(全文字劇透+影評) FSDSS-644 香港出生、香港長大的新人,絵麗奈 AV Debut

愚人節嘅前一日大家好,我係新東寶:)


尋晚小弟就有幸趕得切喺Amazon同Helloeros大塞車之前,成功俾錢買到絵麗奈嘅Debut作。成套片全長2個幾鐘,尋晚一口氣睇哂,一邊睇片一邊留意連登呢邊嘅反應同comment,有人俾完錢等咗幾個鐘都冇code,又有唔少人話俾唔到錢又或者俾人ban咗acc,原因亦都眾說紛紜[sosad]我估Helloeros呢個Amazon專用嘅成人影片平台都冇預期過會忽然之間多咗咁多人用,所以買唔到睇唔到嘅朋友,不妨過多一兩日再試試,都係唔得嘅就唯有等4月尾出實體碟再買。

講返套片,我嘅結論係冇期望就冇失望:)喺日本AV入面出現香港人同廣東話呢兩個元素,其實對於我嚟講已經足夠收貨,如果論樣貌同身材,成個日本AV業界好過絵麗奈嘅可以排滿成條彌敦道,但港女拍日本AV就暫時只有佢一個;單純論好唔好J,以Debut片嚟講只係勉強合格,Debut片喺我心入面嘅定位通常都係拎嚟初步了解下個女優個特點同印象,可以拎到嚟J嘅元素同畫面從來都唔多。而且而家嘅片商多數喺第三第四套之後先開始俾一啲大家最想睇到嘅劇情片、企劃片啲新人女優拍,所以對於絵麗奈嚟緊嗰一兩套作品,我會建議大家對入面嘅企劃深度都係唔好抱太大期望,特別係演技嘅嘢真係冇得勉強[sosad]唔掂又格硬拍嘅話只會越睇越尷尬。

為咗唔想咁快俾人搬返入成人台,以下嘅劇透內容我會以純文字描寫[sosad]中間會加插一啲我嘅睇法同意見,入面亦都一定會有我睇漏同錯過嘅部份,歡迎大家指出同加入討論:)以下去文。



首先成條片一開頭就係大家最familiar嘅嗰個藍天白雲,之後就係trailer入面頭嗰一分鐘左右絵麗奈嘅廣東話自我介紹獨白,絵麗奈講嘅每一句廣東話,喺畫面嘅側邊都會有日文嘅翻譯,終於,係終於都有日本人都要睇字幕嘅一日了#:)#dog

Intro大概兩分鐘左右,然後就嚟到Debut片入面我地叫Prologue嘅部份,絵麗奈企喺鏡頭前面,背景係一張單人梳化同一張細嘅圓枱,導演呢個時候就開始同絵麗奈一問一答,絵麗奈全程都係用廣東話回應,現場有一個冇出鏡嘅廣東話女聲做翻譯,聽啲口音都應該係香港人嚟。成個流程就係導演俾指示佢,佢就逐件逐件除低,最後赤裸裸咁喺鏡頭前面示人。

通常日本女優嘅Debut片都會問好多問題,因為想俾觀眾了解多啲新人女優嘅背景,但應該係因為語言不通嘅關係,又或者可能冇乜特別所以最後剪走咗,絵麗奈呢一段Prologue比起其他新人女優嘅嚟得短同精簡,導演主要都係問佢而家嘅心情,然後就開始叫佢除衫,每除一件問一次[sosad]絵麗奈除到最後一兩件嘅時候都唔知仲有咩好答[sosad]於是就出現咗「想著返衫」呢個答案,幾搞笑[sosad]

另外一樣嘢就係絵麗奈對眼,喺Prologue呢一段明顯見到佢對眼隨住佢一邊除一邊越嚟越紅,但又唔係想喊嗰種,比較似係緊張所導致。事實上成套片都睇得出絵麗奈嘅緊張程度,急促嘅呼吸聲、手指因為不安而繞嚟繞去、仲有佢一緊張嘅時候條脷就會唔知擺邊,有時會咬脷,有時會半伸脷,都係新人女優嘅緊張表現。

身材方面,都預咗會係同封面有出入,但睇到對波縮水咗咁多都係有啲失望#sad#cow下盤比較大,都係啲避免唔到嘅都市人通病;皮膚算係偏黑,乳頭同乳暈嘅顏色都正常,另外兩邊嘅膊頭有明顯高低;最後除哂之後就見到日本人最留意嘅陰毛,以日本人嘅標準嚟講,其實我覺得唔算係多,但一定未去到「濃密」;Pet Pet嘅肉有巴打就覺得呢啲係有肉地,但我都係略嫌冇乜線條,比較扁,未去到圓潤嘅感覺,勤力啲做下GYM,操一操出嚟個身型嘅效果會好啲。

另外有巴打提到佢除完衫之後摺衫唔齊整嘅問題,呢一樣真係文化差異[sosad]咁我亦都唔expect佢會好似解放軍摺被咁摺到起角,隨手有摺兩嘢都已經算係咁[sosad]呢part就當佢係新人獨有嘅羞澀感同新手感啦:)

 - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 

然後就係14:00左右,成套片嘅第一幕床戲,亦係我成套片最滿意嘅一幕。絵麗奈坐喺床邊,同導演閒談兩句,然後大家都熟悉嘅清水健就走出嚟坐喺佢隔離。

清:「こんにちは:)(你好)」
絵:「こんにちは」
清:「え!?かわいい!(真係可愛!)
絵:「嘻嘻...你好(廣東話)」
清:「你好(國語)」

可以聽到清水健講國語[sosad]即刻覺得呢套片已經值回票價[sosad]

跟住就係睇清水健展現專業男優功架嘅時候#adore#由錫錫開始,一去到錫耳仔嘅時候絵麗奈嘅反應係好大,呻吟聲亦都由一開始嘅急喘變成放聲呻吟,一開始嘅時候我以為係做戲做出嚟,但一路睇落去就開始覺得唔似,耳仔似乎就係佢嘅敏感帶(之一),然後就係一路由清水健引導佢去除衫,轉pose等等。兩個人語言不通初時我都覺得會係一個問題,但清水健真係老江湖,輕輕擺一擺絵麗奈條腰就已經係示意佢跟住落嚟要擺邊一個pose,真係唔啱嘅就直接扶住佢嚟郁,呢啲都係之後嗰兩個男優做唔到嘅「帶領感」。

同時,男優嘅引導往往都決定咗女優可唔可以成功進入到個狀態,所以新人女優通常喺Debut作都唔會搵啲新人男優嚟開箱,出嚟效果一定冇熟手男優咁好同有經驗,拍出嚟就會有一種肢體動作好硬,完全唔自然嘅感覺,所以絵麗奈有清水健做佢嘅幕前第一炮,絕對係一件好事。

首先係男攻女嘅場景,一件接一件咁除,清水健就係一路除一路讚絵麗奈呢度靚嗰度靚,讚揚女優都係令女優放鬆啲嘅方法,老實講佢身經百戰有咩好嘢未見過[sosad];值得講一講係指插嘅部分,絵麗奈俾清水健搞到忍唔住講「救命吖」,呢個反應幾好,最後有少少潮吹,一手都係水嘅清水健將啲水hi返上絵麗奈對波度,然後再自己奶返,成個流程好自然。

然後就係女攻男嘅部分,主要都係講一講口交嗰part,技巧上係合格,明顯冇新手嘅感覺,而中間仲加插咗一句「好好味」嘅廣東話,香港人聽起嚟就應該幾有feel,但清水健應該係聽唔明[sosad]呢一啲位有少少出戲,其實最好係呢一啲床上會講嘅情趣對白,絵麗奈都預先學埋個日文,講完個廣東語之後可以補一句日文意思,男優就唔駛一臉問號咁樣唔識俾反應,出嚟嘅畫面會冇咁odd。


(都係加少少劇照[sosad]純文字好悶[sosad]

 - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 

大概去到40:00左右就開始第一次嘅插入scene,呢度就出現另一句我好深刻嘅廣東話對白,清水健提槍喺絵麗奈門前面上下狂掃,絵麗奈就講咗句「我要」,呢個timing幾好,不過清水健都係聽唔明,有啲可惜[sosad]

到正式插入,反而就冇咩特別,都係嗰幾句「頂唔順」、「好正吖」嘅廣東話對白,坦白講成套片嘅廣東話對白「種類」真係唔算多,應該都冇十款,同埋一講完廣東話之後就變成男優聽唔明,女優喺度自high嘅場面,有少少尷尬。呢一點我覺得絵麗奈可以改善一下,點樣平衡返有廣東話對白之餘,仲可以令對手同日本觀眾明白你當時嘅感覺,畢竟套片主要都係喺日本度發行同銷售,長遠嚟講都係要令日本觀眾睇得投入會比較重要,咁樣先可以維持到穩定嘅銷量。

講返個床戲,去到女上騎乘體位嘅時候,清水健俾絵麗奈一騎上嚟之後一開始郁就好大反應,呢一段我覺得個反應就半真半假,因為絵麗奈個騎乘位技巧都真係好一般,而且明顯係個身體質素未support到佢去做呢個動作,結果幾下就落返嚟[sosad]唔夠力繼續[sosad]

之後就係狗仔式嘅體位,亦係我喺成套片最滿意絵麗奈表情嘅一段,清水健一拉起佢個人,鏡頭喺佢前面影埋去,嗰個半亂嘅披頭散髮感好有輕熟姐姐嘅味道同感覺,同時呢個角度都可以遮掩到佢下圍嘅缺點,係成套片我最滿意嘅一段。

最後就係傳教士體位完事,清水健射喺絵麗奈心口,但可惜嘅係最後冇掃除口交,有少少美中不足,不過都OK啦:)成個第一幕嘅流程大概就係咁樣,中間有啲時間係絵麗奈呻吟緊嘅同時又講緊嘢,有時我都聽唔清楚佢到底係講緊廣東話定係日文[sosad]總括嚟講呢一幕合格:)

 - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 

53:00左右開始嘅第二幕,係一個第一身睇絵麗奈口交嘅場景,男優躺平喺度,絵麗奈就喺佢雙腿之間開工,呢一幕絵麗奈著嘅應該係一件連身裙,由於個鏡頭長期都係影住佢個樣,所以呢一幕係完全睇唔到佢嘅身材。

呢一幕如果我冇記錯係一take過冇cut(有錯請指正),主要就係睇佢嘅口交功架去到邊個水準。呢一幕嘅打燈同鏡頭filter都比第一幕好,但可惜唔係用近呢幾年拍呢類第一身口交場景常見嘅圓型環狀燈,嗰一種燈會反射返一個圓型嘅光圈喺女優隻眼度,望落對眼會好睇啲同大啲。而呢一幕嘅妝容同個眼妝都幾好,特別係個眼妝,有一種妖豔嘅感覺#vampire#mouse

呢一幕除咗睇到口交功架之外,亦需要絵麗奈一直望住個鏡頭,同觀眾做到眼神交流;至於男優碌鳩,打咗格都明顯睇到唔係大嘅size[sosad]本身有啲期待會唔會睇到絵麗奈有一啲深喉嘅表演,但可惜都係唔多[sosad]而呢一段成段都冇廣東話對白,想聽廣東話嘅朋友就應該會失望,下次如果再拍呢一類鏡頭嘅話,我覺得可以加2-3句對白穿插,但都係最好廣東話/日文夾雜,咁就可以同時滿足哂港日兩地嘅觀眾。

射嘅時候就係口爆嘅finishing,絵麗奈用口接哂之後就吐返落手掌心,常規操作,吞精似乎就冇咁快解禁,另外我建議吐咗喺隻手之後可以用手指再拉一拉啲絲出嚟,成個畫面嘅感覺會更加好,以上就係我對第二段嘅評價:)

 - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 

01:05:00開始嘅第三幕,亦係成套片最長嘅一幕,玩嘅係最近呢兩三年開始流行嘅ハメ撮(性愛自拍),男優女優加一部手提攝影機,兩個人就咁樣開始啪啪啪,有一種情侶間嘅真實感。呢一段就有好多zoom近絵麗奈塊面大特寫嘅鏡頭,亦都睇到好多絵麗奈對住鏡頭擺嘅表情,適合鐘意睇close up shot嘅朋友。有幾個角度同個髮型,令我覺得佢同SOD Star個青空ひかり(青空光)有幾分相似#confuse#rabbit

但可惜就係成間房嘅燈光都唔夠,呢一幕用嘅係我頭先有提到過嘅環型燈,zoom落塊面嘅時候就夠光,但其餘時間就完全唔得,顯得兩個人嘅膚色更加黑。男優係一個日系嘅MK仔,身型冇清水健咁壯,亦都冇明顯冇清水健咁熟手,明顯睇得出喺節奏上同嗰個帶領感上,同大前輩嘅表現有好大分別,變相亦都影響咗絵麗奈嘅演出。

絵麗奈呢一場套衫係一件紫色嘅see through,個cutting令到佢上圍望落有少少逼爆嘅感覺,但一拉起件衫都係見到真章;由於鏡頭係由男優揸旗,所以有一啲之前第一幕冇見過嘅角度,例如有絵麗奈打開對腳對住鏡頭自慰嘅場景,又有男優視點望落去,絵麗奈一邊幫佢口交,男優另一隻手捽緊佢小穴嘅場景,都幾新鮮,但唔能夠稱多上係好睇[sosad]

呢一段男方進攻嘅前戲足足玩咗30分鐘有多,非常冗長同沉悶Z_Z反而之後由絵麗奈進攻返男優嘅嗰一段就比較好,多啲花色亦都冇咁悶,但影到絵麗奈側面線條嘅時候出哂事[sosad]將佢啲缺點差唔多鉅細無遺咁展露哂出嚟,男優返去要扣人工#axe#rabbit

 - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 

之後就終於到插入,插入嘅時候絵麗奈仍然著住套內衣,絵麗奈依然都係嗰幾句「好舒服」、「好正」嘅廣東話對白,唔知個男優係咪聽得多,開始識跟住講,於是就:

絵:「好舒服吖...」
男:「豬伏?豬伏...」
絵:「係吖好舒服吖...」

超級好笑[sosad]佢入行嗰陣應該冇諗過做男優要學埋廣東話[sosad]

仲有一點就係喺狗仔式嘅時候,絵麗奈係有主動向後頂,男優有俾佢嚇親,呢種主動幾好,可以keep住帶落下一套作品度用,亦都可以更加突顯到佢姐系形象嘅感覺。

之後就到大家最議論紛紛嘅嗰幕推開男優嘅射精,成個流程係咁樣:

1. 絵麗奈一邊叫住「頂唔順」,男優開始示意佢準備要射精,伸隻手指出嚟撩佢條脷,而絵麗奈亦都有伸脷出嚟,俾我嘅感覺係「示意個男優可以射喺呢度」
2. 然後男優一抽出嚟,企起身嗰下已經開始射緊,第一下噴咗落去絵麗奈個身,第二下射嘅時候已經噴到絵麗奈塊臉,男優想再向前行,但絵麗奈隻右手推一推佢,阻止咗佢嘅前進
3. 最後男優射喺佢個胸度完事,男優個射程都幾勁,唔係滴滴仔,有幾下射到去絵麗奈個下巴
4. 男優行埋去絵麗奈塊臉附近,將碌鳩擺喺佢嘴邊,示意佢做掃除口交,而絵麗奈一直望著鏡頭,唔係望住面前碌鳩,最後喺龜頭前面舔咗幾下,男優就縮走咗

首先係推開男優呢個疑雲,其實初時我係諗住會唔會係男優企唔穩所以先出現呢個誤會,但之後反覆睇多幾次之後,應該係絵麗奈冇諗到佢嘅射程咁勁,第二下差啲噴到隻眼,第三下嘅時候驚佢再行近啲會更加「危險」,所以本能意識之下推一推個男優,唔俾佢再行前啲#shocking#pig我估絵麗奈本身係諗住,男優淨係會喺佢個嘴附近發射,冇諗到嗰下嘅射程咁遠,嚇親之後就有咁嘅舉動。

掃除口交呢一下,我自己估係臨時男優加入去,又或者男優記錯咗原來冇呢一下,所以絵麗奈嗰下有啲意外,意思意思咁舔幾下就算#confuse#rabbit以上都係我自己推測出嚟,真相係點可能真係要問返佢地兩個人先知。


 - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 

最後一幕喺02:08:00左右出現,場景係一個非常簡陋嘅酒吧/餐館,啲燈光同裝修都有好大浸嘅寒酸味,背景仲有好明顯嘅冷氣聲[sosad]呢個就一定唔關絵麗奈事,係FALENO啲片嘅budget只可以支撐到咁嘅環境水準。

呢一幕嘅唯一賣點係絵麗奈著嘅嗰套衫,就係佢喺封面上面著嘅同一套,當然喺片入面嘅效果冇咁逼爆;男優又係一個幾生面口嘅大叔,技巧都係相當一般,但節奏上冇第三幕咁拖延。而呢一幕同前面幾幕最大嘅唔同係男女雙方嘅攻守係不斷互換,觀賞性上會比較好,但燈光同個環境都好難令觀眾投入到;呢一幕都係少對白多做愛,想聽廣東話嘅朋友都係睇返清水健嗰幕會好啲。

插入嘅體位係後入居多,有幾下係龍舟掛股嘅體位,但明顯個男優唔夠力抱起絵麗奈[sosad]幾下就放返低佢落嚟;最後係射精喺屁股上面,而完咗最後呢一幕之後有幾句訪問,導演問絵麗奈而家嘅感想,絵麗奈就答「想再嚟一次」,問到覺得日本男人點樣嘅時候,佢就答「有唔同嘅感覺,之前未試過」,然後大家就多謝多謝,全劇完:)


 - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 

港女嘅AV Debut作,就係咁樣完滿結束,成套片我聽到最多嘅廣東話對白就係「頂唔順」同埋「好正吖」,呢一個都係我之前擔心嘅問題:男優女優之間唔夠交流嘅話,拍出嚟嘅感覺會好奇怪。清水健呢啲老江湖有咩風浪未見過,可以用其他方式去化解呢個感覺,但一去到其他男優就出事,變咗你有你做,我有我叫嘅情況出現,觀眾好難睇得投入,而語言呢個問題一日解決唔到嘅話,大家最expect嘅劇情片就更難實現到:)

至於廣東話嘅對白,係絕對有加分,亦都係成套片嘅賣點嚟,當然唔可能expect男優會識聽又或者估到絵麗奈想講咩,所以我都係會建議絵麗奈去學幾句床上用嘅日文傍下身,雖然睇你嘅片嘅觀眾一半以上都係香港人,但同你做愛嘅都仲係日本人,同你嘅對手有返少少交流,成個觀感會舒服好多。

成套片要俾分嘅話,我會俾到5/10,當中有1分係香港人嘅身份buff,另外1分係多謝清水健教返成套作品,令到呢套嘢有唯一比較睇得上眼嘅一幕#sorry#cow漫漫長路,絵麗奈小姐如果仲想繼續喺日本AV業界發展嘅,仲有好多你估唔到嘅事等緊你,下次個格手可以再做好啲#good#

想講嘅就係咁多,4月中左右嘅時間我會出多個po總結返日本嗰邊嘅review,同時我亦都會繼續留意絵麗奈小姐嘅作品同動向,下個禮拜喺FANZA上架嘅Digital版同DVD版,我都會幫襯,以示支持:)

各位4月中再見:)

沒有留言:

張貼留言