(AV女優訪問翻譯)高佻、身型修長、擁有治癒笑容既Ideapocket專屬新人,神菜美まい(神菜美舞)訪問

高佻、身型修長、擁有治癒笑容既Ideapocket專屬新人,神菜美まい(神菜美舞)訪問,前篇

一直憧憬既名人係清水健,第一次有咁強勁既欲望...
自細就對性好有興趣,喺浴室裏面同哥哥...
男優好犀利,咁大size放入嚟真係嚇親,冇諗過咁舒服搞到仲嚇親!
「吓?要聞下?真係要舔下?好勁架喎...」

自卑感重既少女,對性解放既AV出道!
Ideapocket專屬新人,神菜美まい(神菜美舞)訪問,前篇


IPX-698 FIRST IMPRESSION 149 癒美 Healing Beauty 神菜美まい
https://www.dmm.co.jp/mono/dvd/-/detail/=/cid=ipx698

Ideapocket專屬出道既治癒女神,
神菜美まい(神菜美舞),亦會寫做「かなみまい」(kanamimai)

身高171cm,擁有溫柔垂眼既性感姐姐,
怕醜但又有痴女氣質,會因為想更舒服然後去玩弄對手既類型。

自細就對人類裸體好有興趣,一齊探討充滿自卑感既神菜美,成為治癒系美人之前既秘密。



:)= 記者
#:)#cow = 神菜美

翻譯:新東寶翻譯製作
校對:組長

原文link: https://news.dmm.co.jp/article/1204862/

- - - - -



:):神菜美小姐當初係以一個點樣既心情嚟到AV業界既呢?喺出道作既預告片裏面你講過,對呢個色情世界好有興趣。
#:)#cow:對性呢一樣野,又或者係話對男女既身體一直都好有興趣。爸爸喺屋企裏面擺咗啲藝術寫真既裸體相,見到既時候既感覺係「哇...」,當時只係得6歲,對呢一啲同自己唔同既身體好有興趣,大人既身體有胸部,有毛髮,所有唔同既野睇起嚟都好神秘。

:):原來係咁,細細個一直抱持著既呢份興趣,直至長大之後係咪就轉變成為性慾呢?
#:)#cow:我好早就知道點樣做會令到自己好舒服#hehe#cow

:):哦?你既意思係!?
#:)#cow:我有去摸自己,鐘意喺一個人既時候咁樣做。

:):哦哦?咁早熟?
#:)#cow:大慨係喺懂事既時候就有咁樣做,睇一啲會令到自己好舒服既漫畫,嗰時仲讀緊幼稚園。

:):咁早!
#:)#cow:我有個哥哥,當時係同佢,同埋佢一個朋友,我地三個人一齊睇,然後喺小學既時候我又有同朋友一齊去借啲咸書返嚟睇。



:):喺周圍既環境影響之下,就變成咗一個咁鐘意性愛既女性。
#:)#cow:不過我對於自己既身體有好強既自卑感。

:):有自卑感?
#:)#cow:生得高,但唔係巨乳,我好鐘意巨乳,所以對於自己唔係巨乳呢樣野好自卑。本來以為慢慢會長大,但係完全冇大過#sadbutsmile#cow

:):神菜美小姐係咪覺得普遍多數人都鐘意巨乳?
#:)#cow:因為我自己鐘意巨乳,所以我覺得大家都係會鐘意。喺中學生嗰陣因為未見過男性既下體,所以一直都好想好想睇下,我淨係知道有肉棒同陰囊,但到底係點樣樣既呢?喺漫畫入面又冇畫過出嚟。

:):漫畫入面都會搵野遮著咗,咁中學生既神菜美小姐,有冇好似漫畫咁將哥哥條褲拉落嚟望下呢?
#:)#cow:完全冇咁做#no#cow

:):我睇嗰啲漫畫有呢啲情節架喎!



#:)#cow:哈哈,高中畢業之前雖然有鐘意既人,但因為太遲熟、同太大自卑感所以拎唔到勇氣出嚟表白,完全冇同男性一齊既經驗。

:):俾一個咁高大既女仔告白既話,真係唔知係咩感覺。
#:)#cow:冇錯吖,中學時期好多男仔都仲係成長期,仲係好細粒,我都喺度諗點解得我一個生得特別高。中一既時候已經去到171cm,著起水手校服既時候完全唔似學生#crowd#cow喺街上面行緊既時候會有人話「你喺度玩緊cosplay?但你個樣又唔似咁大個喎。」

:):神菜美小姐係喺高中畢業之後,就識到第一個男朋友。
#:)#cow:嗰個唔係男朋友嚟。

:):吓@_@



#:)#cow:應該係喺18歲嗰年既春天,對方係喺同一個地方做野既人,但其實當時就只係有「想睇下」咁既渴望。

:):所以就同嗰個人講「我想睇肉棒。」
#:)#cow:「想睇」同埋「想做」,於是我就好緊張咁同嗰個人咁講...

:):即係唔係同嗰個人講「請你同我一齊!」咁樣?
#:)#cow:係「想搞野!」咁樣。

:):哇哇哇!可唔可以請你而家對著我做一次:P
#:)#cow:「今日係我既第一次,可唔可以?希望你溫柔啲。」類似咁樣既感覺。



:):哇哇哇!多謝神菜美小姐既演繹。
#:)#cow:之前聽講過第一次會好痛,所以我覺得溫柔啲會好啲,同埋因為大家都係同一個年紀,所以比較容易開口。

:):然後終於第一次見到肉棒。
#:)#cow:終於見到,睇哂所有地方。

:):所有地方#hehe#
#:)#cow:梗係要睇哂啦!就係因為想睇所以先至開聲要對方除褲,我都有俾對方睇,當時真係好緊張。雖然所有地方都睇到哂,不過嗰陣肉棒已經勃起咗,我都想睇下未勃起嗰時既狀態。

:):想睇下肉棒變身既場景。
#:)#cow:冇錯吖,睇唔到有啲唔開心,同埋我都係嗰時第一次知道原來肉棒係喺前面,陰囊係喺後面。



:):原來係咁,我仲以為家族成員有兄弟既話,喺沖涼既時候都會好自然咁睇到。
#:)#cow:我哥哥大我4年,我地直至小學三年級之前都係一齊沖涼,但佢一直都遮著自己既肉棒,每次佢踩隻腳出浴缸嗰時我都已經瞰實#plan#cow但都係完全睇唔到,所以我一直都好想好想知道到底係點樣。

:):越收得埋就越想睇,講返嗰個同你第一次既對象,你睇哂佢既每個角落,然後嗰一晚就...
#:)#cow:係吖,不過嗰晚我地淨係做咗一次就完咗。

:):又係同我睇既漫畫內容唔同既!唔係會一直搞到第二朝既咩?
#:)#cow:哈哈,因為好痛,但係冇大家講到咁痛。就算係第一次都好,去到中段既時候我已經覺得舒服,不過第二次既時候又再痛過,之後又再試過好幾次都唔得,同埋去到最後都冇同嗰個人喺埋一齊拍拖,有啲遺憾呢#sad#cow

:):所以神菜美小姐既經驗人數係...?
#:)#cow:第一次係喺18歲,之後嗰次都係喺18歲!

:):會唔會太快[sosad]
#:)#cow:經驗人數應該大慨係10個人左右,我冇認真數過。有時飲得太醉,記憶好模糊,飲醉酒搞既話有時會仲舒服#cigar#cow

:):於是就由嗰時開始,有想俾自己更加舒服既契機。
#:)#cow:係,「想要!去搞野咯!」,會想同自己鐘意既人咁樣講。比起單純咁講「我鐘意你。」,更加似係想「試下先」咁既感覺。



:):咁試過啲咩好high好興奮既事呢?
#:)#cow:試過玩phone sex,當時係同男朋友玩,因為冇得見面所以唯有喺電話度玩,之前未試過咁樣做,所以係勁high。佢問我「你有冇玩具喺度?」,跟著我話我有,佢就話「咁你試下用下。」,然後我就答佢「知道。」(一邊回憶一邊甜笑)

:):神菜美小姐呢個笑容好甜呢。
#:)#cow:Phone sex真係好好玩。

:):呢樣野你有冇同導演見面既時候講過?我想喺將來既作品入面睇下。
#:)#cow:係喎!如果係一個真實發生過既記憶既話,做起上嚟會更加興奮。

:):然後當你一收線之後,男優就唔著衫開門衝入嚟...
#:)#cow:好似都幾好,跟著就咁樣... (做咗一個推倒既手勢)

:):神菜美小姐望落好似好enjoy咁,能夠AV出道真係太好喇。




:):咁之後神菜美小姐點解又會嚟到AV界?
#:)#cow:其實比較想做一啲AV既幕後工作,自己本身好冇自信,唔想喺幕前出演,後來因為一啲事令到我開始接受咗自己,就開始咗之後既故事。我想試下,我想知多啲,同埋我想同男優搞野#bye#cow

:):當然仲有唔少得,嗰啲赤裸裸既性慾。
#:)#cow:呢啲慾望通常都係排喺第二位左右#:)#cow隨著自己越嚟越大,有啲人就同我講其實生得高冇咩所謂,平胸又係,當我同男朋友講「我對波好細」,佢就會同我講返「其實咁咪幾好」,不過都可能係我咁樣講完佢先咁樣應返我。

:):其實咁講應該佢係鐘意平胸,因為佢唔係好籠統咁講「我鐘意既就係一個咁樣既你。」
#:)#cow:冇錯,所以我都漸漸有返啲自信,不過雖然係接受咗,都係會有自卑感。


IPX-698 FIRST IMPRESSION 149 癒美 Healing Beauty 神菜美まい
https://www.dmm.co.jp/mono/dvd/-/detail/=/cid=ipx698

:):喺你既出道作 「FIRST IMPRESSION 149 癒美 Healing Beauty 神菜美まい」,你有提過鐘意做愛同鐘意玩弄對手。
#:)#cow:係,會變得更加舒服,有種要嗌出聲既感覺,真係好正。就算係第一次見面既對手都好,都會問對方邊一度會舒服之類既問題,會去研究,我鐘意自己去發掘。



:):神菜美小姐眼中既性愛就係咁樣。
#:)#cow:不過其實都仲係比較怕醜,同埋就係因為有羞恥感,所以感覺上我似係食緊佢多過似係玩弄緊佢。

:):真係有咁興奮?
#:)#cow:係吖,有時一邊舔著對方一邊自high,有時又會做返訓喺度俾人任搞既角色,兩樣都好鐘意,係咪好貪心吖?

:):唔係,我都係兩樣都咁鐘意,完全唔覺得係貪心。
#:)#cow:真係既!?玩弄人又好,俾人玩弄又好,都係隨著年紀增長而慢慢就會接受到,有時被玩弄既感覺都唔差。



:):一開始如果唔係抱著一個玩弄人既心態既話,點樣都會覺得有羞恥感。
#:)#cow:係吖,好難為情,所以都係要有個心理準備先。

:):喺出道作入面係咪發生咗啲事?
#:)#cow:男優想嚟聞我個格肋底,跟著我諗「通常呢啲野都係我做架喎。」,我都會去聞男人既格肋底,不過未試過調返轉俾人聞過。

:):哈哈!似乎出現咗一個比神菜美小姐更加強既人。
#:)#cow:當時我喺度諗「吓?要聞下?真係要舔下?好勁...」,然後我就明白俾人玩弄係咩感覺... 真係好難為情,想同個男優講「唔好聞啦...」咁。

:):各位讀者,呢一點一定要記低。



#:)#cow:跟著就咩都打開哂俾人睇,好清楚咁睇到哂。「呢度少少毛,個菊花好靚」,第一次自己咁樣講出嚟好震撼。

:):喺AV業界其實係好常見。
#:)#cow:之前我睇過既AV都係啲企劃類型,好似踩著單車再俾假鳩抽插既企劃咁,以前有呢啲。

:):呢啲都係啲好極端既企劃作品嚟#ng#
#:)#cow:我鐘意呢啲,因為以前淨係睇過呢啲企劃作品#hehe#cow

:):我反而係俾神菜美小姐放陰屁嗰一下嚇親。
#:)#cow:當時係「呠」一聲就放咗出嚟,我仲度諗點解會喺呢個時候放屁既呢,勁羞恥!



:):神菜美小姐而家紅都面哂,平時會唔會咁樣放陰屁呢?
#:)#cow:會吖,喺後入式嗰時會「呠」一聲咁放出嚟,不過今次係喺插入之前就放陰屁,到底點解會放陰屁既呢#sad#cow

:):可能係因為陰道收縮咗,搞到唔小心放屁:D
#:)#cow:可能係因為嗰段時間開始發情,因為見到一直好憧憬既人,清水健先生,我睇咗好多關於佢既片,好鐘意佢爆料嗰時講既野,見到佢就好緊張。



:):所以其實唔關男優事,係因為憧憬既人就喺自己面前,一諗到跟著落嚟就要同呢個人做愛,就忍唔著放咗個陰屁。
#:)#cow:忍唔著放咗出嚟。

:):當時我睇既時候笑咗好耐。
#:)#cow:唔好笑我啦#sad#cow

:):咁喺性愛自拍嗰part,又覺得點?
#:)#cow:好緊張,因為之前未試過,但整體嚟講都係好開心。同埋第一次俾人顏射,先知道原來係暖暖地咁既感覺。



:):跟著我地傾下玩弄口交,如果係想對方舒服既話,神菜美小姐係會傾向幫佢口交,定係插入呢?邊一方面比較擅長?
#:)#cow:我唔知自己算唔算係擅長,但我會鐘意做愛撫,以前同一啲大年紀既男士拍拖既時候,第一次俾人愛撫覺得好新奇,我都想試下做,於是就搵佢去學習。

:):「師傅!我想跟你學野!」係咪咁樣講?
#:)#cow:係吖,學識咗之後我就開始愛撫自己,非常有趣,又好舒服。一邊俾人愛撫一邊俾人顏射,仲有第一次既3P,呢啲對我嚟講都係好衝擊。



:):本身有冇想試下3P既諗法?
#:)#cow:有諗過,但齋諗就算,冇特別去實行,我覺得呢一樣好似保留個神秘感會好啲。

:):哦哦,即係好似鬼同UFO咁?3P就係俾你有咁既感覺?
#:)#cow:冇錯,「3P真係咁舒服?係咪架?」,一直都keep著有呢種少少微妙既感覺。但一試過就覺得好正,俾人抬起隻腳嗰時好surprise,又好開心#hehe#cow

:):神菜美小姐咁高大,好少俾人咁樣對待。
#:)#cow:俾人抬起嗰下,有種俾人當成女仔嚟對待既感覺,好開心。成個過程去到中段就已經好舒服,完全無視咗鏡頭既存在。

:):咁樣聽起上嚟係幾好玩。


#:)#cow:真係好正好舒服,就連肉棒都係,男優既肉棒size好大,感覺上係插唔入,但又真係俾佢插得哂入嚟!同埋一入哂嚟就覺得好舒服!掂到啲以前冇掂過既位,感覺好新奇,「吖嗰個位好舒服!」。拍攝完之後心情好好,好想再嚟多一次。

:):神菜美小姐好自然咁講咗啲咁淫亂既說話。
#:)#cow:喺屋企試過將支假鳩放入去,雖然知道大慨喺邊,但都係掂唔到。所以到底係掂到邊度先至舒服,直到而家我都係搞唔清楚。

:):而家個情況係,知道自己舒服既位喺好入,想再試下個快感,但手上淨係得支假鳩。
#:)#cow:冇錯,用假鳩根本掂唔到,同平時一樣淨係入到好淺既地方,所以我而家好期待拍攝,好想知會有幾舒服,非常之期待#:)#cow



以上就係前篇既內容。

喺後篇既訪問裏面,我地會由神菜美小姐會唔會係痴女系天才既話題開展,由鐘意既食物,到細個既時候鐘意既「放屁play」,係一個好豐富既訪問,敬請期待!

 - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

唔係鬧你,而係問緊你。
一出世就已經係痴女,神菜美まい(神菜美舞)訪問(後篇)

自然系既痴女誕生!
「咦?冇沖涼咩?你專登唔沖涼就係想我聞下你呢陣味?」
好彩我一開始唔敢出聲,如果唔係我可能就會去狩獵啲處男...
好細個就對性愛有興趣,第一次督穿處女膜既係...
就咁聽到「梅乾」呢個字就流口水,梅乾真係好咸濕...



Ideapocket專屬出道既治癒系女神,
神菜美まい(神菜美舞),亦會寫做「かなみまい」(kanamimai)。

喺前篇訪問,我地就探討咗佢對性愛既覺醒,以及直至AV出道之前既故事。
同171cm既治癒柔和形象相反,擁有著超級痴女既氣質。

後篇我地將會更加深入,一齊嚟了解更多關於呢位有著自卑感既細路女,成為有著性感垂眼大姐姐既過程,內容相當豐富。



:)= 記者
#:)#cow = 神菜美

翻譯:新東寶翻譯製作
校對:組長

原文link: https://news.dmm.co.jp/article/1204894/

- - - - -


IPX-698 FIRST IMPRESSION 149 癒美 Healing Beauty 神菜美まい
https://www.dmm.co.jp/mono/dvd/-/detail/=/cid=ipx698

:):細個嗰陣係一個點樣既小朋友呢?
#:)#cow:我個腦入面淨係記得細個嗰陣啲咸濕野,真係冇啲咩其他既記憶。

:):哈哈[369]淨係記得啲咸濕野。
#:)#cow:真係冇咩回憶,得返啲去偷睇下男廁既回憶,又或者係偷睇男仔換衫同小便既場景,仲有上游水堂既時候都有偷睇過。

:):你又有冇露你對波出嚟嚇下佢地?
#:)#cow:冇呢,我真係唔係呢啲人嚟#no#cow同埋我比較鐘意睇啲可愛既女仔,特別鐘意睇一啲年齡大過我既可愛女仔既裸體。

:):所以比起同佢地一齊玩,你會比較想睇到佢地既裸體?
#:)#cow:同佢地一齊玩好開心,但我更加會想睇到佢地唔著衫,喺泳池度會見到啲女仔因為唔記得帶泳衣,就咁淨係著尿片同底褲就落水,所以咩都睇到哂。



:):有冇試過邀請佢地嚟屋企玩Barbie換衫,然後講「由你做隻Barbie啦!」,之後就郁手將啲可愛女仔既衫除哂佢[photo]
#:)#cow:都唔會咁樣做囉#sweat#cow儘量都唔會想打擾到人,淨係想望下,好似偷窺咁。

:):但當時都唔會覺得自己好奇怪。
#:)#cow:當時係好有興趣想知,同埋都係喺嗰段時間開始就有自慰既習慣,喺度咁樣卒 (喺肚同大脾內側),跟著就諗「我咁樣好似好奇怪#sadbutsmile#cow」,但都係照樣做咗。

:):由幼稚園就開始咁樣維持到18歲,真係夠哂辛苦。
#:)#cow:好辛苦呢,但我而家會諗返,如果早啲克服到個自卑感既話會唔會好啲,但太早就撕開呢層表皮既話,又會變得好奇怪。

:):你覺得會發生啲咩事呢?
#:)#cow:可能會好早就喺度狩獵啲處男。

:):高三既神菜美,去狩獵啲高一既處男同學,可能會變成咁既場面!
#:)#cow:「嗯?你係處男嚟?想唔想搞野吖?」,會變成咁樣。

:):有個咁靚既女仔同我講啲咁咸濕既野,一定好興奮。
#:)#cow:哈哈,其實我講呢啲野都好怕醜,言語文字上既挑逗真係好有feel吖可?我睇親啲情色小說都會好快就濕。

:):最好既自慰配搭就係情色小說。
#:)#cow:我都覺得係,有哂台詞,有哂場景,同埋仲會描寫埋第一次射精既感覺,「隔著條褲摸自己,我第一次射精。」,淨係睇到咁樣個人已經開始想要,文字真係好神奇。



:):有冇睇過AV呢?
#:)#cow:以前有睇過。

:):以前即係大概係幾時?
#:)#cow:喺同人發生第一次之前一直都有睇,係攞爸爸既VHS錄影帶嚟睇。

:):咁既野都仲竟然有留低@_@犀利。
#:)#cow:咪係,成幾十年前既野#no#cow

:):幾十年又太誇張[sosad]
#:)#cow:我由小學開始就已經開始睇,所以當時係錄影帶嚟,仲有睇過DVD,用電腦睇。當時睇到個人勁high,用手指整自己。



:):好彩,唔係放啲奇怪既野入去。
#:)#cow:不過... 有樣野我怕啲人聽完唔知會點諗所以一直都冇講,其實我覺得一開始整穿自己處女膜既,係我自己既手指。

:):哇哇#oh#
#:)#cow:睇AV嗰時想用手指插入去,因為想睇下可以去到幾舒服,就喺度諗不如放入啲睇下會點,「噗」一下就入咗,跟著覺得好唔舒服於是就抽返出嚟,之後就出血,然後就好驚。

:):哦[sosad]不過都可能因為咁,令到神菜美小姐喺第一次既時候唔會咁唔舒服。
#:)#cow:都有可能係!可能真係多得咁樣自己整過,所以之後先至覺得舒服,好彩我自己有整穿佢#hehe#cow

:):神菜美小姐真係好夠膽識呢。


:):聽講神菜美小姐仲好鐘意食梅乾飯團,有啲咩咁吸引你呢?
#:)#cow:因為梅乾飯團最基本,咩時候都可以食,邊一間便利店都有,好食,又唔會變味。無論係想食得簡單啲,定係想食飽啲既時候都啱食,不過呢啲都係我既睇法。



#:)#cow:我好鐘意自己鄉下屋企整既梅乾,好似平時喺啲公路休息站有得當手信買嗰啲「某某人屋企既梅乾」,原材料嗰欄淨係有梅、鹽、紫蘇嗰啲,同埋鹽份濃度要去到20%以上。

:):20%好勁喎,好難得先至會搵到。
#:)#cow:梅乾最正既地方係一聽到梅乾兩個字就流哂口水,梅乾真係好咸濕#grab#cow

:):原來你係咁樣睇梅乾呢樣野#ng#...
#:)#cow:唔係唔係,只係覺得佢好犀利咁解啫。


:):總之嗰個唔係陰囊,係梅乾#no#
#:)#cow:但係嗰兩粒蛋蛋好可愛,可以咁樣玩。(用手喺度做把玩既動作)

:):冇錯係有分左邊同右邊,但呢兩樣野都係唔同!而家唔係講蛋蛋,係講緊梅乾。
#:)#cow:喺屋企我都會自己整梅乾飯團,將鄉下屋企送嚟既梅乾去核之後放入去,再用有味既紫菜包起佢。

:):好少見會用有味既紫菜。
#:)#cow:梅乾同有味紫菜既味道好夾,甜甜地咸咸地,好好食,可能係因為我鐘意食有味紫菜。但都係爸爸媽媽整既飯團最好食,可能係因為佢地隻手有老泥?

:):唔可以咁樣話人隻手有老泥[sosad]不過真係好奇怪,飯團用保鮮紙包既話係冇咁好食,用手捏出嚟會好食啲。
#:)#cow:我媽媽會用手捏,大大力咁捏實佢,好好食,我鐘意加有味紫菜包著嚟食#hehe#cow

:):點解神菜美小姐講梅乾飯團都可以笑成咁樣[sosad]不過真係好可愛呢:)

(之後仲傾咗好耐關於飯團既話題,大家都好興奮,神菜美小姐鐘意既係梅、豬肉泡菜、再加上納豆既配搭。)


:):神菜美小姐好似好鐘意聞男人,係咪因為想令對方覺得好羞恥,所以先咁做?
#:)#cow:係因為我好自己想聞,氣味同記憶有好深既關係,你會回憶起上一次聞到呢陣味既地方,好似叮一聲咁,會有種就算返到屋企之後都仲會掛著既感覺。

:):哦哦#oh#好似一段好深刻既愛情咁。
#:)#cow:想將啲記憶變到更加深刻#hehe#cow

:):不過如果聞到好臭既話,會忍唔著「好臭!」咁樣叫出嚟。
#:)#cow:我會諗成係「點解可以咁臭既?」



:):原來你係enjoy咁樣既玩法。
#:)#cow:「咦?冇沖涼咩?你專登唔沖涼就係想我聞下你呢陣味?」,我會咁樣同對方講。

:):咁樣已經係語言上既玩弄喇!
#:)#cow:語言上既玩弄,都有可能係咁樣。不過其實我只係提問,唔係玩弄佢,冇玩弄佢既感覺,只係一個問題。

:):自自然然就散發出呢種感覺,咁樣先係最恐怖。
#:)#cow:係咩?點解既?

:):冇呢個意圖,但係喺言語上散發出咁既感覺,神菜美小姐仲唔係天才嚟?
#:)#cow:唔係唔係,你唔會對於呢樣野好有興趣咩?想知點解會變成咁,可能係因為今日好熱,所以佢先至聞起嚟係咁臭,當我諗到呢度既時候,心情就會變得好好。

:):但你一路講一路都仲係笑淫淫咁樣[sosad]但你又鐘唔鐘意對方噴古龍水呢?
#:)#cow:其實唔一定要係好聞,可以係唔好聞既都得,柔順劑既味都可以,係一種癖好嚟,特別鐘意聞野。



:):「治癒系美人」既稱號,對呢個稱號你有咩睇法呢?
#:)#cow:我都唔知#sadbutsmile#cow之前冇俾人咁樣講過,第一次咁樣俾人形容,終於可以客觀咁去看待自己,原來我係一個咁既人,自己原來係咁,「都唔知係咪既」會咁樣諗。

:):係吖,神菜美小姐希望喺性愛既過程會令對方舒服,係一個性格溫柔既人,就算係你頭先嗰啲笑容,都係我誤會咗先覺得你係笑淫淫咁樣。
#:)#cow:唔係唔係,你係啱既,我只係諗起啲好笑野。

:):諗起啲好笑野?
#:)#cow:我...因為一直都係講緊啲咸濕既話題,所以係因為怕醜而笑淫淫#hehe#cow

:):呢樣都係AV女優工作既一部份。
#:)#cow:我都好開心可以有咁既機會咁樣暢所欲言#:)#cow

:):平時冇朋友可以同你傾呢啲話題?
#:)#cow:以前有,但好難開口同人講其實由好耐以前就對性愛好有興趣,太直接喇#sweat#cow我多數都係講「而家」既野。

:):即係好似「早幾日我男朋友上咗嚟」咁樣既開場白。
#:)#cow:所以今日既過程一直都好緊張,傾計既時候諗返起好多野,回憶起細個既時候係點樣。



#:)#cow:吖,仲有一樣野關於放屁。

:):咁突然,係啲咩事呢?
#:)#cow:我好鐘意放屁既聲音,細個既時候我好鐘意聞朋友既屁,聽朋友放屁既聲#hehe#cow

:):會走埋去聞#oh#
#:)#cow:會吖,跟著仲會話「好臭」咁樣。

:):你啱啱做咗個用兩隻手擘開肛門既動作[sosad]
#:)#cow:以前會咁樣去聞,好鐘意呢種好怕醜但又想去試下既感覺。屋企人既話因為係正常接觸所以冇咩特別,但係朋友嗰個怕醜樣會一直殘留喺個腦入面。

:):吓[sosad][sosad]
#:)#cow:自從會同人做愛之後我就唔記得咗自己有呢個興趣,不過啱啱就記返起。

:):即係你啱啱諗返起你聞你啲朋友放屁,跟著佢地塊面紅哂咁同你講「夠喇」嗰個樣。
#:)#cow:嗰個樣好可愛,真係一直都殘留喺個腦入面,真係一種癖好嚟,我唔知點解,總之就係想去聞,想知到底係咩味。

:):有冇聞過女性朋友既屁呢?
#:)#cow:其實女性男性都冇所謂,只要係屋企人以外既人既屁,就會想睇下佢地興奮又或者怕醜既嗰個樣。

:):怕醜既樣同埋放屁既味一齊留喺記憶入面,好似唔小心打開咗啲奇怪既開關。
#:)#cow:都係閂返埋佢啦#sad#cow

:):唔好唔好,呢啲係神菜美小姐獨有既個性嚟,要好好珍惜。



:):神菜美小姐想成為一個點樣既女優呢?
#:)#cow:我希望每一個睇到我既作品既觀眾,會有一種同我一齊共處既感覺。就好似男優俾我搞到好興奮咁,我都希望觀眾都一樣咁興奮。

:):如果下次你同監督面試既話,一定要提起Phone Sex呢個題材,呢個係一個喺AV入面好容易令人興奮既主題。
#:)#cow:係吖#hehe#cowPhone Sex既過程真係會令人好興奮!

:):只要個觀眾都有用電話,就會有同樣既感覺。
#:)#cow:係喎!可以同啲觀眾一齊做!好好!呢個提議真係好好!好想有朝一日可以試下,對著個電話kiss,整啲吱吱聲,戴著耳機聽既話會好清晰,好有真實感。

:):聽起上嚟唔錯吖。



#:)#cow:正到爆。

:):不過而家呢個年代既年青人都唔駛拎著個電話,係戴著耳機嚟玩Phone Sex。
#:)#cow:拎著個智能電話好難玩到,好難單手去做其他操作,但戴著耳機就唔同,可以好方便!誠意推薦!

:):哈哈,多謝你既推介。
#:)#cow:而家因為疫情多咗好多人會傾電話,應該會好受歡迎。

:):我覺得呢條橋已經可以用嚟拍幾套作品了,神菜美小姐既第二套作品,「エロス超覚醒4本番 専属第2弾 癒しのテクニシャンお姉さん 全7コーナーチ○ポ悶絶SPECIAL 神菜美まい」,有7個Chapter咁多,真係豐富呢。


IPX-716 エロス超覚醒4本番 専属第2弾 癒しのテクニシャンお姉さん 全7コーナーチ○ポ悶絶SPECIAL 神菜美まい
https://www.dmm.co.jp/mono/dvd/-/detail/=/cid=ipx716

#:)#cow:除咗有互相flirt既主題,仲有美容院既主題,有3P,仲有第一次既主觀鏡頭拍攝,仲有啲類似痴女play既場景,非常開心!男優都話覺得好舒服,好開心。過程入面嗰啲真係只係提問嚟,唔係玩弄,不過我都唔記得了,我只係諗到咩就講咩。

:):坦率既提問會自動變成語言上既玩弄,神菜美小姐果然係一個痴女既天才。
#:)#cow:完全唔記得了,總之係好開心,如果之後有多啲痴女既作品就好,想去玩!

:):你想玩啲咩@_@!?
#:)#cow:想去玩下嗰度#scheme#cow

出眾既身材以及溫柔既笑容,果然係治癒系美少女神菜美舞,知道咗佢係一個開朗又咸濕既姐姐之後(雖然有啲變態),就更加令人期待了。

之後將會有更多既作品推出,有興趣既朋友唔好錯過喔。


沒有留言:

張貼留言