2022年4月份FANZA月間榜 Top 100女優 + FANZA / Prestige 作品銷量榜 Top 20

大家好:)


今年第4個月嘅成績表,河北彩花終於斷咗連勝紀錄,但連續贏咗咁長時間都已經好犀利了

另外Prestige嗰邊,可以留意到涼森一個人喺作品榜前十名霸咗三個位,基本上冇理由懷疑佢唔係一姐#hello#tiger

以下係各個榜嘅詳細情況:)













 - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

以下係作品榜:)

FANZA:




Prestige:




 - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

1位 北野未奈 Fitch 本中專屬

首先恭喜北野未奈成為Fitch同本中兩間片商嘅專屬女優,暫時結束企劃單體女優嘅生涯,我個人比較期待佢喺Fitch嘅作品,感覺上比較適合佢。

另外就係今個月打低咗河北妹同高橋兩個超一線嘅女優,但睇作品榜頭20名都冇佢嘅作品,直到27位先至有佢一套喺Materfall嘅媚藥題材,到底係喺邊度贏呢?唔知道,我都解釋唔到,總之... FANZA話贏就贏啦#heard#pig



2位 高橋しょう子 Moodyz專屬 已引退

比較起嚟高橋嘅成績就可靠性同可信性高好多,作品榜入面佢嘅引退作Blu-ray版本拎第一,DVD拎第10,成績上力壓河北妹,亦都為佢呢個職業生涯算係劃上一個接近完美嘅句號。

但喺我心目中,以高橋呢個一線拍得著三上悠亞級數嘅女優,喺引退呢件事上面實在係處理得太過普通同求其,大家可以FF下如果今日引退嘅係三上,成件事個規模會去到幾大,片商又會點樣加以配合去宣傳,務求大家都賺到最後一桶金,做唔足一樣都好,高橋都至少會有8成;但喺高橋身上完全睇唔到呢種感覺,冇一種高規格嘅看待,甚至有一種連二線女優引退都豪華過佢嘅感覺,呢一點係令我有啲疑惑。

當年以大魔王嘅氣勢君臨天下,喺AV Open上面拎7個大獎嘅畫面,喺DMM成人大賞上面慘敗俾橋本嘅畫面,喺AV FANS心目中依然係歷歷在目,高橋絕對係deserve一個更加豪華,同更加大陣仗嘅引退。背後有可能係尊重佢個人意願所以先做得咁低調,希望佢引退後一帆風順,同埋嚟緊出版嘅自傳會大賣,到時睇下會唔會有一啲當年入行嘅心路歷程同大家分享#read#pig



7位 小宵こなん S1專屬

印象中小宵今次嘅名次係佢暫時生涯最高,少咗早野詩同佢競爭,佢喺S1嘅定位就越嚟越清晰,我估除咗校服有啲勉強之外,其他題材放喺佢身上應該都冇咩問題,我個人有少少期待佢會拍着衣巨乳呢個系列,佢呢副身材加個𠝹波袋應該行出嚟就已經夠各位FANS J足一日一夜。

另外6月題材係M男宅突襲,係女導演真咲南朋監督,大家不妨留意下。



17位 天使もえ Faleno專屬

好耐冇見過天使もえ上嚟頭20位喇:) 今個月亦係少有地打贏橋本,雖然都仲係輸咗俾第10嘅本鄉愛,但都算係咁,起碼對得著佢喺Faleno呢個大師姐嘅地位先。

5月嘅作品係大家族日常性活嘅題材,聽講好好笑,我會抽時間睇下[sosad]不過其實以天使もえ嘅年資同級數真係冇需要拍呢啲相對上比較cheap嘅題材,唔知事務所同佢本人點解會接,女人嘅野有時真係估佢唔到呢#ng#


22位 石川澪 Moodyz專屬

Moodyz走咗兩個最大粒嘅專屬女優,之前都寫文分析過「六七八」同水卜呢幾個女優都有上位嘅可能,而下一層嘅女優就會有好似石川澪呢啲準新人補上。

最近開始睇佢嘅Youtube Channel,感覺上似係啲入世未深嘅女孩子,仲有好強嘅少女心,相當睇好佢嘅發展,另外6月佢會出一套寫真影像作品,都係健康性感(?)風格。



29位 桜空もも Ideapocket專屬

預告定先,6月嘅訪問翻譯如無意外會做一篇櫻空嘅5週年訪問,另外喺AV討論po𠴱邊嘅IP社女優使用說明書企劃,6月都應該會係櫻空,所以成個6月都會係櫻空嘅天下,希望到時會見到鐘意櫻空嘅大家。

5月嘅作品係勤務中女子社員發情巨乳OL,網上評價非常好,我自己就對於呢類寫字樓場景唔係好過電,但有一個好似櫻空咁嘅女同事嘅話,其實仲點樣集中精神做野呢?公司真係應該要諗諗佢。



44位 橋本ありな Faleno專屬

最近橋本嘅作品真係好睇咗好多,可以睇得出Faleno喺橋本作品上面用既 budget比起其他另外兩大巨頭,天使もえ同本鄉愛都要多,作為半個橋本FANS當然就非常歡迎Faleno回頭起岸,希望呢個情況可以keep著。

6月作品係好耐冇見橋本拍過嘅女教師題材。



59位 相沢みなみ Ideapocket專屬

唔應該用跌watt嚟形容,但相沢嘅成績明顯係比起上年差咗少少,可能大家開始習慣咗佢嘅痴女定位,開始有啲審美疲勞,但5月嘅OL遇上變態上司作品就受到一眾巴打嘅好評,可能相沢真係要平衡下痴女同其他題材嘅比例,等觀眾儲返啲新鮮感。

6月作品就係半痴女嘅OL,睇trailer都俾相沢嗰個眼神震撼到[sosad]



73位 悠紗ありす S1專屬

S1嘅5月新人,賣點係20歲加G Cup:)



94位 朝田ひまり SOD Star專屬

出埋6月嘅作品就正式離開SOD,我覺得有機會係接到下一張專屬嘅合約,朝田亦係我個人最近幾睇好嘅一位細隻馬女優,希望有一間好片商會收留到佢。

沒有留言:

張貼留言