「使用前請先閱讀💗~我的使用說明書~」訪問企劃 vol.8 神菜美まい(神菜美舞) #1-4



「使用前請先閱讀
💗
~我的使用說明書~」訪問企劃 vol.8 神菜美まい(神菜美舞) #1

想窺探一下可愛少女又纖細又複雜既少女心嗎?

「如果你讚我呢啲地方既話會好開心!」
「希望呢度你會留意多啲...」
「冇同FANS提過既各種事情...」

喺呢個企劃,我地將會深入探討Ideapocket專屬女優,製作一份使用說明書,嚟到第八集登場既係2021年出道既新人女優,神菜美まい(神菜美舞) 。

雖然生得高身材又好,但まいちゃん (神菜美舞既花名) 都有缺乏自信既一面,亦正因為咁,所以佢想對FANS提出一啲「要求」。



:)=記者
#:)#tiger=神菜美

翻譯:新東寶翻譯製作

- - - - -


出道已經大慨半年,但仍然有未習慣既地方

:):多謝神菜美小姐今日嚟接受我地既說明書專訪,聽講今日既化妝同服裝都係你自己準備既?
#:)#tiger:係!今日專登揀咗有春天氣息既衫,髮型係最近好流行既韓系ヨシンモリ巻 (yoshimori卷) ♡



:):神菜美小姐俾人一種好nice好friendly既形象,平時多唔多同朋友一齊出去shopping買衫呢?
#:)#tiger:其實多數都會係一個人出街,所以買野既時候都係自己一個人比較多。同朋友一齊出街會好開心,但好多時我就會聽從哂朋友俾我既購買意見。

:):即係話,神菜美小姐係嗰種在意身邊人目光既類型...?
#:)#tiger:我唔確認自己算唔算係,但我係嗰種會為咗回應身邊人既期待而去努力既類型。就算工作上我都唔係好習慣到,因為會覺得好怕醜,但我都會盡力做好令到身邊既人都覺得開心#like#tiger
另外我好唔擅長影硬照,我對自己冇咩自信,所以好少自拍,每次面對著鏡頭既時候總是係會覺得自己既表情好僵硬...



:):講起嚟又真係,神菜美小姐既SNS上面多數都係由其他人幫你影既相。
#:)#tiger:我多數都會叫其他工作人員幫我影相,但我都會喺呢方面繼續努力。



:):影相既時候通常會俾人讚你啲咩地方呢?
#:)#tiger:多數都係讚對腳好長,有171cm高,所以有一對美腿!好多人都係咁講#like2#tiger

:):長腿真係好剎食!
#:)#tiger:以前會有自卑感,後來越嚟越多人讚揚我,所以就漸漸愛上咗呢個優點。我係一個唔怕生保既人,所以無論係男仔女仔只要有人同我講野我就會好開心。雖然係喺最近呢個時期出道,但可以同大家喺SNS上面有咁多交流真係好開心。



- - - - -

多啲讚我既話我會更加努力♡

:):神菜美小姐好似好鐘意同人交流,仲有啲咩鐘意既野呢?
#:)#tiger:鐘意一啲可愛既icon公仔... 同埋鐘意可愛既女仔,會去女僕咖啡廳度洩自己既壓力,我仲有宅女既一面,會好熱情咁同人談論動漫同漫畫入面既場景。



:):咁相反,又有啲咩唔擅長既野呢?
#:)#tiger:有啲咩呢... 因為唔鐘意食甜野,所以唔鐘意食啲日式點心... 仲有就係肢體好僵硬,雖然每日都有做伸展運動,但都係點樣都醫唔好。

:):始終都係要面對一啲自己唔擅長既野呢。
#:)#tiger:而家都有去上一啲個人訓練既課程,會想為咗得到表揚而努力。希望可以聽到身邊既人同我講覺得我好勁,咁樣我就會更加努力。



:):真係可愛,有啲似忠犬type。
#:)#tiger:都有啲似,hand hand!總之俾人讚揚既話,我就會更加努力。而家呢個狀態都係,因為有FANS既支持,就算係自己唔習慣既工作都能夠好好加油,如果可以將對我既心情用讚美既說話表達出嚟既話,我會好開心♡



- - - - -

今個星期既說明部分

神菜美舞修長既美腿

曾經對呢個高身材有自卑感,慢慢喺呢份工作入面改變咗睇法。



希望可以多多誇獎!神菜美舞係忠犬type。

表裹如一,性格坦率。
只要聽到你讚揚就會努力既類型,所以請用言語表達出嚟啦!



- - - - -



今個星期開始咗神菜美舞既說明書企劃喇!覺得點樣呢?
今個星期我地探討咗まいちゃん既「性格」,原來挑戰自己唔擅長既野,背後既動力係「想被表揚」!
係被讚揚之後就會努力既類型,所以請多多讚揚佢♡

下一次就係#2!會聽下神菜美小姐既戀愛史!
神菜美小姐鐘意既係咩類型呢?

 - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -



「使用前請先閱讀
💗
~我的使用說明書~」訪問企劃 vol.8 神菜美まい(神菜美舞) #2

想窺探一下可愛少女又纖細又複雜既少女心嗎?

「如果你讚我呢啲地方既話會好開心!」
「希望呢度你會留意多啲...」
「冇同FANS提過既各種事情...」

喺呢個企劃,我地將會深入探討Ideapocket專屬女優,製作一份使用說明書,嚟到第八集登場既係2021年出道既新人女優,神菜美まい(神菜美舞) 。最近既神菜美小姐被冇拖拍呢件事煩惱著,因為完全唔知道喺邊度可以識到新對象,今次要深入了解神菜美小姐鐘意既類型同戀愛傾向!



:)=記者
#:)#tiger=神菜美

翻譯:新東寶翻譯製作

- - - - -

理想既對象係「對自己以外既身邊人都好溫柔既人」



:):神菜美小姐通常放假會做啲咩呢?
#:)#tiger:我既興趣係去女僕cafe同收集御朱印,所以當決定咗嗰日要出街既話,一朝早就會出發。不過有時都會選擇一口氣睇動漫,所以都會有宅喺屋企既時候。




:):所以多數都係一個人過?好少會同其他人一齊?
#:)#tiger:因為本身係鄉村長大,返學放學都係自己一個人,好多時間都係咁孤獨,呢種感覺到而家都仲有,所以好鐘意自己一個人獨處既感覺,係一定要有呢啲獨處時間既類型#bye#tiger而家同朋友大概一個月會見面一次,呢個程度就啱啱好。



:):咁喺拍緊拖既時候,又會唔會都係少見面都冇咩問題既類型呢?
#:)#tiger:嗯~~因為已經好耐冇拍過拖,所以我都唔知道... 可能係就算冇咩特別既約會都OK,間唔中見下面,可以普普通通咁飲茶散步就可以了#champagne#tiger



:):順帶一提,神菜美小姐理想中既類型係?
#:)#tiger:鐘意啲溫柔既人,唔止係對我,對身邊周圍既人都溫柔既話,咁會比較好。

:):所以理想係可以同一個穩重既人安穩咁生活。
#:)#tiger:如果對方係一個本來就已經好溫柔,但對我會特別溫柔既話,咁我就會好心動。經常讚我,會話我好可愛,都會令我好心動。我係嗰種好需要人表揚嚟成長既類型,所以會鐘意啲用言語嚟表達好感既人。



- - - - -

有鐘意既對象既話,會想煮好野俾佢食。



:):講起嚟,聽講神菜美小姐都好鐘意煮野食...
#:)#tiger:有一段時間好沉迷,但最近都冇點樣煮了,如果係有人想食我煮既野既話,我就我會好努力去做。

:):神菜美小姐身材咁好,有啲咩鐘意食既食物呢?
#:)#tiger:我好鐘意麵類,烏冬、蕎麥麵、意粉、拉麵... 同埋仲有米飯。



:):食咁多野身材都keep到咁好真係犀利,煮野食既話係咪都會煮麵類比較多呢?
#:)#tiger:自己煮既話多數會煮啲日系既料理,煮肉、煮味噌湯呢啲... 因為都唔係啲咩好講究既料理,所以都冇影相。

:):越認真煮野食既人,就越唔會影相。
#:)#tiger:同埋我都唔係嗰種好講究裝碟既人,所以就算影完都唔適合放喺SNS上面... 但因為我自己係盡力而為既類型,所以如果有鐘意既人話,會想為咗佢煮好多好野食#like#tiger



- - - - -

今個星期既說明部分

神菜美舞鐘意既類型係溫柔既人

因為係受到讚揚至會成長既類型,所以理想既類型係會用言語好好咁表達自己心情既人。



神菜美舞緊緻又纖細既腰部

能夠襯托出苗條身材既腰部♡
但都會有想食幾多就食幾多既時候...



- - - - -

神菜美舞既說明書企劃#2!覺得點樣呢?
今個星期發掘咗好多神菜美小姐既戀愛話題
♥
係會竭盡全力既類型!如果可以俾一個咁靚既姐姐服待既話,相信都會被佢感染到呢股衝勁!

下一個星期就係#3,一齊嚟採究神菜美舞美麗既秘訣!


 - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -



「使用前請先閱讀
💗
~我的使用說明書~」訪問企劃 vol.8 神菜美まい(神菜美舞) #3

想窺探一下可愛少女又纖細又複雜既少女心嗎?

「如果你讚我呢啲地方既話會好開心!」
「希望呢度你會留意多啲...」
「冇同FANS提過既各種事情...」

喺呢個企劃,我地將會深入探討Ideapocket專屬女優,製作一份使用說明書,嚟到第八集登場既係2021年出道既新人女優,神菜美まい(神菜美舞) 。隨著出道之後扮靚意識都漸漸提高,神菜美小姐成功喺半年內減咗4kg,有啲咩野秘訣維持苗條身型呢一樣剎食武器呢?



:)=記者
#:)#tiger=神菜美

翻譯:新東寶翻譯製作

- - - - -

腰圍62cm,維持美好身材既秘訣



:):神菜美小姐上次都有提過開始做健身,對於你嚟講維持美好身材既秘訣係咪都係做運動呢?
#:)#tiger:係吖,最開心就係聽到有人讚自己減緊肥... 朝早只會食蛋白質同香蕉,如果唔肚餓既話就唔會食野,下晝就食想食既野,夜晚就多數都唔食,而家同出道嗰時比瘦咗4kg。

(譯注:蛋白質?香蕉?加埋一齊即係?)

:):4kg咁犀利!對於大人嚟講要控制身型真係好難。
#:)#tiger:另外可以試下食薯仔乾做零食,除咗醫肚之外仲可以通便,好推薦大家食薯仔乾嚟減肥!



:):除咗喺食野方面注意之外,仲有冇其他身體保養呢?
#:)#tiger:因為我有過敏性皮膚,所以好注重臉部晚皮膚保養,每日都會敷Mask,條頸都會用面膜剩低既液嚟按摩,要好注意保濕#like#tiger

:):請推介一啲你常用既化妝品。
#:)#tiger:多數都係一啲出名既產品,經常都會用韓國MEDIHEAL既面膜,MINON都有一條專為敏感肌膚而設既product line,不過就有啲貴... 美容化妝既野我唔係好在行,有時喺FANS既禮物度收到啲美容產品,會開心到成個人彈起。



- - - - -

對自己既獎勵係... 充足既睡眠♡

:):神菜美小姐會唔會飲酒?
#:)#tiger:我唔係好飲得,有時睇場合都會飲少少或者索性唔飲... 飲一杯就會成身軟哂。

:):唔飲酒都係維持身材既秘訣嚟。
#:)#tiger:對於我嚟講最重視既係「因為瘦咗而令身邊人鐘意我」,喺減肥既時候最大既動力就係聽到身邊既人講「你瘦咗又靚咗喎!」,越直接就越有效,就算減肥好辛苦都好,一聽到呢啲說話就開心哂。



:):係咪因為入咗呢一行之後審美意識都提高咗呢?
#:)#tiger:我諗都係!因為大家都會讚我,覺得肚餓就去訓教,但因為我成日會賴床,所以鬧鐘通常都會較早一個鐘... 希望可以搵個人每一日都負責叫醒我...

:):其實好多人都係咁,可以每日彈起身返工就已經好犀利了。每日都咁忙既時候,神菜美小姐會點樣俾自己休息呢?
#:)#tiger:壓力大既時候就會瘋狂買野,買好多好多化妝品。買野既時候會用現金,咁就會有駛緊錢既感覺!沉浸喺呢種感覺同背德感度... 同埋對於我嚟講,咩野都唔做既日子就係休息,唔睇電視唔睇手機,一口氣訓15個鐘。俾自己既獎勵就係訓教,可能就係因為咁所以先生得高#happy#tiger



- - - - -

今個星期既說明部分

訓教就可以解決!神菜美舞對自己既獎勵係訓教

唔開心同痛苦既時候,訓教就係對自己既獎勵,只要訓教就可以咩都唔記得哂,所有野都reset。



適合中間分界!神菜美舞圓圓既額頭

工作人員都經常誇獎既額頭,多得細致既皮膚保養,光滑而且手感好好。



- - - -

神菜美舞既說明書企劃#3覺得點呢?
今個星期我地探討咗神菜美「美」既秘訣,鐘意訓教既佢,可能就係印證咗訓得多先會高既理論。
睇嚟神菜美小姐將來會變得更靚,唔好錯過喇!

下一次就係#4!終於都要完成呢份說明書喇!
敬請期待!


 - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -



「使用前請先閱讀
💗
~我的使用說明書~」訪問企劃 vol.8 神菜美まい(神菜美舞) #4

想窺探一下可愛少女又纖細又複雜既少女心嗎?

「如果你讚我呢啲地方既話會好開心!」
「希望呢度你會留意多啲...」
「冇同FANS提過既各種事情...」

喺呢個企劃,我地將會深入探討Ideapocket專屬女優,製作一份使用說明書,嚟到第八集登場既係2021年出道既新人女優,神菜美まい(神菜美舞) 。今次將會完成神菜美小姐嘅使用說明書,喺呢次訪問裏面,我地睇到佢欠缺自信嘅一面,但仍然保持著嚴謹嘅審美意識。「其實,我都唔係我了解我自己。」,由佢口中講出嘅呢一句說話,都充滿著意義。



:)=記者
#:)#tiger=神菜美

翻譯:新東寶翻譯製作

- - - - -

睡相好難睇?神菜美嘅睡眠情況

:):成個訪問過程聽你講野,都俾人一種好健談、好精神、好開朗嘅感覺,神菜美小姐又有冇情緒消沉嘅時候?
#:)#tiger:有時都會有消沉嘅時候,但我係一訓教就會唔記得哂嘅類型,好少將啲唔開心嘅野積積埋埋。



:):咁睇起嚟你係社交能力強嘅類型嚟。
#:)#tiger:可能係啦,完全冇唔開心嘅事。不過... 雖然我好開心減咗磅,但睇到自己心口因為節食縮咗水都有啲唔開心,好難可以減肥之餘又唔會減到對波...



:):非常理解,沖涼嘅時候有冇做啲咩特別嘅護理?
#:)#tiger:一路諗著「變大啲♡」,一路用乳液去做按摩,然後夜晚會戴sleep bra訓教,但通常起身嘅時候都會跌咗落嚟,我睡相唔係幾好#donno#tiger...

:):睡相唔好某程度上都係一種可愛嘅反差。
#:)#tiger:訓教嘅時候個胸會變得扁平,朝頭早起身發現個bra跌咗嘅話會好大打擊,因為朝早起身先會除眼罩,所以自己都睇唔到自己嘅睡相,啲被都經常亂七八糟... 搞到我自己都驚咗自己。



- - - - -

雖然欠缺自信,但我會積極努力♡

:):聽咗好多神菜美小姐嘅優點,咁又有冇啲自己覺得自卑嘅地方呢?
#:)#tiger:對於屁股平呢件事好自卑,外國Rapper Nicki Minaj有一個好突嘅屁股... 佢係我好憧憬嘅女性,所以想成為好似佢咁嘅身型,努力鍛鍊緊深蹲#like#tiger



:):神菜美小姐喺自卑感呢方面都好積極。
#:)#tiger:就盤唔鐘意自己都好,都要向前行,要去諗下點樣做先可以完善佢,如果做到嘅話我會去嘗試。

:):又積極又出色,有咩理由支撐著你向目標前進呢?
#:)#tiger:講到尾都係因為會有人睇著,如果唔做呢份工作嘅話,或者連減肥都唔會持續到落去,能夠得到讚揚係好開心嘅一件事,呢個係比起任何野都要重要嘅動力。



:):你都有提過對自己冇自信,開始咗呢一份工作之後有冇啲咩地方唔同咗?
#:)#tiger:雖然唔係啲咩大嘅變化,但我覺得我為咗某人而努力呢份心情變得強咗#like2#tiger就算只係期待都好,對而家嘅我嚟講都係一股開心嘅壓力,我仲想努力做好多野。



:):有冇啲咩特別想努力做嘅野呢?
#:)#tiger:首先想做啲眼前覺得做完會開心嘅野,仲有就係想健身... 私生活上今年想挑戰一下登山,我想今年之內上到富士山,而家都自律地開始緊鍛鍊。

:):最後請同大家講下你最鐘意自己嘅地方。
#:)#tiger:我都唔知鐘意自己啲咩,基本上我成日喺度諗我咁樣得唔得呢,我咁樣O唔OK,亦正因為咁所以一啲坦率直接嘅好意我會好開心。

:):被人讚賞過嘅野,最後都會變成事寶。
#:)#tiger:冇錯,我覺得我唔係好了解我自己,所以我可以好容易接受人地話俾我知嘅優點同缺點。雖然我唔成熟,但係如果大家發掘到我新一面嘅話,我都會好開心!



- - - - -

經過一個月既訪問之後,神菜美舞既使用說明書都完成喇!



以上就係神菜美舞嘅使用說明書!覺得點樣呢?
即將出道一週年嘅神菜美,要留意佢今後嘅活躍!



下一次說明書企劃嘅嘉賓就係「きじー」(Kiji) 希島あいり (希島愛理)!
似乎係一位好cool嘅姐姐... 敬請期待!


沒有留言:

張貼留言