喺東京逗留一個月,可以見到幾多個女優?Part 2

禮拜日繼續馬不停蹄咁去event,今日一朝早起身就落雨,氣溫又再跌多一兩度:




喺秋葉原匆匆忙忙食咗個咖喱飯之後,就出發去今日嘅第一個AV女優event,第一個見嘅係SOD Star嘅青空ひかり(青空光):



今年係佢嘅出道4週年,佢班忠心FANS喺會場有整一塊留言板,俾今日嚟event嘅FANS寫幾句嘢俾佢,仲送埋花,非常有heart:)



青空光我都係第一次見真人,非常之Gfable,係嗰種你覺得有佢做女朋友嘅話每日都會過得好開心嘅女仔:







合照只有一張,就唔玩拖手仔了:



傾計嘅時候:

#:)#cow:青空小姐恭喜你出道四週年!
:):多謝!你日文講得好好。
#:)#cow:我淨係識呢幾句架喳#sweat#cow青空小姐你好有女朋友嘅感覺,係香港男仔會鐘意嘅類型#:)#cow
:):真係嘅!?聽到你咁講搞到我紅都臉哂#mock#pig
#:)#cow:同埋希望會有一日見到你有海外嘅event,香港又好台灣又好。
:):我都想有,所以...(望向身邊嘅經理人)
經理人:#wtf#rabbit#wtf#rabbit

世事嘅嘢就係咁,有啲AV女優發夢都想出國,有啲就寧願留喺日本搵舒服錢#confuse#rabbit只能夠講女優爬山各自努力啦:)



(青空光同Julia、時田亞美、本庄鈴同一間事務所,所以玩得好埋,幾個女優有個group叫做「東京家族」。)


(青空光個簽名花到我都分唔到邊個先係佢個簽名:o)

之後去見嘅呢個應該唔多人留意,佢叫二葉エマ(二葉惠麻),最近由Ideapocket轉會去咗Attackers:


SAME-070 母親の再婚相手のオジサンに毎日レ●プされています。 二葉エマ

二葉嘅特點係細粒得嚟肥肥地,應該都啱某啲朋友嘅口味#confuse#rabbit除此之外就係佢同另一個女優架乃ゆら(架乃由羅)真係好似樣:







合照繼續例牌:





至於傾計呢:

#:)#cow:二葉小姐你好,今日法國你同架乃真係好似樣。
:):好多人都咁講,但我地兩個真係完全冇血緣關係!
#:)#cow:同埋最近你轉咗會去Attackers之後,好多都係劇情片,睇到你演技好嘅一面!
:):真係嘅!咁就好喇!

Attackers喺我心目中一直都係磨練女優演技嘅好地方嚟,好似明里つむぎ咁樣,都係去咗Attackers之後演技就進步咗唔少,雖然過到去好多時拍親都係強暴片會辛苦啲,但好多女優都係捱過咗就飛黃騰達#read#pig

希望二葉都會有個好嘅將來啦:)


(仲有一個冷知識:二葉係因為鐘意桃乃木所以先入行,仲要專登揀返同佢同一間事務所。)


(多謝你今日帶嚟嘅愛!日文講得好好!希望以後可以繼續同你傾更加多嘢!by 二葉エマ)

跟住呢個我諗好多人會skip走,我亦都唔介意收大家嘅負皮,因為佢叫深田えいみ(深田詠美):


(頂佢個肺仲要買4隻碟先有合照#beat#dog影相時間又得嗰20秒#beat#dog垃圾FALENO#beat#dog

自從上次去完TRE之後遠距離見過真人之後,發現深田其實冇想像中咁膠,當然都唔能夠稱多上係好好睇#sweat#cow但起碼唔算去到好差先啦#slap#tiger







But anyway深田幾時都係一個顯示現代科技有幾先進嘅產物#happy#tiger

之後呢個係之前見過一次嘅Prestige專屬女優,美ノ嶋めぐみ(美之嶋惠理):





(今次影唔到我好鐘意佢綁嘅馬尾髮型,有啲可惜。)

例牌合照:



依然係純過蒸餾水嘅感覺#wine#pig今次第二次見就發現美ノ嶋皮膚其實好好,雖然唔係好似香水同石川咁又白又滑,但起碼冇乜班冇乜月球坑,不過喺Prestige入面佢算係比較斯文嘅女優,真係有啲難突圍#confuse#rabbit



(簽名嗰時我同佢講上次已經覺得佢個簽名好得意,佢話係係佢由個日文名めぐみ > 跟住用ぐるぐる個る,咁樣諗出嚟,跟住佢仲問我蝸牛喺香港係點讀#happy#rabbit但日本人好似發唔到呢兩個音#trauma#rabbit

今日嘅最後一個event,亦係一年一度每年我唯一一個唔可以俾自己miss嘅event,葵つかさ(葵司)喺書泉搞嘅年曆活動:




喺成人台成日都咁講:AV女優生涯其實好短暫,有鐘意嘅女優,有佢嘅活動,自己又負擔到行得開嘅話,去到就儘量去,免得將來自己會後悔#notcry#mouse

追AV女優呢件事本身已經好on9, 追一個咁少活動嘅女優就更加係至撚on9, 但俾我重頭揀多次嘅話:

我都係會將葵司擺喺第一位。






一年冇見,佢仲認得我係嗰個鐘意佢同飛鳥鈴嘅傻仔,佢仲話見到我喺Twitter IG俾佢嘅留言,夠喇,對於我嚟講咁就夠,呢一年再攰再辛苦都係值得#notcry#mouse


(呢一場合照只可以影即影即有相,同埋拎返件好耐冇著過嘅法披出嚟,好彩仲啱著。)


(今年最後一個目標都達成埋,成功儲齊葵司miru香水三個女優嘅立牌簽名。)

以上:)就係我呢個weekend參加嘅活動喇:)當然嚟緊唔會每日都咁多姿多彩啦,主要多event嘅日子都係集中喺weekend,其餘時間就算有event多數都係一日得一個,趕得切嘅就儘量即日or第二日update,趕唔切嘅就遲幾日,weekend就真係想快都快唔到#arrr#cow我執相就算hea執都要揀出嚟hea#it1#dog希望大家會體諒#door#cow

嚟緊一個月,歡迎大家多多指教:)未完待續:)


未完待續

沒有留言:

張貼留言