喺東京逗留一個月,可以見到幾多個女優?Part 12

啱啱過去嘅禮拜日算係比較空閒,同埋終於有時間可以食早餐#sad#cow過去嗰一個禮拜都趕住要周圍去event,都冇咩時間同機會食早餐,搞到日日都冇咩精神咁#sadbutsmile#cow


上網搵咗啲推介,今日就決左喺離町屋站一個站嘅北千住,去試一間相當靚同埋好典雅嘅咖啡室:)


(コーヒーワークショップ・シャンティ 東京都足立区千住1-30-1)

係咪睇個門面都已經覺得好特別呢:)我覺得好有宮崎駿啲作品嘅感覺,呢間咖啡室係由一對老年白髮夫婦打理,老爺爺負責沖咖啡,老奶奶就負責收錢同做樓面,成間鋪頭只有佢哋兩個人,相當簡單,同時又好有親切感。

鋪頭嘅裝修好有西式咖啡廳嘅風格,好懷舊,好多嘢都好有七八十年代嘅感覺:





Menu甚至有一部分係用手寫嘅方式寫上去:





喺香港我係唔飲咖啡嘅,主要係因為我成日飲完都會好唔舒服,個心會跳得好快#sosad#cow但嚟到日本飲嘅咖啡就冇呢啲問題,飲完亦都冇乜苦澀味,可能係我喺香港唔識飲啦#sad#cow

呢度早餐嘅set亦都好簡單,只係幾片多士,一個細嘅乳酪,一杯咖啡,只需要550円,味道相當之好:






食完之後俾錢嗰陣,我專登同兩位老人家講我係香港嚟,覺得佢哋整得好好食,兩位老人家好開心#notcry#mouse鋪頭冇任何關於呢間咖啡店嘅歷史介紹,唔知開呢間咖啡店,係咪就係兩位老人家嘅人生夢想呢?

有機會嘅話,我會再嚟呢間咖啡室食早餐:)呢一餐係我呢兩個禮拜以嚟,難得嘅享受同寧靜。


今日嘅第一場活動相當簡單,三言兩句就可以交代晒,就係由五十嵐清華同埋安達夕莉兩個Bstar事務所女優一齊搞嘅萬聖節event,最大嘅重點係,呢個活動係免費嘅:



免費嘅內容只限同兩個女優握手同攞小禮物,想要有合照一係就課金(3000円一張,同晒兩個女優合照),一係就介紹多一位朋友嚟,咁樣介紹嘅朋友只需要俾1000円就可以有一張三個人嘅合照,而你亦都會有一張簽名嘅即影即有相,皆大歡喜。



(同埋呢個event有個好有趣嘅地方,影相嘅pose係抽嘅,並唔係你想點影就點影。)

於是我就搵返尋日同我一齊並肩作戰嘅巴打,一齊上去享受下齊人之福,喺呢度要特別鳴謝七沢みあ巴打讓咗個影大合照嘅quota俾我#sorry#cow雖然我睇住你俾嗰3000円影大合照都俾得好開心#sorry#cow



本來安達夕莉喺20/10有一場event,但因為賣晒飛所以參加唔到,今日算係彌補返個遺憾;至於五十嵐清華就係一個姐姐型嘅女優,對應上比起安達夕莉就熱情啲,佢仲叫我11月去佢嘅活動,因為嗰日嘅schedule仲未定,我唯有覆佢一句我考慮下啦#sad#cow


(安達夕莉係大波,五十嵐清華就姊系,各位要做選擇嘅小朋友又會點揀呢:)

  
(神保町當日仲有街邊書節,周圍都係賣緊書。)

之後就去神保町嘅書泉,同秋葉原嗰間一樣,呢間都係會搞一啲女優嘅寫真集同年曆活動,今日去嘅就係Prestige嘅另一個MK妹,流川夕嘅寫真集活動:



同七嶋舞有少少唔同,流川夕除咗有MK feel之外,非常纖幼嘅身材都係佢嘅一大賣點,之前見過佢兩次,今日見到佢一樣都係好似以前咁瘦#sad#cow

    
(今日睇好似又有返啲林襄嘅感覺#confuse#rabbit


(呢一場合照只可以影即影即有相,右邊嗰張做返佢嘅招牌Y字pose。)

傾計傾啲咩我都唔係好記得#confuse#rabbit大致上我都係恭喜佢出咗寫真集,佢又係話好想去海外出下event嗰啲嘢#sad#cow個個女優都係咁講#sad#cow




今日嘅晏晝係食烏冬,呢間烏冬連鎖店喺好多地方都有,可以自己夾配料,然後揀一碗烏冬,味道就普普通通:



之後就係今日嘅第三場活動,係去搵提早咗移藉去Madonna嘅栗山莉緒:)



栗山嘅event係好玩嘅#:)#cow因為佢真係精力充沛,無時無刻都係叉足電,影相嘅時候你都會俾佢感染到精神晒:







玩下玩下佢甚至連拱橋都做埋#sorry#cow










#:)#cow:Hello栗山小姐我哋又見面喇,每次嚟你event都好開心,因為好似都係同你一齊玩咁。
:):哈哈哈!我都好開心,係呢你啲日文喺邊度學返嚟?
#:)#cow:而家呢,多數都係睇栗山小姐你嘅AV學返嚟嘅#:)#cow
:):真係嘅!?
#:)#cow:尤其係你而家喺Madonna拍好多劇情片,聽下聽下就學識咗點講。
:):哦~~咁香港同台灣都睇到日本AV?
#:)#cow#oh#...(點答好呢),睇到吖,上FANZA囉,用VPN#sad#cow
:):VPN?係咩嚟?
#:)#cow:要解釋起嚟有啲複雜#sad#cow我日文冇咁好#sosad#cow
:):咁我都要睇台灣嘅AV,去學講中國語!


(我要睇多啲台灣嘅AV去學中文!新東寶多謝你!LOVE! by 栗山莉緒)

對住AV女優都係唔好提到翻版網呢啲字眼#sad#cow唔知佢哋會點諗#sad#cow

 
(不過又好奇怪,栗山喺秋葉原啲event成日都賣唔晒#confuse#rabbit唔知係咩原因#confuse#rabbit


(當日嘅靚晚係松屋嘅蜜糖燒牛肉定食,比起普通燒牛肉仲要再惹味啲,送飯一流。)

10月30號難得係冇event啱去嘅一日,真真正正可以唞下瞓晏啲#sleep#cow瞓醒打下遊記做下嘢,11點幾個肚已經餓到咕咕聲#lose#cow於是又出去町屋站附近搵嘢食#scheme#cow

今日係一間上網搵到嘅中式料理餐廳:



(川ばた 東京都荒川区町屋1-2-14)

我自己好少喺日本食中華料理,硬係覺得既然要食中餐咁不如喺返香港食#drink#rabbit抱住即管睇下日本人點樣整中餐嘅諗法,入去呢間望落有啲殘舊嘅餐廳試下。

叫嘅係一份野菜餃子set,盛惠1100円,呢個set係由女子營養大學短期大學部同呢間餐廳嘅合作,一個set就已經有齊一日所需要攝取嘅蔬菜量,鹽份極少,有湯又有生果,相當健康#clap#rabbit



餃子入面都係菜餡,煎得嚟啱啱好,但唔會有太油膩嘅感覺。

 

至於碗湯就係蛋花+各種蔬菜:



食完個餐仲要填問卷#oh#似乎係間大學嘅調查嚟,睇下你覺得呢個餐有啲咩需要改善嘅地方,邊一樣嘢食你覺得最好食等等#confuse#rabbit


(日本人真係好鐘意填問卷。)

食完飯就帶一個第一次嚟日本嘅朋友去秋葉原買AV#agree#rabbit正所謂睇人駛錢最開心,感謝大佬支持日本AV業界#sorry#cow


(我下一次更新會同大家分享我行秋葉原碟鋪嘅順序,今日影唔夠相,下次補返俾大家#bye#cow

最後當日嘅靚晚係一啲都唔好食嘅便當,仲要有啲貴,中伏鳥#slap#cow


唞咗一日就嚟到萬聖節,比較神奇嘅係今日居然成個秋葉原只有一場event#oh#啲女優個個萬聖節都有人約咁開心#oh#

一早首先帶個香港朋友去食新宿嘅一間all day breakfast,亦係我自己好鐘意嘅一間西式餐廳,之前喺遊記都有出現過,喺正新宿站上面:


(サラベス ルミネ新宿店 東京都新宿区新宿3-38-2 ルミネ新宿LUMINE2 2F)

呢間餐廳嘅主打菜係benedict egg,Signature course要3500円,有First drink、一份benedict egg、一份多士,再加一杯嘢飲:



當然都可以散叫嘅,除咗benedict egg,仲有一啲burger同三文治等等非常適合打卡嘅靚嘢食:



如果淨係想試下Benedict egg嘅話,我自己個人會比較推薦散叫,會比較划算同埋又唔會太飽,於是我哋兩個人就各嗌咗一份Benedict egg+嘢飲,夾埋都係2千幾円:




之前成日話唔知呢舊嘢唔知點食,今日總算研究到出嚟#blink#rabbit應該就係切開隻流心蛋,等啲蛋漿流落下面塊乾噌噌嘅鬆餅,再連埋塊煙肉一齊食:



即刻覺得自己變咗識食嘅日本人#blink#rabbit

食完個早餐就帶朋友喺新宿行下,因為佢都想買鏡頭,於是就帶佢去咗我上次買相機嘅Map Camera入面搵二手:



(MapCamera本館 東京都新宿区西新宿1-12-5 ぶらんしぇビル)

 
(我上次去台灣TRE就係拎呢支影台上面嘅女優,200mm左右嘅焦距就夠,300mm以上就可以影到大頭。)

平時影event就唔駛用長鏡,35mm左右就已經好夠,最後朋友係買咗支35mm F1.8嘅定焦,退埋稅比香港買平咗幾百蚊,仲要任試任揀。



(樓下間夾公仔鋪有哥斯拉公仔夾,好想要#banghead#rabbit

然後我哋就上咗去新宿歌舞技町嘅哥斯拉酒店打個卡:




雖然酒店大堂就寫住非住客唔俾入,不過職員多數都唔理,我哋兩個順利上到去哥斯拉個頭度:





時間晏咗少少,影唔到哥斯拉個口入面含住個太陽嘅畫面:




但係較細個光圈影下剪影都仲OK嘅:


行到咁上下就返嚟秋葉原去event,今日去嘅係S1上年6月出道嘅女優,佢叫未歩なな(未步奈奈):



(呢兩張係最近嘅新作SSIS-917入面嘅劇照,係一套飲酒+媚藥嘅企劃。)

有大嘴,有長腿,未歩なな其實喺S1唔算太突出,比佢更加重偶像風嘅女優喺S1比比皆是,但某程度上S1同佢間事務所Bstar係想佢做到第二個天使もえ,行一個歌手+AV女優嘅路線:


(不過唔知點解宣傳相要整黑白,一啲都唔老泥#slap#cow


(Event當日嘅衫,最搶眼係佢嗰對網襪。)

麻鬼煩嘅Bstar事務所又係唔俾公開po相:

    

又唔係話唔可愛嘅#confuse#rabbit不過真係唔係我鐘意嘅口味#confuse#rabbit都係留返俾啲識食嘅朋友#confuse#rabbit


(私服其實可愛啲。)


(當日未歩自己放上Twitter嘅網襪大特寫。)

#:)#cow:Hello吖未步小姐,上次我有去TRE參加你同古川嘅活動,俾返張相你睇下。
:):哦~係喎~
#:)#cow:上個禮拜我有去你同古川一齊去嗰間刨冰鋪度食,個刨冰真係好好食。
:):係吖,我有印象你呢張相。
#:)#cow:未步小姐可以同古川一齊去食真係好呢。
:):嘻嘻:D
#:)#cow:係呢,今日嘅呢套cosplay係兔仔+女僕?
:):今日嘅呢套係Bunny衫:D
#:)#cow:原來係咁。

感覺上未步喺TRE嗰時講嘅嘢仲多過今次#confuse#rabbit唔知係咪因為佢都知我唔係佢FANS呢#confuse#rabbit





(另外佢早幾日仲著套呢套孤狸衫影相,當日event有賣呢啲即影即有相,2500円一張,有啲貴。)


(Happy Halloween!可以再見面真係好開心!出年再見,我愛你!by 未歩なな)

去完未步嘅event之後又要去醫肚,今次帶兩個香港朋友去食相沢みなみ推介嘅麻婆豆腐店:


(麻婆豆腐TOKYO 神田本店 東京都千代田区神田司町2-4-2 ME神田司町ビル 1F)

多人食飯嘅好處就係可以嗌多啲嘢食嚟試,今次三個人可以嗌啲小食,有呢隻口水雞同餃子:

 
(煎餃子一定要趁熱食。)

然後就係麻婆豆腐嘅大雜燴,上次試咗黑麻辣,今次想試下紅色嘅酸辣麻辣,可以嗌雙拼,份量會比較多,至少食到兩碗飯:




紅色嘅麻辣係酸辣口味,會比起黑色嘅辣少少,但送飯嘅話都係黑色嘅會比較適合:


(呢個係紅。)


(呢個係黑。)

最後收尾係一定要試嘅杏仁豆腐,我同兩位香港朋友講就算今次店長話杏仁豆腐個優惠完咗唔送都好(因為同店長講睇完相沢條片過嚟嘅話會有得送),我自己出錢都會請你哋食,因為真係好好食,係收尾嘅最佳選擇:



最後大家都係差唔多食晒#pray#mouse多謝老闆嘅款待#please#mouse


未完待續

沒有留言:

張貼留言