(AV女優獨家專訪)楪可憐、真矢充希 到港!分享對香港嘅感覺、以及AV拍攝趣聞!

大家好:)我係成人台嘅新東寶翻譯製作:)


是咁的,上個星期有兩位日本AV女優嚟香港出席公開活動,分別係上年全年FANZA銷售成績拎第4嘅楪カレン(楪可憐),同埋拍過唔少企劃作品嘅真矢みつき(真矢充希)。小弟有幸以香港嘅AV Blogger身份,同佢地做咗一個由香港人訪問兩位女優嘅獨家專訪:)

上年做咗好多篇AV女優嘅訪問翻譯,今次輪到自己去做記者同統籌,仲要係第一次以media嘅身份同AV女優進行近距離採訪,學到好多嘢,亦有唔少下次可以做得更加好嘅地方,我相信一定會仲有下一次嘅#pray#mouse我同我嘅隊友會慢慢努力改善,今次有咩不足嘅地方就還望大家多多包涵#please#mouse

有一件事我想喺睇訪問之前同大家講咗先:)嗰日同兩位女優做完訪問,請佢地簽名嘅一刻,除咗覺得自己又解鎖咗一個成就之外,最開心同最滿足,係請佢地喺抬頭寫「香港巴打」呢四個字#notcry#mouse我覺得可以請到佢地寫呢四個字,唔止係代表我過去呢幾年嘅努力同付出冇白費,仲係我請兩位女優代表我去多謝喺香港網絡同現實世界入面,上上下下支持住我喺呢個興趣上面發展嘅各位巴打#sorry#cow冇各位嘅話,小弟真係唔會有呢個機會,所以咩都唔講住,喺度多謝咗大家先#sorry#cow




訪問嘅詳細內容同少少當日嘅花絮,以下一次過送哂俾大家#lihkg#rabbit同埋其實遲啲仲會有當日嘅訪問片睇,但我仲要啲時間準備同整理,出咗片我會喺呢個po度置頂,到時希望大家都會多多支持#bye#rabbit

訪問記者:組長
校對:組長、はしら
攝影、後期製作、統籌:新東寶翻譯製作




:)=訪問記者
#:)#mouse=楪可憐

:):楪小姐你好,今次其實都係我地第一次同AV女優做訪問,可能有啲不足嘅地方,請你今日多多指教。
#:)#mouse:係,請大家多多指教。

:):楪小姐今次係第一次嚟香港嗎?
#:)#mouse:係,今次係第一次嚟香港。

:):所以今次都係第一次同香港嘅各位見面呢。
#:)#mouse:係吖,所以好期待同大家見面#bye#mouse

:):可以請你向香港嘅各位自我介紹嗎?
#:)#mouse:可以用日文講嗎?(當然冇問題。)大家好,我係OPPAI同Premium嘅專屬女優,我叫楪カレン(楪可憐),係喺沖繩出世,請大家多多指教#pray#mouse


:):頭先聽到你話係沖繩出世,香港呢兩日咁濕熱嘅天氣,你又適應到嗎?(註:佢嚟嘅呢兩日都有落雨,天氣比較濕熱。)
#:)#mouse:香港嘅天氣,直頭係我最擅長嘅天氣嚟!完全冇問題!

:):今次嚟香港參加活動,請問你本人之前對於香港嘅印象係點樣呢?
#:)#mouse:其實我一直對香港嘅印象呢...都覺得有啲得人驚,原因係以前睇電影嗰陣,覺得香港好似好多黑社會,於是就覺得會唔會現實中嘅香港都係咁呢#what#mouse今次嚟到之後就發現同自己諗嘅完全唔同,香港嘅大家都好好人,對我好好,同埋食飯嗰陣發現到,原來香港人都好飲得。



:):楪小姐覺得香港人嘅酒量好好?
#:)#mouse:係吖,大家好似飲極都唔醉咁,飲咗好多落肚都仲係好精神,所以作為一個沖繩妹,我都唔可以認輸!

:):咁一陣嘅FANS Meeting同Party就可以飲個痛快喇。
#:)#mouse:一陣間如果可以同大家一齊飲酒就好啦!



:):楪小姐出道唔經唔覺都已經兩年時間,而家嘅心境同出道嘅時候比較,有啲咩變化?
#:)#mouse:嗯~出道到而家已經過咗兩年...話好又得,話唔好又得,心境上都冇咩轉變,依然係嗰個出道嗰陣嘅楪カレン。

:):依然係保持住嗰份初心。
#:)#mouse:冇錯,依然保持住個初心,之後會繼續努力。

:):楪小姐而家係Premium同OPPAI嘅雙專屬女優,可以請你分享一下兩間片商嘅分別嗎?(註:雙專屬嘅意思係佢每個月都會喺呢兩間片商出片)
#:)#mouse:OPPAI呢間片商呢,佢個作品概念就同佢個片商名一樣,集中喺胸部嘅拍攝會比較多;至於Premium嘅作品概念就係靚靚嘅大姐姐,拍攝出女優艷麗、性感同成熟嘅一面,所以兩間片商拍出嚟嘅作品感覺都幾唔同。


PPPE-112 こんな巨乳にパイズリされたい…我慢汁ダラダラ…チ○ポが馬鹿になるおっぱいビッチの挟み抜き 楪カレン


PRED-362 妻と倦怠期中の僕はカレン(義妹)に誘惑されて何度も、何度も、中出しをしてしまった…。 楪カレン

:):喺拍攝又或者做準備工作嘅時候,似乎兩間片商都會有明顯嘅分別呢。
#:)#mouse:係吖,例如會著嘅衫,化妝嘅風格都會唔同。好似OPPAI咁,因為要突顯胸部嘅特色,揀嘅衫會比較咸濕啲,暴露啲,會有一啲網格衫,將胸部嘅優點顯露出嚟#short#mouse除此之外,好似女高中生、制服類嘅衫,都會比較多。
Premium就係行成熟大姐姐嘅路線,會揀一啲好似人妻、OL服裝咁樣,俾人一種成熟女性嘅感覺#tea#mouse無論邊一間片商都好,我喺拍攝嘅時候都好enjoy。

:):最近楪小姐拍攝咗Beauty Venus VIII,坊間嘅評價非常好,想問下楪小姐當時收到呢個共演工作邀約嘅時候,心情係點樣?
#:)#mouse:一直以嚟都覺得Beauty Venus要係被選中嘅女優先可以去出演嘅作品,所以估唔到會搵我!亦都有啲擔心自己夠唔夠料去做。但同時我都好期待,既然揀咗我就要全力以赴做好佢,所以就下定決心要將最好嗰一面呈現俾大家!


IPZZ-034 BEAUTY VENUS VIII

:):可以同我地分享一下拍攝呢套共演作品時候嘅趣事嗎?
#:)#mouse:拍攝嗰陣呢...呢一套Beauty Venus當時係分兩日拍攝,平時嘅AV拍攝工作多數都係一日就拍完,今次正正就係因為分兩日拍攝#yea#mouse所以同其他女優之間都會比較熟絡。
平時每個男優同女優都會有自己嘅化妝室去化妝同準備,所以冇咩機會溝通,今次有兩日嘅時間,我同桜空もも同伊藤舞雪化完妝,工作人員仲set緊場地嘅時候,我地傾咗好多女仔嘢,好開心#cheerleading#mouse



#:)#mouse:桜空もも仲係咁食嘢,覺得佢好犀利,食咁多嘢身材仲可以keep到咁好;至於伊藤舞雪,一個外型咁靚嘅女仔,佢竟然話自己酒量好好,好飲得!之後我地三個仲傾咗好多女仔嘢!好好玩!所以好開心!

:):今次拍完呢一套三人共演,你自己有咩感受呢?
#:)#mouse:今次係我地三個女優第一次合作,一開始真係好緊張,不過桜空もも同伊藤舞雪都好好人好溫柔,所以成個拍攝過程都好開心,可以一齊拍攝真係好。



:):喺呢兩日時間,楪小姐同另外兩位女優都越嚟越有Teamwork,互相配合。
#:)#mouse:係吖!我地好有團隊精神!例如有一幕我地三個女優去玩弄一個男優,一個4P嘅場景:一個去挑逗男優嘅乳頭、一個就去含住男優嘅肉棒、咁剩低嗰個做咩好呢?我地就研究到,一於就去同男優kiss交換口水,又或者去舔男優個菊花,又或者女優之間互相玩嚟玩去#solution#mouse

:):係一套包含好多玩法嘅作品嚟。
#:)#mouse:係吖,內容真係好豐富!所以大家一定要去睇呢一套Beauty Venus,請大家多多支持!


:):之後請楪小姐推介一兩套自己拍攝嘅作品,除咗咁出色嘅Beauty Venus之外,仲有邊啲作品大家都不容錯過呢?
#:)#mouse:推薦俾大家嘅作品...全部都好想推介俾大家!真係要揀一套嘅話,希望大家唔好忘記我嘅初心,去睇返我嘅出道作!希望大家睇完出道作之後,再睇返我最近嘅作品,比較一下,睇下有冇啲咩唔同咗嘅地方!我都想聽下大家嘅意見,所以希望大家會搵我嘅出道作同埋新作出嚟,比較一下,然後話返俾我知有咩分別!


PPPD-904 三線持って沖縄から上京してきたばかりの19歳!Hcup巨乳の島人AVデビューでイーヤーサーサー 楪カレン

:):講到出道作,不如又問下當時拍攝出道作嘅時候,心情係點樣呢?係咪好緊張?
#:)#mouse:真係好緊張,簡直係超緊張!但因為我又好鐘意做愛,所以又緊張又期待,如果要講,應該都係期待多啲。好想知男優一陣會同我玩啲咩play呢#love#mouse?結果喺仲未到我出場嘅時候,我就眼碌碌咁喺度觀察男優啲肉棒,好興奮同時又好開心。

:):冇估到原來拍出道作嘅時候仲有一段咁嘅小插曲,真係搞笑。
#:)#mouse:哈哈哈#cheer#mouse



:):由拍攝出道作到而家已經過咗兩年,而家楪小姐心目中有冇憧憬或者視為目標嘅女優?
#:)#mouse:出道嘅時候,係會有憧憬嘅女優,但嚟到而家已經冇呢個諗法了,原因係我希望自己可以成為一個獨一無二嘅女優,我想成為「我」咁樣嘅女優,所以為咗突出自己,我而家冇憧憬或者視為目標嘅女優#ohyes#mouse

:):咁另一方面,又有冇你好想同佢一齊共演嘅女優呢?
#:)#mouse:共演嘅女優…等我諗下先...因為我而家係專屬女優,所以唔多可以同其他女優一齊共演嘅機會,貪心啲咁講,我會想儘可能同好多唔同嘅女優共演,邊一個都可以。所以與其講話想同邊個女優共演,我會想同大家都共演!

:):楪小姐未來有冇一啲想挑戰嘅題材?
#:)#mouse:我有好多題材都好想挑戰,而家最想挑戰嘅呢...係「緊縛PLAY」!之前未試過呢一類題材,所以都想試吓俾人綁住,同埋因為我係一個抖M。

:):除咗AV作品之外,又有冇一啲想達成嘅目標呢?
#:)#mouse:嗯~我好貪心,有好多嘢都好希望可以實現。如果一定要講一個嘅話,我會希望好似呢次嚟香港咁,去世界上好多唔同嘅地方,喺世界舞台上成為一個活躍嘅女優!我會以呢個為目標去奮鬥。



:):咁除咗香港之外,仲有啲咩其他想去嘅地方?
#:)#mouse:我最想係「亞洲制霸」,之前已經去咗台灣,所以想「亞洲制霸」#bye#mouse

:):目標係成為一個亞洲之星!
#:)#mouse:冇錯!要做一個亞洲之星!

:):最後請你同香港嘅各位FANS講幾句說話。
#:)#mouse:好多嘢都好想同大家講,但而家最想講嘅就係:我嚟緊會繼續努力、逐漸咁成長,希望大家會同我講「好鐘意你!」。希望大家可以繼續支持我啦(飛吻)!我愛大家#bye#mouse



  - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

以下係真矢充希嘅訪問內容#lihkg#rabbit

:)=訪問記者
#:)#cow=真矢充希



:):真矢小姐你好,今日好高興以AV Blogger嘅身份同你做一個訪問,今次都係我地第一次同AV女優做專訪,可能有啲不足嘅地方,請你多多指教。
#:)#cow:唔好咁講,我都請大家多多指教。

:):今次係第一次嚟香港嗎?
#:)#cow:係,今次係第一次嚟香港。

:):請你向香港嘅各位自我介紹。
#:)#cow:我係由日本嚟嘅真矢みつき,我係一位AV女優,已經成為咗AV女優六年左右嘅時間!同埋...我好鐘意做愛#bye#cow

:):之前對於香港嘅印象係點樣呢?
#:)#cow:香港嘅印象...啲嘢食好好食!好多美食!仲有...好多鋪頭,好多酒吧街嘅感覺,所以好期待今次嚟香港,我本人好鐘意飲酒!

:):香港嘅嘢食有平有貴,仲有一啲好古色古香嘅餐廳,有機會嘅請你一定要去試下!
#:)#cow:係!有機會一定會去試!


:):可以請真矢小姐先同大家推介一兩套你自己嘅作品嗎?
#:)#cow:嗯~其實女優有分專屬女優,同埋企劃女優,我自己就一直都係企劃女優,所以拍攝過好多好多企劃作品,例如有...唔知大家知唔知,魔鏡號嘅企劃#bus#cow
早排我有上過呢架咁神奇嘅車,喺魔鏡號入面...潮吹...噴咗超多出嚟! 喺魔鏡號入面同人潮吹battle...所以係一套好有趣嘅作品,大家有機會嘅一定要去睇下。

(註:封面太暴露唔放出嚟,番號係DVDMS-922)

:):因為羞恥而怕醜嘅同時,身體又不斷潮吹,呢啲拍片經歷果然都係最有印象。
#:)#cow:冇錯,留低嘅好多都係開心嘅回憶!有時喺拍攝嘅時候自己都會笑出嚟,要忍住笑咁拍。

:):今日聽到好多拍攝嘅內幕,因為平時好少機會可以聽到AV女優拍攝背後嘅故事,所以我都好開心!
#:)#cow:哈哈!



:):真矢小姐拍過咁多唔同嘅作品,其中有唔少係VR嘅作品,喺拍攝嘅時候,VR作品同普通作品最大嘅分別係咩呢?
#:)#cow:VR作品呢...喺拍攝嘅時候,我要好似而家咁對住個VR鏡頭,幻想佢就係同我做愛嘅對手,所以要同自己講,個鏡頭係男朋友,係老公...會好似有一個開關制咁去入戲,而最難就係要開著呢個制。
同埋另一樣同拍攝普通作品最唔同嘅地方,就係喺VR個鏡頭周圍,會有比平時多好多盞燈照住我,真係好熱好熱#arrr#cow所以喺拍VR作品嘅時候,經常會流汗流到入咗去隻眼度,喺拍攝嘅時候經常都要同呢種情況搏鬥。



:):咁啱呢兩日香港都係好熱,真矢小姐拍VR嗰時嘅經驗應該會好幫到你!
#:)#cow:真係好熱!有啲似我拍緊VR嗰陣時咁#sweat#cow



:):VR作品就好考女優嘅想像力,普通作品可能就好考女優嘅演技能力,對於真矢小姐嚟講,邊一樣比較困難呢?
#:)#cow:邊一樣呢...對我嚟講可能都係VR比較難!不過都係在我嚟講,其他女優可能唔係咁諗。

:):咁又有冇一啲真矢小姐嘅VR作品可以推介俾大家鑑賞下呢?又或者令你好有印象嘅作品。
#:)#cow:等我諗下先...我喺MAX-A片商拍攝嘅VR作品,係我覺得我表現得好好嘅作品,所以想喺度推介俾大家!


MAXVR-103 【VR】酔っ払って童貞を挑発して弄んでたつもりが 全然童貞じゃなくて痙攣絶頂させられまくった隣人のお姉さん 真矢みつき

:):有邊啲位係大家一定要留意嘅呢?
#:)#cow:喺呢套作品入面我哂到皮膚有哂印,出嚟嘅效果好性感,大家一定要留意。

:):跟住就想問下真矢小姐最近拍攝嘅作品,我地知道最近你同另一位女優三宮つばき(三宮樁)拍攝咗一套共演嘅作品。
#:)#cow:哦...係片商Attackers嘅作品。


ATID-556 週末限定、夫婦交換 妻が他人に抱かれる夜 三宮つばき

:):可以請你同大家介紹一下呢套作品嗎?
#:)#cow:同三宮つばき嘅呢套作品,係一套夫妻交換題材嘅作品,喺呢套作品入面我同我嘅丈夫,同埋佢同佢嘅丈夫,性生活都開始出現咗問題,每次都好似交功課咁。於是我地就諗到交換伴侶嘅方法,然後大家就互相同對方嘅丈夫撻著咗,係一套最後非常混亂嘅作品#hair#cow
喺呢套作品入面,三宮つばき一開始對呢個交換嘅舉動好抗拒,好擔心俾佢老公見到自己變成咁樣,最後會變成點呢?想知嘅話,呢一套作品大家一定要去睇下!

:):AV作品入面有好多呢一種夫婦交換嘅題材,喺拍攝呢套作品嘅時候,有冇一啲有趣又或者難忘嘅地方?
#:)#cow:喺拍攝嗰日...吖,飾演我嘅丈夫係男優大島丈,係一位好有型嘅男士,我直頭有一種「有個咁有型嘅老公真係好」嘅感覺。如果佢真係我老公,我估我會唔捨得去交換。



:):同一啲型仔男優拍攝嘅話,投入嘅感情都會唔同啲呢。
#:)#cow:係吖,投入感情都會易啲。

:):今次同三宮つばき第一次共演,對呢位女優留低咗啲咩印象呢?
#:)#cow:而家我個腦入面淨係諗到三宮小姐嘅裸體#sadbutsmile#cow...佢皮膚好白好軟,仲有...鐘意睇三宮小姐嘅AV作品嘅朋友都應該都會知道,三宮小姐有一種神秘感,到開始做愛嘅時候,就覺得佢好性感,有一種反差嘅感覺,好正。我當時喺現場係隔著個螢幕睇住佢演出,就有咁嘅感覺。

:):呢一種反差感真係犀利。
#:)#cow:好難抗拒呢種反差感嘅吸引。

:):咁真矢小姐拍攝過咁多AV作品,有冇一啲好憧憬,又或者視為目標嘅女優呢?
#:)#cow:有好多...通常我嘅AV角色設定都係一啲元氣系嘅角色,直到而家我試過辣妹、JK、女子中學生、女大學生、人妻之類好多唔同類型嘅角色,有時都想試下行下性感姐姐嘅路線,好似篠田ゆう、波多野結衣、大槻ひびき咁,有呢種性感大姐姐嘅感覺。

:):又有冇一啲將來好想挑戰嘅企劃呢?
#:)#cow:除咗頭先講過嘅靚靚大姐姐系列之外,我對於一啲特別嘅企劃都好有興趣,想去試下做一啲冇人做過嘅紀錄,一啲挑戰身體極限嘅企劃,例如挑戰唔瞓覺嘅情況下,可以做愛做到幾多次,可以連續做愛做到幾多個鐘頭之類嘅紀錄,呢一類企劃我都好想做,我唔會話唔得NG架#medal#cow



:):咁喺AV作品方面以外,又有冇一啲其他目標都好想達成呢?
#:)#cow:我想…拍攝更加多嘅作品,成為一個會受到好多人支持嘅女優,仲想試下爭下獎,做一個可以報答大家支持嘅女優,仲有要努力減肥!

:):減肥真係好難呢。
#:)#cow:係吖,我好鐘意飲酒同食嘢,一食得多嘢塊臉就會好圓,但係為咗減磅我會努力!希望大家可以透過我嘅作品,睇到我嘅努力!

:):最後請你同香港嘅各位FANS講幾句說話。
#:)#cow:香港嘅各位,我係真矢みつき,為咗下次可以再嚟香港玩,我會更加努力,希望大家可以等我!如果大家多啲J我嘅作品,我會好開心!下次再見!



  - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

訪問完結之後,我地請兩位女優為各位香港嘅巴打簽名:)






當然唔少得小弟同兩位女優合照留念啦#clap#rabbit



做完訪問之後,兩位女優落咗旺角行下街:

    

夜晚就係FANS Meeting:)



驚俾人話係商業宣傳,所以喺最後呢度用好細隻字多謝Moon Island俾小弟有呢個機會同兩位女優做訪問#sorry#cow

以上:)就係兩位女優嘅訪問內容,同埋當日嘅少少花絮,希望大家鐘意:)

要講嘅基本上都講哂,覺得唔夠喉嘅朋友,等多幾日應該就有訪問片睇:)到時希望大家大大力幫我share出去#adore#希望下次可以有機會,再帶俾大家更加多呢啲由香港人做嘅AV女優嘅獨家專訪:)

然後,等我6月尾喺東京返嚟,7月,又會有遊記睇:)各位到時見:)

沒有留言:

張貼留言