喺東京逗留一個月,可以見到幾多個女優?Part 5

講返禮拜四嘅行程,基本上秋葉原平日嘅event數量唔多,因為考慮到日本社畜都要返工#crowd#cow所以就算有都好,大多數都會喺黃昏時間,而我正好就可以拎呢段日頭嘅moment去休息,又或者四周圍行下#:)#cow


今日都係同早兩日一樣只有一場event,本來都係諗住日頭出去食完飯返嚟就休息下#sleep#cow但咁啱喺禮拜三晚,位於東村山嘅碟鋪就出咗個Twit宣傳嚟緊禮拜日嘅活動,而呢個活動都喺我嘅日程表入面,而且仲係我呢個禮拜嘅重頭戲之一#scheme#cow

呢個女優係繼葵司之後喺我心目中排緊第1.5位,佢叫涼森れむ(涼森玲夢)

https://twitter.com/lammmura/status/1714460094573035941?s=20

(涼森個Twitter尋日突破咗100萬Followers#clap#rabbit

東村山離我住嘅地方要坐一個鐘頭嘅電車,而且因為嚟緊禮拜日嘅活動比較趕,當日去見完涼森之後我要全速趕返嚟秋葉原#bicycle#cow冇咩時間喺嗰度觀光+食嘢,再加上碟鋪有講過3枚劵限60人,剩低嘅數量唔多;所以為免到時去到買唔到飛得個吉,同埋順便睇下東村山有咩玩,再加上想好好咁消磨一下日頭嘅時間,我就決定先去一轉東村山#free#pig發咗張參加劵先#lihkg#pig


(畢竟我都唔想日日都喺民宿入面等到黃昏#arrested#pig



(足足要坐足一個鐘嘅電車。)


(久米川駅係離間碟鋪最近嘅車站。)

坐一個鐘電車對於我呢個住港島嘅人嚟講係咩概念呢?大概就係由金鐘去到上水咁嘅感覺,而確實東村山呢個地方都俾我一種鄉郊嘅感覺,因為由落車開始行到去碟鋪為止,沿途真係冇咩特色嘅店舖:




甚至連間碟鋪都細過人:





雖然係咁,但呢間碟鋪都係AV片商嘅推廣活動店鋪之一,呢度就擺咗兩塊人型立牌,分別係S1嘅Miru,同埋Ideapcket嘅西宮ゆめ:



碟鋪亦都隆重其事,照登執靚個booth for涼森呢一次嘅event:



順利發到一張3枚嘅參加劵#clap#rabbit反正間碟鋪都冇咩好行,就出去搵嘢食醫肚了:



頭先行嚟碟鋪都冇見到啲咩餐廳,於是就搵咗差唔多接近唯一一間望落好似幾好食嘅蕎麥麵試下:

 
(油そば 東京油組総本店 久米川組 東京都東村山市栄町1-22-8)

Menu非常簡單,只有兩款,就係普通嘅油蕎麥麵,同埋辣味噌嘅油蕎麥麵。




上菜#fry#pig


辣油喺晒碗底嘅關係,需要自己撈下先至有辣味,而個辣味亦係我本人啱啱好可以接受嘅終極辣#pcr#tiger麵嘅硬度啱啱好,有𡁻口,配菜就普普通通。




食完就起行返去,因為一個鐘頭車程真係有啲耐,仲要返去拎相機,東村山又冇嘢好行,早啲返去算#sick#pig

 
(真係要行返嚟電車站附近先至比較繁華啲。)

 
(去到秋葉原已經肚餓,喺車站買咗個窩夫食,180円。)

今日要去見嘅女優係Moodyz嘅專屬女優,行嘅係一個肉感巨乳路線,佢叫中山ふみか(中山文香)。



但介紹中山ふみか之前,我咁啱見到有另一位女優喺場地嘅隔離room搞緊event,而且仲係一個我有訪問過嘅女優,佢係今年6月同楪カレン一齊嚟過香港嘅,真矢みつき(真矢充希)。



本來冇打算去佢今日嘅event,但既然一場嚟到,唔入去打個招呼又好似唔係幾好,於是淨係買咗一張參加劵,入去影20秒相,同埋簽個名:







本來都冇諗住佢會認得我,但喺傾計嘅時候:

:):我認得你吖!
#:)#cow#oh#!?真係嘅?不愧係真矢小姐!
:):好耐冇見喇!你今次又會過嚟日本嘅?
#:)#cow:我過嚟玩event吖嘛,見到你又喺度於是就入嚟打聲招呼。
:):我都好想再去一次香港!
#:)#cow:一定要!到時我哋喺香港再見!


(好耐冇見!好想去香港! by 真矢みつき)

去旅行嘅其中一個有趣地方,就係呢啲突如其來嘅打算同驚喜,有時唔跟足個plan去行,可能反而會有意外收穫:)

再一次將個時間交返俾中山ふみか,之前佢一直俾我嘅感覺係比較wild同埋行少少肉感痴女路線嘅女優,Moodyz俾佢嘅企劃多數都係要佢做啲S少少嘅角色,但今次見到真人嘅感覺完全唔同,首先就係:

#oh#咁瘦嘅#oh#

     
(側面睇應該會更加睇到佢有幾大包米。)

今日嘅cosplay係護士,影唔到佢嗰對H Cup嘅導彈有幾勁,但睇側面嘅線條依然有嗰種震撼;除咗真人比上鏡瘦之外,睇佢同其他FANS傾計都相當斯文,完全唔係嗰種玩到好癲好放得開嘅感覺,中山真人好有禮貌同氣質,同AV入面個反差都幾大#oh#tiger

  

傾計嗰陣發生咗一件咁嘅趣事:

#:)#cow:中山小姐你好,我平時睇AV以為你係嗰啲痴女型嘅女優,好玩得好癲得,今日見到你本人冇諗到原來你係一個咁斯文嘅女仔嚟。
:):聽到你咁講真係開心,多謝你。
主持人:其實佢私底下真係一個痴女嚟#nope#pig
:):唔係囉#ng#

因為諗唔到點樣延續話題,中山又簽緊名俾我,主持人就問我呢個禮拜有冇食啲咩好嘢,我就拎啲嘢食相出嚟:

:):今日我就去咗食油蕎麥麵...(俾啲相佢哋兩個睇)
#:)#cow:吖!望落好好食...(口水就嚟流出嚟)
:):仲有呢個,尋晚就去咗食串燒...
#:)#cow:咁正!?我都好想食...加杯啤酒...
:):冇錯!我尋晚就係飲咗杯檸檬沙瓦(レモンサワー)!
#:)#cow:吖...(即刻坐後咗個人,好似幻想緊食緊嘅畫面咁。)
:):另外早兩日仲有去食燒肉...
#:)#cow:好喇好喇我唔敢再睇啲相喇:-(...

原來又係一個為咗減肥努力緊嘅女優#:)#dog有機會下次再嚟刺激下佢先#hehe#dog



(Happy Halloween!第一次喺呢個會場見到你真係好開心,跟住落嚟會有更加多嘅作品推出,請你多多關照,好開心!下次再見! by 中山ふみか)

是日靚晚係普通嘅燒肉LIKE,食咗兩晚過百蚊嘅晚餐,食返啲普通價錢嘅溝返淡佢#cut#pig

   
(雖然都知唔關鋪頭事,但每次見到呢啲奇奇怪怪嘅中文翻譯,就覺得不如睇返日文/英文算...)

禮拜五嘅早上:)本來今日有安達夕莉嘅event,但一早就賣晒飛#arrested#pig想去都冇得去,唔緊要啦,見女優有時都係要唞下嘅:)今日就當係一個休息日啦:)

雖然冇event啱去,但今日都係要落秋葉原,因為今日係發劵日,要去準備買下個禮拜同埋之後event嘅門劵:




今日要去碟鋪ソフネット(softnet)度買飛,間鋪開門時間係11點,但10點開始就會派發整備劵,你可以先拎咗整備劵,然後喺當日嘅任何時間返嚟買碟,換返張真正嘅參加門劵。咁樣做係方便一啲上班一族唔駛等到11點開門買咗飛先去返工,雖然我唔覺得差一個鐘頭有幾大分別#heard#pig...

至於係去見邊幾個event呢,就等我賣下瓜子先,大家留意住就知:



拎完整備劵等開門,最適合就係去食早餐#peanut#pig今日係有KFC嘅Good morning:




食完就啱啱好返去買碟,換返張真正嘅參加劵返嚟:



搞掂晒啲參加劵之後,我先醒起過去呢個星期每日都只係落嚟秋葉原玩event,未好好咁周圍行下,吸收返啲天地靈氣#scratching#mouse

自從接觸咗呢個咁古怪嘅興趣之後,秋葉原對我嘅意義又唔同咗好多,除咗模型、動漫、玩具、夾公仔之外,日本AV都係秋葉原不可或缺嘅其中一樣嘢。

將來如果我有呢個福氣,帶住自己下一代嚟秋葉原玩嘅時候,我可能會同佢講:

「呢度除咗係你買玩具嘅地方,仲係你爸爸曾經留低無數難忘回憶嘅地方#notcry#mouse





行街就算唔買嘢都好,都係相當開心嘅:)又到咗醫肚嘅時間,尋日主持人就寫咗兩間餐廳俾我,叫我去試下,今日就去試其中一間,一間叫「潮」嘅拉麵,上網查嘅時候法國係一間攞過唔少大獎項嘅拉麵店#oh#tiger

而且重點係,佢離秋葉原好近,行十分鐘左右就到:

 
(麺巧 潮 東京都千代田区神田淡路町2-4-4 アール神田淡路町 B1F )

鋪頭入面唔大,我估應該最多只可以坐到十個客人,而牆上面就掛滿咗唔同嘅大獎同訪問,仲有唔同名人嚟食過之後留低嘅簽名:




(仲有一間分店喺上野,搵日又去試下先。)

一間好食嘅餐廳只需要專注做好一兩道菜,就足以維持生意,呢間拉麵都係一樣,只有雞白湯同埋醬油湯兩種口味選擇:



因為前幾日食咗一次白雞湯,所以今次就揀咗醬油湯:




呢一碗醬油湯我自己覺得首先係唔咸,就算當普通湯咁飲,都唔會有咸到要即刻搵水飲嘅程度;麵嘅口感依然係我自己好鐘意嘅有𡁻口,少少彈牙,配埋嗰片薄薄地嘅叉燒,係可以有機會就返啅嘅拉麵店之一#like#tiger

其實食評我就真係唔係好在行嘅#sweat#cow所以我只能夠好片面咁講到好食、普通、同埋唔好食#sosad#cow大家想知多啲都係唔好問我,自己親身嚟試會比較好#sosad#cow

食完拉麵我有個地方想去,因為嚟緊幾日又要忙住去event,今日唔去就可能要等到再下個星期先有時間,呢一度亦都順便照顧一下睇緊呢篇遊記嘅絲打#bye#mouse因為我想去食一間刨冰店#there#mouse


(浅草クレープ つつむ 東京都台東区浅草1-12-6)

男人老狗點解冇啦啦想食刨冰呢#slap#tiger因為早幾日我心目中另一個排1.5位嘅女優,古川ほのか(古川穗花)就去食完嚟:

https://twitter.com/honokafurukawa5/status/1712735136440258803?s=20
https://x.com/honokafurukawa5/status/1712736485940859231?s=20
(同場加映大嘴奈奈。)

menu係咁嘅:


身為一個專業嘅毒撚a.k.a狗公#plan#cow就梗係要去返同一間餐廳,叫返同一個刨冰,先至夠變態架啦#scheme#cow


(ほうじ茶といも 1420円)

呢兜冰係一個焙茶加上山芋嘅配搭,用嘅係焙茶醬,有好漲嘅甜味,而且最特別嘅地方係成碗冰嘅中心,即係食到落個底,佢唔係好似普通刨冰咁得冰,而係有少少有酒味嘅餡喺入面,睇返介紹好似係山芋酒嚟:

 

詞窮唔識形容喇#it2#dog總之就係好食啦#it2#dog同埋食晒都唔會口乾嗰隻啦#it2#dog

食完又喺淺草呢頭行下:

 

  

最後是日靚晚係因為6點先食完個刨冰冇咁快肚餓,喺町屋車站附近買嘅一個便當:







而家打完遊記又係時候去雪櫃搵宵夜食了#peanut#pig各位早唞#sleep#cow


未完待續

沒有留言:

張貼留言