Event ⑥ : 因為有葵司,先會有今日嘅新東寶

成日有朋友問我:「喂你睇咁多AV,最鐘意係邊個女優?」
我每次都係答:「一定係葵司,同埋飛鳥鈴。」

我成日覺得,女優本人嘅性格同FANS嘅性格某程度上一定有啲相似嘅地方,先至可以互相吸引到;簡單嚟講就係AV女優同FANS之間,多少都係有啲臭味相投嘅感覺喺度。

葵司自從松本潤事件之後,一直都行低調路線,但佢又唔會完全消失,只係冇咁活躍,間唔中上下水,一年得1-2個活動;唔會點宣傳自己啲作品,喺屋企撚下貓種下嘢又一日,過著啲悠閒自在嘅生活。

呢一種性格同生活方式,湊巧地都係我呢幾年嘅生活同工作模式,新東寶喺成人台寫嘅嘢又好,出面寫嘅專欄都好,都好少主動去大肆宣傳,但維持適當嘅曝光係需要嘅,唔係嘅話做嚟冇咩意思,呢一啲都係我覺得我同葵司相似嘅地方#:)#cow

又或者,係我喺不知不覺間,俾呢個AV女優影響咗都唔自覺。



由橫濱返到上野,返上酒店擺低啱啱買嘅會場限定版1/100 RX78-2模型,照一照鏡個樣都仲見得下人,我開始落筆寫封信俾呢個女人。

「葵司小姐:

最近幾好嗎?

對於我嚟講,今次時隔2年半再嚟嘅日本之旅,最重要就係可以再一次見到你,參加你嘅活動。
雖然我知道,對於你嚟講要記著每一個FANS係一件好困難嘅事,但我好想話俾你知,你係我呢一生人入面最重要嘅女優。係真架,你改變咗我嘅人生。
我會永遠,永遠支持你。

今日嘅event多謝你!辛苦你了!

新東寶」 

返到尋日先嚟過嘅書泉,排返同一條隊,只係今次嘅感覺同尋日完全唔同,我好緊張、期待、不安。



今次係一個calender嘅event,即係都係買嘢,只係變咗買calender,最多可以買5 set,5 set就包20秒攝影時間,同埋3張即影即有嘅合照,再加一件你帶俾佢簽嘅嘢嘅簽名。

某程度上係我今次嚟嘅呢6個event入面俾錢俾得最多(29,700羊),但福利差唔多係最少嘅一個#sad#cow20秒影相眨下眼就完,3張合照係抵嘅,不過我寧願兩張合照換多40秒時間俾我影相仲好#sad#cow

去到會場,同3年冇見嘅葵司日本FANS K叔叔再次見返面,大家都老咗,不過猶幸鐘意嘅嘢同目標都仲係一樣。我好開心因為葵司我識到好多喺香港、台灣、日本嘅新朋友,去到好多我冇諗過會去嘅地方,為自己留低咗好多一世難忘嘅回憶。

排隊準備入會場,沿途都係同K叔叔以及另一位葵司日本FANS吹下水,葵司啲FANS某程度上可以話有啲隱世,平時喺twitter唔會點浦頭,上得水多數都係有啲緊要事,好似出新寫真集,又或者好似今次有event咁#sad#cow有種一支穿雲箭,千軍萬馬來相見嘅感覺。


(同場順便宣傳一下嚟緊葵司間事務所搞嘅寫真展)

說時遲那時快,排我前面嘅K叔叔入去同葵司都玩到差唔多到尾聲,跟著就到我。

我深吸咗一口氣,入去見葵司。

「好耐冇見喇#sorry#cow我係香港嚟嘅FANS#sorry#cow」(因為冇expect佢記得我,所以冇提到我個名)
「哦!你好你好:)!」
「跟著落嚟嘅攝影時間就麻煩你了!」

喺我鏡頭下嘅葵司,永遠都係最靚嘅女人。






最鐘意係呢兩張:




20秒影完就到合照時間,今場可以將2人合照改成單人相,即係我可以指定葵司擺一個pose,工作人員會幫我影一張即影即有相,我有一個以前同飛鳥鈴經常影嘅pose:



我show呢一張相俾葵司睇,佢即刻就話:

「哦!係阿鈴嚟!
哦!!!我認得你喇!你係嗰個香港FANS!追我同追飛鳥鈴嗰個!」

去到呢一刻我先知道,我鐘意呢個女人差唔多5年,原來就係等緊佢呢句說話。


(另外兩張合照都係例牌嗰兩個pose)

「你...你認得我?」我咁樣問佢。
「係吖,我認得你,不過你叫...你叫...」佢真係督著個頭諗緊。
「新東寶!我叫新東寶!」
「吖係喇!新東寶!我記得你喇!」
「好開心!你真係記得我!」

我相信我開心到嗌出嚟嘅程度,係成層書泉9樓都聽到我嗌,可能咁樣講好傻,但我真心覺得嚟到呢一刻,我呢個日本trip前置啲準備有幾難,幾攰幾辛苦都好,真係全部都值得。

簽名嘅時候,我拎咗一件我一個月之前喺S1嘅campaign活動入面抽中咗嘅S1 T-Shirt俾佢簽,當然佢都係無任歡迎。

呢一件亦係我追佢咁多年以嚟,第一件佢簽我個名落去嘅物品。

今次呢程trip,可以趕得切嚟到佢嘅event,實在太好了。



嚟到傾計環節:

「今次係我兩年半以嚟嘅日本旅行,最重要嘅活動就係嚟見你#sorry#cow
「真係嘅!?好開心:)
「上一次見到你本人已經係2019 FANZA頒獎禮嘅時候了。」
「咁耐嗱,真係好耐以前了。」
「跟著落嚟,我會一直繼續支持你#sosad#cow
「好吖,多謝你!」

工作人員開始企埋嚟,我都唔好意思再企太耐,目送完佢講Bye Bye,我就轉身執嘢走。

出到去會場外,葵司嘅事務所社長拎著張單張,出嚟同我講:

「嚟緊...11月我地有寫真展,有時間嘅可以嚟睇下。」
「吖...唔好意思,我係香港過嚟,未必可以...」
「吖係喎,你係香港過嚟架喎...」
「你係社長吖可,我係葵司同飛鳥鈴嘅海外FANS,一直以嚟辛苦你了#sorry#cow要經營一間AV女優事務所真係唔容易。」
「唔會唔會...多謝你支持就真,我有follow你Twitter,多謝你一直以嚟咁支持我地事務所嘅女優。」

咪住...?事務所社長認得我?
乜事務所個Twitter,唔係通常都係俾啲小職員管理就算嘅咩?社長親自落場睇?

跟著我同社長都係辛苦哂 + 多謝你 互相N連發,之後就同K叔叔落返秋葉原街頭。

K叔叔本身想話一齊食飯,但我咁啱約咗個嚟咗日本半工讀嘅朋友聚餐,唔好意思之下都唯有推卻咗佢嘅好意,佢都話唔緊要,來日方長,一定仲有機會#hello#tiger

於是,喺秋葉原嘅街頭我地就此分別#bye#tiger我懷著仲係好興奮嘅心情,走咗入去AV碟鋪,一口氣買咗30000羊AV碟。
當然唔少得,一定要有一隻葵司嘅新作。


SSIS-525 こんな美尻とセックスしたい 美しきお姉さんの麗しのビューティフルヒップMANIAX 葵つかさ


(BEST HIT好抵買,每隻都係14XX羊。咁多就唔俾番號喇#sad#cow真係搵唔到先留言問我啦#sad#cow


(右上角兩隻涼森,就係早兩日愛宝すず嗰時買唔到飛,喺隔離貨架見到跟碟嗰張即影即有相幾靚,所以買埋返嚟,係涼森嘅長髮造型同萬聖節小惡魔cosplay,冇錯其實係衝動性消費嚟)

最後成程trip,連埋event要買嘅碟,一共買咗50隻AV,另外再加4本寫真集、6本掛牆年曆、6本座枱年曆,回程行李要買夠30KG先夠用#sad#cow


(今次亦都係我第一次覺得買咁多真係會俾海關check嘅程度)


(Miru同相澤南嘅簽名版寫真集,仲有一本寫真集係幫朋友買的,唔方便擺出嚟)


(成個trip買到同得到嘅即影即有相,合照就唔擺出嚟了)

嚟到呢度,成個旅程都接近尾聲,呢一篇水蛇春咁長嘅遊記都準備告一段落#bye#cow

今次係一次非常滿足嘅旅行(自費公幹#sad#cow)

能夠趕得切喺一年得一次活動嘅葵司搞event嘅時候開關,再加埋Yen平,自己呢兩年日文又進步咗好多#bye#cow今次係就係機票貴咗啲#money#tiger不過成程trip真係好開心#like#tiger

希望大家嚟緊出發過去嘅時候唔駛再有任何阻隔同多餘嘅程序,同女優做到真正零接觸#like2#tiger

感謝你睇到最後,呢個weekend同大家玩得好開心,我地喺成人台再見#hello#tiger

沒有留言:

張貼留言