(AV 幻想劇) 集合啦!女優同學會! 第二季 Chapter. 2 補習社

Chapter 2 補習社


「連仔
😝
今日放學可唔可以幫我去補習社點個名吖
🙏
我約咗人唔得閒去補習
🥺
🥺


差唔多臨放學既時候,我收到坂道send俾我既msg。

😑
...去少一堂唔得咩
😒

「唔得架
😩
😩
個course計attendence,要上哂先有證書
🥵
」坂道覆返我。
「點完名就走得定係點架
🤔

「要坐哂成堂
😞
唔該你吖
🤕
求下你吖
🤕
得你先幫到我喳
🙏

😑
...好啦好啦
😑
反正我都冇野做
😑

「你真係好既啫
😘
聽日放學獎勵你
😌

「獎啲咩先
😏

「放咗學你咪知
😌
上我屋企玩
😙
上次...都未玩夠
😈


雖然聽起上嚟似係啲收兵行為,但坂道主動提出要獎勵返我,我又真係放咗學冇野做,就即管去幫佢上去補習社度點個名,反正如果坐一個鐘可以換嚟同坂道翻雲覆雨既話,都未嘗唔係一件好既差事,其實我呢個年紀精蟲上腦都好正常啫。

如是者,放咗學我同阿橋上去學校天台咿泣完之後,我就跟住坂道俾既地址上咗去間補習社。

我初時仲以為係啲補習天王級既補習班,上到去先發現原來只係一間普通既小型學店,成間課室夾埋唔夠10個座位,每行坐2個人就已經坐爆哂,個導師望落只係大我幾年,都唔知坂道個傻妹係咪俾人呃。

課程內容簡直可以用求其嚟形容,先唔講點解點名嗰時我明明一個男仔舉手應個女仔名都過到骨,教既仲要係香港嘅基本法同一國兩制,呢兩樣野一早都唔存在啦,都唔知仲教嚟做乜

就喺我諗住訓到落堂既時候,一個揹住粉紅色背囊既女仔行入課室,精準既性愛第六感話俾我知:

呢條囡係一件性愛機器嚟。



「小櫻,你今日又遲到。」補習老師話。
「Sorry吖...地鐵囉,又話甩門又話訊號故障,搞到遲到...」

我喺後面仔細打量呢個叫小櫻既女仔,身材唔高大慨得150cm,但比例勻稱,一對外露既肉腿充滿線條感,上身只係著住一件純白色外套,頭上一頭微捲既啡髮。雖然我同佢中間隨咗一行座位,但佢身上既香水味一陣陣咁隨住冷氣飄入我鼻頭,搞到我鼻同心都一齊痕,想睇下佢盧山真面目。

坐低上堂既小櫻,將書同文具逐件逐件由書包拎出嚟,隨住動作既擺動,佢身上件外套不斷移位,沿住香豔既香肩滑落,露出一條誘人既黑色bra帶,睇到我眼都唔眨。

我專登坐過一啲,想睇清楚小櫻既側面,與其話係清秀,倒不如話係輪廓分明,稍稍比同年紀女仔成熟既容顏,配上一抹略為濃厚既妝容,令到小櫻不自然地散發出一股輕熟既韻味。同阿橋坂道檸檬呢啲𡃁妹玩得多,間唔中瞰下呢類半成熟女仔中和下又幾有營養。

小櫻上堂直頭視個導師如無物,喺個背囊度摷個化妝袋出嚟,拎起塊鏡同唇膏就直接喺課室補妝,導師睇嚟都見慣不怪,望兩望就冇再理會。

小櫻既側顏真係有一股莫名既吸引力,瞰下瞰下搞到我都迷咗入去,化完妝既小櫻拎住支筆喺度發吽呌,眼角見到我喺度瞰住佢,向後望一望,嚇到我即刻縮一縮扮冇事。

奇怪既係,小櫻唔單止冇對我呢個瞰女既行為反感,仲對我輕輕笑一笑,之後就繼續上堂。

瞰女既時間過得特別快,眨下眼一個鐘頭既課堂就完結,成個課室既人走下走下,最後走剩我同小櫻。

就喺我仲猶豫緊過唔過去搭訕既時候,冇估到竟然係小櫻擰轉身主動開口。

「喂喂...我頭先遲咗入嚟上堂,你可唔可以借份notes俾我抄吖?」


冇俾我估錯,正面既小櫻果然係一個正宗既美人胚子。

小櫻講完請求之後對我甜一甜笑,我對眼望住佢嗰件跌哂膊既外套,心口條拉鍊又低到差唔多見到對波,搞到都唔知應該望邊好。

「哦...哦…好吖...不過我都冇乜點mark到野...」
「唔緊要唔緊要,冇所謂架。」小櫻笑住講,「我坐過嚟,你唔介意吖可?」

我心諗有邊個男人會拒絕你呢個絕色尤物坐埋嚟,小櫻擰起枱上面既文具之後就坐嚟我旁邊,行過嚟既中途我好似見到...佢連褲都冇著...?

5分鐘前我仲費盡心思想瞰既女仔,而家就坐正喺我隔離,我主動遞上notes,小櫻接過之後撥一撥放喺胸前既長髮,就開始抄notes。

我當然唔會放過呢個可以放肆瞰女既機會,由側面望向外套入面,隱約見到小櫻飽滿既胸部,亦即係表示小櫻外套入面冇任何遮蔽既衣物!只有一件bra!

我大飽眼福既同時,小櫻一早察覺到我既舉動,忽然小櫻擰轉面正面面向我,主動拉低外套拉鍊。

「想睇...咪出聲囉,嗱。」

小櫻拉低拉鍊既同時亦都證實咗我既推測,外套入面真係只有一件黑色既bra,一對豐滿既G Cup奶隨住佢既動作而微微擺動。


「我...我冇...」
「我知你瞰咗我成堂啦...」小櫻對我笑一笑。「見你借notes俾我...俾多啲野你睇吖。」

小櫻再一次主動將剩餘既外套拉鍊拉低,雙手輕輕一張,真係連褲都冇著,外套入面就只有一套黑色既胸圍同底褲。

「點吖?正唔正吖?好正呢?正唔正得過你學校啲女同學吖?」小櫻語帶挑釁咁講。
「Er...我...」
「坂道個衰妹...收埋啲好野自己食...」小櫻鼓一鼓個面頰,「又話兩姊妹...食完件咁正既仔先話我知...」

咪住咪住...呢兩句說話係咩意思?

「Sorry...我...我今日係嚟代佢上堂...」
「我知吖我知吖,佢嗰日同你搞完之後就係咁同我講你有幾勁幾勁...」小櫻越哄越埋。「我唔理,我又要試。」

話音剛落,小櫻就主動錫埋嚟,我喺補習社既初吻就咁俾佢攞咗。


小櫻既嘴唇好軟,一錫埋嚟就好似一對正負極磁石咁同我既嘴唇痴埋咗,小櫻仲要主動伸脷入嚟,我本能反應下居然同佢嚟咗一陣脷疊脷既互相進攻,每一次我想收返條脷既時候,小櫻條脷就會好似魚勾咁勾返我轉頭,搞到我想縮都縮唔到。

直到課室外有人行過既腳步聲,我既大腦先至啟動返個危機意識,我雙手輕輕推開接近全裸既小櫻,小櫻用手抹一抹嘴邊留低既口水,對我狡猾咁笑一笑。

「嘻嘻...正...果然係有返啲料...怪唔知得坂道讚到你天上有地下無咁...」小櫻一臉滿足。
「我...我唔知你講乜...」雖然我都大概估到,但都係扮下傻穩陣啲。
「坂道佢一日到黑都喺度話你嗰日搞到佢幾high幾爽...煩到我咩咁...」小櫻揚一揚件外套散熱。「跟住我話講到咁叻俾我試下,佢話好吖我就幫你約佢出嚟,就係咁囉。」

小櫻冇講清楚佢同坂道係咩關係,但照咁樣聽起嚟兩個人應該關係非淺,而且仲係會去到share SP既境界...?

究竟我前世做咗幾多善事?今世會有咁多豔遇?點解個世界會變成咁?

「Er...我...我唔係啲咁隨便既男仔嚟...」
「收皮啦你,頭先咪又係瞰我瞰到眼都唔眨,」小櫻對我反一反白眼。「你睇下你而家,口水都就嚟滴哂出嚟喇。」

確實,有小櫻呢類性感尤物喺面前,相信好難令男人唔流哂口水。小櫻不斷揚下揚下件外套,豐滿既雙乳被黑色bra承托住,隨住動作不斷起伏,我褲檔裏面既肉棒一早已經整裝待發,隨時準備好好咁收伏小櫻呢隻淫邪既惡魔。

「五分鐘,」小櫻對我竪起五隻手指,「五分鐘我整唔爆你既,當我輸,點樣?受唔受?」
「嗯...」
「你好快啲決定喇...」小櫻拉低哂成件外套拉鍊,「下一堂仲有十分鐘啲人就開始入嚟架喇...」

最終我既淫念戰勝咗我既理智,我坐喺座椅上面面對小櫻,微微張開雙腳,示意佢可以開始比賽。


「嘻嘻,有得玩...」小櫻用手指督一督我褲檔,「就等我睇下你係咪坂道講到咁勁...」

小櫻先隔住褲檔愛撫我肉棒,跪喺我雙腿之間既小櫻上半身只係著住一件黑色bra,喺我呢個角度望落去簡直可以用波濤洶湧嚟形容,再加上小櫻愛撫嗰陣雙手需要集中放喺中間,兩隻手一夾中間條事業線就好似深不見底既海溝一樣,非常誘惑。

「俾佢出嚟呌下氣先...𠵱...除埋條底褲佢...哇...真係有返咁上下粗喎...」

小櫻溫柔地將我條牛仔褲同底褲除低,碩大既肉棒馬上呼吸新鮮空氣,喺小櫻面前筆直地竪立住,當肉棒見到小櫻咁近距離望住佢既時候,興奮到流出透明既前列腺液,微微咁跳動住。

小櫻一手握緊我粗壯既肉棒,開始慢慢套弄起嚟,由於偶然都有其他學生喺出面行過,我同小櫻都唔敢做得太大動作,我背對住門口,以身體遮住小櫻。小櫻低頭將嘴唇貼近肉棒,一臉嫵媚咁望住我。

「咁我唔客氣喇...」
「喂喂…咪著…你頭先冇話過會含…吖!吖…吖…」
「嗯?…啜...嗯...嗯...啜...好粗...」

小櫻先伸脷將龜頭好好咁滋潤一番,就好似頭先同佢打車輪嗰時一樣,小櫻條脷就好似條蛇咁,可以扭出靈活既角度包裹住龜頭。我坐喺度享受住小櫻既服待,肉棒將一陣陣既快感傳上大腦,再加上低頭望住小櫻為我服待既征服感,真係少啲定力都唔掂。

「嗯...啜啜...啜...好硬...啜啵...嗯嗯...舒唔舒服吖...啜啜...嗯?」小櫻一邊含仲一邊關注我既感受。
「好舒服...好正...吖...含入啲...再入少少...」
「嗯...啜...我都想…啜...但你好粗...好難含得哂...嗯...啜啜...啜啵啜啵...啜啵...」

小櫻既口交功夫真係好勁,除咗條脷夠靈活之外,口腔既吸啜都恰到好處,唔會去到太大力令到肉棒有唔舒服既感覺,成個龜頭都俾佢有技巧地含住,又不斷套弄住肉棒,眼神又不斷挑逗我,喺呢個咁刺激既陌生環境俾個靚女咁樣吹法,真係死而無憾。


小櫻放棄向龜頭進攻,改為將我成支肉棒都用口水上一層保護膜,由頭舔到落底再舔返上頭,不斷來回,條脷就好似油漆掃咁將口水塗喺我既肉棒上,成個動作都相當誘人,我恨不得真係即時抱佢上枱將佢就地正法。

「啜...啜...勁喎...搞到咁都唔射...真係唔多男人頂得到...」小櫻仲錫一錫龜頭以示獎勵。
「五分鐘...差唔多完喇喎...仲唔係我贏...」我微微喘住氣講。
「吓...,」小櫻將雙手伸向身後,「我都冇話過比賽開始...啱啱呢啲普通料喳喎...」

小櫻將手伸向身後,解開bra帶扣,地心吸力之下件bra向下跌墜,小櫻手執兩邊bra帶,唔俾我睇到佢對波嘅全相,反而用雙手輕輕一夾,長長既事業線就好似一道殺人既利刃一樣,一出就要見精。

黑色bra隨住小櫻既動作慢慢滑落,最終小櫻傲人既雙峰同我既肉棒一樣,一齊曝露喺空氣之中,微紅既乳頭,配上淡淡既乳暈,係一對質感同觀感都非常良好既車頭燈,不過最好都係好好檢查下有冇違例。

就喺我對眼完全離開唔到小櫻對波既同時,小櫻微微烏低身,將雙乳貼住肉棒,再由下而上咁用對波輕掃一下肉棒,肉棒感受到小櫻雙乳肌膚既質感,龜頭興奮到泛紅。

「而家...開始計時吖,」小櫻對我笑一笑。「五分鐘,睇下我夾唔夾得爆你。」


我忙住拎電話搵計時app既同時,小櫻不斷用佢對波來回掃動我既肉棒,搞到我又敏感又舒服,肉棒喺小櫻既身上不斷流出愛液,就好似為一陣既跑道加強潤滑一樣,小櫻感受到肉棒既變化,對我狡猾咁笑一笑。

「做咩吖?好耐冇俾囡夾過咩?咁興奮既?」小櫻講。
「唔係吖...不過...哇...小櫻你咁樣...好犯規...」
「傻仔...規則一直都係我定架...」小櫻輕輕握緊我既肉棒套弄。「我唔似坂道咁蠢,總之滿足唔到我啲規矩既男人...都係冇鬼用。」

小櫻低頭舔一舔龜頭,確定夠濕潤之後,就將肉棒正式放喺雙乳之間。

我低頭望一望小櫻,佢微微一笑,用眼神示意我可以開始,我㩒一㩒個start制,肉棒馬上就感覺到久未體驗既觸感。

女性如果保養得宜既話,雙乳會係皮膚膚質其中一個最好既地方,小櫻明顯有喺呢度下過唔少功夫,好似BB肌膚一樣幼滑既質感,左右夾擊住肉棒,同時柔軟有彈性既觸感,沿住肉棒傳上去大腦,有幾下我甚至乎覺得比起插喺小穴入面仲要舒服。

小櫻低頭將口水滴落龜頭上面,口水沿住肉棒流落去,成為最天然無添加既潤滑劑,小櫻用手向內一夾,肉棒就隱沒喺雙乳之中,肉棒喺雙乳之間進進出出,滑潺潺既水聲圍繞住整個課室。小櫻一臉自信,滿臉笑容咁望住我,一邊用雙手同雙乳規律地為我乳交。

好耐冇試過俾人咁樣用對波嚟服待過,我既肉棒同大腦當然非常興奮,我努力克制住想射精既慾望,嘗試搵啲野分散自己注意力,但小櫻既攻勢真係太強,我望一望身邊既計時器,只係啱啱過咗一分鐘,但我既龜頭已經親吻咗無數次小櫻既乳溝,泛紅而漲大既龜頭喺雙乳間進進出出,每次突出嚟呼吸新鮮空氣既同時,都會帶住一滴滴既愛液,我低頭望住肉棒幸福地被小櫻蹂躪,今次過嚟代上堂都算嚟得值。

「做咩啫...唔好分心周圍望啦...望住呢度...呢度...你睇下...夾得你舒唔舒服吖...答我吖?」
「嗯嗯...好舒服...好舒服...」我閤起雙眼默念禱文,等自己可以分散下注意力。
「唔好忍住喎...你都知道谷住對身體唔好架...舒服既咪射出嚟囉...射喺我對波度都得架...幫我美白下都好吖...」

小櫻充滿挑逗既對白,搞到我忍唔住張開眼想將眼前既景象刻印喺腦海之中,秀色可餐既美女小櫻正喺度為我乳交,龜頭同肉棒不斷喺雙乳之間進進出出,小櫻見時間已經差唔多過咗一半,都開始急起上嚟,唔單止將雙乳夾緊既力度提高咗,有時仲低頭舔一舔龜頭增加濕潤,有幾下都搞到我差啲繳械。


終於,徘徊喺天堂與地獄之間既時間過咗三分鐘,我既肉棒依然喺小櫻面前堅挺不倒,小櫻見局勢開始對自己不利,示意叫我企起身,改為跪喺我面前幫我口交。

「嗯...啜啜...啜啜...搞錯吖...仲未射既...啜...啜啵啜啵...咁勁既咩...」小櫻賣力地吞吐住肉棒。
「係吖...真係咁勁...吖...含入啲...含入啲...係係...係咁樣...好入...小櫻你好勁...」

半裸既小櫻手口並用,不斷用唔同既手法想將我既精液逼出,但既然頭先既乳交攻勢我都頂得住,呢一輪口交攻勢又算得啲乜野!我捉住小櫻靠喺我大脾既手,俾一啲假signal佢,小櫻望一望枱面上既手機顯示只係剩低一分鐘既時間,施展哂渾身解數,淨係含住龜頭,用脷不斷刺激龜頭底部,用手快速套弄。

呢一波攻勢嚟得突然而有效,我俾小櫻殺到一個措手不及,開始feel到精液由陰嚢上膛,慢慢湧到肉棒,小櫻都feel到肉棒越嚟越硬,差唔多到臨界邊緣,更加加快進攻既步伐。

「點啫...嗯...啜啵啜啵...係咪想射啫...唔駛忍喎...啜啜...啜...啜...射出嚟吖...啜啵...」
「唔得...好正...咁樣真係...」
「射哂俾我吖...射出嚟...」

小櫻伸出佢條蛇脷快速咁掃蕩住龜頭,我最後一道既棚欄都俾佢攻破,隨住計時器既咇咇聲響起,肉棒將一股股既精液射喺小櫻條脷上面,小櫻伸手喺脷下面接住滴落既精液,我盡情咁將呢五分鐘既忍耐發洩哂出嚟,濃濃既精液有啲仲滴到小櫻豐滿既雙乳上面,畫面非常豔麗。

小櫻確認我將最後一滴精液都射哂出嚟之後,用脷幫我清掃一下龜頭殘餘既精液,再用力吸多一下,先至放手將肉棒歸還返俾佢主人。

「嗯...嗯...好多...」小櫻將精液吐喺手上。「射咁多既,你呢排好少搞野咩?」
「唔係吖...不過你咁正...俾你又含又夾...好難射得少喎...」
「超...口甜舌滑...」小櫻抹一抹嘴唇。「今次...算打和啦...」

我呆坐返喺座位,望住眼前半裸既小櫻手上捧住我啱啱射出嚟既精液,一對傲人既雙乳隨住動作擺動,我有種想衝埋去把玩一下既衝動。

「想揸吖?咸濕仔,」小櫻察覺到我既動靜。「頭先你贏咗既話...都可以俾你揸兩下既...而家冇lu...」
「但明明...係我贏喎...」我輸人唔輸陣。
「下次先再玩過啦,」小櫻喺我份notes度寫低咗自己既電話號碼。「真係怪唔知得坂道個傻妹咁鐘意你...可能真係得你先可以喺床上面搞得掂佢...」

小櫻用紙巾抹走手上既精液,見我一臉失望,主動捉起我隻手放喺自己雙乳上面,我本能反應地揸咗一下,質感比起想像中仲要柔軟,就喺我想食過返尋味既時候,就俾佢推開咗。

「嗱,獎勵完喇,」小櫻仲錫一錫我臉頰。「你同我好好咁睇住坂道個傻妹,你對佢好既話,之後...我再約你吖。」

小櫻著返起身上既兩件衣物,拉起外套既拉鍊,頭也不回咁離開課室,留低我啱啱射完精既肉棒,同埋手上殘留住既巨乳觸感。


 - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

嚟到Chapter 2:)今次我們揀嘅係已經引退咗嘅園田みおん(園田美櫻),ABP-863 チート級にエロ可愛い園田みおんが全力で誘惑してくる夢の5シチュエーション 園田みおんがオンナの武器フル活用であなたを誘惑!!(5種夢幻場景,被H和可愛的園田美櫻全力誘惑,園田美櫻活用全身武器!)



又係其中一套我好鐘意嘅作品,今次揀嘅係一個同補習社有關嘅場景(冇記錯係成套片嘅第二幕),一個簡單直接嘅誘惑,包含咗乳交口交呢兩個園田都非常擅長嘅元素喺入面,誠心誠意推薦俾大家。

27號晚我地再返嚟睇睇Chapter 3,同檸檬一齊去旅行嘅故事:)

沒有留言:

張貼留言