三日,四十個女優,台北國際成人展TRE 2023 Part 3

嚟到Day 2,有鑒於尋日嘅逼人情況,同埋尋日miss咗睇唔哂成個完整嘅開幕禮,再加上Day 2係禮拜六,一定會仲多人過Day 1#@_@#dog所以今日更加提早咗出門口。


結果,都係要排差唔多二十分鐘先入到去#it1#dog

   
(Day 2嘅入場安檢有少少改善,例如可以帶縮骨遮,同埋可以帶支裝水。)



Day 2嘅開幕禮我主要係以影直倒相為主#photo#dog唔重複啲女優嘅介紹喇,大家有需要嘅可以留個女優名我睇下有冇其他相可以補充:)









如果好彩啲嘅,有機會會影到女優之間嘅互動:




正如上面所講,Day 2我嘅主要節目係去攤位,所以喺大台前面嘅時間唔多,完咗開幕禮之後,我就先去Girl's Party Collection嘅攤位排隊,因為佢地會間唔中搵兩個女優出嚟免費派名信片,而呢個攤位嘅四位女優都係新人女優,分別係石川澪、宮下玲奈、未歩なな(未步奈奈)、同埋古川ほのか(古川穗花)。


(呢一個攤位亦係現場唯一一檔冇得現場買飛參加見面活動嘅攤位,要早大概兩個星期喺網上預訂,因為遲訂嘅關係,我只係訂到一場喺Day 3嘅未歩+古川。)

 
(呢一套所謂嘅女優啤牌已經出到第五彈,但係喺女優卡嘅市場仍然仲未有咩收藏價值可言#sosad#cow

排隊入去攞完名信片,工作人員就會請你走,所以其實好快就排到我,入到去古川一見到我:

:)#oh#!?新東寶!你都有嚟!
#:)#cow:長話短說,聽日活動見!
:):好吖!多謝你嚟吖!

至於企喺隔離嘅石川澪呢#:)#cow因為我對眼淨係見到古川,所以冇乜點留意到佢嘅#bye#cow



(啤牌呢一個攤位係日本直接搵人嚟擺檔,所以全程跟足日本做法同規矩,入去拎名信片係唔俾影相,even喺攤位外面都好,派緊名信片嘅時候都係唔可以影相。)


(唯一印象係石川澪真人都係超白,但又未去到香水咁誇張。)

都係一樣,如果好彩嘅會撞到女優入去休息之前,出嚟俾大家任影一陣:

 
(未歩なな棚牙真係唔識欣賞#sweat#cow

然後就去AVWay嘅攤位排隊等見八掛うみ(八掛海),今日比較好彩,喺排隊嘅時候輪到兩次女優出嚟快閃一分鐘任影,首先係七沢みあ(七澤美亞):

   
(新相機較錯setting#arrested#pig雜訊有啲過重請見諒#arrested#pig

145cm嘅身高,但笑容係無敵嘅甜同可愛#play#pig唔怪知得見面會門票係秒殺#clap#rabbit

跟住第二個捕到嘅係七ツ森りり(七森莉莉):






條腰有少少水桶,但整體都係相當靚女同好有偶像氣質#clap#rabbit喺S1繼續做二線女優應該冇咩大問題#confuse#rabbit

然後就到同八掛嘅見面時間,首先係一分鐘嘅攝影時間:









合照有一張:



八掛平時睇片都懷疑緊佢係咪有厭食症,今次近距離見到真人簡直覺得佢係瘦到離哂大譜#sosad#cow皮下面都唔知有冇肉喺度,好似只係皮包骨咁#sosad#cowPrestige到底有冇俾飽飯旗下啲女優食,定係全部俾河合搶哂#sosad#cow

影完相之後,工作人員話有大概30秒嘅簽名同傾計時間(喺日本傾計多數都唔會限時間),內容大概係咁嘅:

#:)#cow:Hello你好,我係喺香港嚟嘅。
:):你好,好開心見到你。
#:)#cow:Prestige入面我最鐘意就係你同涼森れむ,以後會繼續支持你地。
:):真係嘅!?咁我地兩個最近影嗰輯寫真集你會唔會買吖?
#:)#cow:會吖會吖,當然都會支持。你同涼森都有著JK校服嗰本吖嘛#:)#cow(其實我仲未買)
:):好開心吖!多謝你:)

八掛頭先講緊嘅係呢一本啱啱出嘅電子寫真:

https://twitter.com/remu19971203/status/1685444043147550720?s=20




(老老實實,我覺得涼森著JK校服有啲勉強#sweat#cow...)


(比較可惜嘅係簽名冇署名,只係女優簽完自己個名遞俾你就完咗#wtf#rabbit

見完八掛之後,距離下一場嘅見面活動仲有啲時間,我就嘗試去會場中間嘅錢湯迴轉帶度等下,睇下會唔會有AV女優上去影相。



簡單嚟講呢個係一個類似迴轉壽司嘅概念,女優會坐上會迴轉帶度,個迴轉帶會不斷轉圈,亦即係只要你企定喺一個位,就可以影哂咁多個女優,係對於好似我呢啲買入場劵入嚟只係想影下女優嘅FANS,最吸引嘅一個影相好位置#photo#dog

當然,同你抱有同一個諗法嘅人仲有好多,所以有好多龍友都係喺呢度由入場坐到完場,廁所都唔去飯都唔食,三日就係坐喺第一排度影女優。不過大會都唔會不斷派AV女優上去,大概3-4輪嘅台灣JKF女郎,先至會出一輪嘅AV女優#telescope#dog所以冇嘢做嘅話,過嚟等下話唔定會有意外收穫。

好似我今日咁,就好好彩影到天使もえ單拖上嚟:

  
(基本上企到第四排之後,就算用手機都好難位攝到埋去影,用大機嘅話都仲可以換支長鏡試下。)

然後仲有兩轉嘅銀卡、白銀卡嘅女優,呢邊比起影大舞台上面更近,好多女優都識得配合不斷換pose俾大家影,亦會儘量望哂每一個鏡頭,係影相龍友嘅幸福時間#:P#dog










 
(但其實好多台仔龍友都係唔知啲女優邊個打邊個,喺入面影相聽得最多嘅就係「這誰啊?奶很大喔!」)

影到咁上下又去搵女優傾下計先:)下晝2點去見嘅係AV Cult攤位嘅八木奈々(八木奈奈):








合照有三張,攤位主持人會提供埋pose建議俾你:





上次6月去日本參加佢同古川嘅公開收錄活動嘅時候,已經見識過佢有幾電得,今次呢部發電機又有新玩法:

#:)#cow:你好吖,我係上次有嚟到你同古川公開收錄活動嗰個香港人吖。
:):哦~~我認得你吖~~
#:)#cow:真係嘅!?八木小姐你記性真係好。
:):我問你一樣嘢吖,喺你心目中,我同古川邊個係第一,邊個係第二?
#:)#cow#sad#cow...雖然咁樣講有啲唔好意思,但都係古川第一,八木小姐你係第二#sad#cow
:):(扁嘴)但我想到你講一次我係第一喎:-(...
#:)#cow:(哎呀死𡃁妹同我玩呢套?)#sad#cow...一係咁,你應承我守秘密,唔好同古川講,我就講一次你係第一#sad#cow
:):好吖,我應承你!(即刻隊隻耳仔埋嚟)
#:)#cow:(心入面同古川講咗一萬次對唔住)八木你係第一,古川第二#sosad#cow

呢個叫八木奈々嘅𡃁妹你同我記住,終有一日我會搵機會整返你轉頭#wa#cow


(今次係簽喺專登帶俾佢簽𡃁亞加力立牌上面。)


(不過其實上面嗰啲都係玩下啫,佢地兩個私底下都不知幾fd#hehe#cow

至於今日第三個見嘅女優,就係因為小野六花病咗,而要一個人頂住成個愛愛屋檔口嘅松本いちか(松本一香)。

    
(雖然每次望見佢個樣都有種莫名想打落去嘅衝動#punchbag#tiger但擺pose嚟講佢係相當熟手,得一張櫈都可以玩到咁多個花樣#sorry#cow

除咗普通合照之外,仲有幾張俾你自己揸機影嘅自拍,以影相嘅性格比嚟講,松本呢一檔愛愛屋係安排得相當唔錯#like#tiger


   
(最後呢幾張自拍佢直頭係近到同我臉貼臉#sweat#tiger

因為冇簽名嘅關係,所以松本呢一個見面活動基本上係影完相就走,亦都冇機會同佢傾到計,但今次第一次近距離見到真人印象幾好,雖然個樣好摟打#punchbag#tiger但有機會嘅都想喺日本試下join下佢嘅event#confuse#rabbit


(當日嘅靚晚係同台灣ptt達人王桑暢談AV業界嘅一晚#sorry#cow又學到唔少嘢#sorry#cow

Day 2因為要周圍去玩女優見面會嘅關係,大舞台冇影相,錢湯迴轉帶都只係影到兩輪AV女優,最揼心係我居然miss咗涼森喺Day 2錢湯出現嘅時段#angry#tiger

於是Day 3我就決定除咗要去見古川嗰個時間之外,其餘時間我都stay喺錢湯直到完場,到底我彌唔彌補到涼森呢個遺憾?定抑或我影到其他意外收獲?晏少少揭曉:)


未完待續

沒有留言:

張貼留言