅時候係因為我真係俾人撻著咗好high,所以好自然咁講出嚟,完全有嗰種羞恥嘅感覺。


:):真係勁,另外5月發售嘅「小宵こなん10変化 極上オナニーサポート」(小宵虎南十變化,極品級自慰support),聽講拍攝嘅時候相當緊張,當時係點樣呢?


SSIS-414 小宵こなん10変化 極上オナニーサポート
https://www.dmm.co.jp/digital/videoa/-/detail/=/cid=ssis00414

#:)#tiger:冇錯,呢套作品我有好多嘢想講!

:):嚟嚟嚟!
#:)#tiger:呢套係一套240分鐘嘅作品,係平時兩套普通作品加埋嘅長度,所以喺拍攝嘅時候我都要用雙倍嘅努力,去拍好每一個部分。呢套片有10個場景,因為唔可以有重複嘅地方,所以我要好小心唔好重用咗之前用過嘅play同對白,呢一套作品我真係好想大家買返去睇!

:):一口氣俾小宵小姐講哂出嚟,另外呢套作品嘅注目場景可唔可以都同大家講下呢?
#:)#tiger:「吞吐肉棒唔用手純口交」嘅場景,由耳仔到乳頭、再返番上塊臉、下巴、頸,男優身上每一度地方都舔過哂,之後仲有全程唔用手嘅純口交。



:):竟然!聽見都已經頂唔順!
#:)#tiger:同埋喺呢10個場景入面,有以老師做設定嘅角色,非常好玩。同嗰班生哂腳毛嘅「幼稚園學生」打氣嘅時候,有學生同我講「肉棒好痛吖!」,跟著我喺條圍裙度突對波出嚟,同佢玩「痛痛飛走」嘅遊戲,用咁樣嘅方法嚟鼓勵佢,好搞笑,我一路做一路都好high。


:):搞到我好想快啲睇到呢套作品,乳交基本上係小宵小姐最擅長嘅特技嚟。
#:)#tiger:我都覺得我越嚟越上手,在我嚟講,因為對波好軟熟,所以可以好好咁夾著肉棒,可以好好咁固定嚟刺激對手。另外我個人推介,由我自己揸機拍攝嘅「自拍乳交」場景都係夠哂淫嘅一幕,所以我都推薦俾大家。

:):成套片都好有睇頭。
#:)#tiger:點講呢,雖然有好大壓力,但係我想好好咁回應片商對我嘅支持同期待,所以我想將最努力嗰一面好好咁反映喺作品度,同埋不斷反省有冇可以做得更好嘅地方。我都好緊張,究竟自己啲作品得唔得呢?我想俾大家感受到我呢份努力!所以大家一定要買嚟睇!

:):大家聽到啦,一定要支持!另外,相信小宵小姐肯定含過同夾過好多唔同種類嘅肉棒,你自己最鐘意嘅又係邊種呢?



#:)#tiger:唔好太長,我鐘意粗一啲,太長嘅話會好得人驚,一插入嘅時候會嚇親,不過我好少喺拍攝嘅時候遇到呢啲長肉棒,應該得一兩次。

:):咁私底下呢?
#:)#tiger:私底下都係,喺我嘅經驗裹面,好多對手都係唔太大嘅肉棒,我完全冇呢啲「肉棒運」#happy#tiger不過而家我會覺得,應該係我鐘意得嘅人多數都係得咁短,所以OK!

:):世事都俾你睇透哂,咁樣除咗短肉棒之外,仲鐘意啲咩類型嘅男性呢?
#:)#tiger:幽默嘅人,同埋鐘意食嘢嘅人!



:):外表呢?
#:)#tiger:外表我冇咩所謂,唔係好講究,不過如果甩哂牙嘅話真係唔得,要有清潔感,好乾淨,可以一齊行出街嘅水平,啲衫唔好太殘舊。只要注意好呢啲地方嘅話,個樣係點樣就冇咩所謂,不過我對性格,同討厭嘅地方會比較講究。

:):呵呵,對方做啲咩會令小宵小姐討厭呢?
#:)#tiger:超過5個鐘頭唔覆機一定唔得,唔係有錢人都可以,不過我會比較鐘意做到嘢嘅男性,如果因為太忙抽唔到時間陪我,又或者同唔到我傾計嘅話,我覺得都係做唔到嘢#bye#tiger我係咪好奄尖呢#glasses#tiger

:):唔會,每個人都會有啲自己接受唔到嘅嘢。都差唔多結束,想聽一啲小宵小姐嘅「小穴小秘密」。
#:)#tiger:「小穴小秘密」?咁突然?有啲咩秘密呢...

:):例如其實我嘅小穴係咁咁咁,一啲冇同人講過嘅秘密。
#:)#tiger:冇人同我講過覺得我嘅小穴係點,我自己都冇見過,所以我諗應該係平均型,之前有做過脫毛,就係咁。

:):小宵小姐識唔識收陰呢招呢?
#:)#tiger:收陰?乜有人唔識嘅咩?


:):其實真係好常見,小宵小姐喺咩時候會用到呢?
#:)#tiger:對手唔郁嘅時候,我就會出盡力夾實佢,喺停緊嘅時候最容易feel到。

:):小穴入面嘅嫩壁要好勁先做到個效果。
#:)#tiger:我覺得我應該係好勁,拍攝完第二日都唔會feel到痛。

:):幾時都話小宵小姐好犀利,聽講你連續做4次都冇問題,簡直係鐵穴嚟。
#:)#tiger:在我嚟講,我覺得我嘅意志比我嘅身體更加強大,對於女優嚟講拍攝做愛係最重要,所以喺呢方面最感受到壓力。一諗到呢樣嘢之後就會好緊張,會想一口氣做完佢,中途唔駛休息,因為休息嘅話個心情就會唔同咗,所以想keep著個節奏一直衝落塊去。我覺得,咁樣先至可以拍得出最令人興奮嘅作品。

:):簡直就係一個好有前途嘅嘅運動員嘅發言!之後就請小宵小姐繼續刷新更多更厲害嘅紀錄。
#:)#tiger:係,我會加油,為咗能夠喺銷售日榜攞到第一位而努力#like#tiger


後篇嘅訪問,講述咗好多小宵對於做愛嘅講究,以及熱情嘅女優之魂嘅故事。
係一個非常值得支持嘅女仔。

跟著落嚟,美麗、堅強、色情,
喺呢三個範疇裏面,小宵こなん(小宵虎南)一定會磨練自己出更多自己嘅魅力!



沒有留言:

張貼留言