2020年4月份FANZA月間榜 Top 100女優

大家好:)


隨住5月6月片單出爐,可以睇到業界既出片量明顯有減少:-(好多女優都話冇工開冇收入#upset#pig
不過暫時睇都係將同期既片分兩個月出,再加上仍然見到啲細片商有開工拍片:)應該未去到完全冇新片睇既地步:)

希望日本快啲控制好疫情,解除緊急狀態,女優有工開,我地又有旅行去:)

以下係4月FANZA通販銷售既成績表:)











1位 安齋らら S1專屬

以而家既情況睇,安齋らら就算拍套幾無聊既題材都可以賣到滿堂紅。
5月既新作Blu-ray都攞咗通販榜既第一,佢同三上已經係S1既銷量保證:)



2位 深田えいみ 企劃單體女優

深田充份發揮佢個人既形象定位,最近睇佢Twitter,佢將會以Producer既身份響新宿開一間美容院。
以一個AV女優身份能夠有錢到開一間美容院,深田既市場價值大家都有目賭。但美容院既目標顧客係女性居多,深田Twitter嗰87萬Fans有幾多係女Fans呢,呢樣我就有所保留喇#:)#dog



3位 松本いちか 企劃單體女優
4位 久留木玲 企劃單體女優

兩位都係2020年既新一代企劃女優猛將,兩位都係JK定位。
6月會有一套佢地兩個既共演作。



14位 二階堂夢 FALENO專屬

3月出道既FALENO專屬女優,有選美冠軍背景。
樣同笑起上嚟都幾甜美,不過介意假胸既朋友就可以SKIP了#mock#pig



19位 桜空もも Ideapocket專屬

最近睇咗3月桜空嗰套一日情人企劃,都幾得意,桜空幾適合呢種親切形象既路線:)


22位 小野六花 Moodyz專屬

Moodyz既5月新人,18歲。
多人留意既原因係因為出新片情報既時候,得佢一個係寧舍遲幾日先出,之後一出封面大家就嘩嘩聲:O
係咪Moodyz專登安排就唔知了:)



26位 春咲りょう 企劃單體女優

春咲3月由蚊香社卒業,搖身一變做咗企劃單體女優。
話說蚊香社近呢兩年真係冇個專屬做得耐[sosad]



28位 橋本ありな FALENO專屬

同天使もえ一齊由S1移藉過檔,加埋吉高寧々,三個成為咗FALENO既主力女優。
睇返FANZA呢邊既成績,似乎仲係有唔少FANS冇join FALENO既月費任睇plan,都仲係會買實體碟。
可能啲叔叔都係唔識上網搞咁多野#mock#pig



34位 山岸逢花 Premium專屬

5月尾出第一本寫真集,另外仲有搞緊一個俾FANS投稿劇本企劃既活動。
佢事務所真係擺咗心機落佢度:)



42位 天使もえ FALENO專屬

天使轉會之後氣勢好好,睇網上review好多人都對佢轉會既第一套作品好滿意,覺得同響S1既佢好唔同。
另外最近佢個人既Youtube Channel都好勤力,平均三四日就出一條新片,俾大家睇到佢更多既另一面。



62位 相沢みなみ Ideapocket專屬

餓咗半年有多,相沢貌似終於都回復正常出片,5月新作係輪姦女教師題材。
睇過Trailer,我個人覺得唔係好夠喉,以等咗咁耐嚟講相沢應該可以用一個爆少少或者激少少既企劃嚟「復活」,等大家可以有更高既期待。
不過都可以等到睇哂成條片之後再睇下會唔會改觀,到時再同大家分享下:)



86位 乙白さやか S1專屬

天使もえ事務所既重點新人,頂替師姐喺S1既名額,5月出道。
睇外型好多人都覺得係橋本同河北彩花既混合體,169cm高,長腿,皮膚白,笑起上嚟唔錯,到時就睇埋片表現成點。



沒有留言:

張貼留言